Heel interessant, ik zag het ook langskomen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:01 schreef angel008 het volgende:
oeh concurrentie voor sennheiser ?
http://www.rodemic.com/wireless
399 Dollar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 08:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat is nice, wat zou het gaan kosten ..
Vind ik nog meevallen. Ik was net aan het rondkijken naar zo'n systeem wat het nou gaat kosten. Maar die prijzen liggen vaak 100 tot 200 euro hoger.quote:
klopt, het voordeel van die systemen (ik gok dat je sennheiser bedoelt) is dat ze behalve de lavalier mics ook gewoon handmic systemen hebben evt met een blokje voor phantom power of zelfs ingebouwde recievers in microfoons.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind ik nog meevallen. Ik was net aan het rondkijken naar zo'n systeem wat het nou gaat kosten. Maar die prijzen liggen vaak 100 tot 200 euro hoger.
In feite zou je altijd een XLR naar mini-jack kabel van een handmic naar een zender kunnen laten lopen. Dan heb je nog steeds een draad, maar dan wel een stuk mobieler.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:42 schreef angel008 het volgende:
klopt, het voordeel van die systemen (ik gok dat je sennheiser bedoelt) is dat ze behalve de lavalier mics ook gewoon handmic systemen hebben evt met een blokje voor phantom power of zelfs ingebouwde recievers in microfoons.
het is nu een kwestie van wachten op rode tot ze een goedkopere handmic introduceren met een ontvanger ingebouwd.
daarnaast is dit systeem wel het goedkoopste vergeleken met andere high end producten.
phantom power ?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
In feite zou je altijd een XLR naar mini-jack kabel van een handmic naar een zender kunnen laten lopen. Dan heb je nog steeds een draad, maar dan wel een stuk mobieler.
Dat is wel een voordeel van die sennheiserblokken. Maarja, als je een K6 module microfoon van Sennheiser hebt is dat ook niet nodig.quote:
ja zelf heb ik een sennheiser kit met de zender in de handmic (en oled microflag)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel van die sennheiserblokken. Maarja, als je een K6 module microfoon van Sennheiser hebt is dat ook niet nodig.
Dit is wel heel erg mysterieus.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:55 schreef angel008 het volgende:
en nee hengelen is geen optie met wat ik doe
haha valt reuze mee, maar probeer hier maar eens te hengelen..quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:58 schreef angel008 het volgende:
haha valt reuze mee, maar probeer hier maar eens te hengelen..
https://www.youtube.com/user/ghbtvnl
huishoudbeurs had misschien gekund maar dan waren we veel minder ad-hoc bezig kunnen zijn.
Ja tuurlijk werkt prima... voor een statisch gecontroleerd shotquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kijk toevallig Good Mythical Morning geregeld en ik moet zeggen dat het gebruik van die ene stationaire microfoon fijne audio produceert.
Als tip zou ik in het vervolg iets proberen te doen aan de echo in de ruimte.
dit was snel opgezet in hun muziek studio led lampje erop ''oh kut microfoon op naja dan maar on camera audio'' en door om 2300 's avonds.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:07 schreef hoink581 het volgende:
Zo'n studio opzetje lijkt me ook nog wel een keer vet om te doen. Ik heb nu al een hele reeks product video's gemaakt met een infinite white background en het lijkt me wel vet om het een keer door te trekken in een studio setting bij een ander project.
Beetje set design, de tijd om het licht en audio goed op elkaar af te stemmen.
Ik zeg ook niet dat het had gekund of dat het fout is, het is meer een wens vanuit mijzelf om een keer zo'n setting te controleren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:10 schreef angel008 het volgende:
dit was snel opgezet in hun muziek studio led lampje erop ''oh kut microfoon op naja dan maar on camera audio'' en door om 2300 's avonds.
een set helemaal controleren is altijd leuker natuurlijk, mits je de tijd ervoor hebt.
haha weet ik als we nog eens een Q&A doen kan je wel langskomen, mag je helemaal losgaan op de settingquote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het had gekund of dat het fout is, het is meer een wens vanuit mijzelf om een keer zo'n setting te controleren.
Als jullie in zo'n studie zitten, wordt er dan ook opgenomen?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:14 schreef angel008 het volgende:
haha weet ik als we nog eens een Q&A doen kan je wel langskomen, mag je helemaal losgaan op de setting
Ruimte waar het opgenomen is in de muziek studio van een van de 2 presentatoren opgenomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 13:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jullie in zo'n studie zitten, wordt er dan ook opgenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |