Ik hoop de woonkamer rond de kerst/nieuwjaar af te hebben (maar na vrijdag word dat twijfelachtig). En de rest moet dan nog. Dus al met al in totaal wel een paar jaar bezig.quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:29 schreef Tinuviel het volgende:
Wow Puala in plaats van een dubbele bodem heb jij viervoudige plafonds. Succes met de werkzaamheden! Tot wanneer gaat de verbouwing duren denk jij?
Niet te cryptisch worden, want op mijn laptop past niet én jouw reactie én mijn lijstje in beeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou punt 15 een stuk omhoog doen en punt 17 een stuk omlaagzeker voor punt 18 doen.
Details. In excel klopt ie wel. En dat is belangrijk. En in mijn agenda staat de takenlijst ook al incl. deadlinesquote:
20 of 27 gaat dat wordenquote:Ik mis verlichting aansluiten![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Niet te cryptisch worden, want op mijn laptop past niet én jouw reactie én mijn lijstje in beeld
Ik heb het hout er grotendeels al in liggen en ik ga 'm niet leeg halen. Pas als de woonkamer echt een keer leeg is gaat de stucloper er in. Dat had achteraf gemoeten voor het plafond er uit ging.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Ik zou de stucloper neerleggen voordat je met hout en isolatie en gipsplaten aan de gang gaat. En pas schilderen als je stucwerk klaar en droog.
Sorry hoor maar punt 28, hoewel daar geen tijd voor is naast het klussen, moet juist naar boven. Gezellig klussen en kussen doe je namelijk altijd met z'n tweeėn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou punt 15 een stuk omhoog doen en punt 17 een stuk omlaagzeker voor punt 18 doen.
Lekker laten liggen inderdaad!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb het hout er grotendeels al in liggen en ik ga 'm niet leeg halen. Pas als de woonkamer echt een keer leeg is gaat de stucloper er in. Dat had achteraf gemoeten voor het plafond er uit ging.
Why? Iedereen geeft wisselend advies hierin. Waarom klust niet gewoon iedereen hetzelfde
Je moet niet samen klussen met je vriend / vriendin / vrouw / man / seksslaaf. Klussen doet de man / vrouw alleen of met iemand samen die daar net zo over denkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:03 schreef jpajs het volgende:
[..]
Sorry hoor maar punt 28, hoewel daar geen tijd voor is naast het klussen, moet juist naar boven. Gezellig klussen en kussen doe je namelijk altijd met z'n tweeėn.
Er komt 2 mm vloer op, dus butsen is niet erg. Want dat kan de egaline straks opvangen. Maar ik ben bang voor klodders gips, latex ed. Dus vandaar toch maar wel een stucloper (of nja, laagje karton in elk geval).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lekker laten liggen inderdaad!
Niet onnodig met troep gaan slepen. Is zonde van je tijd.Het is puur gemak, zoeen stucloper. Je had hem inderdaad voor het slopen moeten leggen. Is niet erg, gaat goed.
![]()
Het idee is dat je vloer nu 'af' is en je die moet beschermen tegen rotzooi en beschadigingen. Maar als je er nu al 2 kuub hout op hebt staan. Wie dut je wat.
Sollicitaties mogen in dmquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:03 schreef jpajs het volgende:
[..]
Sorry hoor maar punt 28, hoewel daar geen tijd voor is naast het klussen, moet juist naar boven. Gezellig klussen en kussen doe je namelijk altijd met z'n tweeėn.
Mooie editquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je moet niet samen klussen met je vriend / vriendin / vrouw / man / seksslaaf. Klussen doet de man / vrouw alleen of met iemand samen die daar net zo over denkt.
Je kan wel tegelijk op de bouwplaats zijn mits een ieder een eigen taak heeft.
Egaline niet van de bouwmarkt nemen he?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Er komt 2 mm vloer op, dus butsen is niet erg. Want dat kan de egaline straks opvangen. Maar ik ben bang voor klodders gips, latex ed. Dus vandaar toch maar wel een stucloper (of nja, laagje karton in elk geval).
Kluschick.quote:
De aannemer had nog wel een zakje of wat liggen. Ga er vanuit dat die niet shopt bij de bouwmarktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Egaline niet van de bouwmarkt nemen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |