Hij verkoopt stiekem af en toe wat eigen kiekjes aan de prive denk ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Alsof Willy niet veel kan verdienen met zijn memoires.
Turkije zit bij de Navo. Vandaar. Kan niet wachten tot Turkije uit de Navo wordt gegooid.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze staan echt wel als terroristen op de lijst ook door onze regering, dus je lult!
Misschien moet je moeder wat beter vegen danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je posts laten duidelijk zien dat je getint bent.
Not gonna happen...ever!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije zit bij de Navo. Vandaar. Kan niet wachten tot Turkije uit de Navo wordt gegooid.
De kleur van z'n username ook. Ik ben bijvoorbeeld zo groot als een smurf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je posts laten duidelijk zien dat je getint bent.
Ik ook, waarom ben ik niet blauw?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:48 schreef Tem het volgende:
[..]
De kleur van z'n username ook. Ik ben bijvoorbeeld zo groot als een smurf.
Ik wist wel dat mani een ebola-neger wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:48 schreef Tem het volgende:
[..]
De kleur van z'n username ook. Ik ben bijvoorbeeld zo groot als een smurf.
Gewoon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook, waarom ben ik niet blauw?
Ze representeren ons land.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Willy en Max, even geen cent te makken.
Ik ben voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |