Niet joh? En je denkt dat dat je geen IP krijgt als je op een mobiel netwerk zit? Dat gaat gewoon peer-to-peer tussen jou en FOK! ja?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:47 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
ik heb niks gezegd over 300 euri willen daar kwamen andere mensen mee.
En t ip verhaal is 1 je kan mn ip niet eens zien, en 2 in za bestaat adsl vrijwel niet en word uitsluitend mobiel internet gebruikt.
Precies, want woonruimte is zo beschikbaar, gehuurd, en ingericht, en ZA'se papieren zijn zo binnen 5 minuten aangevraagd, goedgekeurd, en afgegeven.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:49 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
kan daar ook weinig aan veranderen. Ben gister na het consulaat geweest en een telefoontje later was het geregeld.
En om naar het consulaat of ambassade te gaan kon je niet zelf bedenken in die 3 maanden?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:49 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
kan daar ook weinig aan veranderen. Ben gister na het consulaat geweest en een telefoontje later was het geregeld.
triest figuur. Mensen met een serieus probleem zo belachelijk maken.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet joh? En je denkt dat dat je geen IP krijgt als je op een mobiel netwerk zit? Dat gaat gewoon peer-to-peer tussen jou en FOK! ja?
Nou hup, voor de dag ermee.
Dit.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:43 schreef LudoSanders het volgende:
Drie maanden zitten lanterfanten, een topic openen en de dag later is het plots geregeld. Toevallig.
Het getouwtrek? En dat was poef zomaar ineens opgehelderd allemaal toen jij naar het consulaat was. En dat was ook nog eens iets waar je zelf niet op was gekomen in die 3 maanden in het buitenland. Geen 'goh, ik zit als Nederlander in het buitenland in de penarie, waar kan ik heen... hmmm laat ik maar op FOK! gaan bedelen'quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:57 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
triest figuur. Mensen met een serieus probleem zo belachelijk maken.
Uiteraard krijg ik een ip maar de admins kunnen die zien, niet jij.
Daarnaast waren alle papieren al geregeld voor ik ging, maar door het getouw trek kreeg ik die niet beschikbaar. Dus ja het was binnen een paar uur geregeld.
je kunt ook even terug lezen en zien dat ik toe geef dat het stom was niet naar t consulaat te gaan, en dan kun je ook meteen lezen dat ik helemaal geen geld wil vam anderen. Hoog uit wou ik zien of iemand een fikse korting kon regelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het getouwtrek? En dat was poef zomaar ineens opgehelderd allemaal toen jij naar het consulaat was. En dat was ook nog eens iets waar je zelf niet op was gekomen in die 3 maanden in het buitenland. Geen 'goh, ik zit als Nederlander in het buitenland in de penarie, waar kan ik heen... hmmm laat ik maar op FOK! gaan bedelen'
En denk wat je wil pik, duidelijk dat je de boel loopt te scammen hier, maar nu niemand over de brug komt met centjes is het ineens magisch allemaal opgelost en is er wel een baan, woonruimte, loon, en zelfs schadevergoeding. Of oh nee, dat was er allemaal al, maar je kreeg het gewoon niet, want 'getouwtrek'![]()
Kerel, hou gewoon op. Geef gewoon toe dat het een gefaalde bedelactie was, lachen we er allemaal even om, en opgelost slotje. Nu loopt je alleen maar met je eigen dommigheid te koop.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:09 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
je kunt ook even terug lezen en zien dat ik toe geef dat het stom was niet naar t consulaat te gaan, en dan kun je ook meteen lezen dat ik helemaal geen geld wil vam anderen. Hoog uit wou ik zien of iemand een fikse korting kon regelen.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit.
Het klinkt té onwaarschijnlijk om waar te zijn.
Het gezond verstand van FHF gelukkig ookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:12 schreef Leandra het volgende:
![]()
Niet zo negatief, de kracht van FHF is grenzeloos
Als ik goed gerekend heb is dat in ZA bijna 1/3 van een maandsalaris.... riant uit eten dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:03 schreef spijkerbroek het volgende:
TS, mag ik je rekeningnummer? Ik vind je nog steeds heel zielig, en wil graag 200 euro overmaken. Daarmee kun je dan lekker uit eten gaan ofzo om te vieren dat alle ellende achter je is!
Mag ook wel toch? TS heeft ontberingen ondergaan die die van een westerse journalist in handen van IS doen verbleken!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik goed gerekend heb is dat in ZA bijna 1/3 van een maandsalaris.... riant uit eten dus.
Je hebt opeens een nieuwe nationaliteit?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:38 schreef Exentric90 het volgende:
Bedankt voor alle hulp, gister is werkgever in za over de brug gekomen met schadevergoeding verblijfplaats en een baan + volledig zuid afrikaans ID document.
Bedankt voor alle mensen die met ideeen of andere oplossingen zijn gekomen.
Het consulaat zal wel gedacht hebben: "weg ermee. zo'n 'nederlander' hoeven we niet. ZA mag hem hebben!"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je hebt opeens een nieuwe nationaliteit?
Is het Lisa uit Didam?quote:
Jammer wel dat hij niet in z'n verhaal had verwerkt dat hij terug naar NL moest voor een erfenis, en als we hem hielpen met z'n ticket dat we dan mee konden delen in een erfenis ter waarde van ¤3.289.389,-quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zuid Afrikaanse prins, het neefje van de Nigeriaanse prins
3quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef Kingstown het volgende:
Tsjongejongejonge....beetje 6 pagina's lang TS bashen en de belangrijkste vraag niet stellen.
Precies. Mijn punt was: niet iedereen heeft dezelfde instellingen.quote:
Alleen de eerste 10 posters in het topic natuurlijk, anders is het zinloos.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jammer wel dat hij niet in z'n verhaal had verwerkt dat hij terug naar NL moest voor een erfenis, en als we hem hielpen met z'n ticket dat we dan mee konden delen in een erfenis ter waarde van ¤3.289.389,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |