SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Als je het zo brengt hebben mensen weinig zin om te helpen denk ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
die verdedigers staan op hun juiste plaats. dus. 20 k te besteden. vertel
Het lijkt mij ook maar een matig team eigenlijk. Puur pace is het en dat is het wel. En dan 2 cams in de spits met de finishing van een average silver. En Bernard met de strength van een halve Mertens.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Brazil heeft gewoon kutspitsen dit jaar.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het zo brengt hebben mensen weinig zin om te helpen denk ik
Het lijkt mij ook maar een matig team eigenlijk. Puur pace is het en dat is het wel. En dan 2 cams in de spits met de finishing van een average silver. En Bernard met de strength van een halve Mertens.
Firmino is misschien nog wel de beste CAM om tot ST om te bouwen, maar wat een armoede.![]()
ik bedoel dat ik de verdedigers ingame gewoon goed heb staan en niet heb gekeken hoe wefut ze neer zette.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je het zo brengt hebben mensen weinig zin om te helpen denk ik
Het lijkt mij ook maar een matig team eigenlijk. Puur pace is het en dat is het wel. En dan 2 cams in de spits met de finishing van een average silver. En Bernard met de strength van een halve Mertens.
Ik scoor toch aardig wat met die aanval. Maar goed ze waren vooral goedkoop en ik blut. Dus in plaats van het team af te kraken en geen suggesties te doen vraag ik jullie antwoord te geven op de vraag zodat de squad verbeterd kan worden..![]()
diego costaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brazil heeft gewoon kutspitsen dit jaar.
Firmino is misschien nog wel de beste CAM om tot ST om te bouwen, maar wat een armoede.![]()
Vandaag weer eens gespeeld. Ik denk dat de pro's nu wel opgetyfd zijn uit de lage divisies. Alles gewonnen in divisie 9
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Naja het punt is meer dat je met een Brazil team gewoon weinig opties over houdt. Met de huidige trieste staat van het Braziliaanse voetbal en het feit dat de Brazil league er niet in zit blijft er geen fatsoenlijke spits over (ook met dank aan Costa natuurlijk). Alleen Lima lijkt me wel goed, al heeft die helaas geen 4* skills. Firmino is met zijn 80 finishing idd ook een goede optie. Denk dat ik een van die 2 met Douglas Costa in de spits zou zetten zelf. Op CAM heb je dan een hele lading opties, waarbij mij persoonlijk Diego wel tof lijkt. Hernanes nog een stuk beter, maar ik weet niet of je die kan betalen (ook niet heel duur ofzo). Tenslotte lijkt Castan me beter dan Santana.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:45 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik de verdedigers ingame gewoon goed heb staan en niet heb gekeken hoe wefut ze neer zette.
Ik scoor toch aardig wat met die aanval. Maar goed ze waren vooral goedkoop en ik blut. Dus in plaats van het team af te kraken en geen suggesties te doen vraag ik jullie antwoord te geven op de vraag zodat de squad verbeterd kan worden..
Lucas lijkt me trouwens erg duur in vergelijking met de rest..best zonde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zo zo, 06:43. Vandaag ook weer vroeger op omdat ik naar een andere vestiging moet voor een dagje. I crie everytimquote:Op woensdag 8 oktober 2014 06:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is sindsdien pas echt wat minder gaan posten![]()
Werd al vroeg gewekt door de kleine, en voor een kwartier terug mijn bed induiken heeft weinig nutquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo zo, 06:43. Vandaag ook weer vroeger op omdat ik naar een andere vestiging moet voor een dagje. I crie everytim![]()
Waar moet je naar toe dan?quote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verrassend makkelijk uit bed gekomen jameestal is dat nog een hele struggle rond deze tijd, ben het niet meer gewend
![]()
![]()
Ik heb de laatste dagen 's ochtends een mooi onontgonnen coinsmijntje ontdekt. Dat maakt opstaan ook iets makkelijkerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:51 schreef Zhano het volgende:
Verrassend makkelijk uit bed gekomen jameestal is dat nog een hele struggle rond deze tijd, ben het niet meer gewend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
750 coins-packs? Told you so...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
MorgenIk had gisteren nog even een Appiah in een pack en een Arsenal Tula home kit
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die eerste had ik in een 400c pack, die andere in een 750c pack. Daar had ik nog een 74-rated shiny in (Souare, 2.5k waard) en wat squad fitnesses. Maar 400c packs lijken me nog steeds makkelijker voor profit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
750 coins-packs? Told you so...![]()
Misschien wel ja. Maar die gaan mij op een bepaald moment vervelenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die eerste had ik in een 400c pack, die andere in een 750c pack. Daar had ik nog een 74-rated shiny in (Souare, 2.5k waard) en wat squad fitnesses. Maar 400c packs lijken me nog steeds makkelijker voor profit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog sure if serious...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen 's ochtends een mooi onontgonnen coinsmijntje ontdekt. Dat maakt opstaan ook iets makkelijker![]()
Lindgren. deed ook nog mee bij onsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:04 schreef Zhano het volgende:
http://www.twitch.tv/derium
Zhano, Omni, Patjen en Thad vs Mo, Ozz en Trapz.![]()
Jup, zag later al dat ik die vergeten wasquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lindgren. deed ook nog mee bij ons
Hoeveel was het ook alweer geworden?![]()
![]()
Bohhhquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:50 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Lindgren. deed ook nog mee bij ons![]()
![]()
Gisteren waren jullie nog echte vrienden, en nu vergeet je hem gewoon? Lekkere vriend ben jij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jup, zag later al dat ik die vergeten wasNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoe kom je daar bij? Ik haat die kneusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gisteren waren jullie nog echte vrienden![]()
![]()
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik haat die kneusNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je weet toch dat jij de enige bent voor mij?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop.![]()
![]()
En andersom natuurlijk. Maar dat moet ik thuis nog even uitleggen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je weet toch dat jij de enige bent voor mij?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh dat valt weer mee. Was wel bereid om te delen met mevrouw PotS, maar nu niet meerquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En andersom natuurlijk. Maar dat moet ik thuis nog even uitleggen.![]()
![]()
In de rust van een seasonwedstrijd 2-0 voor tegen een full BPL team en dan een bericht krijgen dat je er niks van kan![]()
![]()
Crisistijden in huize PotS. Ik word gestalkt door een incassobureau, en vanaf morgen ook door een deurwaarderquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh dat valt weer mee. Was wel bereid om te delen met mevrouw PotS, maar nu niet meer![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hahaha NERDquote:Op woensdag 8 oktober 2014 07:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dagen 's ochtends een mooi onontgonnen coinsmijntje ontdekt. Dat maakt opstaan ook iets makkelijker
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zo best heftig, heb je je rekeningen niet betaald ? of gewoon een foutje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Crisistijden in huize PotS. Ik word gestalkt door een incassobureau, en vanaf morgen ook door een deurwaarder
#FreeTrapz![]()
Wat heb je gedaan danquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Crisistijden in huize PotS. Ik word gestalkt door een incassobureau, en vanaf morgen ook door een deurwaarder![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo best heftig, heb je je rekeningen niet betaald ? of gewoon een foutje.Ene meneer of mevrouw Pieters schijnt op ons thuisadres een handtas (a 100 euro) besteld en aangenomen te hebben. Ik weet van niks, mijn vrouw ook niet. En we heten geen Pieters. Na iedere brief steeds gebeld en gemaild met het bedrijf en incassobureau, en steeds werd toegezegd dat ze correspondentie zouden stoppen. Maar de brieven blijven gewoon komen. Incassokosten zijn inmiddels opgelopen tot 600 euroquote:![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nieuw huis toch, heet de vorige bewoonster niet gewoon pietersquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ene meneer of mevrouw Pieters schijnt op ons thuisadres een handtas (a 100 euro) besteld en aangenomen te hebben. Ik weet van niks, mijn vrouw ook niet. En we heten geen Pieters. Na iedere brief steeds gebeld en gemaild met het bedrijf en incassobureau, en steeds werd toegezegd dat ze correspondentie zouden stoppen. Maar de brieven blijven gewoon komen. Incassokosten zijn inmiddels opgelopen tot 600 euro![]()
#FreeTrapz![]()
oh kut ik zie dat mijn grapje bij POTS een beetje uit de hand is gelopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel triest.. waarschijnlijk iemand op jouw adres besteld en voordat jij het kon aannemen zij het pakketje opgewacht. Gebeurt laatste tijd best vaak.. vooral met flats etc.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Ene meneer of mevrouw Pieters schijnt op ons thuisadres een handtas (a 100 euro) besteld en aangenomen te hebben. Ik weet van niks, mijn vrouw ook niet. En we heten geen Pieters. Na iedere brief steeds gebeld en gemaild met het bedrijf en incassobureau, en steeds werd toegezegd dat ze correspondentie zouden stoppen. Maar de brieven blijven gewoon komen. Incassokosten zijn inmiddels opgelopen tot 600 euro![]()
![]()
toch gek dat ze het dan niet op meneer PotS bestellenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:23 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Heel triest.. waarschijnlijk iemand op jouw adres besteld en voordat jij het kon aannemen zij het pakketje opgewacht. Gebeurt laatste tijd best vaak.. vooral met flats etc.
#FreeTrapz![]()
Jij natuurlijk gemaild met: 'een kale kip kan je niet plukken gr gr'quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Crisistijden in huize PotS. Ik word gestalkt door een incassobureau, en vanaf morgen ook door een deurwaarder![]()
![]()
Haha ja, want... oh wacht, geen idee waar dit op slaat.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij natuurlijk gemaild met: 'een kale kip kan je niet plukken gr gr'![]()
hoe weet jij dat mevrouw pots kaal isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij natuurlijk gemaild met: 'een kale kip kan je niet plukken gr gr'Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vraag maar aan je begeleider, misschien kan hij/zij het voor je uitleggen in jip en janneke taalquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha ja, want... oh wacht, geen idee waar dit op slaat.![]()
Dat maakt niet zo gek veel uit. Je hoeft de naam er niet eens op te zetten om het ergens te laten bezorgen, postcode en plaatsnaam is al genoeg. Zijn genoeg mensen die bij andere mensen verblijven of wellicht de 2e achternaam gebruiken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
toch gek dat ze het dan niet op meneer PotS bestellen![]()
Hihi gekke Kiid... Denkt dat het normaal is dat mensen een begeleider hebben net als hijquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag maar aan je begeleider, misschien kan hij/zij het voor je uitleggen in jip en janneke taal![]()
![]()
Hi ha ho goeden grap gr grquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hihi gekke Kiid... Denkt dat het normaal is dat mensen een begeleider hebben net als hij![]()
Van, ik mis van.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lees die van jou nog maar eens dan..Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
het gezegde is van een kale kip.... een kale kip plukken. dat kan helemaal niet. waar pluk je die kip dan vandaanquote:
#FreeTrapz![]()
Oh zo, ik dacht in mijn postquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het gezegde is van een kale kip.... een kale kip plukken. dat kan helemaal niet. waar pluk je die kip dan vandaan![]()
![]()
Ik woonde op dat moment in een woonerf in een klein dorp. Ons kent ons. Rare figuren in de straat die voor deuren posten om pakjes aan te nemen, dat was echt wel opgevallen. Zou me niets verbazen als het gewoon een schimmig incassobureau isquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:34 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo gek veel uit. Je hoeft de naam er niet eens op te zetten om het ergens te laten bezorgen, postcode en plaatsnaam is al genoeg. Zijn genoeg mensen die bij andere mensen verblijven of wellicht de 2e achternaam gebruiken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien de FOK! knokploeg erop af sturenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik woonde op dat moment in een woonerf in een klein dorp. Ons kent ons. Rare figuren in de straat die voor deuren posten om pakjes aan te nemen, dat was echt wel opgevallen. Zou me niets verbazen als het gewoon een schimmig incassobureau is![]()
Eerlijk is braaf: dat zijn een stelletje internethelden die eigenlijk niet eens van hun zolder af durven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien de FOK! knokploeg erop af sturenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
heb nog een to-do lijstje in het zuidenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien de FOK! knokploeg erop af sturen
#FreeTrapz![]()
Durf ik ook nog niet zo goedquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eerlijk is braaf: dat zijn een stelletje internethelden die eigenlijk niet eens van hun zolder af durven.![]()
![]()
Weet ik tochquote:
Gewoon bespreekbaar maken, in plaats van stoer doen achter je toetsenbord
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
niet eens verkapte kijk mij eens rijk zijn postquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:58 schreef DePresident. het volgende:
Robben in de spits zetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
#FreeTrapz![]()
Ga nou niet denken dat jij het uitgevonden hebt, want DE BONDSCOACH wist dat allemaal al lang.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:58 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet eens verkapte kijk mij eens rijk zijn postquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ga nou niet denken dat jij het uitgevonden hebt, want DE BONDSCOACH wist dat allemaal al lang.![]()
Echt een monster.
PSN: DePresident_![]()
Robben op RBquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:58 schreef DePresident. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
vanavond IF benzebaas pullen. moet beter zijn dan robben
#FreeTrapz![]()
Nee eigenlijk helemaal niet.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_![]()
Moggel![]()
De Rijdende Rechter van gisteren
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vraag maar aan je begeleider, misschien kan hij/zij het voor je uitleggen in jip en janneke taal![]()
![]()
![]()
Camping Powned is ook weer begonnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 'te slimme' mensenquote:
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
De eerste kamervragen waren na het voorstukje al gesteld. Vorig jaar erg vermakelijke televisie.quote:🍆![]()
Nou dat hoop ik dan ook maar voor jequote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag ik hopen dat dat om koop gaatNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dan niet spelen omdat Bruma en Rekik de voorkeur krijgen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag ik hopen dat dat om koop gaat![]()
Dat is de "Argentijn" die volgens vd Gijp veel beter is dan Martins Indi, maar dat zal hij vast niet meer weten als die naar PSV komt![]()
![]()
Nee man, daarmee bedoelt ie Maiconquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:28 schreef DutchSL het volgende:
Dat is de "Argentijn" die volgens vd Gijp veel beter is dan Martins Indi, maar dat zal hij vast niet meer weten als die naar PSV komtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, hij had het over een invaller en Reyes was toen invaller in die wedstrijd.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, daarmee bedoelt ie Maicon![]()
Lijkt me niet, Gijp weet ook wel dat die Maicon een Braziliaan is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, daarmee bedoelt ie Maicon![]()
Naja hij heeft het al 2x expliciet over Maicon gehad en daarna kon ie niet op die naam komenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij had het over een invaller en Reyes was toen invaller in die wedstrijd.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat is niet de back Maicon he...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:31 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lijkt me niet, Gijp weet ook wel dat die Maicon een Braziliaan is.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Maicon speelt toch echt bij Porto en is Braziliaans.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is niet de back Maicon he...![]()
Ja hehe daar begin ik zelf toch overquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Maicon speelt toch echt bij Porto en is Braziliaans.Maar waarom zou hij moeten weten dat hij braziliaans is, maar van een mexicaan kunnen denken dat ie Argentijn is.
Hij speelt nooit in Braziliaanse elftallen oid.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hij had het over een invaller, waardoor Martins Indi naar linksback ging in de CL kwalificatie wedstrijd. Dat was Reyes.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja hij heeft het al 2x expliciet over Maicon gehad en daarna kon ie niet op die naam komen
Maicon zal hij ook wel beter vinden ja, logisch want die is ook veel beter (Reyes zal wel niet als die nooit aan spelen toekomt...)![]()
Lees een terug wat ik zegquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja hehe daar begin ik zelf toch overMaar waarom zou hij moeten weten dat hij braziliaans is, maar van een mexicaan kunnen denken dat ie Argentijn is.
Hij speelt nooit in Braziliaanse elftallen oid.![]()
Gijp weet dat hij een Braziliaan is. Heb hem meerdere horen praten over de Braziliaan Maicon, hij kwam bijna klaar.![]()
Hij bedoelde idd Reyes. Hij had het ook specifiek over de "Argentijn" die dan naast Maicon komt te staan, dus dan valt Maicon zelf ook al af als optie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vraag het me af en kan me niet herinneren dat jij daar Braziliaans bij zegt. Zie ook geen reden dat te doen als hij zijn naam gewoon weetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:35 schreef zerokil het volgende:
[..]
Lees een terug wat ik zeg![]()
Gijp weet dat hij een Braziliaan is. Heb hem meerdere horen praten over de Braziliaan Maicon, hij kwam bijna klaar.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Okquote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:36 schreef Tim86 het volgende:
Hij bedoelde idd Reyes. Hij had het ook specifiek over de "Argentijn" die dan naast Maicon komt te staan, dus dan valt Maicon zelf ook al af als optie.![]()
![]()
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: