Ik ben er niet eens aan begonnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb de laatste Transformers na 20 minuten uitgezet. Wat een bagger.
Binnenkort weer Walking Dead. En Constantine. En Gotham. En Boardwalk Empire laatste seizoen in 1 bingewatch zodra het is afgelopenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:42 schreef STING het volgende:
Ik kom niet eens aan films kijken toe, series galore
Eva Green zit erin, dus met het beeld zit het goed jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Heb laatst ook nog 300: rise of an empire op blu-ray meegenomen. Die komt er in ieder geval qua beeld goed uit las ik, plus bij zoiets boeit het verhaal ook niet zo.
Transformers heb ik alleen deel 1 gezien, die ging nog wel, maar was ook zeker niets bijzonders. Zeker niet de sfeer die ik wel voelde bij de tekenfilmserie.
Ik ben nog steeds met The Sopranos bezig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Binnenkort weer Walking Dead. En Constantine. En Gotham. En Boardwalk Empire laatste seizoen in 1 bingewatch zodra het is afgelopen
Da's idd altijd erg fijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Ik weet oprecht niet wanneer mijn series weer beginnen. Wel dom, maar ach, kans is groot dat ik van een aantal series meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken, da's wel beter
.
Sopranosquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:48 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met The Sopranos bezig.
Maar daarnaast is weer begonnen TBBT, Family Guy, South Park, Doctor Who, Simpsons, Person of Interest. En dan nog stapels waar ik tijdelijk even mee gestopt bent, maar nog wel weer verder wil gaan kijken
Is dat Constatine wat?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Binnenkort weer Walking Dead. En Constantine. En Gotham. En Boardwalk Empire laatste seizoen in 1 bingewatch zodra het is afgelopen
Geen idee, maar het ziet er goed uit, getrouw aan de comic. Dus ik ben benieuwd. Sowieso zijn veel comics beter geschikt voor TV dan voor film, dus ik vind het een geode beslissing van DC om met series te komen ipv films.quote:
Hellblazer is totaal niet geschikt voor film, waarschijnlijk beter voor tv, ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen idee, maar het ziet er goed uit, getrouw aan de comic. Dus ik ben benieuwd. Sowieso zijn veel comics beter geschikt voor TV dan voor film, dus ik vind het een geode beslissing van DC om met series te komen ipv films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |