quote:Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik had het niet meer bij de "I am your father"-scene. Voor de mensen die de acteur niet herkenden, hier is hij in zijn jongere jaren te zien:
Hm, die nuance heb ik dan gemist. Het is echter niet gek; het is niet meer Wells die het aanstuurt, maar Thawne. Ik vind het zelfs bijzonder dat het hem überhaupt is gelukt.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:01 schreef wolfrolf het volgende:
@Breuls: het proces met die accelerator is wel 6 jaar versneld, maar met het grote verschil dat het in 2014 ver van succesvol was.
Hij zegt: In 2020 you SUCCESSFULLY started the particle accelerator.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm, die nuance heb ik dan gemist. Het is echter niet gek; het is niet meer Wells die het aanstuurt, maar Thawne. Ik vind het zelfs bijzonder dat het hem überhaupt is gelukt.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 08:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Goede tv verdient je volledige aandacht. Geen computers of telefoons tijdens het kijken. Foei.
Oh ja, Thrawn is van Star Wars.quote:[..]
Dat is in de verdwenen tijdlijn. En dus de onthulling dat Wells eigenlijk Thawne is; dat hebben nu alleen de kijkers gezien.
[..]
Dat is wat we nu weten, inderdaad. Thawne, overigens. En als we het er toch over hebben, kunnen we ophouden om Gideon 'Jillian' te noemen?
Really.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Dat vraag ik me af. Officieel is het niet geslaagd, maar door de explosie heeft Barry zijn krachten gekregen, zoals Wells het wilde.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij zegt: In 2020 you SUCCESSFULLY started the particle accelerator.
Ik neem gemakshalve aan dat de explosie van 2014 niet bij succes hoort
En in zijn eentje, zonder zijn (Wells') vrouw....quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Hm, die nuance heb ik dan gemist. Het is echter niet gek; het is niet meer Wells die het aanstuurt, maar Thawne. Ik vind het zelfs bijzonder dat het hem überhaupt is gelukt.
Dat laatste was ik nog aan het toevoegen. Maar sowieso is de vraag hoe dat tijdsreizen werkt. Puur op snelheid? Zo deed Barry het. Heeft hij per ongeluk iets extra's gedaan? Thawne is immers sneller dan Barry.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:07 schreef Monolith het volgende:
Maar Thawne was dus zijn krachten kwijt, of liever gezegd zijn pak werkte niet meer. Dat heeft hij dus inmiddels wel weer deels werkende, alleen het tijdreizen kennelijk nog niet.
Nou ja, in de vorige aflevering gaf Barry aan dat hij niet wist wat het precies veroorzaakte en dat het hem ook niet opnieuw lukte. Dus het is ook niet duidelijk of het enkel met snelheid te maken heeft.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:08 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Dat laatste was ik nog aan het toevoegen. Maar sowieso is de vraag hoe dat tijdsreizen werkt. Puur op snelheid? Zo deed Barry het. Heeft hij per ongeluk iets gedaan? Thawne is immers sneller dan Barry.
Zijn krachten zijn nog steeds erg beperkt. Hij stal toen ook de tachyon prototype om zijn krachten deels te verbeteren (speed force in zijn lichaam "op te laden"), maar die heeft hij toen gebruikt om Firestorm te helpen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 20:04 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Overigens zegt dat computer ding dat er niets van zijn krachten over is, maar dat klopt dus niet. Of is het later in beperkte mate teruggekomen? Dat moet toch wel? Of heeft hij het ergens anders vandaan?
Dit ga ik dan uiteraard niet kijken.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
Als dit allemaal in dit seizoen nog moet gebeuren worden die afleveringen echt epicquote:
DC comics en Marvel comics hequote:Op zondag 12 april 2015 05:11 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik zou The Flash en Daredevil trouwens wel van universum willen laten wisselen.
Ik weet het, ik weet het, maar qua sfeer voelt het andersom.quote:
yupquote:Op woensdag 15 april 2015 14:41 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Die ongemakkelijke dinertjes zijn echt vreselijk om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |