SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over de anaconda van Trapz?
Als je voor NAC bent heb je in ieder geval geen verstand van voetbal.. grapje, niet boos worden nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verstand van voetbal verwarren met clubliefde![]()
![]()
Heb jij even geluk dat je helemaal in Heerenveen zitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je voor NAC bent heb je in ieder geval geen verstand van voetbal.. grapje, niet boos worden nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Straks nog even langs het randje en dan hoor je er helemaal bij.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kruip eens achter je console jij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Straks nog even langs het randje en dan hoor je er helemaal bij.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet zo jelly doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Straks nog even langs het randje en dan hoor je er helemaal bij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is mij dus ook al een aantal x overkomen, in het bronze toernooi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2954971.page
EA![]()
quote:quote:quote:Bohhhhh wat een aandacht.quote:
Je gaat lekker. http://bit.ly/1q9xlSIquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit is mij dus ook al een aantal x overkomen, in het bronze toernooi.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2954971.page
EAMoet je maar niet op een inferieure console gaan spelenquote:up_the_gayr wrote:
Jayinh0 wrote:
I've been getting this in the Gold Cup SF/Final. Annoying.
Was hoping it was just an issue with the featured tourney. If it's the Gold Cup too... fml.
What console are you on btw? I should have mentioned this is XB1 for me.
I'm on Xone![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je gaat lekker. http://bit.ly/1q9xlSI![]()
![]()
nou hier NIET.quote:ELOquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. De ELO die wij hebben is nog slechterhad ik op de middelbare school
![]()
![]()
Waar is de tijd gebleven dat het allemaal nog in een multomap in mijn rugzak zat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou hier NIET.
[..]
ELOhad ik op de middelbare school
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bazenband ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou hier NIET.
[..]
Vreemde post.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
ELO is gewoon Elektronische LeerOmgeving hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou hier NIET.
[..]
Zo heet ie niet bij ons.
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat het allemaal nog in een multomap in mijn rugzak zat?
Stelletje luiwammesen tegenwoordig.
Helaas is het op de PS4 ook al allemaal verneukt. Krijg geen matchcoins meer, wins registreren niet etcquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
[..]
Moet je maar niet op een inferieure console gaan spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Divisies spelen dan. Alles werkt PRIMAquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helaas is het op de PS4 ook al allemaal verneukt. Krijg geen matchcoins meer, wins registreren niet etc![]()
Precies. Het komt ze allemaal aanwaaien via DLO's, ELO's en blackboards, en nog is het niet goed. Vroeger moest ik gewoon naar de les om aantekeningen te maken, en die aantekeningen bestuderen om mijn proefwerk te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Stelletje luiwammesen tegenwoordig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhh ff lunchen
wat een geweldige dag. nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen. maar maak m met de grond gelijk kami
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Generatie patatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Het komt ze allemaal aanwaaien via DLO's, ELO's en blackboards, en nog is het niet goed. Vroeger moest ik gewoon naar de les om aantekeningen te maken, en die aantekeningen bestuderen om mijn proefwerk te maken.
Waarom zitten er de laatste tijd in al jouw zinnen ineens woorden met alleen HOOFDLETTERS? Ben je Hansie Hansie ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Divisies spelen dan. Alles werkt PRIMAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij vind je vreemd POTS, zou het niet pikken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand die je constant belachelijk maakt steunen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:43 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh ff lunchen
wat een geweldige dag. nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen. maar maak m met de grond gelijk kami
Komt omdat ik een high PRESSURE sletje ben geworden. 4-3-1-2 geeft me VEEL energiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zitten er de laatste tijd in al jouw zinnen ineens woorden met alleen HOOFDLETTERS? Ben je Hansie Hansie ofzo?![]()
Zolang hij Perica met rust laat en niet vertelt hoe ik moet verdedigen, vind ik dat allemaal prima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij vind je vreemd POTS, zou het niet pikken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moet je nagaan wat Hulk binnen een paar uur kan bereiken. Kami kan heel af en toe nog normaal posten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iemand die je constant belachelijk maakt steunen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja? is dat het eerste wat je doet ingame, high pressure selecteren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Komt omdat ik een high PRESSURE sletje ben geworden. 4-3-1-2 geeft me VEEL energie![]()
Lang niet zo jizz worthy als mijn concept squadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaan een jizzer worden.![]()
Verdedigenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Feyenoorders doen niet aan verdedigen natuurlijk.
Het woord alleen al![]()
Cabella is een koningquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaan een jizzer worden.Na Di Maria beste BPL CAM
![]()
Wacht maar tot Remy erbij komt bohhhquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lang niet zo jizz worthy als mijn concept squadRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja ik zag dat hij hoge agility en balance heeft.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Cabella is een koningNa Di Maria beste BPL CAM
moet wel bazig zijn
Maar niemand dus met Hulk (PAS OP IK BEDOEL DE BRAZILIAANSE SPELER) gespeeld?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Die is konkoslechtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wacht maar tot Remy erbij komt bohhhAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mensen hebben wel met Hulk zijn emoties gespeeldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:50 schreef el-blanchito het volgende:
Maar niemand dus met Hulk (PAS OP IK BEDOEL DE BRAZILIAANSE SPELER) gespeeld?![]()
En met zn prive.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mensen hebben wel met Hulk zijn emoties gespeeld![]()
EA list nu oneindig veel non shiny gold contracten voor 200bin. in het weekend makkelijk te verkopen voor 400 coins, dus sla je slag![]()
oh ik dacht de zweedsequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:50 schreef el-blanchito het volgende:
Maar niemand dus met Hulk (PAS OP IK BEDOEL DE BRAZILIAANSE SPELER) gespeeld?![]()
HOELK heeft een beste pace downgrade gekregen. Icm zijn brakke agility en balance en zijn 2* weak foot lijkt hij me echt ontzettend slecht.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:50 schreef el-blanchito het volgende:
Maar niemand dus met Hulk (PAS OP IK BEDOEL DE BRAZILIAANSE SPELER) gespeeld?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dus je speelt met bronzes? Dan kom je natuurlijk wel vaak tegen noobies en starterteamsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit is mij dus ook al een aantal x overkomen, in het bronze toernooi.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Hulk is op geen 1 versie ooit goed geweestquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
HOELK heeft een beste pace downgrade gekregen. Icm zijn brakke agility en balance en zijn 2* weak foot lijkt hij me echt ontzettend slecht.
Zelfs als IF ST was hij om van te kotsen![]()
Solliciteren is gay. Overgekwalificeerd zijn is gay. Werkloos zijn is gay.
Dan maar FIFA.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Die worden niet door ea gelist hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:52 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
EA list nu oneindig veel non shiny gold contracten voor 200bin. in het weekend makkelijk te verkopen voor 400 coins, dus sla je slagDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vond hem echt onwijs brak. Kan echt alleen maar rennen die kerel. Verder totaal niet wendbaar en voor het doel verneukte hij alles.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Dan maar FIFA.
Sollicitatieplicht is pas gay, dat soort sollicitaties delete ik zonder reply![]()
![]()
fifa spelen op je werkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Dan maar FIFA.![]()
![]()
Dat is iets wat iedereen zegt maar het is niet waar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dus je speelt met bronzes? Dan kom je natuurlijk wel vaak tegen noobies en starterteams![]()
Nou schiet lekker op danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
'
Sollicitatieplicht is pas gay, dat soort sollicitaties delete ik zonder reply
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
maaaaaar, je kunt wel lekker kibbelingetje doen tussen de middagquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Dan maar FIFA.
#FreeTrapz![]()
Wasda?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
'
Sollicitatieplicht is pas gay, dat soort sollicitaties delete ik zonder reply
EN wat voor werk doe jij?Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kiid werkt bij een uitzendbureauquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wasda?
EN wat voor werk doe jij?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:43 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh ff lunchen
wat een geweldige dag. nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen. maar maak m met de grond gelijk kami![]()
![]()
![]()
![]()
Lullig voor die mensen die wel graag uit de ww willenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
True. Van geleend DUO-geldquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maaaaaar, je kunt wel lekker kibbelingetje doen tussen de middagAh, kun jij mij geen baan geven?quote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Mensen die sollicitatieplicht hebben dan bij de Jamin gaan solliciteren.
Ben je nog even aan het teruglezen om te kijken wat voor schade je hebt aangericht hier?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat soort mensen is idd wel eenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mensen die sollicitatieplicht hebben dan bij de Jamin gaan solliciteren.waard. De Aldi krijgt die ook fucking veel
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee knuppel, ik was eten aan het maken, jij roept je mammie zeker om naar boven te komen je eten te brengen zodat je een wedstrijdje extra kan spelen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben je nog even aan het teruglezen om te kijken wat voor schade je hebt aangericht hier?![]()
Mensen die echt graag uit de ww willen die doen wel wat meer moeite dan dat.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Lullig voor die mensen die wel graag uit de ww willen![]()
![]()
Gozer uit de straat ook .. helemaal onder de plakplaatjes maar lekker bij Douglas, Jamin, H&M en Livera sollicterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat soort mensen is idd wel eenwaard. De Aldi krijgt die ook fucking veel
makkelijk al dat gratis geld.
Caceresquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
welke serie a cb vinden jullie beter: barzagli of caceres?![]()
Wat voor werk zoek je dan eindbaas? En waar woon jequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
True. Van geleend DUO-geld
[..]
Ah, kun jij mij geen baan geven?![]()
Niet waar. Er staan wel oneindig veel non-shiny gold contracten voor 200c BIN op de markt. DUPLICATION glitch!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:52 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
EA list nu oneindig veel shiny gold contracten voor 200bin. in het weekend makkelijk te verkopen voor 400 coins, dus sla je slag![]()
Het is iemand uit die verkeerde stad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:00 schreef Kiid het volgende:
Wat voor werk zoek je dan eindbaas? En waar woon jeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nijmegen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat voor werk zoek je dan eindbaas? En waar woon je
Zoek werk in audiovisuele/journalistieke branche.
20 uur per week ergens een telefoon beantwoorden vind ik nu ook al wel okee, dan heb ik tenminste inkomsten. Shizzle als colportage hoef ik echt niet te doen.Baan in Amsterdam kan ook ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is iemand uit die verkeerde stad.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Iets in de horeca of tuinbouw? Niet het leukste werk maar iig inkomstenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nijmegen.
20 uur per week ergens een telefoon beantwoorden vind ik nu ook al wel okee, dan heb ik tenminste inkomsten. Shizzle als colportage hoef ik echt niet te doen/![]()
![]()
Relax kerel, ik sta hier helemaal buitenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:59 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Nee knuppel, ik was eten aan het maken, jij roept je mammie zeker om naar boven te komen je eten te brengen zodat je een wedstrijdje extra kan spelen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DM gemachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nijmegen.
20 uur per week ergens een telefoon beantwoorden vind ik nu ook al wel okee, dan heb ik tenminste inkomsten. Shizzle als colportage hoef ik echt niet te doen.
[..]
Baan in Amsterdam kan ook ja.![]()
Ja ben ik ook naar aan het kijken, maar is wel laatste redmiddel. En veelal overgekwalificeerd zoals ik al zeiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Iets in de horeca of tuinbouw? Niet het leukste werk maar iig inkomsten
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Maar het wel oh zo fijn vinden daar weer even naar terug te verwijzen.. sommige mensen hier..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Relax kerel, ik sta hier helemaal buiten![]()
komt je moeder daar ook je brood brengenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Relax kerel, ik sta hier helemaal buiten
#FreeTrapz![]()
Je voelt je ook wel erg gauw op je pener gestapt zeg, jezus christus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Maar het wel oh zo fijn vinden daar weer even naar terug te verwijzen.. sommige mensen hier..hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Krijg je toch al snel met 30cmquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je voelt je ook wel erg gauw op je pener gestapt zeg, jezus christus.![]()
Dus? Als je alleen maar van die opmerkingen naar je hoofd krijgtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je voelt je ook wel erg gauw op je pener gestapt zeg, jezus christus.![]()
![]()
Wel raar dat je over gekwalificeerd bent voor een bijbaan (neem ik aan met 20 uur per week?).quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ben ik ook naar aan het kijken, maar is wel laatste redmiddel. En veelal overgekwalificeerd zoals ik al zei![]()
Fittie maken met Tim86quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus? Als je alleen maar van die opmerkingen naar je hoofd krijgt![]()
![]()
Di Maria heeft wel H/H daarom twijfelde ik...quote:
En ben bang voor prijsdaling, maar ach YOLO haal die wel gewoon.![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar leeftijd speelt nu ook een grote rol natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja ben ik ook naar aan het kijken, maar is wel laatste redmiddel. En veelal overgekwalificeerd zoals ik al zeiZelf nu aan het studeren, tijdje als bijbaantje op zaterdag en op vrije dagen op een veiling gewerkt, toen stage gelopen bij ABN AMRO en daar mijn vakantiebaantje gedaan, maar nu ook op zoek naar iets, geen idee waar te beginnen.
![]()
Je zou bijna denken dat het aan jezelf ligt hè. Als je over een opmerking als die van mij al zo kan flippen..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus? Als je alleen maar van die opmerkingen naar je hoofd krijgtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Di Maria is baas en high/high boeit geen ruk als het spel zo snel op en neer gaat. Ik had IF Di Maria en die was pittig goedquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Di Maria heeft wel H/H daarom twijfelde ik...
En ben bang voor prijsdaling, maar ach YOLO haal die wel gewoon.![]()
![]()
Jep. omdat ze vaak mensen zoeken voor langere tijd. Eckte eckte klassieke bijbaantjes heb ik nog niet geprobeerd, komt later. Wil namelijk het liefst ook wel echt genoeg verdienen om mn huur te kunnen betalenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wel raar dat je over gekwalificeerd bent voor een bijbaan (neem ik aan met 20 uur per week?).
Maak jezelf nuttig..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het aan jezelf ligt hè. Als je over een opmerking als die van mij al zo kan flippen..![]()
Calimerooooquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dus? Als je alleen maar van die opmerkingen naar je hoofd krijgt![]()
Ja, dan is het wel begrijpelijk aangezien ze toch al weten dat jij weer weggaat vroeg of laat. Dan is het ook investeren in een bodemloze put in principe. Misschien gewoon eens solliciteren direct bij bedrijven zelf? Of heb je dat al gedaan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jep. omdat ze vaak mensen zoeken voor langere tijd. Eckte eckte klassieke bijbaantjes heb ik nog niet geprobeerd, komt later. Wil namelijk het liefst ook wel echt genoeg verdienen om mn huur te kunnen betalen![]()
Pas nou op. Dadelijk komt zen holmaatje Thadkasteel het voor hem opnemen. En dan krijg je de hele brabosquad op je nek.quote:![]()
Naja het is daar nu kiezen tussen 2 kwaden dus ik begrijp dat hij het ook vanuit dat punt kan zienquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja daar moet je wel voor rennen ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:09 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Pas nou op. Dadelijk komt zen holmaatje Thadkasteel het voor hem opnemen. En dan krijg je de hele brabosquad op je nek.![]()
Wss is Timmy dan de enige die je een beetje bijhoudquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:10 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel voor rennen ja.![]()
Huh?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Wss is Timmy dan de enige die je een beetje bijhoudDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Doe de testquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef Freire het volgende:
Liggen de servers er uit of faalt mijn ps4 internet?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Schijnt iets met de voorwaarden te zijn die je moet accepteren, ben ze alleen nog niet tegengekomen..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:11 schreef Freire het volgende:
Liggen de servers er uit of faalt mijn ps4 internet?![]()
Ah ik zie het inderdaadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:12 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Schijnt iets met de voorwaarden te zijn die je moet accepteren, ben ze alleen nog niet tegengekomen..
Als je naar je psn dashboard gaat en dan bij vrienden probeert te komen, kom je vanzelf bij die voorwaarden![]()
![]()
Behoord? En ik handel enkel uit eigen belangquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:13 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Jij behoord toch ook bij de brabosquad?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Duurt dat laden daarvoor lang?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:14 schreef Freire het volgende:
[..]
Ah ik zie het inderdaad
Als je naar je psn dashboard gaat en dan bij vrienden probeert te komen, kom je vanzelf bij die voorwaarden![]()
Nouja, dat is hun interpretatie hè. Ik zeg nergens dat ik binnen no-time weer pleite gaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, dan is het wel begrijpelijk aangezien ze toch al weten dat jij weer weggaat vroeg of laat. Dan is het ook investeren in een bodemloze put in principe. Misschien gewoon eens solliciteren direct bij bedrijven zelf? Of heb je dat al gedaan?
Haha dat wilde ik dus ook al doen, controller werkt verder nergens op namelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:16 schreef Freire het volgende:
[..]
Het duurde een minuutje hierHad m de eerste keer weggedrukt omdat ik het te lang vond duren.
![]()
Caulker komt er qua stats een stuk beter uit imo. Bevalt hier ook prima. Onuhaha heeft wel meer pace.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Klopt, maar zo werkt het vaak welquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:15 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nouja, dat is hun interpretatie hè. Ik zeg nergens dat ik binnen no-time weer pleite ga![]()
Soww, dat is even bijlezen als je even thuis gaat eten tussen de middag.
Hebben Kami en Hulk nu een wedstrijd gespeeld?
Zelf heb ik het idee dat ik goed geaccepteerd wordt, door de een wat meer dan de ander. Maar de meeste zijn niet te beroerd om ook te communiceren via DM. Alle begin is lastig maar ik zie het van 2 kanten. Inmiddels lijkt het goed te gaan.
Verder is EA of Sony echt aan het kloten, gisteren avond ook iedere keer vaak proberen voordat ik een wedstrijdje kon spelen.![]()
Het geaccepteerd worden in deze hechte vriendengroep gaat niet zonder slag of stootquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:19 schreef vanpers het volgende:
Soww, dat is even bijlezen als je even thuis gaat eten tussen de middag.
Hebben Kami en Hulk nu een wedstrijd gespeeld?
Zelf heb ik het idee dat ik goed geaccepteerd wordt, door de een wat meer dan de ander. Maar de meeste zijn niet te beroerd om ook te communiceren via DM. Alle begin is lastig maar ik zie het van 2 kanten. Inmiddels lijkt het goed te gaan.
Verder is EA of Sony echt aan het kloten, gisteren avond ook iedere keer vaak proberen voordat ik een wedstrijdje kon spelen.![]()
Jij hebt gewoon geluk gehad dat je door je feyenoord achtergrond meteen aan trapz zijn anaconda mocht likken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het geaccepteerd worden in deze hechte vriendengroep gaat niet zonder slag of stoot![]()
Vriendengroepquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het geaccepteerd worden in deze hechte vriendengroep gaat niet zonder slag of stoot![]()
![]()
Dat dwing je gewoon afquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:22 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geluk gehad dat je door je feyenoord achtergrond meteen aan trapz zijn anaconda mocht likken.![]()
Is goed.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:22 schreef HulkHeld het volgende:
Kami,
Probleem is verholpen, wedstrijdje spelen maar?![]()
Mensen met muziek hardop in het ov
Elke dag![]()
Dat laat ik aan Kami over, ben verder niet heel technisch op dat gebied.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
Ik neem aan dat een van jullie dit gaat streamen?![]()
jij wilde zeggen dat dit bij elkaar geraapte zootje ajacieden, feyenoorders, psvers, nac breda, Vitesse, Zenit en AZ supporters een vriendengroep zijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het geaccepteerd worden in deze hechte vriendengroep gaat niet zonder slag of stoot
#FreeTrapz![]()
Één hechte vriendengroepquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij wilde zeggen dat dit bij elkaar geraapte zootje ajacieden, feyenoorders, psvers, nac breda, Vitesse, Zenit en AZ supporters een vriendengroep zijn![]()
Vaak ook nog slechte muziek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mensen met muziek hardop in het ov![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij wilde zeggen dat dit bij elkaar geraapte zootje ajacieden, feyenoorders, psvers, nac breda, Vitesse, Zenit en AZ supporters een vriendengroep zijn![]()
![]()
Geen optiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je een beetje normaal doet en af en toe wat incasseert val het allemaal wel mee![]()
Sorry en heerenveen natuurlijkquote:hoe kan ik de pompebleden nou vergeten.
#FreeTrapz![]()
Nog nooit van deze club gehoordquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Sorry en heerenveen natuurlijkhoe kan ik de pompebleden nou vergeten.
![]()
Volgens mij was ik de enigste die je NBA filmpjes wel kon waarderen. Was dit de modus die jullie me aanbeveelde of is dit de FUT variant in NBA?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
Ik neem aan dat een van jullie dit gaat streamen?![]()
Dat was FUT. MyCareer is een soort Be A Pro + Story modequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:33 schreef vanpers het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enigste die je NBA filmpjes wel kon waarderen. Was dit de modus die jullie me aanbeveelde of is dit de FUT variant in NBA?![]()
![]()
wingersquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:33 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
To Jizz or not to jizz? Zeker weer: ''balans''
![]()
![]()
Zo fakking irritant dat je nog steeds niet apart kunt zoeken op spelerscontracten. Zeker nu je eruit geflikkerd wordt als je te snel naar de 59e minuut wilt.![]()
Zeg er iets van?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mensen met muziek hardop in het ov
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dus ik kan beter MyCareer spelen. Jammer, dit zag er ook wel leuk uit. Zit er in NBA ook een soort seizoen voor online wedstrijden onder verdeeld in divisies?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat was FUT. MyCareer is een soort Be A Pro + Story mode
Be A Pro speel ik eigenlijk nooit dus ben benieuwd of de MyCareer me gaat bevallen.![]()
Dat helpt echt niet. Heb ik weleens geprobeerd en dan krijg je dit is toch geen stilte coupequote:
Elke dag![]()
ik toen hij nog in packs zat eentje voor 19Kquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
Random een Djilobodji verkocht voor 16,5k trouwenswtf
wat bezielt die mensen vraag ik me wel eens af.
#FreeTrapz![]()
dat is dan het moment om hem op zijn bek te rammenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat helpt echt niet. Heb ik weleens geprobeerd en dan krijg je dit is toch geen stilte coupe![]()
Als je gewoon normaal aan hem/haar vraagt of 'ie iets zachter mag omdat je er last van hebt dan gebeurt dat echt wel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat helpt echt niet. Heb ik weleens geprobeerd en dan krijg je dit is toch geen stilte coupe
Ja gewoon beide spelen. Ik begin ook met MyCareer om aan het spel te wennen maar blijf dat ook heel het jaar spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:37 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dus ik kan beter MyCareer spelen. Jammer, dit zag er ook wel leuk uit. Zit er in NBA ook een soort seizoen voor online wedstrijden onder verdeeld in divisies?
Be A Pro speel ik eigenlijk nooit dus ben benieuwd of de MyCareer me gaat bevallen.
Online wedstrijden heeft niet seizoenen zoals bij FIFA nee. Bij MyTeam (Ultimate team) heb je wel een soort seasons.![]()
Bij sommige mensen moet je dat denk ik niet proberen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal aan hem/haar vraagt of 'ie iets zachter mag omdat je er last van hebt dan gebeurt dat echt wel.![]()
Iets zachter is geen oplossing tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal aan hem/haar vraagt of 'ie iets zachter mag omdat je er last van hebt dan gebeurt dat echt wel.?
Elke dag![]()
Oh! Ik dacht dat je de muziek door de oordopjes hoorde.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iets zachter is geen oplossing toch?
Nvm. Kansloos volk ja.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:38 schreef Lindgren. het volgende:
Random een Djilobodji verkocht voor 16,5k trouwenswtf
![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Boohhhhhh, Free Ronaldo. Ga gelijk kijken!quote:![]()
Dus jij speelt echt het meest MC, heb het spel wel eens getest in een MM maar dan kon ik maar 1 gastje besturen en speelde ik PG, kreeg ik mooie alle ballen na dat de tegenpartij scoorde. Dribbelde ik op en probeerde ik steeds een 3 punter. Zal als ik het spel serieus ga spelen toch wat anders moetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja gewoon beide spelen. Ik begin ook met MyCareer om aan het spel te wennen maar blijf dat ook heel het jaar spelen.
Online wedstrijden heeft niet seizoenen zoals bij FIFA nee. Bij MyTeam (Ultimate team) heb je wel een soort seasons.. Is het zo dat je beter wordt naarmate je dingen uitvoert net zoals met een Virtual Pro in Fifa?
![]()
boemlauwe editing skills sahbiquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pauper muziekquote:![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
Nou 0-0 tegen HulkHeld
Saaiste potje ooit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik word college drop out ga alleen nog youtube videos maken yoquote:Copyright free dus bazenmuziekquote:
Haha, wat een stroeve game inderdaad. Aanvallend was je sterker, kon weinig uitrichten voorin. Dan merk je wel de kwaliteit van goud en bronze spelers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
Nou 0-0 tegen HulkHeld
Saaiste potje ooit.![]()
Niet We dem boyz eronder monterenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ik word college drop out ga alleen nog youtube videos maken yo
[..]
Copyright free dus bazenmuziek![]()
![]()
Onze wedstrijden gingen ook steeds gelijk op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:46 schreef Kamikazie het volgende:
Nou 0-0 tegen HulkHeld
Saaiste potje ooit.![]()
Bij MC krijg je munten na elke partij. Gebaseerd op je performance, challenges die je die pot moest halen en op moeilijkheids graad. Bij performance zit ook een teammate grade dus dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:46 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dus jij speelt echt het meest MC, heb het spel wel eens getest in een MM maar dan kon ik maar 1 gastje besturen en speelde ik PG, kreeg ik mooie alle ballen na dat de tegenpartij scoorde. Dribbelde ik op en probeerde ik steeds een 3 punter. Zal als ik het spel serieus ga spelen toch wat anders moeten. Is het zo dat je beter wordt naarmate je dingen uitvoert net zoals met een Virtual Pro in Fifa?
Met die munten kun je dan je speler upgraden zoals je zelf wil. PG ga ik dit jaar ook zijn, krijg je idd meteen de bal en kun je zelf bepalen hoe je gaat spelen. Was vorige NBA shooting guard.![]()
Kom nog een keer dan met je gouden teamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Haha, wat een stroeve game inderdaad. Aanvallend was je sterker, kon weinig uitrichten voorin. Dan merk je wel de kwaliteit van goud en bronze spelers.![]()
Ik heb geen gouden team, nog een x tegen bronze dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom nog een keer dan met je gouden team![]()
![]()
geen moeilijk zware dubstepremixquote:![]()
![]()
Geen MT Eden dubstepquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen moeilijk zware dubstepremix![]()
Ik wilde eigenlijk zo'n ziek hard over effected video maken ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen moeilijk zware dubstepremixMet hitmarkers en vuurballen.
Niet Coop?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom nog een keer dan met je gouden team
Had jij trouwens niet gewonnen met golds van bronzes?
Elke dag![]()
booooh doe dan!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk zo'n ziek hard over effected video maken ja.Met hitmarkers en vuurballen.
![]()
![]()
0-0.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet Coop?
Had jij trouwens niet gewonnen met golds van bronzes?![]()
Ja dat staat er tochquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
0-0 met een gouden team tegen jouw bronze team?
Loopt gewoon niet lekker als je tegen bronze moet![]()
![]()
Veel teveel werk joh.quote:Ik heb dit even gauw in een kwartiertje gefixed.
Ga even de hele middag een kutvideo maken.
Doe gewoon H2H dan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat staat er toch
Ja. Ik zei toch dat ik dat wel dicht kon houdenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
0-0 met een gouden team tegen jouw bronze team?![]()
![]()
Zit die ongein ook nog steeds erin?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat staat er toch
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Goed plan, kom maar H2H.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ja. Ik zei toch dat ik dat wel dicht kon houden
En dat komt omdat je bus parkeert, letterlijk![]()
![]()
Nee, ik speelde gewoon normaal.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed plan, kom maar H2H.
En dat komt omdat je bus parkeert, letterlijk![]()
uh ja wil je niet dem youtube dollars verdienen ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel teveel werk joh.Ik heb dit even gauw in een kwartiertje gefixed.
Ga even de hele middag een kutvideo maken.
![]()
![]()
Ik heb geen idee hoe ik foto's hier moet plaatsen, kan je me dat uitleggen? Dan wil ik dat wel plaatsen.quote:![]()
met je dure gold team niet van een brons squad kunnen winnen
#FreeTrapz![]()
Oke op die manier, en wat geef je me voor advies mbt per orderen en de bonus? Geef me die zoveel extras voor een beginner dat ik dat moet doen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij MC krijg je munten na elke partij. Gebaseerd op je performance, challenges die je die pot moest halen en op moeilijkheids graad. Bij performance zit ook een teammate grade dus dat is wel leuk.
Met die munten kun je dan je speler upgraden zoals je zelf wil. PG ga ik dit jaar ook zijn, krijg je idd meteen de bal en kun je zelf bepalen hoe je gaat spelen. Was vorige NBA shooting guard.![]()
Met Zlatan en Sturridge tegen een bronze team en dan inderdaad klagen dat hij op park the bus speelt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:56 schreef FCsuarez het volgende:
met je dure gold team niet van een brons squad kunnen winnen
Eredivisie bronze met Oebele Schokker.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:58 schreef el-blanchito het volgende:
Iemand nog een leuk brons teampje?![]()
Ik had een ander teamquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Met Zlatan en Sturridge tegen een bronze team en dan inderdaad klagen dat hij op park the bus speelt.![]()
![]()
Tegen Dordrecht?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
Mja nu even goedgemaakt, PSV staat 2-0 voor na 20 minuten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt eraan hoe je hem anders gaat halen? Als je hem 's middags gaat halen bij een winkel kan je hem net zo goed preorderen. Toch handig die extra VC (virtual coins) voor je Pro of voor Myteam.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:58 schreef vanpers het volgende:
[..]
Oke op die manier, en wat geef je me voor advies mbt per orderen en de bonus? Geef me die zoveel extras voor een beginner dat ik dat moet doen?![]()
Dan kon ik mijn Feyenoord defensie beter gesloten houden. 1-1 en 2-1 was het toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
Mja nu even goedgemaakt, PSV staat 2-0 voor na 20 minuten.
Vanavond "helaas" weer wat tijd door brengen met mensen. Misschien laat op de avond en anders morgen weer Fifa met mijn Virtual Pro.![]()
Maar wat nou als het extreem grappig was, dan maakt het niet zoveel uit als het minder grappig aan het worden is want dan is het nog steeds heel grappig. Mindfuckquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze wordt langzamerhand wel minder grappig, vind ik eigenlijk.![]()
![]()
twitter:PlayStationNL twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 15:00:04Gepland onderhoud aan PlayStation Network maandag 13 oktober 2014 vanaf 16:30 http://t.co/ElmcfgQoIB reageer retweet
![]()
Ik heb echt wel matties hier swa.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij wilde zeggen dat dit bij elkaar geraapte zootje ajacieden, feyenoorders, psvers, nac breda, Vitesse, Zenit en AZ supporters een vriendengroep zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
True. Maar ik vond het eigenlijk ook niet extreem grappigquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar wat nou als het extreem grappig was, dan maakt het niet zoveel uit als het minder grappig aan het worden is want dan is het nog steeds heel grappig. Mindfuck
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lekker zeg, doe het lekker om half 9 als mensen werkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
twitter:PlayStationNL twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 15:00:04Gepland onderhoud aan PlayStation Network maandag 13 oktober 2014 vanaf 16:30 http://t.co/ElmcfgQoIB reageer retweet
![]()
![]()
Hoerenkots met zaadjes.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
Beetje heel veel grappig dan?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
True. Maar ik vond het eigenlijk ook niet extreem grappig![]()
![]()
inb4 ''PSNquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
Xbox Live
''
![]()
PSNquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
Xbox Live
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij wilde zeggen dat dit bij elkaar geraapte zootje ajacieden, feyenoorders, psvers, nac breda, Vitesse, Zenit en AZ supporters een vriendengroep zijn
Ook geen geplande eindtijd ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zitten we dicht op het punt waarop het niet meer grappig is. Ik heb het genoteerdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Medium grappig. En dat ben ik in een gulle bui.![]()
![]()
Hey, het is maar een mening natuurlijkquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan zitten we dicht op het punt waarop het niet meer grappig is. Ik heb het genoteerd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kunnen ze beter ook niet doen als die toch niet kloptquote:
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:03 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 50k voor een fitnessteam. Liefst in 3-5-2. Lemme see.![]()
![]()
Ga hem sowieso halen, alleen zal in het begin nog niet spelen omdat ik druk ben met Fifa en daarom heb ik hem niet perse vrijdag al nodig. Ik vraag me af hoe groot de impact van 10K is op mijn speler. Hoeveel munten verdien je ongeveer in 1 wedstrijd? Want of ik hem nu vrijdag al heb of later maakt ook niet uit. Kan hem maar vast hebben en heb er toch geld voor apart gehouden na de verkoop van mijn PS3.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:02 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je hem anders gaat halen? Als je hem 's middags gaat halen bij een winkel kan je hem net zo goed preorderen. Toch handig die extra VC (virtual coins) voor je Pro of voor Myteam.![]()
O nee wat moet ik dan doenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:03 schreef Zhano het volgende:
O wacht.
![]()
Palacio scheurt wel altijd anjers als hij tegen me speelt, vies overpowered.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
iedereen heeft hier wel mensen waar hij mee op kan schieten. maar een vriendengroep gaat wel wat ver. of nodig jij ze ook allemaal uit op je verjaardagquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb echt wel matties hier swa.
#FreeTrapz![]()
Ja, jammer van dat vieze staartjequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Palacio scheurt wel altijd anjers als hij tegen me speelt, vies overpowered.![]()
lekker xbox live gebruikenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
O nee wat moet ik dan doenO wacht.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef HulkHeld het volgende:
Speelt heel anders dit H2H, mijn hemel wat een afgang![]()
Wel de mening van DE GROEP toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hey, het is maar een mening natuurlijk![]()
Gewoon bestellen dan. Maar 10k is niet super veel ofzo, weet niet hoeveel je per match verdient.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:07 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ga hem sowieso halen, alleen zal in het begin nog niet spelen omdat ik druk ben met Fifa en daarom heb ik hem niet perse vrijdag al nodig. Ik vraag me af hoe groot de impact van 10K is op mijn speler. Hoeveel munten verdien je ongeveer in 1 wedstrijd? Want of ik hem nu vrijdag al heb of later maakt ook niet uit. Kan hem maar vast hebben en heb er toch geld voor apart gehouden na de verkoop van mijn PS3.![]()
Ah, ik dacht al dat ik iemand vergeten was uit te nodigen, een paar weken terugquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen heeft hier wel mensen waar hij mee op kan schieten. maar een vriendengroep gaat wel wat ver. of nodig jij ze ook allemaal uit op je verjaardag
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het zijn 'vrienden' op een andere manier.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
iedereen heeft hier wel mensen waar hij mee op kan schieten. maar een vriendengroep gaat wel wat ver. of nodig jij ze ook allemaal uit op je verjaardagAls je meerdere malen per week urenlang samen clubs doet en dus met elkaar praat via Skype/Party dan kun je ze zo wel noemen toch?
Zhano? Vriendjes?
Okeej, dankje.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gewoon bestellen dan. Maar 10k is niet super veel ofzo, weet niet hoeveel je per match verdient.
Kun je verder wel online tegen elkaar spelen? Kan ik bv een potje tegen jou spelen waarbij ik gewoon alle spelers(van mijn team) kan besturen?![]()
Ik heb er trouwens meerdere van hier ook op Facebook wie wil me aanraken.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door MrvanTrapZ op 07-10-2014 15:12:40 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jap H2H kan gewoon jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Okeej, dankje.
Kun je verder wel online tegen elkaar spelen? Kan ik bv een potje tegen jou spelen waarbij ik gewoon alle spelers(van mijn team) kan besturen?Ik heb jou al zo vaak aangeraakt. Mag ook wel een keer andersom hoorquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb er trouwens meerdere van hier ook op Facebook wie wil me aanraken.![]()
![]()
Ik niet. Dat komt me allemaal veel te dichtbijquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb er trouwens meerdere van hier ook op Facebook wie wil me aanraken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hoe jullie het noemen mag je helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het zijn 'vrienden' op een andere manier.Als je meerdere malen per week urenlang samen clubs doet en dus met elkaar praat via Skype/Party dan kun je ze zo wel noemen toch?
Zhano? Vriendjes?het is en blijft een circle-jerk
#FreeTrapz![]()
PSN down ook door release van NBA2k15 en Driveclub![]()
Heb wel zin om een flinke jerk, maar moet wachten tot 5 uurquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe jullie het noemen mag je helemaal zelf wetenhet is en blijft een circle-jerk
![]()
Je bent gewoon pissig om het feit dat je geen mic hebt oh wachtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe jullie het noemen mag je helemaal zelf wetenhet is en blijft een circle-jerk
Neequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
We jizzen best vaak samen maar dat komt omdat we gewoon matties zijn,
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |