twitter:PaulaSlier_RT twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 16:50:02Reports say the #Pentagon has spent as much as $1.1 billion on #US military operations against #ISIS. reageer retweet
14 doden en talloze gewonden in Turkije tot nu toe tengevolge van de protesten tegen de weigering van de regering iets te doen aan de situatie rond Kobani.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:47 schreef HiZ het volgende:
In Istanbul zijn er protesten tegen de Syrië politiek van de Turkse regering. Ik zit hier midden in een signaaltje van de PKK hoeveel invloed ze hebben over de Koerden in dit land.
De Turken hoeven niks te doen. Er wordt niet om hun hulp gevraagd. Ze willen alleen dat Turkije de grenzen opengooit zodat de Koerden naar Kobane kunnen om te helpen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
14 doden en talloze gewonden in Turkije tot nu toe tengevolge van de protesten tegen de weigering van de regering iets te doen aan de situatie rond Kobani.
Er wordt wel degelijk van ze verwacht dat ze ingrijpen en ze zouden het ook kunnen doen. Ze kunnen letterlijk met eigen ogen zien wat er gebeurt aan de andere kant van de grens. Maar de nieuwe Sultan speelt zijn eigen vieze spelletje.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
De Turken hoeven niks te doen. Er wordt niet om hun hulp gevraagd. Ze willen alleen dat Turkije de grenzen opengooit zodat de Koerden naar Kobane kunnen om te helpen.
Dat mag ook niet, toch?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:13 schreef Che_ het volgende:
Ze willen alleen dat Turkije de grenzen opengooit zodat de Koerden naar Kobane kunnen om te helpen.
En zelfs dat doet Turkije al niet eens...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
De Turken hoeven niks te doen. Er wordt niet om hun hulp gevraagd. Ze willen alleen dat Turkije de grenzen opengooit zodat de Koerden naar Kobane kunnen om te helpen.
Mensen die graag andere mensen afknallen zijn een gevaar .quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:39 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee, hij bestrijdt terroristen, dat is een goede zaak.
Klopt, deze man is een groot gevaar voor salafisten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Mensen die graag andere mensen afknallen zijn een gevaar .
Hij wordt zelf ook internationaal als terrorist gezien.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:39 schreef UpsideDown het volgende:
Nee, hij bestrijdt terroristen, dat is een goede zaak.
De Peshmerga staat op de lijst van terroristische organisaties?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:53 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Hij wordt zelf ook internationaal als terrorist gezien.
Dat zal wel meevallen, kanonnenvoer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Klopt, deze man is een groot gevaar voor salafisten.
Die kans acht ik vrij klein. Die man is daar waarschijnlijk vrijwillig heen gegaan om te helpen de KRG te verdedigen tegen baardapen, dus waarom zou hij terug willen als hij overleefd?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, kanonnenvoer.
Maar mocht hij overleven en terugkomen naar Nederland dan moet hij achter slot en grendel
1: Laten we het hopen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Die kans acht ik vrij klein. Die man is daar waarschijnlijk vrijwillig heen gegaan om te helpen de KRG te verdedigen tegen baardapen, dus waarom zou hij terug willen als hij overleefd?
Is het trouwens een Nederlandse Koerd of een een etnische Nederlander?
Als het een Koerd blijkt, is de kans groot dat hij daar gewoon familie heeft ofzo en niet terug komt. Indien een Nederlander is die kans veel groter. Koerden die in de Peshmerga hebben gediend, worden volgens mij sowieso niet vervolgd bij terugkomst, omdat het geen terroristische organisatie is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Laten we het hopen.
2: Hoe is dat relevant?
Dat wist ik al, ik geef hier dan ook gewoon mijn mening he.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:06 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als het een Koerd blijkt, is de kans groot dat hij daar gewoon familie heeft ofzo en niet terug komt. Indien een Nederlander is die kans veel groter. Koerden die in de Peshmerga hebben gediend, worden volgens mij sowieso niet vervolgd bij terugkomst, omdat het geen terroristische organisatie is.
Nederlandse Koerden mogen meevechten met Peshmerga
Weet je het zeker? De leider van de PYD heeft gezegd dat hij Turkse troepen in Kobane als een invasie beschouwt.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er wordt wel degelijk van ze verwacht dat ze ingrijpen en ze zouden het ook kunnen doen. Ze kunnen letterlijk met eigen ogen zien wat er gebeurt aan de andere kant van de grens. Maar de nieuwe Sultan speelt zijn eigen vieze spelletje.
Dit is inmiddels echt iets als: arap sacina dondu.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 10:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
14 doden en talloze gewonden in Turkije tot nu toe tengevolge van de protesten tegen de weigering van de regering iets te doen aan de situatie rond Kobani.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |