SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:46 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Puik teampje met kabir is dit
Goede shooting stats hebben die wingers ook.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hihiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n goede spits+ heerlijke triplelink met Quintero.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Brunoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die scoren ook best veel jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Goede shooting stats hebben die wingers ook.vooral Al Dossari is heel goed
![]()
Beste linksback van het spel joh. En je krijgt er nog gratis FK goals bij ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat Buttner wel wat goedkoper zou zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke "goedkope" BPL spitsen zijn echt tantoegoed?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Samarasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke "goedkope" BPL spitsen zijn echt tantoegoed?![]()
lukakiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke "goedkope" BPL spitsen zijn echt tantoegoed?![]()
Vind jij Trejo wel goed?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:49 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik eerst maar heb kabir in dit team vervangen door muriel en die is wel wat beter![]()
Ja die vond ik nou niet zo goed....quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duur bier danquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
en goeie crosses.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beste linksback van het spel joh. En je krijgt er nog gratis FK goals bij ook![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
My little Bony. Maakt er net twee bij zijn debuut.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke "goedkope" BPL spitsen zijn echt tantoegoed?Krachtpatser.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is coins kopen echt not done anymore?
Ik wil Tevez maar die word maar duurder en duurder, dat gaat nog wel even duren..![]()
Misschien Lukaki samen met hem proberen... had Lukaki in een 1 spits-systeem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
My little Bony. Maakt er net twee bij zijn debuut.Krachtpatser.
Lukaku moet je naast een snelle madderfakker zetten. Dan is het echt een koning. Doet het bij mij naast Marlos prima. Misschien Vargas bij jou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien Lukaki samen met hem proberen... had Lukaki in een 1 spits-systeem.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lukaku moet je naast een snelle madderfakker zetten. Dan is het echt een koning. Doet het bij mij naast Marlos prima. Misschien Vargas bij jou?zat net naar zijn stats te kijken. You feel me brobear.
Vargas of Zaratequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]zat net naar zijn stats te kijken. You feel me brobear.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik krijg dit jaar niet heel vaak een goede speler in een 400c pack en dat terwijl ik er al een hele hoop het geopend. Misschien toch maar eens 750c packs proberen dan.![]()
Bohhh, door naar ronde 4 van sollicitatieproces![]()
Nog maar 3 te gaan
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ebililio, kongolo en brumaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is Bizot wat en komt er morgen een Veji IFalvarado op goal dan
![]()
![]()
Nou, ik wacht...?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Stream = live. Nu even Forza, later misschien nog fifa (kut spel).
Link hieronder.![]()
Esteban is behoorlijk goed in FIFA jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ebililio, kongolo en brumaalvarado op goal dan
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Echt geniaal ja. Had ik ook niet verwacht voorafquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Esteban is behoorlijk goed in FIFA ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarop? Met link hieronder bedoel ik in mijn signature.quote:
Dit is misschien makkelijker: http://www.twitch.tv/dutchstonertv![]()
Bohh, nerdgasmquote:GitHub heeft een nieuw programma voor studenten geïntroduceerd, waarmee ze gedurende hun studie onder meer toegang krijgen tot de Unreal Engine. Ook krijgen ze een GitHub-abonnement voor gebruik tijdens hun gehele studie.
GithubTot nu toe kregen studenten maximaal twee jaar een gratis GitHub-abonnement, maar die restrictie geldt niet meer. Wel geldt er een restrictie van vijf git-repositories. Ook toegang tot de Unreal Engine is gratis gedurende de hele studie; normaal kost dat 19 dollar, oftewel 15 euro, per maand.
Iedereen die 13 jaar of ouder is, een e-mailadres van zijn school heeft en kan bewijzen dat hij studeert kan zich aanmelden voor het nieuwe studentprogramma. Studenten krijgen verder ook één jaar zonder kosten een domeinnaam via Namecheap, waarbij ze ook een ssl-certificaat krijgen, evenals honderd dollar aan hosting via DigitalOcean.
Ook andere bedrijven hebben speciale programma's voor studenten, om die zo aan zich te binden: de gedachte is dat studenten met de hen bekende tools blijven werken als ze zijn afgestudeerd. Microsoft heeft bijvoorbeeld het DreamSpark-programma, waarmee studenten onder meer gratis Windows Server en Visual Studio kunnen gebruiken. Ook Jetbrains geeft gratis programma's weg aan studenten.![]()
![]()
Eens even kijken voor een Cheap 4222 teampje schijnt weer een fijne opstelling te zijn, aan al jullie opstellingen te zien!
Jammer dat ik depay nergens kwijt kan, iemand een leuke competitie? BPL en Serie a heb ik al!![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voortaan ook m'n vest open en de kraag dichtgestriktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_n_boi_dubbel_b.html________________________________!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Echt swaggerboiis hebben dat ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voortaan ook m'n vest open en de kraag dichtgestrikt
Volgens mij ziet het merendeel niet dat het gespeeld is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_n_boi_dubbel_b.html________________________________!
Lijkt mij iig.
Je kanaal is offline a bradda.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:39 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar 3 viewers... Are you not entertained?!?!!Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
en nog een godverdomme deftig strikje ook hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voortaan ook m'n vest open en de kraag dichtgestriktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Over hem had dubbel B het toch? Waarom zou dit gespeeld zijn trouwens.. ik zie vaak zat dit soort kneusjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij ziet het merendeel niet dat het gespeeld is.Lijkt mij iig.
Die in je sig is offline in ieder geval.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik had net 7 viewers... Maar hij deed het dus niet?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hmmm die stuurt me inderdaad naar de verkeerde.... Even kijken waar dat fout is gegaan...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die in je sig is offline in ieder geval.
*fixed. Nu doet hij het gewoon weer![]()
![]()
Heb nu weer 100k..
De verleiding is zo groot om pakjes te kopen, deed ik ook met het geld van Neuer.
Dit komt omdat handelen gewoon niet lukt deze FIFA en ik wil Lewandowski et cetera.
/Lief dagboek![]()
Zo'n team hebben
en dan in de 25' minuut ragequitten.Kon er helemaal niets van.
Met matchcoins/coinboosts/bonussen kom je een heel eind richting Lewa in korte tijd, maar als je niet wil/kan handelen dan is packs openen en hopen op het beste een van je weinige opties jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:45 schreef WeCanDoIt het volgende:
Heb nu weer 100k..
De verleiding is zo groot om pakjes te kopen, deed ik ook met het geld van Neuer.
Dit komt omdat handelen gewoon niet lukt deze FIFA en ik wil Lewandowski et cetera.
/Lief dagboek
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kagawa op CDM?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n team hebben
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inversteren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:45 schreef WeCanDoIt het volgende:
Heb nu weer 100k..
/Lief dagboek![]()
Met dat middenveld countert iedereen je ook kapot.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:48 schreef Lindgren. het volgende:
Zo'n team hebben
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Binnenkort gewoon 10 goedkope IF's kopen komende week en later weer verkopenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:45 schreef WeCanDoIt het volgende:
Heb nu weer 100k..
/Lief dagboeki'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
![]()
Teampje omgegooit naar dittoornstra en buttner erin omdat die andere geen vrije trappen konden nemen (
) en Leitner om uit te proberen
![]()
![]()
Zo boeiend is die ook weer niet hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:51 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ben ik wel benieuwd wat je main team is.
Ja, dat snap ik.quote:
Maar maak vaak de verkeerde keuzes, en heb ook een tijdje uren de markt af lopen zoeken op een koopje, maar wanneer ik er een tegenkwam was ik te laat.![]()
Toornstra is kkslechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:52 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Teampje omgegooit naar dittoornstra en buttner erin omdat die andere geen vrije trappen konden nemen (
) en Leitner om uit te proberen
![]()
In deze FIFA moeten je teams ook wel redelijk gelijkwaardig zijn anders ga je je kapot ergeren omdat je steeds moet switchen na 1 potjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo boeiend is die ook weer niet hoor.
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Net een pot aan het zoeken, maar kom maar...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:52 schreef Lindgren. het volgende:
Clubs?
Al duurt het trouwens weer een uur voordat ik erin kan.![]()
![]()
Wil em eerst uitproberen. Deed ik met 14 ook en die was zo kut dat ik hem nooit meer gespeeld heb.quote:![]()
Daarom Tonnyquote:
Scoort ook nog best veel hier. CM in 433(4) komt best vaak voor het doel. Dat maakt het ook zo countergevoelig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Super irritant ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In deze FIFA moeten je teams ook wel redelijk gelijkwaardig zijn anders ga je je kapot ergeren omdat je steeds moet switchen na 1 potjealtijd die blessures en conditie die leeg is.
Ik ook hoor...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Vond m best goed hooren gelukkig kunnen er zo weer drie andere in als het niet loopt
Gelukkig hihi :$ :$ :$quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Super irritant ja.altijd die blessures en conditie die leeg is.
[..]
Ik ook hoor...![]()
dat gaat dit jaar niet anders zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:53 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Wil em eerst uitproberen. Deed ik met 14 ook en die was zo kut dat ik hem nooit meer gespeeld heb.![]()
![]()
Nee joh, Hiljemarkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom Tonny
Scoort ook nog best veel hier. CM in 433(4) komt best vaak voor het doel. Dat maakt het ook zo countergevoelig![]()
![]()
JA!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:00 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze opstelling wat?![]()
Goejen pulls vanavond voor PotS. Een Jeonbuk-tricot uit mijn bronze pack. Spuuglelijk, maar levert desalniettemin toch 3 hele k's op.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ntibazonkiza?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En in de volgende die Burundese baas met die moeilijke naam![]()
400c of 750c packs? Ik twijfel/maver nu over welke packs ik moet openen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Goejen pulls vanavond voor PotS. Een Jeonbuk-tricot uit mijn bronze pack. Spuuglelijk, maar levert desalniettemin toch 3 hele k's op.![]()
Godver, goed gegokt ook nogquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Saidi voor intimi, zoals DS2.![]()
![]()
750. Gewoon voor het grove werk gaan. Win all, or lose allquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
400c of 750c packs? Ik twijfel/maver nu over welke packs ik moet openen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand een idee welke formatie ik moet gebruiken om Lewandowski en Legend Lineker te gebruiken. Ik kan eigenlijk alleen aan 4222 denken met dan nog een legend op de CAM of CDM![]()
Hoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee welke formatie ik moet gebruiken om Lewandowski en Legend Lineker te gebruiken. Ik kan eigenlijk alleen aan 4222 denken met dan nog een legend op de CAM of CDM![]()
![]()
Oud-speler van NEC is datquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Saidi voor intimi, zoals DS2.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
hey maver leuk dat je weer eens langskomtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee welke formatie ik moet gebruiken om Lewandowski en Legend Lineker te gebruiken. Ik kan eigenlijk alleen aan 4222 denken met dan nog een legend op de CAM of CDMAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je moet sowieso een extra legend gebruiken om aan Lineker te linken. Tenzij je Linker of Lewa op CF/CAM wil zetten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik zal eens op mijn andere account een paar openen. In het begin had ik wel een paar leuke spelers in 750c packs.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
750. Gewoon voor het grove werk gaan. Win all, or lose all![]()
Ja dat klopt, in 4222 wordt dat dus een CAM of CDM, Effenberg is de goedkoopste optie en op CAM zou ik Zola of Hagi kunnen doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je moet sowieso een extra legend gebruiken om aan Lineker te linken. Tenzij je Linker of Lewa op CF/CAM wil zetten.![]()
Doe hem gewoon op 8 chem, boeiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een idee welke formatie ik moet gebruiken om Lewandowski en Legend Lineker te gebruiken. Ik kan eigenlijk alleen aan 4222 denken met dan nog een legend op de CAM of CDM
hij maakt dat team toch niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je moet sowieso een extra legend gebruiken om aan Lineker te linken. Tenzij je Linker of Lewa op CF/CAM wil zetten.ik ga het niet eens meer proberen.
Klopt. Hij scoorde ooit een prachtige goal tegen NAC. Ik stond pal achter het doel, en zag hem er zo indraaien. Briljant, ware het niet dat ik voor de andere ploeg was...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wynne, Saidi en Jeonbuk kit. Ik zou het wel weten als ik DS2 heette.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal eens op mijn andere account een paar openen. In het begin had ik wel een paar leuke spelers in 750c packs.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zal het voorzichtig doen, voor ze ons weer betichten van circle jerking...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hebt sowieso een 2e legend nodig dan ja, maar kan ook bv. 442 met een legend op LM/RM/CM achter Lineker en een Bayern speler of Blaasietsopski achter Leteensopski.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:09 schreef Maver24 het volgende:
oh ja, dat zou ook nog kunnen,quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je hebt sowieso een 2e legend nodig dan ja, maar kan ook bv. 442 met een legend op LM/RM/CM achter Lineker en een Bayern speler of Blaasietsopski achter Leteensopski.
Ik heb trouwens wel mijn favoriete formatie gevonden deze fifa, 4312 maar die kan ik waarschijnlijk dan niet gebruiken met wat ik wil![]()
![]()
Je boy Kiid heeft hulp nodig van de FOK! experts en misschien zelfs van de inner circle. Is Benzema het waard? Wil BBVA doen vanwege de jizz waardige middenvelders, maar Benz vind ik de enige waardige spits daar.![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh ja, dat zou ook nog kunnen,
Ik heb trouwens wel mijn favoriete formatie gevonden deze fifa, 4312 maar die kan ik waarschijnlijk dan niet gebruiken met wat ik wil![]()
![]()
Ik vind hem wel goed maar Lacazette vind ik wel een stuk beterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:17 schreef Kiid het volgende:
Je boy Kiid heeft hulp nodig van de FOK! experts en misschien zelfs van de inner circle. Is Benzema het waard? Wil BBVA doen vanwege de jizz waardige middenvelders, maar Benz vind ik de enige waardige spits daar.
Is het mogelijk om Toure, Aguero, Tevez, T. silva, Boateng en alaba in een 4312 te krijgen?
1 verdediger mag best op 8 chem, dat maakt me niet zoveel uit
Volgens mij ben jij helemaal niet zo'n risktakerquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik zou dan sowieso even wachten op het TOTW. Zit hij er niet in, dan daalt hij in prijs. Zit hij er wel in, dan moet je nog twee weken of wat wachtenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:17 schreef Kiid het volgende:
Je boy Kiid heeft hulp nodig van de FOK! experts en misschien zelfs van de inner circle. Is Benzema het waard? Wil BBVA doen vanwege de jizz waardige middenvelders, maar Benz vind ik de enige waardige spits daar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat maakt die 15k extra nou uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso even wachten op het TOTW. Zit hij er niet in, dan daalt hij in prijs. Zit hij er wel in, dan moet je nog twee weken of wat wachten
Ja, godver TrapzGod, maar die speelt niet in BBVA hèquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind hem wel goed maar Lacazette vind ik wel een stuk beter.
Benzema is sowieso 60k te duur eigenlijk, maar ja
Ik wil nu
-------- Benzebaas
Cerci ------------- Rodriguez
------- IF Rakitic![]()
Klopt. Zo bankier ik bij vier verschillende banken, omdat het deposito garantiestelsel maar tot een ton dekking geeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij helemaal niet zo'n risktakerNAC Breda
Rèsbaarge![]()
zwaar risicoaversquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Zo bankier ik bij vier verschillende banken, omdat het deposito garantiestelsel maar tot een ton dekking geeft.![]()
![]()
BBVA heeft juist ebola middenvelders imo, alles dat kan verdedigen kan niet aanvallen en/of is retetraag, alleen Modric en Iniesta zijn een beetje jizz maar dan ook gelijk peperduur.![]()
Was hij omhoog gegaan? Had hem nu voor 65k, maar dan verkoop ik hem wel inderdaad. Had niet aan TOTW gedachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso even wachten op het TOTW. Zit hij er niet in, dan daalt hij in prijs. Zit hij er wel in, dan moet je nog twee weken of wat wachten![]()
Ebola middenvelder zit er niet in toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:20 schreef DutchSL het volgende:
BBVA heeft juist ebola middenvelders imo, alles dat kan verdedigen kan niet aanvallen en/of is retetraag, alleen Modric en Iniesta zijn een beetje jizz maar dan ook gelijk peperduur.![]()
Lekker hybridenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, godver TrapzGod, maar die speelt niet in BBVA hè.
Benzema is sowieso 60k te duur eigenlijk, maar ja
Ik wil nu
-------- Benzebaas
Cerci ------------- Rodriguez
------- IF Rakitic
'S lands grootste kruidenier is ook zo groot geworden door op de kleintjes te letten.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Verdedigend wel zwak ja op het middenveld, maar gewoon all in op de aanval. YOPFOquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:20 schreef DutchSL het volgende:
Gaat nu voor iets meer, morgen om 16 uur weet je meerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was hij omhoog gegaan? Had hem nu voor 65k, maar dan verkoop ik hem wel inderdaad. Had niet aan TOTW gedacht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja maar een beetje rijke boii doet al zijn aankopen met een #yolo gevoel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
'S lands grootste kruidenier is ook zo groot geworden door op de kleintjes te letten.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Klopt. Tot de deurwaarder bij hem aanbelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar een beetje rijke boii doet al zijn aankopen met een #yolo gevoel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb Uche - Dos Santos en Cerci erachter. Uche en Cerci zijn wel goed, Dos Santos vind ik matig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Verdedigend wel zwak ja op het middenveld, maar gewoon all in op de aanval. YOPFO
En dan Bundesliga/Serie A er achter. Middenvelders als Bohhhateng en Marchisio hebben ze niet in La Liga, laat staan voor die prijs (Modric is duurder dan het hele team..).![]()
Niet bij elke Zwitserse bank een rekening met miljoenen hebbenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Zo bankier ik bij vier verschillende banken, omdat het deposito garantiestelsel maar tot een ton dekking geeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom er niet uitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:18 schreef The_Yakuza het volgende:
Is het mogelijk om Toure, Aguero, Tevez, T. silva, Boateng en alaba in een 4312 te krijgen?
1 verdediger mag best op 8 chem, dat maakt me niet zoveel uitZonder T. Silva is het simpel en ik hoor toch alleen maar slechte verhalen over hem maar toch
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Tot de deurwaarder bij hem aanbelt.![]()
Nooit meer dan je budget uitgeven chef. als 15k al buiten je budget valt
Rodrigo erbij in de spits danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb Uche - Dos Santos en Cerci erachter. Uche en Cerci zijn wel goed, Dos Santos vind ik matig.
En dan Bundesliga/Serie A er achter. Middenvelders als Bohhhateng en Marchisio hebben ze niet in La Liga.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Dat zeg ik niet. Ik geef alleen bespaartips. Dat scheelt weer een abonnementje bij de Consumentenbond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Nooit meer dan je budget uitgeven chef. als 15k al buiten je budget valtNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Genoeg redenen om te kijken jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:24 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat heb je zonder Silva?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kom er niet uitZonder T. Silva is het simpel en ik hoor toch alleen maar slechte verhalen over hem maar toch
Ben wel heel tevreden over hemFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nice, goeie tipquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:24 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wat heb je zonder Silva?
Ben wel heel tevreden over hem
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja klopt, had Fernando al eerder gebruiktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou Fernando en Fernandinho wel omdraaien
Trouwens, Palacio > Higuain?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Fernando en Fernandinho kun je beter omdraaien lijkt me? Qua verschil in pace/fysiek/lengte/work rates lijken me ze beiden dan beter tot hun recht te komen.quote:
edit. spuitelf![]()
![]()
Ja ik ook, maar ik zou het sowieso niet makenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou Fernando en Fernandinho wel omdraaienMaar ben blij dat jij er blij mee bentquote:
Elke dag![]()
Jawel, maar die wordt 8 chem. Vind 1 verdediger op 8 chem niet erg; speel ik al standaard vanaf 14 meequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja
En volgens mij zie je de 6 chem Silva niet
ah okequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:35 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Jawel, maar die wordt 8 chem. Vind 1 verdediger op 8 chem niet erg; speel ik al standaard vanaf 14 mee
Zo lijkt hij me ook niet verkeerd hoor
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom zet je in plaats van Silva niet gewoon David Luiz neer, dat is pas een baas.
Niet dat dat qua chem wat uitmaakt maar toch.![]()
Ik heb een 4312 met op de 2 buitenste CMs 2 snelle CAMs en de middelste CM een CDM staan. 2 snelle spitsen en een goede passer op de CAM en gaan maar![]()
Is die formatie een beetje fijn?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:46 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een 4312 met op de 2 buitenste CMs 2 snelle CAMs en de middelste CM een CDM staan. 2 snelle spitsen en een goede passer op de CAM en gaan maar![]()
Is er ergens een lijst met alle tenue's en embleems met wat ze waard zijn?
Ik heb er veel in mijn club, maar om elk ding apart op te gaan zoeken op de markt is ook veel werk.![]()
Ik heb 2 dagen niks met FUT gedaan maar wat is dat met LacazetteDat prijs
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zal ik de mijne nog een keer posten?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:54 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand nog een goed silver team zonder muriel?win amper zonder hem
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Doe danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zal ik de mijne nog een keer posten?![]()
Iets met Vietto, Enner of Briand? Dentinho, Bebe en Nelson Oliveira vind ik ook wel interessant. In Turkije loopt ook wel wat rond.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:54 schreef rolls-reus het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://wefut.com/en/squads/image/158812/5quote:
Ik vind alleen Shikabala niet zo heel bijzonder maar de rest is echt geweldigBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Daniloquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/squads/image/158812/5
Ik vind alleen Shikabala niet zo heel bijzonder maar de rest is echt geweldig
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat is echt een beest hoorquote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Al die keepers zijn hetzelfde met uitzondering van Courtois en Neuer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:05 schreef zerokil het volgende:
Iemand met Buffon gespeeld?
Heb hem nodig voor mijn Hybrid alleen 75 reflex..Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die verkocht ik net ook al een voor iets onder de 20k. Slaat nergens op want ze staan er veel goedkoper opquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:04 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
rood pakken met je veel de duur gekochte spelerthe irony
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:04 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
rood pakken met je veel de duur gekochte spelerthe irony
![]()
Ik vind het best raar dat Jagielka nog boven de 20k zit, had hem toch wel lager ingeschat qua populariteit dan Aogo.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
BPL CB met goede stats, die gaat wel stijgen denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Ik vind het best raar dat Jagielka nog boven de 20k zit, had hem toch wel lager ingeschat qua populariteit dan Aogo.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vicente Sanchez en Alvaro Gonzalezquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:54 schreef rolls-reus het volgende:
beste spelers van het spel voor mij tot dusver
En ik heb nog een Russische competitie team
Prima team met vooral Promes en die verdediging is ook erg goed, kan nog wel wat versterken op een paar plaatsen though.![]()
Spelers selecteren terwijl je een puush maaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vicente Sanchez en Alvaro Gonzalezbeste spelers van het spel voor mij tot dusver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks, zien er wel leuk uit maar niet echt iets om met mn main team te wisselenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vicente Sanchez en Alvaro Gonzalezbeste spelers van het spel voor mij tot dusver
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima team met vooral Promes en die verdediging is ook erg goed, kan nog wel wat versterken op een paar plaatsen though.het mag allemaal wel wat duurder
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Spelers selecteren terwijl je een puush maaktIk heb geen speler geselecteerd? Niet dat ik op let tijdens het maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk Promesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb geen speler geselecteerd? Niet dat ik op let tijdens het maken.![]()
![]()
Duurder != beterquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:13 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanks, zien er wel leuk uit maar niet echt iets om met mn main team te wisselenhet mag allemaal wel wat duurder
Maar die Braziliaan is behoorlijk duur.![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja maar echt duur gaat hij niet worden. Aogo gaat straks harder stijgen denk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
BPL CB met goede stats, die gaat wel stijgen denk ik.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vind muriel en wellington silva anders behoorlijk goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duurder != beter
Maar die Braziliaan is behoorlijk duur.![]()
![]()
Whitequote:![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
veel te veelquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik leef mee
HomosWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Dan gaan we vanaf nu eem vlamm'n.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.twitch.tv/derium
Wissel negershallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Deze Patje dus?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.twitch.tv/derium
Wissel negers![]()
Ja.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Trapz maak vaart man.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Succes, als je nog een invaller nodig hebt hoor ik het welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ok we gaan los:
http://www.twitch.tv/derium![]()
![]()
Sakho > Ennerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:38 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dan de bpl maar proberen![]()
Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
Succes, als je nog een invaller nodig hebt hoor ik het welWij vormen tezamen gezellig een schaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maver maver, zo duur![]()
En ik zit alweer 10 minuten naar mijn spelers te staren die debiel doen op het veld na het laatste fluitje. 1 op 3 finales heeft deze glitch lijkt het wel...vorige keer ging het uiteindelijk wel door na lang wachten..nu hopelijk ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef dion_v_k het volgende:
Als je maar 3 verdedigers hebt waarvan M'biwa er 1 is gaat het volgens mij al niet werkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maver maver, zo duur![]()
![]()
![]()
Jullie mam wel.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Jeuj, gelukt
Bij die tijdelijke cup blijf je ook steeds 4k krijgen als reward trouwens
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:51 schreef dion_v_k het volgende:
ZelfmoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maver maver, zo duur![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoezo?quote:
Pirlo zeker![]()
En de verdediging.. en de buitenspelers
Pirlo en Matuidi... Iets meer lengte/kracht mag wel op die plekquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoezo?
Pirlo zeker![]()
En de verdediging.. en de buitenspelers![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Subscribe en follow voor de giveaway.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ne pot pindakoas?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:05 schreef Patje1987 het volgende:
Subscribe en follow voor de giveaway.![]()
De rossi misschien een betere optie dan Pirloquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pirlo en Matuidi... Iets meer lengte/kracht mag wel op die plek
Ik zou gewoon het hele team omgooien manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De rossi misschien een betere optie dan Pirlo
Je wordt echt genaaid op de counter nu![]()
![]()
Is prima, doe maar Rb dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:49 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kan wel ff vragen of je na dit potje met ons mee kan doen? Moet je alleen wel rb/lb![]()
Ik ga het toch proberen, we zien het welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zou gewoon het hele team omgooien man
Je wordt echt genaaid op de counter nu
Zekerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De rossi misschien een betere optie dan Pirlo
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Followen mensen voor giveaway met tips & tricks van DS2 morgen.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
![]()
Ozz is echt een kk slechte anyquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:27 schreef Lindgren. het volgende:
Thadjen, Zhano, Omni, Lindje > Mo, Ozz, Trapz.![]()
Hou je grote mond. Aidsneger.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sorry man.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
holy shit heb jij 40.000 kills in Cod MW2quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Haal dat pleonasme eens heel snel weg.![]()
![]()
![]()
![]()
Blijkbaarquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy shit heb jij 40.000 kills in Cod MW2![]()
![]()
Lang niet gespeeld![]()
![]()
Hoeveel daarvan waren upside down triple flick 360 no look sniper kills?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
holy shit heb jij 40.000 kills in Cod MW2![]()
![]()
![]()
Godver. Had ik toch nog een potje meer moeten doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
op 40 kills na jaen 13 dagen gespeeld
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
Thad heeft zich bewezen vanavond. Zou een nier voor 'm geven.![]()
dibsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
Thad heeft zich bewezen vanavond. Zou een nier voor 'm geven.![]()
Stretch is echt een toffe film
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heb Timmy's team maar gebouwd, maar dan met Palacio op cam #bohhhhFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Juan Jesus als linkspoot aan de linkerkant neerzetten.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:16 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[ afbeelding ]
Nog 25k te besteden. tips?![]()
+ Miranda in het midden, Santana rechts. En verder vind ik het niet zo'n bijzonder team.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Juan Jesus als linkspoot aan de linkerkant neerzetten.
Behalve Marlos.
Niet eens Marlos trouwens.kutteam slotje.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: