Wat een talent.quote:
Je was toch ergens mee bezig?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik, maar zo handig ben ik nou ook weer niet...
Wat coolquote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:15 schreef drakin het volgende:
Wie wilde ook alweer een dancing groot, zo maak je zelf 1
http://www.instructables.(...)-Galaxy-Ac/?ALLSTEPS
Die zou toch 17september uit gekomen zijn?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 12:27 schreef sasquatsch het volgende:
Ik wacht wel tot december als de speelgoedversie uitkomt.
[ afbeelding ]
Blijkbaar zijn er twee versies. Die in de bloempot wordt pas in december verwacht, die zonder bloempot is al te koop volgens Amazon.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zou toch 17september uit gekomen zijn?
Volgens mij gewoon katten met de staart omhoogquote:
Ik had de foto nog niet vergrootquote:
in die thread worden ze coatimundi genoemdquote:
Wasbeerrattenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
in die thread worden ze coatimundi genoemd
[ afbeelding ]
Misschien krijg je nog een vergoeding van Red Bull als je geen vleugels krijgt.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:46 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had de foto nog niet vergrootzucht ik let maar half op vandaag blijkbaar... gauw aan de red bull en hopen dat ik vleugels krijg...
Daarom zei ik het ookquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog een vergoeding van Red Bull als je geen vleugels krijgt.
*schudt hoofd, slaat ogen neer*quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Misschien krijg je nog een vergoeding van Red Bull als je geen vleugels krijgt.
Ach joh... denk maar zo: Het zijn Amerikanenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 21:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
*schudt hoofd, slaat ogen neer*
'Zucht'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |