Dat zeg ik niet, maar ik lees graag andere invalshoeken en soms zet het je tot denken. En ik kan niet anders in zien dat er iets niet klopt bij MH17 en de afwikkeling al helemaal niet. Wat daar de reden van is, is gissen.quote:
Ik lust geen bananen!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja je weet wel, van dat liedje, de Copa Kobane.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar ik lees graag andere invalshoeken en soms zet het je tot denken. En ik kan niet anders in zien dat er iets niet klopt bij MH17 en de afwikkeling al helemaal niet. Wat daar de reden van is, is gissen.
ok doeiquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Komt er nog wat anders of alleen Frans? Anders ga ik slapen.
Alleen Timmerfrans vandaagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
zappservice zo nogquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ridiculiseren is altijd een sterk wapen....quote:
Ik denk dat Elvis en Tupac ook meestrijden bij IS.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ridiculiseren is altijd een sterk wapen....![]()
Dat er een kern van waarheid in zit en dat de meeste nitwits niet weten waar IS vandaan komt, wie ze betaald en wie de leider is (2e man Al Quada) zegt al genoeg.
Als iemand dan alleen roept dat de VS het zijn of dat het zionisten zijn wordt dat inderdaad meteen geridiculiseerd. Maar als je dat een veilig gevoel geeft doe maar.
Er gaan geruchten dat mossad en blackwater ook actief zijn op het slagveld en daarom dat ook IS die geavanceerde (vooral) Westerse wapentuig kunnen bedienen. Maar de meeste hier weten niet eens wat Blackwater is. Dus ja heel kwalijk kan ik dat ook weer niet nemen, sommige kiezen voor onwetendheid zullen we maar denken.
IS = VS, het verschil is maar 1 letter. Denk daar maar eens over na.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat Elvis en Tupac ook meestrijden bij IS.
Het is praten tegen de muur. Verspilde moeite. Andere mogelijkheden onderzoeken of eventueel plausibel achten hoort er niet bij.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ridiculiseren is altijd een sterk wapen....![]()
Dat er een kern van waarheid in zit en dat de meeste nitwits niet weten waar IS vandaan komt, wie ze betaald en wie de leider is (2e man Al Quada) zegt al genoeg.
Als iemand dan alleen roept dat de VS het zijn of dat het zionisten zijn wordt dat inderdaad meteen geridiculiseerd. Maar als je dat een veilig gevoel geeft doe maar.
Er gaan geruchten dat mossad en blackwater ook actief zijn op het slagveld en daarom dat ook IS die geavanceerde (vooral) Westerse wapentuig kunnen bedienen. Maar de meeste hier weten niet eens wat Blackwater is. Dus ja heel kwalijk kan ik dat ook weer niet nemen, sommige kiezen voor onwetendheid zullen we maar denken.
Kijkcijfers zullen slechter zijn dan gisteren gok ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |