Gelukkig werk jij dan niet voor justitie (;quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:41 schreef GwaiLow het volgende:
Ik zeg: een jaartje of 4 in de gevangenis, en daarna verplicht alsnog het gymnasium af moeten ronden.
Succes verder
Jawel, alleen zal ik gelukkig uw zaak niet afhandelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:43 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Gelukkig werk jij dan niet voor justitie (;
Maar wel je collega even informeren uit interessequote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel, alleen zal ik gelukkig uw zaak niet afhandelen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:36 schreef BvBrMTW het volgende:
Hij vroeg of mijn vader ook niet wou dat ik naar school ging omdat hij dan ook vervolgd zou worden, hierop antwoordde hij dat hij het niet met me eens was.
anders ga je toch zeilen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:36 schreef BvBrMTW het volgende:
Uiteraard is mijn vader van plan om mij te supporten en te zeggen dat hij 100% achter mijn beslissing staat.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:36 schreef BvBrMTW het volgende:
De leerplichtambtenaar belde vandaag mijn vader en meldde dat hij het overdraagt aan de officier van justitie. Hij vroeg of mijn vader ook niet wou dat ik naar school ging omdat hij dan ook vervolgd zou worden, hierop antwoordde hij dat hij het niet met me eens was.
[..]
Mocht het tot een rechtzaak komen denk ik dat er een goeie kans is dat wij die winnen, maar mochten we verliezen, is het dan verstandiger om mij of mijn vader te laten vervolgen?
Mijn vader is het wel met me ééns. Hij is degene die het proces van zelf thuis studeren heeft voorgesteld als eerste. Hij zei alleen dat hij het hier niet mee eens is zodat hij niet vervolgd word.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:43 schreef hottentot het volgende:
Leerplichtambtenaar is het niet met je ééns.
Je vader heeft verklaart het niet met je ééns te zijn.
De school is het niet met je ééns.
Er is ook vast geen aangifte gedaan van bedreiging.
En nu vraag jij of het niet beter is om je vader de schuld te geven in de rechtbank.
Wat een familie.
Ze zouden hem op gaan zoeken als hij verder zou gaan met zijn leven. Logisch dat vader hem thuis wilde houden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
En verder beetje vreemd verhaal. Okay, het botert niet echt tussen jou en een aantal klasgenoten. Uit het verhaal blijkt niet echt hoe ernstig die bedreiging was. Maar goed, reden voor jou om thuis te blijven. Maar waarom dan niet een andere school zoeken en verder met je leven?
Juist, je vader heeft verklaard het niet met je ééns te zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Mijn vader is het wel met me ééns. Hij is degene die het proces van zelf thuis studeren heeft voorgesteld als eerste. Hij zei alleen dat hij het hier niet mee eens is zodat hij niet vervolgd word.
Maar 1 ding is mij nog niet helemaal duidelijk. Waarom ramt uw vader die Marokkanen niet genadeloos in elkaar?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Mijn vader is het wel met me ééns. Hij is degene die het proces van zelf thuis studeren heeft voorgesteld als eerste. Hij zei alleen dat hij het hier niet mee eens is zodat hij niet vervolgd word.
En als de rechter hem vraagt dan gaat hij wel achter jou staan denk je?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef BvBrMTW het volgende:
Hij zei alleen dat hij het hier niet mee eens is zodat hij niet vervolgd word.
Dus ben jij de pineutquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Mes op mijn keel gekregen, een van ze zei dat ze op een dag zouden opwachten na school. Overigens waren alle marrokkanen op die school in bezit van een wapen, dat had ik al voor dit incident geconstateerd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:47 schreef Eix het volgende:
[..]![]()
En verder beetje vreemd verhaal. Okay, het botert niet echt tussen jou en een aantal klasgenoten. Uit het verhaal blijkt niet echt hoe ernstig die bedreiging was. Maar goed, reden voor jou om thuis te blijven. Maar waarom dan niet een andere school zoeken en verder met je leven?
Dat is wel het idee, lijkt me heel jammer als je je zoon zo laat stikken. Hij zei dat hij het puur deed omdat dit hem op het moment niet het beste leek.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:49 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En als de rechter hem vraagt dan gaat hij wel achter jou staan denk je?
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:51 schreef hugecooll het volgende:
Mss moet je gewoon een beetje normaal doen
Je hebt moeite met autoriteitquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:50 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Mes op mijn keel gekregen, een van ze zei dat ze op een dag zouden opwachten na school. Overigens waren alle marrokkanen op die school in bezit van een wapen, dat had ik al voor dit incident geconstateerd.
Andere school wilde ik niet meer omdat ik niet goed functioneer op scholen, moeite met autoriteit etc. het verliep zowel op mijn eerste als tweede school niet goed, vooral met leraren etc. Hierdoor word ik door het schoolsysteem weerhouden om gewoon mijn examen te halen, waarvoor ik wel de capaciteiten heb,
In het bedrijfsleven word je er tenminste voor betaald. Op school zit ik een beetje voor jan lul mijn tijd te verdoen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je hebt moeite met autoriteitmisschien moet je niet de kleuter uithangen en een beetje aan growing up doen. Als je later in t bedrijfsleven stapt dan heb je, tenzij je eigen baas bent, altijd iemand boven je staan dus je zult altijd te maken hebben met autoriteit.
Ja, jij gaat er echt komen straks, met je aanstellerij.
Waar het op neer komt: jullie hebben geen schijn van kans om straf te ontlopen tenzij je heel snel naar school gaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:51 schreef BvBrMTW het volgende:
[..]
Dat is wel het idee, lijkt me heel jammer als je je zoon zo laat stikken. Hij zei dat hij het puur deed omdat dit hem op het moment niet het beste leek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |