SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:32 schreef Vijf_voor het volgende:
[..]
Is het waar wat ze zeggen over de anaconda van Trapz?
Als je voor NAC bent heb je in ieder geval geen verstand van voetbal.. grapje, niet boos worden nuquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verstand van voetbal verwarren met clubliefde![]()
![]()
Heb jij even geluk dat je helemaal in Heerenveen zitquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je voor NAC bent heb je in ieder geval geen verstand van voetbal.. grapje, niet boos worden nu
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Straks nog even langs het randje en dan hoor je er helemaal bij.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kruip eens achter je console jij.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Straks nog even langs het randje en dan hoor je er helemaal bij.![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Niet zo jelly doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Straks nog even langs het randje en dan hoor je er helemaal bij.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit is mij dus ook al een aantal x overkomen, in het bronze toernooi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2954971.page
EA![]()
quote:quote:quote:Bohhhhh wat een aandacht.quote:
Je gaat lekker. http://bit.ly/1q9xlSIquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:38 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dit is mij dus ook al een aantal x overkomen, in het bronze toernooi.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2954971.page
EAMoet je maar niet op een inferieure console gaan spelenquote:up_the_gayr wrote:
Jayinh0 wrote:
I've been getting this in the Gold Cup SF/Final. Annoying.
Was hoping it was just an issue with the featured tourney. If it's the Gold Cup too... fml.
What console are you on btw? I should have mentioned this is XB1 for me.
I'm on Xone![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je gaat lekker. http://bit.ly/1q9xlSI![]()
![]()
nou hier NIET.quote:ELOquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:39 schreef Zhano het volgende:
[..]
Prijs jezelf gelukkig. De ELO die wij hebben is nog slechterhad ik op de middelbare school
![]()
![]()
Waar is de tijd gebleven dat het allemaal nog in een multomap in mijn rugzak zat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou hier NIET.
[..]
ELOhad ik op de middelbare school
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bazenband ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou hier NIET.
[..]
Vreemde post.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
ELO is gewoon Elektronische LeerOmgeving hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nou hier NIET.
[..]
Zo heet ie niet bij ons.
![]()
Dit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven dat het allemaal nog in een multomap in mijn rugzak zat?
Stelletje luiwammesen tegenwoordig.
Helaas is het op de PS4 ook al allemaal verneukt. Krijg geen matchcoins meer, wins registreren niet etcquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
[..]
Moet je maar niet op een inferieure console gaan spelenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Divisies spelen dan. Alles werkt PRIMAquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Helaas is het op de PS4 ook al allemaal verneukt. Krijg geen matchcoins meer, wins registreren niet etc![]()
Precies. Het komt ze allemaal aanwaaien via DLO's, ELO's en blackboards, en nog is het niet goed. Vroeger moest ik gewoon naar de les om aantekeningen te maken, en die aantekeningen bestuderen om mijn proefwerk te maken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dit.
Stelletje luiwammesen tegenwoordig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
bohhh ff lunchen
wat een geweldige dag. nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen. maar maak m met de grond gelijk kami
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Generatie patatquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Het komt ze allemaal aanwaaien via DLO's, ELO's en blackboards, en nog is het niet goed. Vroeger moest ik gewoon naar de les om aantekeningen te maken, en die aantekeningen bestuderen om mijn proefwerk te maken.
Waarom zitten er de laatste tijd in al jouw zinnen ineens woorden met alleen HOOFDLETTERS? Ben je Hansie Hansie ofzo?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Divisies spelen dan. Alles werkt PRIMAAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hij vind je vreemd POTS, zou het niet pikken.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand die je constant belachelijk maakt steunen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:43 schreef FCsuarez het volgende:
bohhh ff lunchen
wat een geweldige dag. nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen. maar maak m met de grond gelijk kami
Komt omdat ik een high PRESSURE sletje ben geworden. 4-3-1-2 geeft me VEEL energiequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zitten er de laatste tijd in al jouw zinnen ineens woorden met alleen HOOFDLETTERS? Ben je Hansie Hansie ofzo?![]()
Zolang hij Perica met rust laat en niet vertelt hoe ik moet verdedigen, vind ik dat allemaal prima.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij vind je vreemd POTS, zou het niet pikken.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moet je nagaan wat Hulk binnen een paar uur kan bereiken. Kami kan heel af en toe nog normaal posten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Iemand die je constant belachelijk maakt steunen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja? is dat het eerste wat je doet ingame, high pressure selecteren?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Komt omdat ik een high PRESSURE sletje ben geworden. 4-3-1-2 geeft me VEEL energie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |