quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Slim he?
Wow je hebt een auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat zou echt super handig zijn. Graag rij ik met je mee maar als je gaat treinen is dat ook goed.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
Team Yviequote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar goed dan dat jij iets simpels en lekker centraal in de planning wilt zetten dan.
Als ik ga, ga ik met de auto jaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:33 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Wow je hebt een auto?dat zou echt super handig zijn. Graag rij ik met je mee maar als je gaat treinen is dat ook goed.
Ik ben nog niet in het bezit van zo'n blokker kaartje dus voor nu gaat mijn voorkeur uit naar de auto. ( tegen een kleine bijdrage) Uiteraard alleen als het jou niet teveel moeite kost. Kan pilsje trouwens ook niet mee? Kunnen we meteen allianties smeden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik ga, ga ik met de auto ja![]()
Zie net dat Pilsje gaat treinen vanuit Rotterdam trouwens
Is ook een optie. Maar zoals ik al zei, ik ben nog niet zeker hoe laat ik vertrek...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:46 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in het bezit van zo'n blokker kaartje dus voor nu gaat mijn voorkeur uit naar de auto. ( tegen een kleine bijdrage) Uiteraard alleen als het jou niet teveel moeite kost. Kan pilsje trouwens ook niet mee? Kunnen we meteen allianties smeden.
Ik dan ook nietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is ook een optie. Maar zoals ik al zei, ik ben nog niet zeker hoe laat ik vertrek...
Kom je toevallig ook uit Brabant?quote:
Nee uit Rotterdam. Vandaar dat ik het jammer vond dat de meet nu ergens anders is. Maar ach nog meer zielen nog meer vreugd.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Kom je toevallig ook uit Brabant?
Uiteraard. En bij -Splash- thuis is het altijd gezellig. Daar wil je niet meer weg.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:38 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Nee uit Rotterdam. Vandaar dat ik het jammer vond dat de meet nu ergens anders is. Maar ach nog meer zielen nog meer vreugd.
SPOILER: Zaterdag 18 oktober - SpelletjesmeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 8 november - SkimeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Zaterdag 29 november - Groningen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je jezelf aanmeldenof afmelden
voor een meet?
• Quote de post met het laatste overzicht
• Verwijder quotetags en overbodige tekst, zodat je post begint met een spoiler-tag en eindigt met deze instructie
• Pas het overzicht van jouw meet naar keuze aan
• Vermeld vóór de eerste spoiler waarvoor je je hebt aan- of afgemeld
• Post!![]()
![]()
Zonde dat je moet werken WW."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"![]()
Ik kom nog steeds naar de spelletjesmeet, moet alleen nog wel een pmmetje krijgen met het adres en zo anders heb ik geen idee waar ik moet zijn
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Die komt wel, wees maar niet bangquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:29 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik kom nog steeds naar de spelletjesmeet, moet alleen nog wel een pmmetje krijgen met het adres en zo anders heb ik geen idee waar ik moet zijn
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
He Samzz, keertje buzzen in de burcht?quote:It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!![]()
Een keertje watquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
He Samzz, keertje buzzen in de burcht??
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Buzzquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
He Samzz, keertje buzzen in de burcht?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
Voor eenn PM hoef je ook niet bang te zijn ;-)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die komt wel, wees maar niet bang
Komt als het goed is vanavond!![]()
"Omae wa mou shindeiru."
Oh, dat ken ik wel, ja. Leukquote:Op donderdag 16 oktober 2014 12:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Buzz! Wel even het uitroepteken er handmatig bij tikken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Ging er ook vrij competitief aan toe. Leuk als je allemaal wil winnenquote:
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |