Beetje respect voor aids aubquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:04 schreef Zeetakje het volgende:
Potverdikkie, wat trek je me daar voor aids uit het archief dan?
Goeie visquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje respect voor aids aub
[ afbeelding ]
ONZ niet dat ik weet, FOT zou zomaar kunnen. Daar kom ik nooit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar liep toch in ONZ of FOT een hele reeks over? Allemaal van die genante foto's gemaakt door aftandse fotografen.
ONZ / Iemand model geweest voor deze fotografen? en verderquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
Daar liep toch in ONZ of FOT een hele reeks over? Allemaal van die genante foto's gemaakt door aftandse fotografen.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ONZ / Iemand model geweest voor deze fotografen? en verder
Viezerik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is er een
[ afbeelding ]
dat lekkere mokkel is m'n zus
En wie zijn die 2 rechter dames dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is er een
[ afbeelding ]
Juistquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ONZ / Iemand model geweest voor deze fotografen? en verder
Ben jij dit?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Juist.
Iedereen is weleens gênant op de foto gegaan tijdens een dronken bezigheid, maar dat je volstrekt nuchter en uiterst serieus zo op de foto gaat met het idee een leuk kiekje te maken.
Zoveel wansmaak kan ik met mijn verstand niet bij.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
Even wat voorbeeldpareltjes:
[ afbeelding ]
Hij met zijn moeder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
En wie zijn die 2 rechter dames dan?
Het zou zomaar een poging van mij kunnen zijn om van normale foto een leuke paint te maken. Dat wel. Daar houdt tevens ook op.quote:
Ban ze, Frankquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het zou zomaar een poging van mij kunnen zijn om van normale foto een leuke paint te maken. Dat wel. Daar houdt tevens ook op.
Ik vraag me af of daar sprake is van symbiose. Het doet me namelijk een beetje denken aan die kleine visjes die zich aan zo'n haai vastklampen om van parasieten of het vreetfestijn te genieten. Ik vraag me dus af of hij ook de gehele dag aan haar hangt om de restjes op te eten die tijdens een van haar uitbundige bacchanalen ongetwijfeld op haar lichaam achterblijven.quote:
Het kan áltijd een tandje erger:quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:01 schreef ntm het volgende:
Dat je als man daar überhaupt een stijve van kan krijgen is al een kunst op zich
Damn die chick die daar zo sexy op de grond zit is wel lekker manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is er een
[ afbeelding ]
Blue waffles, wat is dat?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik heb dat ooit eens met blue waffles gehad.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:10 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik heb dat ooit eens met blue waffles gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |