SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Serieusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee joh. Ik chill 'm op dit moment op leiden centraal met m'n winterstappers. Bootpatta's dragen als het regent.Stop bootschoenmishandeling. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
ik was een half uur geleden nog op Leiden
gemiste kans dit.
![]()
Ik rook het ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Serieusik was een half uur geleden nog op Leiden
gemiste kans dit.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Netjesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze gemaakt zojuist
Waar zijn je legends en hoe is Cahill?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
BohhhnucciDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb van de week Bergkamp gehad, die is me een partij goed. Schoot een vrije trap met hem erin. Zelden zo mooi gezien en hardquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Netjes
Waar zijn je legends en hoe is Cahill?![]()
![]()
KANKER LIJERS
DIE KANKER KICK OFF GOALS
KANKER KANKER HANDICAP
IEMAND AUB GEEF DIE NAAM VAN DIE MAKER VAN FUT STAAT NIET IN HET BOEKJE KKKKKKKKKKKKK
als de wereld ooit vergaat omggg ik martel die maker van fifa helemaal kapot voor de ogen van zn familie die bloedkankerhond![]()
2 Ieren en 2 Noord-Ieren in 1 pack. Ik ben de Ieren en Noord-Ieren aan het sparen voor St. Pats day.quote:![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:33 schreef Pino0 het volgende:
KANKER LIJERS
KANKER KANKER HANDICAP
IEMAND AUB GEEF DIE NAAM VAN DIE MAKER VAN FUT STAAT NIET IN HET BOEKJE KKKKKKKKKKKKK
als de wereld ooit vergaat omggg ik martel die maker van fifa helemaal kapot voor de ogen van zn familie die bloedkankerhond![]()
KANKER LIJERS
KANKER KANKER HANDICAP
als de wereld ooit vergaat omggg ik martel die maker van fifa helemaal kapot voor de ogen van zn familie die bloedkankerhond
GRAAG VERWIJDEREN![]()
![]()
Gouden toernooi in een keer gewonnenTim86
Doumbia
Menez, Rodrigo en Kagawa spelen ook af en toe
![]()
#fuckchemHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
KANKER LIJERS
KANKER KANKER HANDICAP
als de wereld ooit vergaat omggg ik martel die maker van fifa helemaal kapot voor de ogen van zn familie die bloedkankerhond
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Je hebt ook altijd geluk met packs he..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2 Ieren en 2 Noord-Ieren in 1 pack. Ik ben de Ieren en Noord-Ieren aan het sparen voor St. Pats day.![]()
Dat mag ook wel als ik zoveel bronze packs koop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd geluk met packs he..![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:35 schreef Freire het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd geluk met packs he..
Probeer ik ronaldo in career te kopen ( met barcelona ) , krijg ik :
gezien de geschiedenis ben ik niet van plan ooit voor je club te spelen... bla bla bla
en dan aan het eind van het bericht :
maar zei alsjeblieft het aanbod dan kunnen mijn manager en ik het aanbod overwegen.
Dit was ook in fifa 14 al zo.... hoe verwarrend![]()
Ik ben er klaar mee mensen, lekker traden tot ik tevez heb gekocht en daarna weer een poging wagen
Het zegt genoeg dat die vriend van mij met een zilveren team alles wint tegen 83 rated 5 sterren teams.
Fijne dagen!![]()
![]()
Maak 4-3-1-2 team zet Doumbia voorin.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:38 schreef Pino0 het volgende:
Ik ben er klaar mee mensen, lekker traden tot ik tevez heb gekocht en daarna weer een poging wagen
Het zegt genoeg dat die vriend van mij met een zilveren team alles wint tegen 83 rated 5 sterren teams.
Fijne dagen!Hala Madrid !
jij ook een gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:38 schreef Pino0 het volgende:
Fijne dagen!![]()
Komende zaterdag naar de Firstlook 2014 in Utrecht , grote gamebeurs
Ze hebben wat tofs daar staan van DriveclubIk wil wel meerijden in 1 van die auto'squote:UPDATE over de Driveclub Experience op Firstlook 2014!
Er komt een mobiele stand bij het gedeelte van deze supercars te staan. Het publiek kan zich daar melden en ontvangt er een volgnummer. Er wordt gereden met een zestal wagens, die allemaal in Driveclub aanwezig zijn. Dit zijn: Ferrari California, Ferrari 458, Jaguar S-type Roadster, Jaguar S-type cabrio, Audi TT en een Mercedes SLS-AMG.![]()
Audi TT zekerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:42 schreef Maver24 het volgende:
Ze hebben wat tofs daar staan van Driveclub
[..]
Ik wil wel meerijden in 1 van die auto's![]()
Ferrari's en SLS zijn daarentegen wel prima waggies.![]()
Die Audi TT kan me gestolen worden. Ferrari California die lijkt me wel watquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:45 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Audi TT zeker![]()
Ferrari's en SLS zijn daarentegen wel prima waggies.![]()
![]()
Een vervoersmiddel dat gestolen wordt, dat wens je toch niemand toe?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:46 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die Audi TT kan me gestolen worden. Ferrari California die lijkt me wel wat![]()
en twee S-type cabrio'squote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:42 schreef Maver24 het volgende:
Ze hebben wat tofs daar staan van Driveclub
[..]
Ik wil wel meerijden in 1 van die auto'sze bestaan alleen niet maar oke.
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en twee S-type cabrio'sze bestaan alleen niet maar oke.
Hala Madrid !
Godverquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Haha, ze zullen wel F-types bedoelen... Nog steeds vind ik het maar raar. Ga lekker naar een autobeurs als je in auto's wil rijden/zitten. Op een gamebeurs ga je gamen.![]()
Is vaak toch dezelfde doelgroepquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha, ze zullen wel F-types bedoelen... Nog steeds vind ik het maar raar. Ga lekker naar een autobeurs als je in auto's wil rijden/zitten. Op een gamebeurs ga je gamen.![]()
Ze hebben dit jaar 2 grote hallen ipv 1 vorig jaar dus dat is wel tof.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat ga je er nog meer doen Mark?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ze hebben dit jaar 2 grote hallen ipv 1 vorig jaar dus dat is wel tof.![]()
Hij gaat in de 5de Versnelling langs alle racegames denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat ga je er nog meer doen Mark?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ga samen met een stel vrienden er heen dus ik zie wel wat er nog meer te zien isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat ga je er nog meer doen Mark Maver24?![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Een vervoersmiddel dat gestolen wordt, dat wens je toch niemand toe?![]()
🍆![]()
Die streep erdoorheen zal wel helpen jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga samen met een stel vrienden er heen dus ik zie wel wat er nog meer te zien is
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Oke veel plezier iig Maver24quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ga samen met een stel vrienden er heen dus ik zie wel wat er nog meer te zien is
oh en toedels, succes met de boodschappen![]()
Welke chips ga je kopen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:56 schreef Maver24 het volgende:
Maar ik ga boodschappen doen, ben er weer vandoor, laterss![]()
lastigquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zometeen ook even naar de winkel denk ik. Maar ik weet nog niet wat ik ga kopen.![]()
![]()
![]()
![]()
Op de Hertog Jan na matige aanbiedingen inderdaadquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga zometeen ook even naar de winkel denk ik. Maar ik weet nog niet wat ik ga kopen.![]()
![]()
Chio.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:05 schreef Freire het volgende:
[..]
Op de Hertog Jan na matige aanbiedingen inderdaad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Krijg jij eigk nog zakgeld ofzo?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
iquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:08 schreef Tobi-wan het volgende:
DS2 moet ook naar de appie!
[ afbeelding ]
Red Bull, Dontus, Tickels, Lays en Milka.... Wat wil je nog meer?
ijsbergsla.![]()
Niks meer. Over een paar maanden ben ik blut.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Krijg jij eigk nog zakgeld ofzo?![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niks meer. Over een paar maanden ben ik blut.
Kun je niet een paar uur in de week werken?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Koop een PS4 dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niks meer. Over een paar maanden ben ik blut.![]()
wat dacht je van werken??quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niks meer. Over een paar maanden ben ik blut.![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee de euro's komen binnen rollen?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee maar dat werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee de euro's komen binnen rollen?was niet serieus bedoeld.
![]()
Best lang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:19 schreef Freire het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk al aan het afstuderen?![]()
DS2 studeert niet hij volgt een opleiding.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:19 schreef Freire het volgende:
[..]
Hoe lang ben je eigenlijk al aan het afstuderen?![]()
Omdat ik het niet wil zeggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Waarom geef je nooit concreet antwoord op die vraag?![]()
![]()
![]()
![]()
Elke dag![]()
Kaf van het koren scheiden inderdaad. Heel goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
DS2 studeert niet hij volgt een opleiding.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
kan toch dat hij niet wil zeggen dat hij al 3 jaar aan zijn eindstage bezig is.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom deed je gister niet mee?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:27 schreef Freire het volgende:
[..]
Als de kat boodschappen aan het halen is, dansen de muizen op tafel![]()
Ik kon op de ps niet eens zien welke vrienden er online warenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom deed je gister niet mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik kon op de ps niet eens zien welke vrienden er online warenDat had ik ook even ja. PS opnieuw opgestart na de ToS shit en toen werkte het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor het eerst in een Skype gesprek met dn Patjen..
nooit meer![]()
![]()
Blijf maar gewoon weg dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat had ik ook even ja. PS opnieuw opgestart na de ToS shit en toen werkte het wel.
nooit meer![]()
![]()
Vanavond ben ik er trouwens wel als jullie weer gaan spelenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat had ik ook even ja. PS opnieuw opgestart na de ToS shit en toen werkte het wel.
nooit meer![]()
![]()
![]()
Waar heb ik deze eer aan verdiend?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:34 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Gouden toernooi in een keer gewonnenTim86
Doumbia
Menez, Rodrigo en Kagawa spelen ook af en toe
![]()
#fuckchem
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
4-3-1-2quote:
Ik had het nooit overwogen als jij er niet zo lovend over was
Hala Madrid !
Tot nu toe is Mayuka de beste spits waarmee ik in FUT gespeeld heb, staat net als in FIFA 13 altijd op de goede plek![]()
![]()
ooh zo, nicequote:
Ik heb het weer ontdekt door smieuwtje, bevalt goed so far
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ajacied7 is er ook lovend over, en daardoor heb ik nu ook een geweldig teamquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
4-3-1-2
Ik had het nooit overwogen als jij er niet zo lovend over was![]()
![]()
![]()
je kan er OOK lekker veel DRUK mee zettenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij is een mof.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom zet jij zelfstandige naamwoorden in hoofdletters? Is dit een trend? Loop ik achter?Hala Madrid !
1200quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:42 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh Achahbar
Voor hoeveel gaat die healing trouwens?
o wacht PS natuurlijk.![]()
Coop is ook kapotGingen met Barca spelen, spelen we met Chelsea in barca kit
Elke dag![]()
mijne verkochten voor 1.2k vorige week in ieder gevalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:46 schreef Freire het volgende:
[..]
Op open bid zie ik ze voor 1k gaan, dus zal niet veel schelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gebeurd wel vaker, had het zelf laatst ook.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Coop is ook kapotGingen met Barca spelen, spelen we met Chelsea in barca kit
Vanavond nog Clubs Kiid?![]()
![]()
kijken of dit werkt. die gratis ps plus games deze maand. Dust lijkt me wel aardig. pix the cat pure aids andere niet echt gecheckt. Wel allemaal weer indie.
PS4:
Dust
Pix
Spelunky'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Thanks, door jou dacht ik aan mijn tweede account die nog 800 coins had.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:42 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
bohhh Achahbar
Voor hoeveel gaat die healing trouwens?
Dus kwam ik op het idee om een bronze 750 pack te openen, krijg ik een bronze van 3k![]()
![]()
Ik had al een 4312 voor het hip werd, maar ik vind het net echt geweldig.![]()
Net als 352 in FUT 13, mijn eerste team daar was 352 en even later speelde iedereen het omdat het zo OP was, maar ik vond het gewoon kut![]()
![]()
Dust is dikke poepquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
kijken of dit werkt. die gratis ps plus games deze maand. Dust lijkt me wel aardig. pix the cat pure aids andere niet echt gecheckt. Wel allemaal weer indie.
PS4:
Dust
Pix
Spelunky![]()
Ik zal er even iets op zettenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Thanks, door jou dacht ik aan mijn tweede account die nog 800 coins had.
Dus kwam ik op het idee om een bronze 750 pack te openen, krijg ik een bronze van 3k![]()
![]()
Driveclub had er dus bij moeten zitten maar #faalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:50 schreef poker4lifee het volgende:
PS4:
Dust
Pix
Spelunky
Turkstation Network
En Arkham Asylum op de PS3, maar die had ik al eens uitgespeeld.![]()
Wie was het?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:50 schreef zerokil het volgende:
[..]
Thanks, door jou dacht ik aan mijn tweede account die nog 800 coins had.
Decent.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Zag ik net op het EA forum![]()
denchquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
RARE HUMOR HEBBEN DIE FRIEZEN TOCH :pquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
meh Pjanic, Evra en De Rossi zijn al drie spelers die ik zelf niet in mijn eerste team zou willen hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
hendig sjiekquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:58 schreef The_Yakuza het volgende:
[ afbeelding ]
Pjanic ziet er wel uit als een ideale cam voor mij (Tevez wil ik echt als linkerspitsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
meh Pjanic, Evra en De Rossi zijn al drie spelers die ik zelf niet in mijn eerste team zou willen hebben.)
Evra wil ik inderdaad ook niet
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Trek een burki uit de muur, voor slurpersquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Robben
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
de rossi is de beste cdm mattiequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
meh Pjanic, Evra en De Rossi zijn al drie spelers die ik zelf niet in mijn eerste team zou willen hebben.![]()
weinig discard shit deze week ben ik bang. waarschijnlijk alleen Ricardo en fletcher.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Martins. En misschien Isigne.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:10 schreef FCsuarez het volgende:
weinig discard shit deze week ben ik bang. waarschijnlijk alleen Ricardo en fletcher.![]()
quote:
Hala Madrid !
Boohhhnuccie wordt ook discardDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
tering, wat waren die kaartjes lelijk en ongestructureerdquote:
sommige van die hoofden zitten gewoon boven het kader![]()
![]()
Moet ook toegeven dat het elk jaar beter is geworden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tering, wat waren die kaartjes lelijk en ongestructureerd
sommige van die hoofden zitten gewoon boven het kader![]()
Maar toch denk ik elke jaar bij het zien van de nieuwe kaartjes: Wat de fuck hebben ze nu weer gedaan...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:15 schreef zerokil het volgende:
[..]
Moet ook toegeven dat het elk jaar beter is geworden.
Na een tijdje ben je er aan gewend en dan lijken de oude kaartjes opeens oubollig.![]()
Ligt aan de formatie.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:19 schreef sesamstraat4 het volgende:
Wie is volgens jullie de beste CAM in de Serie A?![]()
Mertens want pacequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:19 schreef sesamstraat4 het volgende:
Keisuka.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:19 schreef sesamstraat4 het volgende:
Wie is volgens jullie de beste CAM in de Serie A?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
voor skills Mertens of IF menez. verder altijd Keisukaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:21 schreef sesamstraat4 het volgende:
[..]
Speel 433 (4) heb voorin El Shaarawi - Higuain - Cuadrado
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zou eerder voor Hernanes gaan. Op de vleugels heb je al pace. Hernanes is enigszins sterk aan de bal en heeft goede passing en een geweldig long shot. 5* WF & 4* skills...
Mertens kan alleen rennen en lijkt mij als wide CAM in 4231 of 4222 veel beter. Beetje overdreven dit maar hij mist de strength om centraal op het middenveld te spelen denk ik.![]()
Geen Immers in totw
Hoe ga ik mijn verzameling ooit nog kwijtraken? Dit was zijn enige kans op een IF.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Enige wat je nodig hebt is pacequote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zou eerder voor Hernanes gaan. Op de vleugels heb je al pace. Hernanes is enigszins sterk aan de bal en heeft goede passing en een geweldig long shot. 5* WF & 4* skills...
Mertens kan alleen rennen en lijkt mij als wide CAM in 4231 of 4222 veel beter. Beetje overdreven dit maar hij mist de strength om centraal op het middenveld te spelen denk ik.![]()
Ik zat stiekem ook te hopen op Immers IF ja. 2 assists en een goal.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:30 schreef Hoogstaande het volgende:
Geen Immers in totw
Hoe ga ik mijn verzameling ooit nog kwijtraken? Dit was zijn enige kans op een IF.![]()
En toch maar weinig moeite om hem af te stoppen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Wat de fuck is Beast Rating?
[ afbeelding ]![]()
Pace + 2quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]![]()
sneue sitequote:meer kan ik er niet van maken.
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:31 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Laat je het me weten als er vanavond weer plek voor me is in clubs?quote:NBA2K15 net toch maar besteld, ze zeggen dat ik hem morgen al binnen krijg inclusief DLC pre order bonus.quote:![]()
Waar besteld dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
Laat je het me weten als er vanavond weer plek voor me is in clubs?
[..]
NBA2K15 net toch maar besteld, ze zeggen dat ik hem morgen al binnen krijg inclusief DLC pre order bonus.![]()
Marchisioquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:19 schreef sesamstraat4 het volgende:
is ie fifa 98 aan het streamen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:41 schreef Alovenac het volgende:
Iemand van hier?
http://www.twitch.tv/dutchplayshd'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
vroegah, toen FIFA nog goed was,quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is ie fifa 98 aan het streamen?![]()
die editie dat je met je speler voor de goalie kon staan om altijd te scoren
#FreeTrapz![]()
Haha welke versie is dit?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
is ie fifa 98 aan het streamen?
Volgens hem is het 15... Hoe heeft hij die shit gestreamed? Dit ziet er echt niet uit.![]()
ps3quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha welke versie is dit?
Volgens hem is het 15... Hoe heeft hij die shit gestreamed? Dit ziet er echt niet uit.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn die een beetje winstgevend?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Tijd voor een paar bronze packs in de trein.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast zit naar zichzelf te kijken met wat accounts om hoger te komen op de lijst!!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast zit naar zichzelf te kijken met wat accounts om hoger te komen op de lijst!!!!!!!
Of zitten jullie te trollen?
![]()
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
en vier van fok. Wat een baasquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Weer wat geleerd. Thanks!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijst met viewers onderin
[ afbeelding ]![]()
Ben jij zeker?quote:
Elke dag![]()
Was ook aan het kijken maar viel weinig te zien, toen maar weer afgesloten. Wel leuke reacties van jullie voordat hij zeg weg ging halen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lijst met viewers onderin
[ afbeelding ]![]()
tuurlijk nietquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
riefriekeragorDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Denken jullie dat Lacazette duur gaat worden? Ik denk zon 60-70k
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vanpers!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef vanpers het volgende:
[..]
Was ook aan het kijken maar viel weinig te zien, toen maar weer afgesloten. Wel leuke reacties van jullie voordat hij zeg weg ging halen.
Heb je nog wat kunnen vinden via Youtube?![]()
![]()
Hij ken ook zingenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat hij eerder 40k ofzo wordt, 80-rating die gaat niet zeldzaam worden ofzo.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef dion_v_k het volgende:
Denken jullie dat Lacazette duur gaat worden? Ik denk zon 60-70k![]()
Hij is mega populair dit jaar. Echt wel meer dan 40k lijkt me.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder 40k ofzo wordt, 80-rating die gaat niet zeldzaam worden ofzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dikke drol op je kut ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is mega populair dit jaar. Echt wel meer dan 40k lijkt me.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als hij 40k wordt ga ik er vet veel inslaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder 40k ofzo wordt, 80-rating die gaat niet zeldzaam worden ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als hij 40k wordt ga ik er vet veel inslaan
pauper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
homoquote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ozzie kijk de sweg vandaag.Hashtag wivah
BohhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel echt kutweer in Haarlem man.'t wordt kouder.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als hij 40k wordt ga ik er vet veel inslaan
je hebt nog een week om 383K te verdienen kan je er 10 in slaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(als dat al vet veel is)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rekenwonder ben jij hequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt nog een week om 383K te verdienen kan je er 10 in slaan![]()
(als dat al vet veel is)![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt nog een week om 383K te verdienen kan je er 10 in slaan![]()
(als dat al vet veel is)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
kop een balquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk het wel alleen middenveld is wel druk bezetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:43 schreef vanpers het volgende:
[..]
Laat je het me weten als er vanavond weer plek voor me is in clubs?
[..]
NBA2K15 net toch maar besteld, ze zeggen dat ik hem morgen al binnen krijg inclusief DLC pre order bonus.![]()
Geil..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk het wel alleen middenveld is wel druk bezetRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
twitter:NobodyEpic twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:20:08Can't tell if I can't play NBA 2K15 because the servers or down, or because the Xbox One is a $500 piece of garbage reageer retweet
Elke dag![]()
Lacazette is echt massaal opgekocht.. die dropt gewoon ipv (nog verder) up na bekendmaking. Gelukkig de helft al weg voor 8k+. De rest ff kijke of ze van de week weer omhoog zijn![]()
ze droppen altijd rond deze tijdquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:29 schreef m25 het volgende:
Lacazette is echt massaal opgekocht.. die dropt gewoon ipv (nog verder) up na bekendmaking. Gelukkig de helft al weg voor 8k+. De rest ff kijke of ze van de week weer omhoog zijnenige wat je nu kunt doen is hopen dat ze er weer bovenop komen
![]()
@kami, dit soort sommen lukt nog net.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
die gaan gepanicsellt worden, binnen paar dagen issie 2-3kquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:29 schreef m25 het volgende:
Lacazette is echt massaal opgekocht.. die dropt gewoon ipv (nog verder) up na bekendmaking. Gelukkig de helft al weg voor 8k+. De rest ff kijke of ze van de week weer omhoog zijn![]()
hij was al 4K voordat hij er 3 scoorde dus dat lijkt mij nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die gaan gepanicsellt worden, binnen paar dagen issie 2-3k
#FreeTrapz![]()
Joelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
twitter:NobodyEpic twitterde op woensdag 08-10-2014 om 17:20:08Can't tell if I can't play NBA 2K15 because the servers or down, or because the Xbox One is a $500 piece of garbage reageer retweet
![]()
![]()
Iemand al met normale Obafemi Martins gespeeld ?
Die IF in een Nigerian squad zou echt leip zijn.
Uche - Emenike
-----Martins----![]()
Nope, alleen een x tegen. Was niet veel bijzonders, op zijn pace na dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:38 schreef MemphisPSV het volgende:
Uche - Emenike
-----Martins----![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:38 schreef MemphisPSV het volgende:
Uche - Emenike
-----Martins----Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat gebeurt nu idd..maar komt bij dat ie nu een week niet in packs zit, komt denk ik wel goed.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:34 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die gaan gepanicsellt worden, binnen paar dagen issie 2-3k![]()
Fifa 15 is toch pacen ?
Krijg continue met me NL discard team Sturridge en Remy tegen.
Met veltman en Douglas en Achenteh en Vd Wiel![]()
![]()
Ja.quote:
Mijn voorspelling voor vanavond: Tim gaat Martins in een pack krijgen net als de TOTS/IF van vorig jaar.![]()
Koop dan Van Dijk, op te pikken voor 650c op open bidquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:41 schreef MemphisPSV het volgende:
Fifa 15 is toch pacen ?
Krijg continue met me NL discard team Sturridge en Remy tegen.
Met veltman en Douglas en Achenteh en Vd Wiel
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
GvdZul je zien dat het gepatched is als ik het spel heb
Zo'n gast is aan het streamen. Heeft 7 mil van die coins.![]()
echt ik kom ALTIJD die klote welbeck tegennu al een schijt hekel aan die kerel. miss nog wel ergere non-rare dan kalou en palacio
#FreeTrapz![]()
HAHAHHAHA JBGS!!!!!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef byah het volgende:
Oh wow, vandaag minstens 15 potjes verloren en 1 gewonnen.. Van divisie 4 naar 7 terugPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Niet normaal de eaids die ik vanmiddag ineens heb..echt uit het niets
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prompt vandaag een sollicitatiegesprek gehad nadat ik gisteren nog liep te klagen.
Ik heb nog steeds geen loterij gewonnen!![]()
Kijken of t nog een keer werkt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Wat voor functie en hoe ging het?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Prompt vandaag een sollicitatiegesprek gehad nadat ik gisteren nog liep te klagen.
Ik heb nog steeds geen loterij gewonnen!![]()
Kijken of t nog een keer werkt.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:52 schreef byah het volgende:
Oh wow, vandaag minstens 15 potjes verloren en 1 gewonnen.. Van divisie 4 naar 7 terug![]()
![]()
werkt niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef ThadCastle het volgende:
Zo'n gast is aan het streamen. Heeft 7 mil van die coins.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Functie van redacteur bij een mediaproductie bedrijf. Ging erg goed eigenlijk. Nu is praten ook mijn probleem niet. Het uitgenodigd worden voor eem gesprek was mn probleemquote:. Het is alleen hopen dat hij me een kans wil geven
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Fok![]()
Sylvain Marveaux
Gisteren hebben hier een paar mensen uitgelegd hoe je vrije trappen moet nemen. Eerste van Marveaux op de paal, rebound = goal. Tweede schiet hij gewoon prima binnen van een metertje op 25.
![]()
Zou heel mooi zijn inderdaad. Ben benieuwd. Ook weer een beetje goed voor het vertrouwen ipv alleen afwijzingenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Functie van redacteur bij een mediaproductie bedrijf. Ging erg goed eigenlijk. Nu is praten ook mijn probleem niet. Het uitgenodigd worden voor eem gesprek was mn probleem. Het is alleen hopen dat hij me een kans wil geven
![]()
Poll: Het is koud, wat doe je?
• Ik zet de verwarming aan
• Ik trek een trui aan
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
ik heb meestal al een trui aan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Poll: Het is koud, wat doe je?
• Ik zet de verwarming aan
• Ik trek een trui aan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Jij bent zeker ook zo iemand die altijd een broek aan heeft?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb meestal al een trui aan.![]()
Nee nee, ben pas net thuis. Eerst even Soprano's kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Vanpers!
Heb je nog wat kunnen vinden via Youtube?![]()
![]()
Dan begin ik wel achterin en als er plek is op het middenveld, laat maar weten als jullie beginnen als je wil.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik denk het wel alleen middenveld is wel druk bezet![]()
![]()
Haha oke!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:07 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nee nee, ben pas net thuis. Eerst even Soprano's kijken![]()
Alsof jij dat nog moet vragen...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die altijd een broek aan heeft?![]()
meestal wel jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die altijd een broek aan heeft?![]()
![]()
Dat is er vrijdag uit, maar morgen denk ik nog nietquote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef ThadCastle het volgende:
Zo'n gast is aan het streamen. Heeft 7 mil van die coins.![]()
![]()
Die heb ik al enkele, en evt op de plek van Douglas kan ie wel spelen.
Maar Douglas heeft lichte voorkeur voor mij.
Veltman vanwege zijn linkerpoot, en heb Martins Indi als backup voor hem.![]()
Wel. werkt nu al niet. Net getestquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:16 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat is er vrijdag uit, maar morgen denk ik nog nietDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Jij speelt hem al toch?quote:
Ik heb straks een verzendbevestiging gehad dus krijg hem morgen binnen.![]()
ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:18 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jij speelt hem al toch?
Ik heb straks een verzendbevestiging gehad dus krijg hem morgen binnen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Met andere spelers proberen dan. Werkt miss bij sommige maar?quote:
Kijk deze vent:
http://www.twitch.tv/markyshizzle![]()
oh werkt nu wel geloof ik. Maarja ik speel myteam niet eensquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Met andere spelers proberen dan. Werkt miss bij sommige maar?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat zijn je eerste ervaringen? Beter dan 14 en zoja wat is er vooral beter?quote:
En wat speel je dan het meest?![]()
merk nog weinig verschilquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:23 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat zijn je eerste ervaringen? Beter dan 14 en zoja wat is er vooral beter?Maar dat zal wel komen omdat ik een noob in nba ben
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ga ff MT farmen danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oh werkt nu wel geloof ik. Maarja ik speel myteam niet eens
Voor als je het ooit gaat spelen of voor mij
Wil dan evt wel ruilen voor FUT coins ofzo?![]()
Heb je ook zo'n hekel aan die club van Predisons? Neuk ze in de hol want dat blijft toch lekker onder ons.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik krijg 950 - 15% oid per keer. Is alleen wel saaiquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ga ff MT farmen dan
Voor als je het ooit gaat spelen of voor mij
Wil dan evt wel ruilen voor FUT coins ofzo?Maar zal wel ff farmen. Hadden ze mijn 15k maar moeten geven.
Jay-Jayquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:28 schreef wieisboos het volgende:
Luistert er nog iemand 3fm? Ze hebben het nu over fifa, die zogenaamde expert snapt er he-le-maal niks van
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien als je een andere speler verkoopt voor meer. Dan kan je daar mee werkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik krijg 950 - 15% oid per keer. Is alleen wel saaiMaar zal wel ff farmen. Hadden ze mijn 15k maar moeten geven.
Die gast deed het met een speler van 50k. Als je samenwerkt kun je dus een speler van elkaar kopen van 1 mil en het dan op die manier doen
Markt helemaal vertiefd al haha
Hoe is de game verder?![]()
Begint dan al aardig op FIFA te lijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Misschien als je een andere speler verkoopt voor meer. Dan kan je daar mee werken
Die gast deed het met een speler van 50k. Als je samenwerkt kun je dus een speler van elkaar kopen van 1 mil en het dan op die manier doen
Markt helemaal vertiefd al haha![]()
![]()
Ja. Dan gaat het snel. Met 1k gaat het niet al te snelquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Misschien als je een andere speler verkoopt voor meer. Dan kan je daar mee werken
Markt helemaal vertiefd al haha
Hoe is de game verder?heb 50k nu.
Van de rest vind ik my career wel weer tof. Vind alleen kut dat ik mijn pre order bonus niet gehad heb.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die vent heeft 12 mil MT. Dat zijn 3000 packs. Is dus in verhouding 22 mil FUT coins. Ziek dus als iedereen dat easy kan krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Begint dan al aardig op FIFA te lijken![]()
Als die markt nu al zo naar de klote is betwijfel ik of ik m nog ga kopenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die vent heeft 12 mil MT. Dat zijn 3000 packs. Is dus in verhouding 22 mil FUT coins. Ziek dus als iedereen dat easy kan krijgen.![]()
![]()
Ach MyCareer en Parks lijken me super vet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:37 schreef Freire het volgende:
[..]
Als die markt nu al zo naar de klote is betwijfel ik of ik m nog ga kopen
Parks is gewoon clubs, alleen dan met wager shit erbij. Die wagers zijn voor VC en daar kan je je pro weer mee upgraden.
Ben wel benieuwd wat ze gaan doen. Reset lijkt me niet echt mogelijk..![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:28 schreef wieisboos het volgende:
Luistert er nog iemand 3fm? Ze hebben het nu over fifa, die zogenaamde expert snapt er he-le-maal niks van![]()
'Door een kaartje te geven hebben spelers betere chemistry met elkaar'
![]()
Ja zeker.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn inderdaad. Ben benieuwd. Ook weer een beetje goed voor het vertrouwen ipv alleen afwijzingenBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
say what....quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Blijkbaar geeft EA compensatie voor de slecht werkende webapp.
[ afbeelding ]
mocrobox zekerPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Van maandagmiddag tot dinsdagochtend onderhoud bij PSN
PSN
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgende week pas, valt nog mee dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:53 schreef dion_v_k het volgende:
Van maandagmiddag tot dinsdagochtend onderhoud bij PSN![]()
4-1-2-1-2 schijnt iedereen goed te vindenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Ga maar weer een gold team maken voor divisies, wat zijn dit jaar de beste/fijnste formaties?RED ONS HENNIEGOD![]()
Top, ga ik daar eens een team voor bouwen. Vond die afgelopen jaar in ieder geval wel fijnquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 schijnt iedereen goed te vinden![]()
343 met Asamoah en Lichtsteiner op LM/RMquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:04 schreef WezepAFCA het volgende:
Ga maar weer een gold team maken voor divisies, wat zijn dit jaar de beste/fijnste formaties?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: