Normaal lukt me dat wel. Was wel oververmoeid maar nog 1 dagje en ik zou vakantie hebben. Ik had met mijn lichaam afgesproken om dit nog 1 dagje vol te houden. Mijn lichaam heeft de afspraak verbrokenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek he, als je tot zo laat werkt,
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Is ook slecht voor de gootsteen of waar je hem dan ook leegt
brandt zo door die hals
Kutlichaam.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Normaal lukt me dat wel. Was wel oververmoeid maar nog 1 dagje en ik zou vakantie hebben. Ik had met mijn lichaam afgesproken om dit nog 1 dagje vol te houden. Mijn lichaam heeft de afspraak verbroken
nee kartonquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb jij een afvoer van papier-maché of zo?
Dat is toch die halve aziaat met afgrijselijke kutstem?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 10:08 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge, slettebakken!
[..]
Gisteren gekeken. Hij was best okay.
Cameo vanBill Maher
en
Gilbert Gottfried.
Kutstem ja.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat is toch die halve aziaat met afgrijselijke kutstem?
Hij jaquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kutstem ja.Aziaat nee.
Jood...
[ afbeelding ]
Kerel is een aardige oppergeneraalkoningchefkebaas.
Iddquote:
Van Per-sie met z'n irritante gebaartjes, terwijl hij de bal gewoon af had moeten leggen op Huntelaarquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch gewonnen, kijk niet hoe
Dan was het 1-5/1-6 geworden jaquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 11:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Van Per-sie met z'n irritante gebaartjes, terwijl hij de bal gewoon af had moeten leggen op Huntelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |