Skate The Great racete vroeger in de indy 500.quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:50 schreef Evertjan het volgende:
Pauw doet alleen races met zijn woonboot
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan die advocaat met Carmageddon laten zien hoe die truck het publiek in ging
Terwijl je remkabels zijn doorgesneden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef Evertjan het volgende:
je kan pas echt racen als je met een Honda Prelude in zijn achteruit met 100 km over de snelweg gaat
Hij stuurt hem gewoon express keihard naar binnen, als je goed kijkt zie je dat hij zijn middelvinger opsteekt naar Eddy.quote:
heeft vast die verdraaide Nico Zwinkels gedaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Terwijl je remkabels zijn doorgesneden.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Misschien kan die advocaat met Carmageddon laten zien hoe die truck het publiek in ging
Dat had iemand die ik kende. Daarom was hij de stoerste jongen van de klas.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:51 schreef DrDentz het volgende:
Ja, dat is de enige van dat zooitje die wel kan gamen geloof ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Skate The Great racete vroeger in de indy 500.
Daarover gesproken, je hebt mijn DM nooit beantwoord.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had iemand die ik kende. Daarom was hij de stoerste jongen van de klas.
Ik had dit:
[ afbeelding ]
Ik mocht Worms niet spelen omdat daar een level was die zich afspeelde in de hel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had iemand die ik kende. Daarom was hij de stoerste jongen van de klas.
Ik had dit:
[ afbeelding ]
Welke DM in godsnaam.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, je hebt mijn DM nooit beantwoord.
Ik had dat ook niet, ik was niet echt cool.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik mocht Worms niet spelen omdat daar een level was die zich afspeelde in de hel.
Die ene DM.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke DM in godsnaam.
Ik wilde dit nog posten:
Daar had Jos die Colombiaan goed te pakken.
DNP-Old vindt dit niet leuk.
Je vrouw vermoorden bij de Sims.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik speelde vroeger altijd Dink Smallwood, omdat je daar je vrouw kon aftuigen. Maar ik zal wel de enige zijn.
Eerst een heel gezin bij elkaar adopteren en ze daarna tijdens Kerst naar de open haard lokken om ze gevangen te zetten tussen houten stoelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je vrouw vermoorden bij de Sims.
Mensen vermoorden bij Rollercoaster.
etcetera
De 'moves' van Jos zijn niet te onderscheiden van zijn normale rijgedrag. Waarschijnlijk vond die engineer dat het tijd werd dat hij de auto in de grindbak parkeerde.quote:
Ik wist niet dat je Kerst kon vieren bij de sims.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst een heel gezin bij elkaar adopteren en ze daarna tijdens Kerst naar de open haard te lokken om ze gevangen te zetten tussen houten stoelen.
Zo fantaseerde ik dat. Na een tijdje had ik een mega begraafplaats met al mijn dode kinderen. Ik kon door de spoken het bos niet meer zien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je Kerst kon vieren bij de sims.
Er heeft zich flink wat afgespeeld in dat Sassemse slaapkamertje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo fantaseerde ik dat. Na een tijdje had ik een mega begraafplaats met al mijn dode kinderen. Ik kon door de spoken het bos niet meer zien.
Ja, en toen was ik pas 9 ofzo. Ik ben er toch prima uitgekomen verder?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er heeft zich flink wat afgespeeld in dat Sassemse slaapkamertje.
Zo is het ook pik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, en toen was ik pas 9 ofzo. Ik ben er toch prima uitgekomen verder?
De kijkcijfers zijn ook ontzettend degelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:02 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik Pauw een ontzettend degelijk programma vind
De meest stabiele patiënt is een dode. Van mij mocht de hele uitzending gaan over Kobani etc. Nu was het een ratjetoe van onderwerpen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De kijkcijfers zijn ook ontzettend degelijk.
Hoe dan ook was er één race-item te veel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:07 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De meest stabiele patiënt is een dode. Van mij mocht de hele uitzending gaan over Kobani etc. Nu was het een ratjetoe van onderwerpen.
Jeps. Meerdere onderwerpen is niet erg, maar als je echt wil verdiepen dan zou meer tijd nuttig zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoe dan ook was er één race-item te veel.
Mengele?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:57 schreef Zipportal het volgende:
Ferry Mengele
Theo ten Haaf
Sadet Karabulut
Zazi
Hans Dorrestijn
BeatriceGodin de Graaf
Haten op Dorrestijnquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef alors het volgende:
Op TT staat alleen Karabulut en Dorrestijn.
Hans Dorrestijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld staat in brand en die kerel mag zijn bagger weer uitstorten
Hans is een lieve oude knuffelbeer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:14 schreef alors het volgende:
Op TT staat alleen Karabulut en Dorrestijn.
Hans Dorrestijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De wereld staat in brand en die kerel mag zijn bagger weer uitstorten
Kijk baardmannetjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:25 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is een soort Connie Palmen in een mannenlichaam
NEE! Met Nico de Haanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Met Midas![]()
zeker erbij nog, nee dat spring ik liever voor de trein.
Whatever, mannen in midlifecrisis, ik bedank vriendelijk.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
NEE! Met Nico de Haan
[ afbeelding ]
Die zijn wel iets over de midlife.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Whatever, mannen in midlifecrisis, ik bedank vriendelijk.
Dames achter de bar zullen ook wel een seizoenskaart hebben.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:01 schreef OProg het volgende:
Wat een feest voor Jeroen moet dit vanavond op de boot worden.
Op ten duur wil je toch ook eens voor ander publiek spelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:02 schreef Specularium het volgende:
Dames achter de bar zullen ook wel een seizoenskaart hebben.
Dorrestijn mag hopen dat hij in een midlifecrisis zit.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Whatever, mannen in midlifecrisis, ik bedank vriendelijk.
Peter heeft ook daar overal verstand van.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:06 schreef waxmask het volgende:
Welke nitwits zitten er? En wat zijn de thema's? Peterrrrr zit bij Umberrto...
Wat een helden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef OProg het volgende:
Koerden bezetten na de tweede kamer nu ook de studio van Pauw.
Koerden zijn onze vrienden tegen IS.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef OProg het volgende:
Koerden bezetten na de tweede kamer nu ook de studio van Pauw.
Klopt. Want IS moet helemaal kapot.quote:
Nouja, vrienden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koerden zijn onze vrienden tegen IS.
Turken denken daar ietsje anders over.... en terecht... Die PKK Koerden zijn de volgende "IS"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koerden zijn onze vrienden tegen IS.
Haha, nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Turken denken daar ietsje anders over.... en terecht... Die PKK Koerden zijn de volgende "IS"
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Turken denken daar ietsje anders over.... en terecht... Die PKK Koerden zijn de volgende "IS"
Ah daar is ons zonnetje in huis ook weerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vrees er ook voor. Kijk hoe ze dat op de Gazastrook hebben gedaan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:11 schreef NoCigar het volgende:
Voortaan altijd je zoontje mee op de technical.
Ik noem mezelf liever realist, dat in de huidige realiteit weinig positiefs is kan ik niks aan doen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Ah daar is ons zonnetje in huis ook weer
Ga dan drugs gebruiken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik noem mezelf liever realist, dat in de huidige realiteit weinig positiefs is kan ik niks aan doen.
Kom eens met argumenten voor 'die PKK Koerden zijn de volgende IS'...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik noem mezelf liever realist, dat in de huidige realiteit weinig positiefs is kan ik niks aan doen.
Hij was net bij Nieuwsuur, mocht je geïnteresseerd zijn.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die niet aanwezig is, maar toch aanwezig want genoemd.
Ah dankje, dat ga ik even terug kijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was net bij Nieuwsuur, mocht je geïnteresseerd zijn.
Heb jij nooit een rotje aangestoken dat niet afging?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:12 schreef Specularium het volgende:
Tuurlijk, Nederland had weer een bom die niet afging.
Moet je wel zo'n servicenummer bellen ja.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef tralalala het volgende:
Zou er garantie op die niet werkende bommen zitten?
Ze worden bewapend?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kom eens met argumenten voor 'die PKK Koerden zijn de volgende IS'...
Ik las al dat het o.a. over Kobani ging. Ga het nog terugkijken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hij was net bij Nieuwsuur, mocht je geïnteresseerd zijn.
Zou d'r nog doen, zombie of niet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
Beatrice hoef je alleen maar wat nepbloed op d'r mond te smeren en ze kan zo meedoen met The Walking Dead.
Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:14 schreef tralalala het volgende:
Beatrice hoef je alleen maar wat nepbloed op d'r mond te smeren en ze kan zo meedoen met The Walking Dead.
Koerden moet je omarmen waxmask, dat zijn onze strijdmatties tegen het grote islamitische kwaad.quote:
Er moet echt een ander iemand op deze functie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt, van onze Amerikaanse luchtmacht.
[ afbeelding ]
Volgens mij ging vrijwel de hele uitzending daaroverquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:14 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik las al dat het o.a. over Kobani ging. Ga het nog terugkijken.
Ja, ze is moe. Het was een dolle avond gister.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:14 schreef alors het volgende:
Ik vind haar zonder dat brilletje leuker, wel een beetje wallen.
Ja, want nu:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er moet echt een ander iemand op deze functie.
Dat waren de IS ook toen ze nog in Afghanistan en daarna in Syrie voor ons vochten! Die wapens die die Koerden nu krijgen gaan tegen Turkije gebruikt worden op den duur en dus tegen een NAVO land en dus wij allemaal!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koerden moet je omarmen waxmask, dat zijn onze strijdmatties tegen het grote islamitische kwaad.
Zolang de Koerden niet worden onderdrukt daar in Turkije zal dat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat waren de IS ook toen ze nog in Afghanistan en daarna in Syrie voor ons vochten! Die wapens die die Koerden nu krijgen gaan tegen Turkije gebruikt worden op den duur en dus tegen een NAVO land en dus wij allemaal!
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat waren de IS ook toen ze nog in Afghanistan en daarna in Syrie voor ons vochten! Die wapens die die Koerden nu krijgen gaan tegen Turkije gebruikt worden op den duur en dus tegen een NAVO land en dus wij allemaal!
I know.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet vanwege het uiterlijk, gewoon omdat het totaal niet geloofwaardig overkomt.
Ow ja sorry ik moest eerst checken of je wel wist waar IS vandaan kwam.... Ga je eerst maar eens inlezen dan nitwit!quote:
Ja, uit Irak.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ow ja sorry ik moest eerst checken of je wel wist waar IS vandaan kwam.... Ga je eerst maar eens inlezen dan nitwit!
Ik weet dat je dat denkt, of hoopt zelfs...maar nee. ik heb een dagelijks portie kut en tieten, en niet eens de lelijkste die er te vinden zijn....quote:
Dat is rasismisch.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:21 schreef alors het volgende:
Irak, Syrië, Turkije, één pot nat. Ze lijken ook allemaal op elkaar.
Ach joh, ze zitten toch niet op Fok. Op een paar Turkjes en Stylo na.quote:
zand is zand....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:21 schreef alors het volgende:
Irak, Syrië, Turkije, één pot nat. Ze lijken ook allemaal op elkaar.
De Koerden hebben nog een appeltje te schillen met Turkije. De Koerden werken samen met Iran, Iran werkt nog steeds aan een atoombom. En de Koerden zijn ook niet vrij van corruptie. Toch worden de Koerden bewapend, gewoon omdat er een slechtere vijand is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zeg maar eerlijk....je baalt nu dat ik een sex leven heb en jij niet he?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ach joh, ze zitten toch niet op Fok. Op een paar Turkjes en Stylo na.
En daarom komt dat dus terug als een boemerang als IS verdreven is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Koerden hebben nog een appeltje te schillen met Turkije. De Koerden werken samen met Iran, Iran werkt nog steeds aan een atoombom. En de Koerden zijn ook niet vrij van corruptie. Toch worden de Koerden bewapend, gewoon omdat er een slechtere vijand is.
twitter:AbouFudaylShaam twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 12:47:38Eindbestemming van zij die geen baraa nemen van de tawagheet. Branden in de hel en vernederd in dunya. http://t.co/fnqESutFTI reageer retweet
Doet morgen gewoon aangifte dat hij hem kwijt is en vraagt een nieuwe aan.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AbouFudaylShaam twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 12:47:38Eindbestemming van zij die geen baraa nemen van de tawagheet. Branden in de hel en vernederd in dunya. http://t.co/fnqESutFTI reageer retweet
dat zo'n ding brand joh, bijzonderquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:AbouFudaylShaam twitterde op dinsdag 07-10-2014 om 12:47:38Eindbestemming van zij die geen baraa nemen van de tawagheet. Branden in de hel en vernederd in dunya. http://t.co/fnqESutFTI reageer retweet
Waarom zitten ze daar? Gaan we hun mening ook horen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Ze hebben alle hippe Koerden verzameld?
Ik mis de burqa's ja. Deze zijn vast speciaal geselecteerd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
Ik mis Stylo.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:28 schreef marcodej het volgende:
De lekkere studentes waren op.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom zitten ze daar? Gaan we hun mening ook horen?
Dit zijn de linkse Koerden. Die zijn misschien minder fanatiek.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis de burqa's ja. Deze zijn vast speciaal geselecteerd.
was er nog wat te lachen iddquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:30 schreef Specularium het volgende:
Jammer dat Elflettering er niet is.
Die heeft hier zeker klachten over.
Hij heeft wel een iets bollere toet.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:31 schreef alors het volgende:
Een Koerd met een Pelle kapsel, dat dit kan in Nederland.
zou je hem doen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:31 schreef alors het volgende:
Een Koerd met een Pelle kapsel, dat dit kan in Nederland.
lijkt mij meer iemand die vannacht naast je bed staat en stiekem het nachtkastlampje aandoet en in dat licht eng naar je lachtquote:
"Het benoemen".quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:36 schreef Latert het volgende:
"Solidair zijn", "het verhaal vertellen"... redelijk loze kreten.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:37 schreef waxmask het volgende:
Ik dacht altijd dat er maar een paar Koerden waren, maar het blijkt best wel groot te zijn, en ja PKK zijn terroristen die nu gesteund worden.
Nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
PKK zijn toch ook gewoon terroristen?
wordt net spannend megoolquote:
Hoe veel doden heeft de PKK op zijn geweten? 10.000, 20.000?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
PKK zijn toch ook gewoon terroristen?
Gewoon veel.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe veel doden heeft de PKK op zijn geweten? 10.000, 20.000?
Die realiteit is me al hartstikke duidelijk. Volgende onderwerp.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja realitiet is niet zo jouw ding he?
>50kquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Hoe veel doden heeft de PKK op zijn geweten? 10.000, 20.000?
bron?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
Koerden spreken wel allemaal stukken beter Nederlands dan meeste Midden-Oosterlingen (hier).
Weinig verschil met Turken, ook vaak tweede en derde generatie.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:41 schreef waxmask het volgende:
Koerden spreken wel allemaal stukken beter Nederlands dan meeste Midden-Oosterlingen (hier).
"Dan denk ik gelijk aan, neuken."quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:42 schreef tralalala het volgende:
Die chick met vioolBoh
Dat wordt interessant zo.
Ik denk dat Willy een bonnetje laat schrijven voor 400k, en meer dan de helft op Opa's rekening laat storten.quote:
KDP en PUK stonden ook op die lijst. Het zegt dus vrij weinig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze staan echt wel als terroristen op de lijst ook door onze regering, dus je lult!
Ik las KPDquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KDP en PUK stonden ook op die lijst. Het zegt dus vrij weinig dus.![]()
http://www.theguardian.co(...)nt-obama-terror-list
Echt wel, wat is jouw afkomst?quote:
Mijn billetjes zijn nog blanker dan je moeders gebleekte anus.quote:
KPD?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KDP en PUK stonden ook op die lijst. Het zegt dus vrij weinig.![]()
http://www.theguardian.co(...)nt-obama-terror-list
4 a 5 keer per jaar naar Zuid Amerika... en dan stiekem bij pa en ma op de koffie....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Maxima haat Milan, dat weet toch iedereen. Macho Italianen. Ze gaat liever naar Parijs, Londen of Madrid.
Of gewoon naar Rome, Turijn of Florence. Daar verkopen ze vast ook genoeg leuks.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:45 schreef luxerobots het volgende:
Maxima haat Milan, dat weet toch iedereen. Macho Italianen. Ze gaat liever naar Parijs, Londen of Madrid.
Je posts laten duidelijk zien dat je getint bent.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Mijn billetjes zijn nog blanker dan je moeders gebleekte anus.
Hij verkoopt stiekem af en toe wat eigen kiekjes aan de prive denk ikquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Alsof Willy niet veel kan verdienen met zijn memoires.
Turkije zit bij de Navo. Vandaar. Kan niet wachten tot Turkije uit de Navo wordt gegooid.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze staan echt wel als terroristen op de lijst ook door onze regering, dus je lult!
Misschien moet je moeder wat beter vegen danquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je posts laten duidelijk zien dat je getint bent.
Not gonna happen...ever!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Turkije zit bij de Navo. Vandaar. Kan niet wachten tot Turkije uit de Navo wordt gegooid.
De kleur van z'n username ook. Ik ben bijvoorbeeld zo groot als een smurf.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je posts laten duidelijk zien dat je getint bent.
Ik ook, waarom ben ik niet blauw?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:48 schreef Tem het volgende:
[..]
De kleur van z'n username ook. Ik ben bijvoorbeeld zo groot als een smurf.
Ik wist wel dat mani een ebola-neger wasquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:48 schreef Tem het volgende:
[..]
De kleur van z'n username ook. Ik ben bijvoorbeeld zo groot als een smurf.
Gewoon.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ook, waarom ben ik niet blauw?
Ze representeren ons land.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Willy en Max, even geen cent te makken.
Ik ben voor.
xd xdquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Willy en Max, even geen cent te makken.
Ik ben voor.
4 ton is 2,5 cent per inwoner. Een uurtje daarover kwekken in de 2e Kamer is bijna duurder.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ze mogen het wel bijschrijven op mijn rekening anders.
Roze ?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wil roze of paars, kan dat geregeld worden?
Het lijstje is veel langer, dat weet jij ook wel....quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
4 ton is is 2,5 cent per inwoner. Een uurtje daarover kwekken in de 2e Kamer is bijna duurder.
Hoe weet jij dat nou weer, ik vind dat meisje die net aan het praten was wel heel mooi. Die blonde zonder pony. De rest vind ik mwa.quote:
Je selfies.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer, ik vind dat meisje die net aan het praten was wel heel mooi. Die blonde zonder pony. De rest vind ik mwa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |