abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145290069
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

S. 2014
J. 2016
pi_145290111
Sun ik zou ook lekker bij zeeman of hema kijken, of idd een.warme zak oid.
S. 2014
J. 2016
pi_145290331
Hm, ja. 33 euro is ook best een hoop geld voor een babyjasje :@ Ik heb ook een een wollen cape zag ik net (veel gekregen, op een gegeven moment weet je niet meer wat allemaal :@ ) Die kan ik dan mooi om haar heen wikkelen in de wagen :D
pi_145290846
Jasjes vallen vaak ook groot vind ik. Ik heb winterjasjes in 74, maar met hun 71 en 72 cm verzuipen ze er nog bijna in.
Nu doen ze het nog met een flece vestje in maat 62. :o En zelfgebreide vestjes in maat +/- 68.
pi_145291542
Jasjes vallen weleens groot ja... Maxi heeft dit voorjaar nog in maat 74 jas gelopen :') Kledingmaat is al een tijdje 92 :')
Prenatal valt altijd een beetje raar, de rompers zijn ook vaak smal maar lang! Ik kreeg maxi's armpjes er vaak met heel veel moeite in dus ik ga dan maar voor Hema.
Tralalalaaa
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:27:57 #6
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145291696
Ik haat winterjasjes, ik kies altijd voor fleece of wol vestjes O+ O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145291825
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:23 schreef Take_A_Picture het volgende:
Jasjes vallen weleens groot ja... Maxi heeft dit voorjaar nog in maat 74 jas gelopen :') Kledingmaat is al een tijdje 92 :')
Prenatal valt altijd een beetje raar, de rompers zijn ook vaak smal maar lang! Ik kreeg maxi's armpjes er vaak met heel veel moeite in dus ik ga dan maar voor Hema.
Prenatal rompers zijn hier ook drama, inderdaad hema, maar ook Carters en Petit Bateau bevallen goed.
pi_145292002
Hier eigenlijk alleen maar Hema. Rekt ook heel goed als dame zich weer heeft ondergescheten; dan doe je de romper gewoon naar beneden toe uit ipv in allerlei bochten wringen om de poep maar niet op het bolletje van je mini te krijgen :')

Oh en trouwens, ik dacht dat poepvlekken uit witte rompers echt niet verdwenen door ze in de zon te leggen, maar het is echt waar! Wat een briljante tip was dat!
Tralalalaaa
pi_145292272
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Hier eigenlijk alleen maar Hema. Rekt ook heel goed als dame zich weer heeft ondergescheten; dan doe je de romper gewoon naar beneden toe uit ipv in allerlei bochten wringen om de poep maar niet op het bolletje van je mini te krijgen :')

Oh en trouwens, ik dacht dat poepvlekken uit witte rompers echt niet verdwenen door ze in de zon te leggen, maar het is echt waar! Wat een briljante tip was dat!
Noteert tip :)
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:47:13 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145292311
Dat werkt idd echt TAP :D daar verbaasde ik me ook al over! Helaas werkt het niet bij banaanvlekken :').
KuikenGuppy
pi_145292360
Of avocado -O-
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 13:49:04 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145292365
Kuiken tijgert trouwens de hele kamer door O+!
KuikenGuppy
pi_145292974
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:27 schreef Moppert het volgende:
Ik haat winterjasjes, ik kies altijd voor fleece of wol vestjes O+ O+
Dat ja! Bij baby'tjes vind ik dat zoveel fijner en makkelijker :)
pi_145292992
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 13:49 schreef Burdie het volgende:
Kuiken tijgert trouwens de hele kamer door O+!
Awww, hoe tof!
pi_145293013
Nu ik zou 'opschep' over ons jochie is een foto wel op zijn plaats :) Afgelopen vrijdag gemaakt, net 7,5 maand jong.

pi_145293734
Ik heb een hele zwik babykleertjes in V&A gezet! Er volgt nog meer, maar ik wil er graag vanaf dus houd je niet in ;)

Oh, enne... Er zit een zgan winterjasje bij!

[ Bericht 11% gewijzigd door Cwen op 07-10-2014 14:42:37 ]
Home is where the O+ is...
pi_145295270
Nieuw topic --> nieuwe baby?

Zaterdag is Js (volgens dreumes heet zijn broertje Sesse :') ) geboren. Hij doet het top en is de mooiste baby ter wereld ;) O+
(maar daar zijn jullie het vast niet mee eens :P )

O+

Dus hoi!
pi_145295477
Welkom Loj met Js.
Ik ben zo blij voor jou dat je mini gewoon lekker a-terme is.

Saar heeft dr eerste ranzige poepromper... wereldtip om dat ding naar beneden uit te trekken ^O^
S. 2014
J. 2016
pi_145296121
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 15:16 schreef Loj het volgende:
Nieuw topic --> nieuwe baby?

Zaterdag is Js (volgens dreumes heet zijn broertje Sesse :') ) geboren. Hij doet het top en is de mooiste baby ter wereld ;) O+
(maar daar zijn jullie het vast niet mee eens :P )

O+

Dus hoi!
Gefeliciteerd!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:28:15 #20
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145297968
Kijk 'em nou zitten exode :D wat een lange benen heeft hij. Of lijkt dat maar zo?

Loj, welkom O+

GM, tot in dr nek ja? :Y)

Wie vroeg dat nou toch laatst, of ik kuiken bij het eerste vermoeidheidssignaal op bed leg. Nee dus, vanmiddag zat hij een kwartier nadat hij uit bed kwam weer in zijn ogen te wrijven :?. Hij wil dan ook niks eten :{. Sowieso wil hij maar weinig eten, en is hij snel moe. En meer slapen, ho maar :'). Gaat wel weer over, toch?
KuikenGuppy
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:13:49 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145300167
Oh Limone, we eten vanavond je babyrisotto met pompoen hoor! Ik ben benieuwd hoe het smaakt, geblancheerde baby :9 :').
KuikenGuppy
pi_145300317
Leuk om een foto te zien, exode!! Mooi koppie!

En kuiken tijgert! Is hij er ook zo blij mee? :) .
Tuurlijk gaat het weer over, dat niet goed slapen en eten. Fases! Tijgeren kost energie, maar er gaat natuurlijk ook een nieuwe wereld voor hem open. Misschien heeft eten even niet de prioriteit?

I heeft plotsklaps het licht gezien wat eten betreft. Gisteren thuis al veel gegeten voor haar doen en op het kdv zeiden ze dat ze vandaag veel meer brood heeft gegeten dan anders. Ik vind het zo grappig hoe ze van de een op de andere dag ineens iets lijkt te kunnen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145300626
Haai Loj :W ... mama van 2! :D O+
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:49:09 #24
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_145301356
Ik zag weer allemaal schattige jongetjes voorbij komen :D O+

Razz ik wist niet dat meisjes ook zover kunnen plassen _O- Lucas heeft al twee keer in zijn eigen gezicht geplast en een keer tegen papa aan over de badrand heen. En grappig dat in de maneschijn zo populair is. Heb het idee dat Lucas dat ook het tofste liedje vindt. Hij gaat er zo breed van lachen dat de kwijl er met liter uitloopt :+

Hobbes vervelend dat je meisje zo'n last van de voeding heeft ;( Hopelijk kunnen ze iets voor jullie betekenen.

Haaruitval… check! Dat is hier nu ook begonnen maar ik begrijp dat dit dus nog maanden doorgaat? :{ Ik ga maar alvast een pruik kopen dan.

TAP klinkt toch wel prettig dat je de draad zo makkelijk weer oppakte, hopelijk krijg je snel weer meer plezier erin.

Dot mooie stats ^O^

Loj welkom *O*

En voor poeprompers tijdens de donkere dagen: weken in biotex en de poepvlek inzepen met ossengal en in wasmachine gooien doet hier ook wonderen. Alleen biotex haalde het er hier niet helemaal uit maar iemand had het hier over combineren met ossengalzeep en dat werkt echt perfect!

Hier vanochtend sollicitatiegesprek gehad en ging echt super. Volgende week tweede gesprek en dan moet ik de knoop maar doorhakken of ik een dergelijke carriereswitch wil maken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_145302954
Ossengal klinkt echt ranzig. Alsof je dan een potje koopt met gele, zure, slijmerige rochel ofzo :') Misschien moet ik het maar eens in het echt bekijken :P

Loj, welkom & gefeliciteerd!!

Haaruitval hier ook -O-

Vanochtend een van de laatste kraamvisites gehad (de laatste staat nu op 1 november, meisje is op 4 juli geboren :D niet helemaal eerlijk natuurlijk want ze kwam pas in augustus uit het ziekenhuis, maar toch), en daarna kwam er een brief van de bibliotheek: dat er een koffertje voor L klaar lag. Dus hop de Wompat om en in de bus naar de bieb. Leuk hoeveel reacties je krijgt met een drager. Zelfs de buschauffeur zei dat hij het er gezellig uit vond zien O+

Met mooi weer is het op zich wel te lopen, en met de bus echt een kwestie van minuten, dus ik ben van plan om lekker vaak met haar naar de bieb te gaan. Ze hebben zelf uitleen-knisperboekjes :) die in de wasmachine mogen als we willen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')