Hier ook. Keiharde hoosbui en nu weer zonnig.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:48 schreef Toto69 het volgende:
Raar weer hierdikke hagelbui net en nu volop zon
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Hier ook. Keiharde hoosbui en nu weer zonnig.
Ik ben met de fiets, dus hopelijk blijft de zon nog even.
Amandelmelk? Is dat weer iets nieuws?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan mijn apparaat niet aan. Maar ik gebruik soms wel amandelmelk.
Ja hier ook kutweerquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:48 schreef Toto69 het volgende:
Raar weer hierdikke hagelbui net en nu volop zon
Dat is er al een tijdje hoor.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amandelmelk? Is dat weer iets nieuws?![]()
Weet je wat ook lekker en supergezond is trouwens? Paranotenken je dat? nomnom
[..]
Ja hier ook kutweerwindkracht 20
Moet je eens proberenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is er al een tijdje hoor.Van de Alpro.
Paranoten ken ik wel, maar heb ze nog niet geprobeerd.
mag je niet te veel van eten hequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amandelmelk? Is dat weer iets nieuws?![]()
Weet je wat ook lekker en supergezond is trouwens? Paranotenken je dat? nomnom
[..]
Ja hier ook kutweerwindkracht 20
Nee I know. Kan je een of andere vergiftiging van krijgen andersquote:
Wat gebeurt er dan als je er teveel eet?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens proberen
Je mag er wel maar 6 per dag maximaal ongeveerWant teveel is slecht voor je. Is Brainfood
Geen vergiftigingquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je er teveel eet?
Vallen je ogen eruit, hmhm echtwaar!!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je er teveel eet?
Ik was al bang dat je het weer kwam ontkrachten, maar dat klopt toch dokter Crack?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vallen je ogen eruit, hmhm echtwaar!!
Wat?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je het weer kwam ontkrachten, maar dat klopt toch dokter Crack?
Dat je van teveel paranoten eten een selenium overdosis kan krijgenquote:
Succes.quote:
Ja, maar die kans is wel heeul erg kleinquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je van teveel paranoten eten een selenium overdosis kan krijgen
Pfft. Nee je mag me wel verbeteren hoor. Dat ik het irritant vind wil niet zeggen dat ik het niet waardeer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:03 schreef Crack_ het volgende:
En ik ga je vanaf nu niet meer verbeteren, aangezien je dat zo irritant vind. Dan maar dat je dingen denkt die niet waar zijn oid.
Liever nietquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pfft. Nee je mag me wel verbeteren hoor. Dat ik het irritant vindt wil niet zeggen dat ik het niet waardeer.
Nou zeg.quote:
ga er vanavond heen met die jongenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |