Pffquote:
quote:
Ik nu ook, na die snapchat van je banaanquote:Op woensdag 8 oktober 2014 16:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik las +t dus was even helemaal in verwarring.![]()
Oh netjes!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Qua gezond eten, 8 weken geleden begonnen met afvallen zonder te crashen en wel veel te sporten en ik ben al 8 kg afgevallen
Sappigquote:
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:35 schreef TheVulture het volgende:
Qua gezond eten, 8 weken geleden begonnen met afvallen zonder te crashen en wel veel te sporten en ik ben al 8 kg afgevallen
Ja hequote:
Mijn moeder hintte vroeger wel wat. Dus ik wist 'mam weet het'. Maar de rest moest nog even nadienquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:09 schreef wonderer het volgende:
Ik zit nou die Limburger te kijken. Dat die hele familie het al weet...
"Had niet gehoeven, we wisten het al" Nou zeg dan wat, sukkels.
Ik had gehoopt dat mijn moeder het aan mijn vader en broer zou vertellen, maar dat ging niet doorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijn moeder hintte vroeger wel wat. Dus ik wist 'mam weet het'. Maar de rest moest nog even nadien
Mijn ouders hebben het wel eens besproken. Mijn vader ontkendequote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat mijn moeder het aan mijn vader en broer zou vertellen, maar dat ging niet door
Maar ze hadden toch minstens even kunnen zeggen in z'n algemeenheid dat het niet zou uitmaken.
Wat een klein opdondertje is het trouwens...
Weet ik, daarom moeilijk te formuleren... maar zo zien genoeg mensen alle wat vrouwelijke homo's...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:38 schreef wonderer het volgende:
Hoop geeft als in, hoe erg je ook denkt dat het zal zijn, waarschijnlijk valt het wel mee. Dus hoop geeft aan jongeren ie in dezelfde situatie zitten en niet uit de kast durven komen, bang voor reacties.
Overigens is "een jongen die een meisje wil zijn" niet de juiste bewoording, fyi. Ze is een meisje, ze ziet er alleen uit als een jongen.
Ja, da's waar. Was net nog een artikel aan het lezen waar dat ook genoemd werd. http://www.cracked.com/ar(...)edia-ignores_p2.htmlquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weet ik, daarom moeilijk te formuleren... maar zo zien genoeg mensen alle wat vrouwelijke homo's...
Er is ook een coming out uitgezonden die niet echt goed ging, hel erg katholiek gezin als ik me goed herinner.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:23 schreef wonderer het volgende:
Heheh.
Overigens, denken jullie dat het homo's als dramaqueen wegzet, dat al die comingouts (zes van de zes die ik nu heb gezien) goed gaan? Of juist hoop geeft?
Ja, daar mochten ze niet filmen, toch? Alleen geluid? Ik had het nu alleen even over dit seizoen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Er is ook een coming out uitgezonden die niet echt goed ging, hel erg katholiek gezin als ik me goed herinner.
Dat is een mediageil jochie die het deed voor de aandachtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:09 schreef wonderer het volgende:
Ik zit nou die Limburger te kijken. Dat die hele familie het al weet...
"Had niet gehoeven, we wisten het al" Nou zeg dan wat, sukkels.
Dat iemand zo gebruik maakt van zijn geaardheid. Walgelijk!!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:14 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dat is een mediageil jochie die het deed voor de aandacht
Hmmm... ik wéét het niet...quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:15 schreef Cosmo. het volgende:
En zijn beste vriend voor wie hij bang was lijkt me ook een potentiële kandidaat.
Bij de dove jongen?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:15 schreef Cosmo. het volgende:
En zijn beste vriend voor wie hij bang was lijkt me ook een potentiële kandidaat.
Nee die van vorige weekquote:
Ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:15 schreef Cosmo. het volgende:
Ik zat in de tram, ging wat lastigquote:
Oh daar waren een paar mensen nogal fan vanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:44 schreef Peter het volgende:
Ik moet bij een schattige dove homo gelijk denken aan deze:
quote:
#niettedoenquote:
Ja en ja.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:27 schreef wonderer het volgende:
Worden er in Nederland ook van die reizen voor single homo's georganiseerd, weten jullie dat? Ik wil met kerst wel naar de zon eigenlijk, gewoon om eens te kijken hoe dat is.
Of zit ik dan tussen de ouwe nichten?
Met Kerst naar warmere streken is heerlijk. Liefst de hele winter, maar da's wel heel lang natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 09:27 schreef wonderer het volgende:
Worden er in Nederland ook van die reizen voor single homo's georganiseerd, weten jullie dat? Ik wil met kerst wel naar de zon eigenlijk, gewoon om eens te kijken hoe dat is.
Of zit ik dan tussen de ouwe nichten?
Vaak hebben die dingen ook wel excursies en zo toch?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:18 schreef wonderer het volgende:
Ik ben niet zo'n strandtype, daarom aarzel ik. Zo'n luiervakantie, al is het maar een paar dagen, voelt als tijdverspilling. Misschien is Barcelona of Athene een optie, toch een beetje cultuursnuiven.
Ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vaak hebben die dingen ook wel excursies en zo toch?
Anders ga je met TMM en mij mee naar romequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 11:18 schreef wonderer het volgende:
Ik ben niet zo'n strandtype, daarom aarzel ik. Zo'n luiervakantie, al is het maar een paar dagen, voelt als tijdverspilling. Misschien is Barcelona of Athene een optie, toch een beetje cultuursnuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |