SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:46 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Puik teampje met kabir is dit
Goede shooting stats hebben die wingers ook.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hihiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n goede spits+ heerlijke triplelink met Quintero.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Brunoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die scoren ook best veel jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Goede shooting stats hebben die wingers ook.vooral Al Dossari is heel goed
![]()
Beste linksback van het spel joh. En je krijgt er nog gratis FK goals bij ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:53 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik dacht dat Buttner wel wat goedkoper zou zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke "goedkope" BPL spitsen zijn echt tantoegoed?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Samarasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke "goedkope" BPL spitsen zijn echt tantoegoed?![]()
lukakiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke "goedkope" BPL spitsen zijn echt tantoegoed?![]()
Vind jij Trejo wel goed?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:49 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik eerst maar heb kabir in dit team vervangen door muriel en die is wel wat beter![]()
Ja die vond ik nou niet zo goed....quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duur bier danquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
en goeie crosses.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beste linksback van het spel joh. En je krijgt er nog gratis FK goals bij ook![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:51 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
My little Bony. Maakt er net twee bij zijn debuut.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Welke "goedkope" BPL spitsen zijn echt tantoegoed?Krachtpatser.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Is coins kopen echt not done anymore?
Ik wil Tevez maar die word maar duurder en duurder, dat gaat nog wel even duren..![]()
Misschien Lukaki samen met hem proberen... had Lukaki in een 1 spits-systeem.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
My little Bony. Maakt er net twee bij zijn debuut.Krachtpatser.
Lukaku moet je naast een snelle madderfakker zetten. Dan is het echt een koning. Doet het bij mij naast Marlos prima. Misschien Vargas bij jou?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Misschien Lukaki samen met hem proberen... had Lukaki in een 1 spits-systeem.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lukaku moet je naast een snelle madderfakker zetten. Dan is het echt een koning. Doet het bij mij naast Marlos prima. Misschien Vargas bij jou?zat net naar zijn stats te kijken. You feel me brobear.
Vargas of Zaratequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]zat net naar zijn stats te kijken. You feel me brobear.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik krijg dit jaar niet heel vaak een goede speler in een 400c pack en dat terwijl ik er al een hele hoop het geopend. Misschien toch maar eens 750c packs proberen dan.![]()
Bohhh, door naar ronde 4 van sollicitatieproces![]()
Nog maar 3 te gaan
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ebililio, kongolo en brumaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:12 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk is Bizot wat en komt er morgen een Veji IFalvarado op goal dan
![]()
![]()
Nou, ik wacht...?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:20 schreef Tobi-wan het volgende:
Stream = live. Nu even Forza, later misschien nog fifa (kut spel).
Link hieronder.![]()
Esteban is behoorlijk goed in FIFA jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:14 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ebililio, kongolo en brumaalvarado op goal dan
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Echt geniaal ja. Had ik ook niet verwacht voorafquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 20:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Esteban is behoorlijk goed in FIFA ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |