Damn, dat huis van jou is echt een plafond-rampquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:50 schreef Puala het volgende:
Rectificatie, 4 lagen plafond minimaal. Als t goed is nu op de helft..
Altijd fijn dat soort verrassingenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 13:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja en nu moet de gasleiding vervangen worden. Want er is aan gewerkt. En dus mag het plafond in de keuken er tòch uit
Hoezo? Heel normaal toch ditquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 14:37 schreef R-Tech het volgende:
Als de vorige bewoner er nog langer in was blijven wonen had je de hele dag gebukt moeten lopen door al die plafonds
Ja misschien in "the shire" waar de bewoners niet groter worden dan 1,50quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 15:14 schreef R-Tech het volgende:
[..]
Ja misschien in "the shire" waar de bewoners niet groter worden dan 1,50
FTFYquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Maar dit is gewoon onkunde.
Uhu, zeer onzinnig. Maar op 2 balkjes aan de zijkant na is het er wel allemaal uitquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vier lagen plafond is niet normaal. Zeker niet gezien de materialen steeds. Als er nou een oud rieten-plafond onder zat óke. Maar dit is gewoon onzinnig.
Mijn moeder heeft staan zagen aan die leidingquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:35 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ben jij blij dat je niet rookt met dat gas in huis![]()
Je blijft maar rare dingen tegenkomen ook hè, maar ooit komt het goed
Hoge plafonds zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 15:15 schreef Puala het volgende:
Nee geen verborgen kamers, maar ik sluit niet uit dat de plafonds in de slaapkamers ook hoger zijn dan dat ik nu denk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |