SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een wedstrijd.Eerste helft eigenlijk onder controle, weinig aan de hand en dan zo'n tweede helft.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Pijnlijk...pijnlijk.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Respect voor hulkie
Ondertussen zijn ik en Mathijs weer ongeslagen Coop hoor
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee man, met dit soort dingen verdien je respectquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
En nu even allemaal huilen dat je met Bronze niet kan verliezen, of alleen maar kan winnen![]()
Nou iets minder snel mensen uit schelden en tis helemaal goed
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
mooi gespeeld manquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
En nu even allemaal huilen dat je met Bronze niet kan verliezen, of alleen maar kan winnen![]()
![]()
Denken dat je van mij kan winnen met bronze spelersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
Ik ben de ongeslagen FOK kampioen![]()
Ach man, lekker huilen na die 6-4 dat het H2H was.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
![]()
Kom je zo bij ons terug met wat interviews?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef vanpers het volgende:
Zoals Lindgren zelf ook al aangaf, wedstrijd afgelopen!
2-3 Voor Hulk.![]()
En nu terug naar de studio voor de analyse van Bruggink en Perez.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef vanpers het volgende:
Zoals Lindgren zelf ook al aangaf, wedstrijd afgelopen!
2-3 Voor Hulk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wordt tijd dat ik jullie team kom versterken danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Respect voor hulkie
Ondertussen zijn ik en Mathijs weer ongeslagen Coop hoor![]()
![]()
Meedoen is belangrijker dan winnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die arrogante houding staat je niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:26 schreef HulkHeld het volgende:
![]()
Een ongeslagen coop team als 3e man willen versterkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik jullie team kom versterken dan![]()
![]()
Dit vind ik nou eens leuk om te horen ja, en wanneer er niet elke x kutopmerkingen worden gemaakt, ben ik ook de minste niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, met dit soort dingen verdien je respectNou iets minder snel mensen uit schelden en tis helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |