Tja dat ze hun in het vizier hadden en toch bombarderen zegt genoeg. Of ze waren blind natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Definieer "het volk". Het is ook doelbewust als die piloten hebben gedacht "daar spelen 4 kinderen, verder niets aan de hand, maar laten we ze eens bombarderen".
Beide zaken zou ik overigens afkeuren.
Dat zeg ik toch juist ookquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat elk kind wat omkomt teveel is.
Zeker als het gewoon een bewuste actie zoals naar mijn idee het filmpje laat zien.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat ze niet hebben gezien dat het kleine kinderen waren...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Tja dat ze hun in het vizier hadden toch bombarderen zegt genoeg. Of ze waren blind natuurlijk.
Ja naar mijn idee herinner je hem nog even aan al die andere omgekomen kinderen. Het is maar net hoe je het opvatquote:
Nee, dat zegt niet genoeg. Het kan een fout geweest zijn, ze kunnen een waarneming fout geïnterpreteerd hebben, etc. Ik ken geen aanwijzingen die duidelijk maken dat dit doelbewuste acties waren.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Tja dat ze hun in het vizier hadden en toch bombarderen zegt genoeg. Of ze waren blind natuurlijk.
Dat is natuurlijk ook erg. Elk dood kind is er een te veel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja naar mijn idee herinner je hem nog even aan al die andere omgekomen kinderen. Het is maar net hoe je het opvat
Een waarneming fout geïnterpreteerd hebben?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, dat zegt niet genoeg. Het kan een fout geweest zijn, ze kunnen een waarneming fout geïnterpreteerd hebben, etc. Ik ken geen aanwijzingen die duidelijk maken dat dit doelbewuste acties waren.
Ook hebben ze het niet toe staan juichen. Sterker nog: er is een onderzoek geopend. Heel verschil met juichen en degene die er verantwoordelijk voor is als een held zien.
Ze zijn weer lekker bezig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:22 schreef xodox het volgende:
[..]
RIP lieve meid.
3 maanden en al afscheid moeten nemen van het leven. Kan toch niet.
Ik zeg wat zou kunnen. Er is niet voor niets een onderzoek geopend. Jij praat echter alsof je naast degene die heeft gevuurd zat. Zo goed denk je het allemaal te weten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een waarneming fout geïnterpreteerd hebben?
"Oh we zien 4 terroristische dwergen met een ronde bomb, even groot als een voetbal, die ze heen en weer schoppen op een strand, laten we ze bombarderen"
Niet? Alsof dit het enige "incident" is.
Lul niet zo debiel, je hebt duidelijk geen flauw idee hoe zo'n operatie gaat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Een waarneming fout geïnterpreteerd hebben?
"Oh we zien 4 terroristische dwergen met een ronde bomb, even groot als een voetbal, die ze heen en weer schoppen op een strand, laten we ze bombarderen"
Niet? Alsof dit het enige "incident" is.
Hoe dan wel ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:47 schreef waht het volgende:
[..]
Lul niet zo debiel, je hebt duidelijk geen flauw idee hoe zo'n operatie gaat.
Ken je haar persoonlijk?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:22 schreef xodox het volgende:
[..]
RIP lieve meid.
3 maanden en al afscheid moeten nemen van het leven. Kan toch niet.
In een oorlog gaan nu eenmaal mensen dood, ook kinderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:18 schreef xodox het volgende:
[..]
Nee, vanwaar die vraag? Alle meisjes van 3 maanden oud zijn toch lief.![]()
Heb je gezien hoe ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In een oorlog gaan nu eenmaal mensen dood, ook kinderen.
Boeiend.
In Jeruzalem is er geen oorlog, dit is een terroristische actiequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In een oorlog gaan nu eenmaal mensen dood, ook kinderen.
Boeiend.
Hihihi, jij bent echt een stouterd door je zo van de domme te houden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:23 schreef xodox het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er in Jeruzalem dan oorlog? Heb blijkbaar iets gemist
In de hoofden van veel Palestijnen is het altijd en overal oorlog zolang daar Joden rondlopen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:23 schreef xodox het volgende:
[..]
Sinds wanneer is er in Jeruzalem dan oorlog? Heb blijkbaar iets gemist
Als je niks inhoudelijks te melden hebt, houd dan gewoon je smoel dichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:47 schreef waht het volgende:
[..]
Lul niet zo debiel, je hebt duidelijk geen flauw idee hoe zo'n operatie gaat.
Andersom ook man.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de hoofden van veel Palestijnen is het altijd en overal oorlog zolang daar Joden rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |