SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD![]()
Meneer wilde 3 miljoen per jaar verdienen want hij moest wel z'n kinderen te eten kunnen geven en kleren voor ze kunnen kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:44 schreef Gruisman het volgende:
Sowieso bizar dat die geen nieuw contract aangeboden kreegDie is een half jaar top geweest, daarvoor vaak genoeg een "Frank de Boertje" in z'n spel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:33 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Stekelenburg en Vertonghen ook wel. Vertonghen heeft ook vaak genoeg geblunderd(Amauri) maar was/is natuurlijk veel beter dan Moisander of Veltman
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX!![]()
![]()
zo is het. O-0quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:51 schreef WhateverWhatever het volgende:
WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX! WZAWZDB AJAX!![]()
0-kequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Blind merkt dat hij van Ajax komt
Aan de overkant van het Kanaal merkt Manchester United-middenvelder Daley Blind hoe goed zijn bij Ajax opgedane voetbalbasis is.
"Bij Ajax wordt veel van achteruit opgebouwd", aldus Blind, die deze zomer na ruim 16 jaar overstapte naar United. "Dat is in Engeland bij veel clubs wat minder. In Manchester proberen we dat wel te doen en dat gaat steeds beter. Maar daar moeten we ook in groeien."
"Ik heb de jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, op het hoogste niveau in Nederland gespeeld en internationale wedstrijden achter mijn naam staan. Daar heb ik veel van opgestoken en dat helpt me zeker.”
Bron![]()
![]()
![]()
weer een weekend zonder (club) voetbal, dan krijg je weer dit soort non nieuws, hij heeft 1 wedstrijd goed gespeeld daarquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Blind merkt dat hij van Ajax komt
Aan de overkant van het Kanaal merkt Manchester United-middenvelder Daley Blind hoe goed zijn bij Ajax opgedane voetbalbasis is.
"Bij Ajax wordt veel van achteruit opgebouwd", aldus Blind, die deze zomer na ruim 16 jaar overstapte naar United. "Dat is in Engeland bij veel clubs wat minder. In Manchester proberen we dat wel te doen en dat gaat steeds beter. Maar daar moeten we ook in groeien."
"Ik heb de jeugdopleiding bij Ajax doorlopen, op het hoogste niveau in Nederland gespeeld en internationale wedstrijden achter mijn naam staan. Daar heb ik veel van opgestoken en dat helpt me zeker.”
Bron![]()
![]()
Maar hij heeft niet een hele wedstrijd slecht gespeeld ofzo. Het was redelijk allemaal. Niet echt spectaculair.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
weer een weekend zonder (club) voetbal, dan krijg je weer dit soort non nieuws, hij heeft 1 wedstrijd goed gespeeld daar![]()
Zou leuk zijn als 1 van die spelers die naar topclubs gaan een keer zeggen dat het tempo bij Ajax net zo hoog ligt als daar.![]()
Ja maar dat is niet zoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:56 schreef GwaiLow het volgende:
Zou leuk zijn als 1 van die spelers die naar topclubs gaan een keer zeggen dat het tempo bij Ajax net zo hoog ligt als daar.![]()
![]()
Dus ze moeten liegen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch zou het leuk zijn als eerbetoon naar hun oude club Ajax zouden zeggen.![]()
![]()
Jaquote:. En ach, zo hoog ligt het tempo bij United nou ook weer niet. Het zal niet heel ver van de waarheid af staan
![]()
![]()
Het tempo ligt in de PL een stuk hoger, maar dat wordt ook niet gespeeld op balbezit en is er veel balverlies.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Dat zeg ik ook niet maar de Telegraaf maakt hem al de vedette daar, beetje te vroeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:48 schreef j95 het volgende:
[..]
Maar hij heeft niet een hele wedstrijd slecht gespeeld ofzo. Het was redelijk allemaal. Niet echt spectaculair.![]()
Da's de opwinding hé. Maar op zich is het natuurlijk best een prestatie van Daley dat ie zich staande weet te houden. Dat hadden we een aantal jaar geleden niet gedacht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet maar de Telegraaf maakt hem al de vedette daar, beetje te vroeg.![]()
Blind: "Tempo bij Ajax veel hoger dan bij Utd"quote:
Suarez: "Matig hier in Barcelona, bij Ajax was alles veel beter"
Zlatan: "Heb overal gespeeld, maar niets kan tippen aan Ajax"
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:28 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja. En ach, zo hoog ligt het tempo bij United nou ook weer niet. Het zal niet heel ver van de waarheid af staan
! Heb jij er effe totaal geen kijk op.
![]()
United is ook niet meer wat het geweest is he.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:10 schreef j95 het volgende:
[..]
Da's de opwinding hé. Maar op zich is het natuurlijk best een prestatie van Daley dat ie zich staande weet te houden. Dat hadden we een aantal jaar geleden niet gedacht.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: