Ja, doe dat maar eensquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja kon even niet zo snel iets leuks bedenkenik moet me schamen...
Mis ik iets?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik erger me aan het ontbreken van een spatie. The OCD is strong.
Nitpicker alert!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Niet alleen jij hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[SC Relaties #766]Met koude voeten en fetishesquote:
Ja ik zit mobiel en in MyAT. Daar stond/staat het goed inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O in MyAT staat het wel goed, maar dan in het topic zelf mist er een spatie tussen ] en Met
Ik hoop dat je ongelijk hebtquote:
FB zegt veel op dit moment.quote:
Wie/wat?quote:
Is helaas vaak zo wanneer er 'gepraat' moet worden.quote:
VoornaamAchternaam.quote:
Al een tijdje ... Nou ja, zo lang duurde die relatie nog niet eens. :Squote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is helaas vaak zo wanneer er 'gepraat' moet worden.
"Ik nagedacht over ons...blabla en zit er al een tijdje mee... Blabla..."
Ah, die heb ik niet. Ik heb alleen zijn app. Hij weet iig dat als het echt kut is hij me kan appen.quote:
Dan kun je er natuurlijk al wel een tijdje mee rondlopen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Al een tijdje ... Nou ja, zo lang duurde die relatie nog niet eens. :S
Nee, dat dacht ik ook niet inderdaad. Hoe dan ook: kalverliefdequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Al een tijdje ... Nou ja, zo lang duurde die relatie nog niet eens. :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |