SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Als je het zo brengt hebben mensen weinig zin om te helpen denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
die verdedigers staan op hun juiste plaats. dus. 20 k te besteden. vertel
Het lijkt mij ook maar een matig team eigenlijk. Puur pace is het en dat is het wel. En dan 2 cams in de spits met de finishing van een average silver. En Bernard met de strength van een halve Mertens.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Brazil heeft gewoon kutspitsen dit jaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het zo brengt hebben mensen weinig zin om te helpen denk ik
Het lijkt mij ook maar een matig team eigenlijk. Puur pace is het en dat is het wel. En dan 2 cams in de spits met de finishing van een average silver. En Bernard met de strength van een halve Mertens.
Firmino is misschien nog wel de beste CAM om tot ST om te bouwen, maar wat een armoede.![]()
ik bedoel dat ik de verdedigers ingame gewoon goed heb staan en niet heb gekeken hoe wefut ze neer zette.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het zo brengt hebben mensen weinig zin om te helpen denk ik
Het lijkt mij ook maar een matig team eigenlijk. Puur pace is het en dat is het wel. En dan 2 cams in de spits met de finishing van een average silver. En Bernard met de strength van een halve Mertens.
Ik scoor toch aardig wat met die aanval. Maar goed ze waren vooral goedkoop en ik blut. Dus in plaats van het team af te kraken en geen suggesties te doen vraag ik jullie antwoord te geven op de vraag zodat de squad verbeterd kan worden..![]()
diego costaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brazil heeft gewoon kutspitsen dit jaar.
Firmino is misschien nog wel de beste CAM om tot ST om te bouwen, maar wat een armoede.![]()
Vandaag weer eens gespeeld. Ik denk dat de pro's nu wel opgetyfd zijn uit de lage divisies. Alles gewonnen in divisie 9
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Naja het punt is meer dat je met een Brazil team gewoon weinig opties over houdt. Met de huidige trieste staat van het Braziliaanse voetbal en het feit dat de Brazil league er niet in zit blijft er geen fatsoenlijke spits over (ook met dank aan Costa natuurlijk). Alleen Lima lijkt me wel goed, al heeft die helaas geen 4* skills. Firmino is met zijn 80 finishing idd ook een goede optie. Denk dat ik een van die 2 met Douglas Costa in de spits zou zetten zelf. Op CAM heb je dan een hele lading opties, waarbij mij persoonlijk Diego wel tof lijkt. Hernanes nog een stuk beter, maar ik weet niet of je die kan betalen (ook niet heel duur ofzo). Tenslotte lijkt Castan me beter dan Santana.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik de verdedigers ingame gewoon goed heb staan en niet heb gekeken hoe wefut ze neer zette.
Ik scoor toch aardig wat met die aanval. Maar goed ze waren vooral goedkoop en ik blut. Dus in plaats van het team af te kraken en geen suggesties te doen vraag ik jullie antwoord te geven op de vraag zodat de squad verbeterd kan worden..
Lucas lijkt me trouwens erg duur in vergelijking met de rest..best zonde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo zo, 06:43. Vandaag ook weer vroeger op omdat ik naar een andere vestiging moet voor een dagje. I crie everytimquote:Op woensdag 8 oktober 2014 06:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is sindsdien pas echt wat minder gaan posten![]()
Werd al vroeg gewekt door de kleine, en voor een kwartier terug mijn bed induiken heeft weinig nutquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zo, 06:43. Vandaag ook weer vroeger op omdat ik naar een andere vestiging moet voor een dagje. I crie everytim![]()
Waar moet je naar toe dan?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verrassend makkelijk uit bed gekomen jameestal is dat nog een hele struggle rond deze tijd, ben het niet meer gewend
![]()
![]()
Ik heb de laatste dagen 's ochtends een mooi onontgonnen coinsmijntje ontdekt. Dat maakt opstaan ook iets makkelijkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:51 schreef Zhano het volgende:
Verrassend makkelijk uit bed gekomen jameestal is dat nog een hele struggle rond deze tijd, ben het niet meer gewend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
750 coins-packs? Told you so...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenIk had gisteren nog even een Appiah in een pack en een Arsenal Tula home kit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die eerste had ik in een 400c pack, die andere in een 750c pack. Daar had ik nog een 74-rated shiny in (Souare, 2.5k waard) en wat squad fitnesses. Maar 400c packs lijken me nog steeds makkelijker voor profit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
750 coins-packs? Told you so...![]()
Misschien wel ja. Maar die gaan mij op een bepaald moment vervelenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die eerste had ik in een 400c pack, die andere in een 750c pack. Daar had ik nog een 74-rated shiny in (Souare, 2.5k waard) en wat squad fitnesses. Maar 400c packs lijken me nog steeds makkelijker voor profit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog sure if serious...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen 's ochtends een mooi onontgonnen coinsmijntje ontdekt. Dat maakt opstaan ook iets makkelijker![]()
Lindgren. deed ook nog mee bij onsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:04 schreef Zhano het volgende:
http://www.twitch.tv/derium
Zhano, Omni, Patjen en Thad vs Mo, Ozz en Trapz.![]()
Jup, zag later al dat ik die vergeten wasquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lindgren. deed ook nog mee bij ons
Hoeveel was het ook alweer geworden?![]()
![]()
Bohhhquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lindgren. deed ook nog mee bij ons![]()
![]()
Gisteren waren jullie nog echte vrienden, en nu vergeet je hem gewoon? Lekkere vriend ben jij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup, zag later al dat ik die vergeten wasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kom je daar bij? Ik haat die kneusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren waren jullie nog echte vrienden![]()
![]()
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik haat die kneusNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je weet toch dat jij de enige bent voor mij?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop.![]()
![]()
En andersom natuurlijk. Maar dat moet ik thuis nog even uitleggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij de enige bent voor mij?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh dat valt weer mee. Was wel bereid om te delen met mevrouw PotS, maar nu niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En andersom natuurlijk. Maar dat moet ik thuis nog even uitleggen.![]()
![]()
In de rust van een seasonwedstrijd 2-0 voor tegen een full BPL team en dan een bericht krijgen dat je er niks van kan![]()
![]()
Crisistijden in huize PotS. Ik word gestalkt door een incassobureau, en vanaf morgen ook door een deurwaarderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh dat valt weer mee. Was wel bereid om te delen met mevrouw PotS, maar nu niet meer![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahaha NERDquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen 's ochtends een mooi onontgonnen coinsmijntje ontdekt. Dat maakt opstaan ook iets makkelijker
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zo best heftig, heb je je rekeningen niet betaald ? of gewoon een foutje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Crisistijden in huize PotS. Ik word gestalkt door een incassobureau, en vanaf morgen ook door een deurwaarder
#FreeTrapz![]()
Wat heb je gedaan danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Crisistijden in huize PotS. Ik word gestalkt door een incassobureau, en vanaf morgen ook door een deurwaarder![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo best heftig, heb je je rekeningen niet betaald ? of gewoon een foutje.Ene meneer of mevrouw Pieters schijnt op ons thuisadres een handtas (a 100 euro) besteld en aangenomen te hebben. Ik weet van niks, mijn vrouw ook niet. En we heten geen Pieters. Na iedere brief steeds gebeld en gemaild met het bedrijf en incassobureau, en steeds werd toegezegd dat ze correspondentie zouden stoppen. Maar de brieven blijven gewoon komen. Incassokosten zijn inmiddels opgelopen tot 600 euroquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nieuw huis toch, heet de vorige bewoonster niet gewoon pietersquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ene meneer of mevrouw Pieters schijnt op ons thuisadres een handtas (a 100 euro) besteld en aangenomen te hebben. Ik weet van niks, mijn vrouw ook niet. En we heten geen Pieters. Na iedere brief steeds gebeld en gemaild met het bedrijf en incassobureau, en steeds werd toegezegd dat ze correspondentie zouden stoppen. Maar de brieven blijven gewoon komen. Incassokosten zijn inmiddels opgelopen tot 600 euro![]()
#FreeTrapz![]()
oh kut ik zie dat mijn grapje bij POTS een beetje uit de hand is gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel triest.. waarschijnlijk iemand op jouw adres besteld en voordat jij het kon aannemen zij het pakketje opgewacht. Gebeurt laatste tijd best vaak.. vooral met flats etc.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ene meneer of mevrouw Pieters schijnt op ons thuisadres een handtas (a 100 euro) besteld en aangenomen te hebben. Ik weet van niks, mijn vrouw ook niet. En we heten geen Pieters. Na iedere brief steeds gebeld en gemaild met het bedrijf en incassobureau, en steeds werd toegezegd dat ze correspondentie zouden stoppen. Maar de brieven blijven gewoon komen. Incassokosten zijn inmiddels opgelopen tot 600 euro![]()
![]()
toch gek dat ze het dan niet op meneer PotS bestellenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heel triest.. waarschijnlijk iemand op jouw adres besteld en voordat jij het kon aannemen zij het pakketje opgewacht. Gebeurt laatste tijd best vaak.. vooral met flats etc.
#FreeTrapz![]()
Jij natuurlijk gemaild met: 'een kale kip kan je niet plukken gr gr'quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Crisistijden in huize PotS. Ik word gestalkt door een incassobureau, en vanaf morgen ook door een deurwaarder![]()
![]()
Haha ja, want... oh wacht, geen idee waar dit op slaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij natuurlijk gemaild met: 'een kale kip kan je niet plukken gr gr'![]()
hoe weet jij dat mevrouw pots kaal isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij natuurlijk gemaild met: 'een kale kip kan je niet plukken gr gr'Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vraag maar aan je begeleider, misschien kan hij/zij het voor je uitleggen in jip en janneke taalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ja, want... oh wacht, geen idee waar dit op slaat.![]()
Dat maakt niet zo gek veel uit. Je hoeft de naam er niet eens op te zetten om het ergens te laten bezorgen, postcode en plaatsnaam is al genoeg. Zijn genoeg mensen die bij andere mensen verblijven of wellicht de 2e achternaam gebruiken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch gek dat ze het dan niet op meneer PotS bestellen![]()
Hihi gekke Kiid... Denkt dat het normaal is dat mensen een begeleider hebben net als hijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag maar aan je begeleider, misschien kan hij/zij het voor je uitleggen in jip en janneke taal![]()
![]()
Hi ha ho goeden grap gr grquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hihi gekke Kiid... Denkt dat het normaal is dat mensen een begeleider hebben net als hij![]()
Van, ik mis van.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lees die van jou nog maar eens dan..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het gezegde is van een kale kip.... een kale kip plukken. dat kan helemaal niet. waar pluk je die kip dan vandaanquote:
#FreeTrapz![]()
Oh zo, ik dacht in mijn postquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het gezegde is van een kale kip.... een kale kip plukken. dat kan helemaal niet. waar pluk je die kip dan vandaan![]()
![]()
Ik woonde op dat moment in een woonerf in een klein dorp. Ons kent ons. Rare figuren in de straat die voor deuren posten om pakjes aan te nemen, dat was echt wel opgevallen. Zou me niets verbazen als het gewoon een schimmig incassobureau isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo gek veel uit. Je hoeft de naam er niet eens op te zetten om het ergens te laten bezorgen, postcode en plaatsnaam is al genoeg. Zijn genoeg mensen die bij andere mensen verblijven of wellicht de 2e achternaam gebruiken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien de FOK! knokploeg erop af sturenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik woonde op dat moment in een woonerf in een klein dorp. Ons kent ons. Rare figuren in de straat die voor deuren posten om pakjes aan te nemen, dat was echt wel opgevallen. Zou me niets verbazen als het gewoon een schimmig incassobureau is![]()
Eerlijk is braaf: dat zijn een stelletje internethelden die eigenlijk niet eens van hun zolder af durven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien de FOK! knokploeg erop af sturenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb nog een to-do lijstje in het zuidenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien de FOK! knokploeg erop af sturen
#FreeTrapz![]()
Durf ik ook nog niet zo goedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerlijk is braaf: dat zijn een stelletje internethelden die eigenlijk niet eens van hun zolder af durven.![]()
![]()
Weet ik tochquote:
Gewoon bespreekbaar maken, in plaats van stoer doen achter je toetsenbord
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niet eens verkapte kijk mij eens rijk zijn postquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:58 schreef DePresident. het volgende:
Robben in de spits zetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Ga nou niet denken dat jij het uitgevonden hebt, want DE BONDSCOACH wist dat allemaal al lang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:58 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet eens verkapte kijk mij eens rijk zijn postquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga nou niet denken dat jij het uitgevonden hebt, want DE BONDSCOACH wist dat allemaal al lang.![]()
Echt een monster.
PSN: DePresident_![]()
Robben op RBquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:58 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
vanavond IF benzebaas pullen. moet beter zijn dan robben
#FreeTrapz![]()
Nee eigenlijk helemaal niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_![]()
Moggel![]()
De Rijdende Rechter van gisteren
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag maar aan je begeleider, misschien kan hij/zij het voor je uitleggen in jip en janneke taal![]()
![]()
![]()
Camping Powned is ook weer begonnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 'te slimme' mensenquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De eerste kamervragen waren na het voorstukje al gesteld. Vorig jaar erg vermakelijke televisie.quote:🍆![]()
Nou dat hoop ik dan ook maar voor jequote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag ik hopen dat dat om koop gaatNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan niet spelen omdat Bruma en Rekik de voorkeur krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag ik hopen dat dat om koop gaat![]()
Dat is de "Argentijn" die volgens vd Gijp veel beter is dan Martins Indi, maar dat zal hij vast niet meer weten als die naar PSV komt![]()
![]()
Nee man, daarmee bedoelt ie Maiconquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:28 schreef DutchSL het volgende:
Dat is de "Argentijn" die volgens vd Gijp veel beter is dan Martins Indi, maar dat zal hij vast niet meer weten als die naar PSV komtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, hij had het over een invaller en Reyes was toen invaller in die wedstrijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, daarmee bedoelt ie Maicon![]()
Lijkt me niet, Gijp weet ook wel dat die Maicon een Braziliaan is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, daarmee bedoelt ie Maicon![]()
Naja hij heeft het al 2x expliciet over Maicon gehad en daarna kon ie niet op die naam komenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij had het over een invaller en Reyes was toen invaller in die wedstrijd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is niet de back Maicon he...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Gijp weet ook wel dat die Maicon een Braziliaan is.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maicon speelt toch echt bij Porto en is Braziliaans.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is niet de back Maicon he...![]()
Ja hehe daar begin ik zelf toch overquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Maicon speelt toch echt bij Porto en is Braziliaans.Maar waarom zou hij moeten weten dat hij braziliaans is, maar van een mexicaan kunnen denken dat ie Argentijn is.
Hij speelt nooit in Braziliaanse elftallen oid.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij had het over een invaller, waardoor Martins Indi naar linksback ging in de CL kwalificatie wedstrijd. Dat was Reyes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja hij heeft het al 2x expliciet over Maicon gehad en daarna kon ie niet op die naam komen
Maicon zal hij ook wel beter vinden ja, logisch want die is ook veel beter (Reyes zal wel niet als die nooit aan spelen toekomt...)![]()
Lees een terug wat ik zegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hehe daar begin ik zelf toch overMaar waarom zou hij moeten weten dat hij braziliaans is, maar van een mexicaan kunnen denken dat ie Argentijn is.
Hij speelt nooit in Braziliaanse elftallen oid.![]()
Gijp weet dat hij een Braziliaan is. Heb hem meerdere horen praten over de Braziliaan Maicon, hij kwam bijna klaar.![]()
Hij bedoelde idd Reyes. Hij had het ook specifiek over de "Argentijn" die dan naast Maicon komt te staan, dus dan valt Maicon zelf ook al af als optie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vraag het me af en kan me niet herinneren dat jij daar Braziliaans bij zegt. Zie ook geen reden dat te doen als hij zijn naam gewoon weetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lees een terug wat ik zeg![]()
Gijp weet dat hij een Braziliaan is. Heb hem meerdere horen praten over de Braziliaan Maicon, hij kwam bijna klaar.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Okquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Tim86 het volgende:
Hij bedoelde idd Reyes. Hij had het ook specifiek over de "Argentijn" die dan naast Maicon komt te staan, dus dan valt Maicon zelf ook al af als optie.![]()
![]()
Elke dag![]()
Maar hij zapt dan in een verveelde bui een keer langs en heeft er dan een oordeel over..daar kan je geen waarde aan hechten. Net als het feit dat hij vorig jaar zogenaamd altijd genoot van Monacoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag het me af en kan me niet herinneren dat jij daar Braziliaans bij zegt. Zie ook geen reden dat te doen als hij zijn naam gewoon weet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja lijkt me ookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij zapt dan in een verveelde bui een keer langs en heeft er dan een oordeel over..daar kan je geen waarde aan hechten. Net als het feit dat hij vorig jaar zogenaamd altijd genoot van MonacoEn lijkt me sterk dat Porto zijn 3de CB gaat verkopen, en een halfjaartje huur moet PSV niet willen en heeft ook totaal geen zin, dus zal wel nonsens zijn.
Elke dag![]()
Als je als CB groot en sterk er uit ziet dan ben je al goed in de ogen van Gijp, behalve als hij je vaak ziet spelen en ziet falen, want dan ben je gewoon een Bruma.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij zapt dan in een verveelde bui een keer langs en heeft er dan een oordeel over..daar kan je geen waarde aan hechten. Net als het feit dat hij vorig jaar zogenaamd altijd genoot van Monaco
Reyes zal niet voor niks zo weinig spelen bij Porto.![]()
Ik zie hem ook nooit spelen dus kan er weinig zinnigs over zeggen, maar feit dat hij als megatalent kwam en nu nog altijd geen basisplek heeft op zijn 22e zegt genoeg denk ik ja. Zeker als BMI je concurrent is. Hij kan wel op het middenveld en als CB spelen, wat wel nuttig is. Het zou voor PSV waarschijnlijk wel een mooie versterking zijn, maar dan heb je idd weinig aan huur. En denk dat Porto en die investeringsmaatschappij wel wat terug willen zien van die 7 miljoen euro die ze hebben betaald.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:40 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als je als CB groot en sterk er uit ziet dan ben je al goed in de ogen van Gijp, behalve als hij je vaak ziet spelen en ziet falen, want dan ben je gewoon een Bruma.
Reyes zal niet voor niks zo weinig spelen bij Porto.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Reyes was toen in die finale tegen Brazilië wel heel goed. Ik denk dat Porto hem vanwege die wedstrijd ook gekocht heeft.![]()
Verkopen ze bij jou 'anytime' of enkel net als ze aflopen?quote:
Bij mij het laatsteEn enkel bij Aogo en Maher
Elke dag![]()
Meestal dat laatste ja. Maar ik zit er niet steeds naar te kijken dus kan ook weleens anders zijn..heb niet echt op mijn tradefeed gelet. Heb er in ieder geval 1 random verkocht deze week toen hij er nog voor 30min op stond ofzo. Maar die had een anchor chem dus werd volgens mij gewoon door een mongooltje gekocht die alleen op anchor zocht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verkopen ze bij jou 'anytime' of enkel net als ze aflopen?
Bij mij het laatsteEn enkel bij Aogo en Maher
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
14quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bonucci yes ploxquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan wel een aardig TOTW worden zoDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ga me niet wagen aan silversquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Djoeroe heeft ook goeien stats.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zou die Mikel eruit halen. Ramires, Fer, er zijn genoeg betere opties.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:13 schreef Ferdii het volgende:
Hoe Squad verbeteren? Budget 100k
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
pas op he de laagste BIN is ook al redelijk omhoog gegaanquote:misschien moet je je prijzen bijstellen
#FreeTrapz![]()
16.5? Niet echt omhoog sinds maandagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pas op he de laagste BIN is ook al redelijk omhoog gegaanmisschien moet je je prijzen bijstellen
Elke dag![]()
Ik had mijn Aogo's op 30k gezet, eentje (van de vijf) is al verkocht
(maar die was wel een catalyst)![]()
ah vanmorgen was hij niet onder de 17.5 te krijgenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
16.5? Niet echt omhoog sinds maandagwaar hij zaterdag gewoon nog voor 14/15K te halen was.
#FreeTrapz![]()
Maar dat was logisch. Op zaterdag die 8 uur HH, plus de 'angst' van investeerders dat er nog een zou komenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ah vanmorgen was hij niet onder de 17.5 te krijgenwaar hij zaterdag gewoon nog voor 14/15K te halen was.
Dus toen een lage prijs, nu er zeker geen hh meer komt een 'langzame' stijging
Elke dag![]()
Echt achterlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:18 schreef DutchSL het volgende:
Ik had mijn Aogo's op 30k gezet, eentje (van de vijf) is al verkocht
(maar die was wel een catalyst)Maar het is je gegund
Elke dag![]()
Zit nog wel met 12 Djilobodji's die al een paar dagen niet meer verkopen en ook nog een IF Rodrigo. Hoop wel wat kapitaal te genereren zodat ik een eventuele IF Benzema kan kopen![]()
![]()
![]()
Al mijn IF'sHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Voor hoeveel heb je die gelist danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Zit nog wel met 12 Djilobodji's die al een paar dagen niet meer verkopen en ook nog een IF Rodrigo. Hoop wel wat kapitaal te genereren zodat ik een eventuele IF Benzema kan kopen?
Elke dag![]()
gister 2 Djilo's verkocht voor rond de 18Kquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:22 schreef DutchSL het volgende:
Zit nog wel met 12 Djilobodji's die al een paar dagen niet meer verkopen en ook nog een IF Rodrigo. Hoop wel wat kapitaal te genereren zodat ik een eventuele IF Benzema kan kopenstaat er bij mij gewoon allemaal op voor welke prijs is het weg wil, wat verkoopt dat verkoopt
#FreeTrapz![]()
Ook 30Kquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je die gelist dan?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Mijn IF's verkopen voor geen zak
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
16.5k, heb er wel een paar verkocht, maar laatste dagen niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je die gelist dan?
![]()
En Rodrigoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
16.5k, heb er wel een paar verkocht, maar laatste dagen niet meer?
Elke dag![]()
Mensen weten dan ook dat ze bij jou Ronny's gratis kunnen lenenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb alleen een IF Ronny en die doet het echt goed (niet)Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, want deze speler heet echt Ronny.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen weten dan ook dat ze bij jou Ronny's gratis kunnen lenen![]()
Wat is er met Futbin dan ?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
soms is de FUT markt echtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van mij 1 van 25k. Duurste die ik erop had, zelfde looptijd...onnavolgbaar
#FreeTrapz![]()
Volgende week kunnen we heel wat IF's uit Belgie/Ierland verwachten.Hala Madrid !
Lachuuuuuuuuuhquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen weten dan ook dat ze bij jou Ronny's gratis kunnen lenen![]()
Ja, hoe krijg jij 2 Djilobdji's verkocht voor 18k terwijl ze er voor 11 op staan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
soms is de FUT markt echtonnavolgbaar
Door te DSL'en.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:35 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg jij 2 Djilobdji's verkocht voor 18k terwijl ze er voor 11 op staan.Niks?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pure skills bro, pure skills.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:35 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, hoe krijg jij 2 Djilobdji's verkocht voor 18k terwijl ze er voor 11 op staan.
hoe krijgt de halve wereld hier aogo's verkocht voor 23K terwijl ze er voor 16 op staan. allemaal skillsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik krijg geen prijsvermeldingen of bij squad calculator uitkomstenquote:
Hala Madrid !
Ik wacht wel weer op een nieuwe badge healingkaartjes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
pure skills bro, pure skills.
hoe krijgt de halve wereld hier aogo's verkocht voor 23K terwijl ze er voor 16 op staan. allemaal skills
Werkt gewoon hier.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik krijg geen prijsvermeldingen of bij squad calculator uitkomstenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
500 keer 750cquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik wacht wel weer op een nieuwe badge healingkaartjes.heb je toch mooi bijna 400K mee verdiend
al gaat het hier de afgelopen 7 dagen ook best lekker
#FreeTrapz![]()
Hmmmm, zit beetje te twijfelen of ik al mijn spelers moet verkopen. Heb al een week geen FUT gespeeld en ze worden toch alleen maar minder waard...![]()
650 stuks zelfs. Flink mee verdiend ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
500 keer 750cheb je toch mooi bijna 400K mee verdiend
[ afbeelding ]
al gaat het hier de afgelopen 7 dagen ook best lekker![]()
Mijn badge is echt nog nooit geblesseerd geweest...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:41 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik wacht wel weer op een nieuwe badge healingkaartjes.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn badge is echt nog nooit geblesseerd geweest...
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mijn badge is echt nog nooit geblesseerd geweest...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mensen die coins verdienen met healingkaartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mensen die coins verdienen met healingkaartjesbakkes stewieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#FreeTrapz![]()
sorry manquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verzin zelf een koosnaampje, bokkelul!
#FreeTrapz![]()
Niet gelist, maar als ik straks coins te kort kom voor Benzema ga ik hem wel verkopen. Ik had hem voor 55k.quote:![]()
zo zeker is IF benzema nog niet toch.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:52 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet gelist, maar als ik straks coins te kort kom voor Benzema ga ik hem wel verkopen. Ik had hem voor 55k.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Beste wat je kan doen is IF's inslaan en daar team's mee bouwenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:46 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmmm, zit beetje te twijfelen of ik al mijn spelers moet verkopen. Heb al een week geen FUT gespeeld en ze worden toch alleen maar minder waard...
Hala Madrid !
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik schreef ook eventuele Benzema in een eerdere post, maar ik denk het wel eigenlijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo zeker is IF benzema nog niet toch.![]()
ik hoop hetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik schreef ook eventuele Benzema in een eerdere post, maar ik denk het wel eigenlijk.laat die NIF maar naar 100K + gaan
#FreeTrapz![]()
Is voor mij nog altijd niet echt een reden om makkelijker uit bed te komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen 's ochtends een mooi onontgonnen coinsmijntje ontdekt. Dat maakt opstaan ook iets makkelijkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik haat die kneus![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wajong jwzquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef zerokil het volgende:
Zijn jullie gasten allemaal vrij of wat?Hala Madrid !
sowiesoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef zerokil het volgende:
Zijn jullie gasten allemaal vrij of wat?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nee zit te wachtenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef zerokil het volgende:
Zijn jullie gasten allemaal vrij of wat?![]()
![]()
Ja vrij vandaag!
Net godverdomme 100 pagina's af lopen zoeken naar IF's open bids waar winst op te maken valt.
Helemaal niks nana noppes...![]()
Meeste users hier zijn studenten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef zerokil het volgende:
Ik heb geen werk, ik heb andere prioriteitenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef zerokil het volgende:
Vrij? Godverdomme gevangen in het systeem. Moet het doen met een uitkering.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef zerokil het volgende:
Zijn jullie gasten allemaal vrij of wat?
TrapZ, ik ben zo weer in je aidsdorp. Kom je even een boks geven op het station?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb geen werk, ik heb andere prioriteiten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hmmmm, ja dat is op zich wel een goede. Niet dat ik bijzonder veel coins heb. Zit volgens mij futdb aan de 115k...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beste wat je kan doen is IF's inslaan en daar team's mee bouwen![]()
Wil je een paar tikken ?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vrij? Godverdomme gevangen in het systeem. Moet het doen met een uitkering.
TrapZ, ik ben zo weer in je aidsdorp. Kom je even een boks geven op het station?Hala Madrid !
aidsdorpquote:Hala Madrid !
aidsdorp, ebolastad. Tomato, tomatoe.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tis maar water, jongquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Het regentdan maar met de bus naar het station
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
wie?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
Altijd kut als een speler niet op de markt staatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoals Layun o wachtquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
Altijd kut als een speler niet op de markt staat
Laatst kon ik geen enkele Schokker vinden.![]()
Zeker een pricefix door zijn geweldige skilliesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoals Layun o wacht
Laatst kon ik geen enkele Schokker vinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Marcie kennende heeft hij verkeerde zoekfilters.
Nee, zowel op FutBin en bij Prijsvergelijken op PS3 zelf staat hij niet![]()
![]()
gezondheidquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
beter kijken danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee, zowel op FutBin en bij Prijsvergelijken op PS3 zelf staat hij nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En op de PS stonden er heel veel op voor 200 BINquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker een pricefix door zijn geweldige skillies![]()
![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Marcie krijgt nu wel de Yu Ji Hoon over zich heen hier.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
normaal doen hoorquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kan geen enkele luis suarez vinden op e marktvoor hoeveel moet ik mijne er nu op zetten
#FreeTrapz![]()
Ik ben wel benieuwd naar jullie Clubwaarde.
In mijn vriendenlijst heeft iedereen een lage clubwaarde.![]()
150 open bidquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
kan geen enkele luis suarez vinden op e marktvoor hoeveel moet ik mijne er nu op zetten
![]()
In tegenstelling tot Luis zelf hap ik niet hier.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
100 miljoen miljardquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
![]()
Dat wou ik ook wetenquote:Ik wil Driveclub niet aanschaffen als het een kut spel is, dan maar wachten op the crew
Hala Madrid !
InsideGamer noemt het de PGR voor de huidige generatie. Dat is best een statement... Wat een bazengame was dat, PGR2quote:![]()
![]()
Je kunt hem gratis downloaden met PS+ (uitgeklede versie dan met minder auto's / tracks).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat wou ik ook wetenIk wil Driveclub niet aanschaffen als het een kut spel is, dan maar wachten op the crew
![]()
Ik download liever uitgeklede dingen dan aangeklede dingen hihahoxdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
waar kan je eigenlijk vinden welke shit je allemaal kan downloaden met PS+quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt hem gratis downloaden met PS+ (uitgeklede versie dan met minder auto's / tracks).Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er staat zelfs een Djiloblidji voor BIN 10.500 met beschermer op
Zelf no munnie dus wie het eerst komt pakt'mi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Een uitgeklede versie van een spel dat nog niet af is...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt hem gratis downloaden met PS+ (uitgeklede versie dan met minder auto's / tracks).Ben benieuwd naar The Crew. Ben een beetje bang dat het gaat tegenvallen nu het toch weer is uitgesteld...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat wou ik ook wetenIk wil Driveclub niet aanschaffen als het een kut spel is, dan maar wachten op the crew
Door deze video review kreeg ik er toch wel een beetje zin in
![]()
BOY HIM NOWquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:22 schreef el-blanchito het volgende:
Er staat zelfs een Djiloblidji voor BIN 10.500 met beschermer op
Zelf no munnie dus wie het eerst komt pakt'm![]()
goed pakket (nee, echt waar).quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
boh ds 80 beast rating boh
[ Bericht 1% gewijzigd door DarkSonic2 op 08-10-2014 12:31:48 ]![]()
Wat is dat toch met al die games die de deadline niet halen 5 keer uitgesteld worden en uiteindelijk gereleased op 80%
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ik neuk je de hond.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vrij? Godverdomme gevangen in het systeem. Moet het doen met een uitkering.
TrapZ, ik ben zo weer in je aidsdorp. Kom je even een boks geven op het station?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
20 minuten.... Woon je in de middle of nowhere ofzo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
20 minuten door de regen fietsen gaat je niet in de natte kleren zitten![]()
best wel jaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
20 minuten.... Woon je in de middle of nowhere ofzo?![]()
![]()
EA
Hala Madrid !
Was weinig onder de indruk van de beta van the Crewquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:17 schreef BDIL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Was het zo slecht?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was weinig onder de indruk van de beta van the Crew
Ik had gehoopt dat die MP goed zou zijn, aangezien die van driveclub niet te best schijnt te zijn :/Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Voetbalzone heeft ook een sponsordeal met hen volgens mij, UT staat nu ook in de banner daarDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Misschien wel leuk als er meer mensen online zijn ofzo.. Dit was echt "ga daarheen, win een race, speel iets vrij" en repeat. Op zich logisch voor een racespel maar OK. Ook vond ik het rijden kut, het is namelijk dezelfde engine als Watchdogsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was het zo slecht?
Ik had gehoopt dat die MP goed zou zijn, aangezien die van driveclub niet te best schijnt te zijn :/![]()
![]()
Van welke beta's was je wel onder de indruk?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was weinig onder de indruk van de beta van the Crew![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat krijg je als prijs voor deze uitermate uitdagende uitdaging?![]()
Dat is dan niet verkeerd.![]()
Na 4 min ingame LAN kabel niet aangesloten en van EA servers gegooid.quote:Hala Madrid !
Doe niet zo vaak mee aan beta's..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van welke beta's was je wel onder de indruk?![]()
Makkie, gewoon elke keer de speler met de meeste pace kiezenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is dan niet verkeerd.![]()
Mijn ervaring met beta's is dat ze 9 van de 10 keer snel gaan vervelen en of kut zijn. Meestal omdat je maar een heel klein gedeelte van de game kunt doen.quote:![]()
Denk niet dat Bolly ook voorbij gaat komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Makkie, gewoon elke keer de speler met de meeste pace kiezen![]()
Boussoufa 2 keer geel in 15 min tijd
Hala Madrid !
Oproep aan al die kanker homo's aka skillers die ronaldo choppend over het veld rennen
Spring aub van een brug of hang jezelf op
lol@fifa trouwens
vriend van mij gaat nu met een zilver team divisies spelen en hij won gisteren alles tegen teams met van persie, kompany enzo..
lekker gefixt weer KK ea met je kk handicap![]()
Ik ga een 4-2-2-2 team maken.
ik twijfel alleen of ik Ligue 1, serie A of bundesliga zou doen.
Iemand tips?![]()
Jij moet echt een blog of boek gaan schrijven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef Pino0 het volgende:
Oproep aan al die kanker homo's aka skillers die ronaldo choppend over het veld rennen
Spring aub van een brug of hang jezelf op
lol@fifa trouwens
vriend van mij gaat nu met een zilver team divisies spelen en hij won gisteren alles tegen teams met van persie, kompany enzo..
lekker gefixt weer KK ea met je kk handicap![]()
Heb 4222 dit jaar weer geprobeerd maar ik vond het maar niets... Ik mis FUT13, daar was het echt de shit!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand tips?
343 is de dit jaar de shit, Heb je alleen wel Asamoah en Lichtsteiner nodig...![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:22 schreef WeCanDoIt het volgende:
Iemand tips?
Bouw deze![]()
http://blog.us.playstatio(...)on-store-update-363/quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar kan je eigenlijk vinden welke shit je allemaal kan downloaden met PS+
Maar Driveclub PS+ editie is uitgesteld
http://www.ign.com/articl(...)yed-by-server-issues
Niet dat het mij veel boeit, ik speel toch nooit racegames.![]()
Je weet wat je te doen staat Kevin.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Staat een gozer bij de bushalte hier zonder schoenen. Hippies![]()
ah de basisschoolquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef Kamikazie het volgende:
Middag
Door die kutregen naar huis moeten fietsen
Nu wel zo goed als weekeind![]()
![]()
Welk dorp moet jij wonen dan?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Staat een gozer bij de bushalte hier zonder schoenen. Hippies![]()
![]()
Oh, veel mensen vinden 4-2-2-2 geweldig dit jaar!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:27 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb 4222 dit jaar weer geprobeerd maar ik vond het maar niets... Ik mis FUT13, daar was het echt de shit!
343 is de dit jaar de shit, Heb je alleen wel Asamoah en Lichtsteiner nodig...
[ afbeelding ]
343 lijkt me in deze FIFA te aanvallend, zelfde als 352![]()
Ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Leiderdorp![]()
En mathijs, moet ik hem op zijn bek rammen, bedoelde je dat?![]()
nounounou.mp4quote:Wauw.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Staat een gozer bij de bushalte hier zonder schoenen. HippiesMisschien had hij bootschoentjes aan en mochten ze niet nat worden. In de tas dan maar.
Boh Park the Bus, Doumbia 7 chem en Menez 4 chem
Hala Madrid !
Tevez CAM en Doumbia STquote:
Hala Madrid !
Wordt een 4-2-2-2 team van rond de 70/75K denk ik
Spelers uit de Serie A die er per se in moeten, iemand?![]()
Wie zou je op het middenveld zetten?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je middenveld is te langzaam en Higuain spitta natuurlijk. 4312Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Lahm voor Schweini?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je middenveld is te langzaam en Higuain spitta natuurlijk. 4312Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ozzie kijk de sweg vandaag.Hashtag wivah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel echt kutweer in Haarlem man.'t wordt kouder.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
Ozzie kijk de sweg vandaag.Hashtag wivah
Wat zei je gister ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel echt kutweer in Haarlem man.'t wordt kouder.
![]()
![]()
Heb je uiteraard gelijk in, maar Aguero kan ivm Touré niet op camquote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter zet je Tevez of Aguero op CAM die kunnen tenminste passen.
Tevez scoort zo aso veel bij mij; ben bang als ik hem op cam zet dat hij veel minder scoort
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:48 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wie zou je op het middenveld zetten?Lahm wordt weggeblazen. Als ik jou was had ik eerst een goede aanval neergezet en daar een team omheen gebouwd. Tevez-Aguero spitta's met Di Maria erachter.quote:![]()
Ziet er wel bazig uit, jammer van de chem. Hoe is Kun?quote:
Edit: Oh wacht, WeFUT imagehallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Jij leidt ook de haatparade de laatste tijd zeg. Wees eens lief, gore temeiert.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Moet ik van Zhano, sorriequote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij leidt ook de haatparade de laatste tijd zeg. Wees eens lief, gore temeiert.![]()
Daarom Asamoah en Lichtsteiner. Als RM en LM onderscheiden ze zich echt van andere spelers, bekijk hun stats maar op futhead wefut. Ook moet je je CMs goed kiezen, let op workrates en defending... maar ook long shots bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:33 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Oh, veel mensen vinden 4-2-2-2 geweldig dit jaar!
343 lijkt me in deze FIFA te aanvallend, zelfde als 352
De steekpasses van de LM en RM naar de wingers zijn dodelijk. Omdat je het veld redelijk klein houdt is het ook een stuk makkelijker om te combineren dmv korte passes.![]()
42 Chem team in Finale
Zie je dat ik zo verlies
Hala Madrid !
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
nounounou.mp4
[..]
Wauw.Misschien had hij bootschoentjes aan en mochten ze niet nat worden. In de tas dan maar.
dat doe jij zeker
![]()
![]()
Nee joh. Ik chill 'm op dit moment op leiden centraal met m'n winterstappers. Bootpatta's dragen als het regent.quote:Stop bootschoenmishandeling. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
http://www.dumpert.nl/med(...)en_dragonball_z.htmlHet is 2u? Waar is je date dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee joh. Ik chill 'm op dit moment op leiden centraal met m'n winterstappers. Bootpatta's dragen als het regent.Stop bootschoenmishandeling. Het houdt niet op. Niet vanzelf.
![]()
Heb 'r weer laten wachten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_dragonball_z.html
[..]
Het is 2u? Waar is je date dan.Ben uiteraard te laat.
En geen Immersquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Fake of niet ? Geen Benzema dusi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Kan ook nog Rode doen ipv Schweini? Non rare cdm met 77 pacequote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:54 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
[..]
Lahm wordt weggeblazen. Als ik jou was had ik eerst een goede aanval neergezet en daar een team omheen gebouwd. Tevez-Aguero spitta's met Di Maria erachter.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
73 Vejiquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:19 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Fake of niet ? Geen Benzema dus
Ruimte voor een 74 Veji
bohh![]()
twitter:MarkusBeyl twitterde op woensdag 08-10-2014 om 14:17:51@GCIIMessi Norwegian EA facebook posted the totw http://t.co/7BbHvUonLr reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: