spreek voor jezelf mongooltjequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij maar al te graag de feiten wil negeren. Geweld is nu eenmaal menselijk. Vrede gaat er niet zijn als Palestina vrij is, vrede zal er zijn als de mensheid uitgeroeid word.
Zolang dat niet het geval is, kunnen wij fok-autisten genieten van prachtige beelden .
Denk 't niet, vriend. "Genesis 12:3 Those Who Bless Israel Will Be Blessed, and Those Who Curse Israel Will Be Cursed"quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:41 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Precies, daarom zal het Islamitische verzet uiteindelijk overwinnen.
Waar was God dan in 2006, aan het slapen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:43 schreef xodox het volgende:
[..]
Ja? Israël is Gods uitverkoren volk. God is altijd met Israël bij een oorlog
God liep te slapen tijdens de holocaust?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:43 schreef xodox het volgende:
[..]
Ja? Israël is Gods uitverkoren volk. God is altijd met Israël bij een oorlog
luisteren naar onzinquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:44 schreef xodox het volgende:
[..]
Denk 't niet, vriend. "Genesis 12:3 Those Who Bless Israel Will Be Blessed, and Those Who Curse Israel Will Be Cursed"
Jij moet je maar eens gaan gedragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
ah het zionistje heeft zijn zin gekregen zo te zien
doen alsof je neus bloedt![]()
smerig volk blijft het toch ook.
+1quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
God liep te slapen tijdens de holocaust?
Wanneer het van de joden is zal het vrij zijn.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
luisteren naar onzin
Palestina will be free
God kan en zal het lijden van de holocaust goed maken. (daar is hij nu mee bezig)quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
God liep te slapen tijdens de holocaust?
Dit geloof je serieus ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef xodox het volgende:
[..]
God kan en zal het lijden van de holocaust goed maken. (daar is hij nu mee bezig)
contradictiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wanneer het van de joden is zal het vrij zijn.
Walgelijke interpretatie, God was met Hitler dat kun je aan alles zien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef xodox het volgende:
[..]
God kan en zal het lijden van de holocaust goed maken. (daar is hij nu mee bezig)
Waarom mag het prijzen van het zionisme wel?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet je maar eens gaan gedragen.
Dat kan natuurlijk ook.
Jij niet? Ik weet ook niet waarom God de holocaust liet gebeuren, ik ben er echter wel van overtuigd dat er het Joodse volk en de Joodse staat nog een mooie toekomst te wachten staat. Misschien is 't zo moeten gebeuren..quote:
Zo denken die domme zionisten/kolonisten in israel dus ook hequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:48 schreef xodox het volgende:
[..]
Zozo, yasmin de antitheist.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens er is geen ik herhaal geen god.
Niet allemaal natuurlijk. Maakt iemand het te bont, dan wordt hij aangepakt. In elk geval niet toegejuicht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Of denk je dat al die Israeli's zo vredelievend zijn ?
Daar is helemaal geen bewijs voor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Jongens er is geen ik herhaal geen god.
Ik denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef xodox het volgende:
[..]
Jij niet? Ik weet ook niet waarom God de holocaust liet gebeuren, ik ben er echter wel van overtuigd dat er het Joodse volk en de Joodse staat nog een mooie toekomst te wachten staat.
Joodse volk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef xodox het volgende:
[..]
Jij niet? Ik weet ook niet waarom God de holocaust liet gebeuren, ik ben er echter wel van overtuigd dat er het Joodse volk en de Joodse staat nog een mooie toekomst te wachten staat. Misschien is 't zo moeten gebeuren..
Het willen afknallen van hele groepen, van welke kant ook, mag niet.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom mag het prijzen van het zionisme wel?
Roepen ze dan ook al van '48quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
luisteren naar onzin
Palestina will be free
Het zionisme staat voor het afknallen van Palestijnen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het willen afknallen van hele groepen, van welke kant ook, mag niet.
Hoogmoed komt voor de val.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef xodox het volgende:
[..]
Roepen ze dan ook al van '48
We zijn nu 2014 en Israël is sterker dan ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |