SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Heeft iemand hier al een Indisch account aangemaakt en dan zo FP gekocht?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sinds vanmiddag. Zag er een tweet van voorbij komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Sinds wanneer doet de web app het weer voor de xbox?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je zit zeker dit te kijken: http://www.twitch.tv/nick_28tquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:35 schreef over_hedge het volgende:
Heeft iemand hier al een Indisch account aangemaakt en dan zo FP gekocht?
OOk wel benieuwd na 24k schijnt niks te kosten.
![]()
jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:40 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Je zit zeker dit te kijken: http://www.twitch.tv/nick_28t
OOk wel benieuwd na 24k schijnt niks te kosten.
Had er wel vaker van gehoord maar eigenlijk nooit gekeken of dat echt zoveel goedkoper is.
Maar volgens mij kan je wel een ban krijgen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Even proberen dusquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als LCB in ieder geval prima. Fijne workrates ook.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
12k = 40eu ofzo. Geen idee hoe t werktquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
jaHad er wel vaker van gehoord maar eigenlijk nooit gekeken of dat echt zoveel goedkoper is.
Maar volgens mij kan je wel een ban krijgen..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vorige fifas heb ik hem altijd standaard in mn team gehad, maar in deze fifa schrok ik wel enorm van zijn high/med op het veldquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ramos zit dan ook meer voorin dan achterinFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Weet wel hoe het werkt. Weet alleen niet of je een ban kan krijgen er voor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:42 schreef Alovenac het volgende:
[..]
12k = 40eu ofzo. Geen idee hoe t werkt.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Is bij Luiz ook zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:44 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Vorige fifas heb ik hem altijd standaard in mn team gehad, maar in deze fifa schrok ik wel enorm van zijn high/med op het veld![]()
![]()
Ben inderdaad ook wel benieuwd ja hoe strafbaar het is. Aangezien nu zelfs een YT'er als hij het doet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet wel hoe het werkt. Weet alleen niet of je een ban kan krijgen er voor.![]()
Waarom zou je een ban krijgen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet wel hoe het werkt. Weet alleen niet of je een ban kan krijgen er voor.![]()
![]()
Geen idee. In die chat zeggen veel mensen dat. Daarom vraag ik het.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je een ban krijgen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik speel al sinds de 360 met mijn regio op USA daar gaan ze echt geen ban voor geven.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. In die chat zeggen veel mensen dat. Daarom vraag ik het.![]()
http://gfycat.com/HiddenSleepyIceblueredtopzebra
Crash van Jules Bianchidat is een niet misselijke klap zeg jezus
![]()
Jawel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:54 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet met Aguero gespeeld
Sturridge >> alles.![]()
Ook maar een Vako'tje opgepikt voor 20K, zal vast wel wat stijgen komende weeki'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Denk het nietquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:00 schreef el-blanchito het volgende:
Ook maar een Vako'tje opgepikt voor 20K, zal vast wel wat stijgen komende week![]()
Hij staat ook op Dumpert met geluid erbij. Wat een klap zegquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:52 schreef Dudeweiser het volgende:
http://gfycat.com/HiddenSleepyIceblueredtopzebra
Crash van Jules Bianchidat is een niet misselijke klap zeg jezus
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)formule_1_japan.html![]()
Kut land, redelijke kut competitie en hij is nu voornamelijk nog 20k omdat mensen hem proberen te pricefixen maar die zullen het binnenkort wel opgeven. Ik zie hem niet veel meer waard worden, misschien over een paar maanden.quote:
Enige stijging kan dus als pricefix van die gasten echt werkt.![]()
Dus nu allemaal met roupies FIFA Points kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Geen idee. In die chat zeggen veel mensen dat. Daarom vraag ik het.![]()
Ach, mensen zullen'm wel wil proberen icm IF Vejinovic en er zijn maar weinig van hem op de markt vind ik. Als ik hem kan verkopen voor 25K dan ben ik al tevredenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kut land, redelijke kut competitie en hij is nu voornamelijk nog 20k omdat mensen hem proberen te pricefixen maar die zullen het binnenkort wel opgeven. Ik zie hem niet veel meer waard worden, misschien over een paar maanden.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Wat denk je vanquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kut land, redelijke kut competitie en hij is nu voornamelijk nog 20k omdat mensen hem proberen te pricefixen maar die zullen het binnenkort wel opgeven. Ik zie hem niet veel meer waard worden, misschien over een paar maanden.
Enige stijging kan dus als pricefix van die gasten echt werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die zien we voorlopig niet meer terug op de baan, als ie het überhaupt al haaltquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij staat ook op Dumpert met geluid erbij. Wat een klap zeg![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)formule_1_japan.html![]()
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:08 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wat denk je vanDie is zowat discard. Kan dus niet veel zakken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:00 schreef el-blanchito het volgende:
Ook maar een Vako'tje opgepikt voor 20K, zal vast wel wat stijgen komende week![]()
![]()
15k op XBOX, bedoelde meer wat denk je van volgende week enzo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die is zowat discard. Kan dus niet veel zakken he![]()
![]()
Uhm de IFs van vorige week zijn deze week vooral gezakt. Kan niet echt zeggen wat ze op korte termijn doen. Maar die jij noemt stijgt sws op lange termijn. IF Jag ook wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:11 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
15k op XBOX, bedoelde meer wat denk je van volgende week enzo?![]()
Heb er in ieder geval 15 ofzo ingekocht voor de goedkoopste prijs, deed niks met de coins dus al maak ik er 2 of 3k profit op uiteindelijk is het primaquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Uhm de IFs van vorige week zijn deze week vooral gezakt. Kan niet echt zeggen wat ze op korte termijn doen. Maar die jij noemt stijgt sws op lange termijn. IF Jag ook wel.![]()
![]()
Mwa nee. 12k is nog steeds 60 euroquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:06 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Dus nu allemaal met roupies FIFA Points kopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Prijskaartje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:17 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik nog een keer maken.![]()
Verkapte kijk mij een beamer hebben post?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:21 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Bazen budget team.![]()
[ afbeelding ]
ongeslagen divisie 7 door.
Kom maar door: noobje in divisie in 7![]()
Ik probeerde om die reden juist verder in te zoomen. Dan was de foto alleen overbelicht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij een beamer hebben post?![]()
![]()
Maat van mij heeft ook zo'n beamer thuis. Na twee potjes zere nek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij een beamer hebben post?![]()
als je deze teksten gaat tegenkomen, ben je al goed bezig :quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:08 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat was het wel, meestal ook genoeg om jou op de kast te krijgenquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom op joh, je kan beter! Ga er eens voor !Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Kwestie van positioneren toch? Deze lijkt idd ook wel wat hoog te hangen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Maat van mij heeft ook zo'n beamer thuis. Na twee potjes zere nek.![]()
Swek togquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:36 schreef Aerioz het volgende:
Speel je een online single match, gaan mensen nog achterin rondtikken bij een 3-2 voorsprong.![]()
is er nou eigenlijk een patch geweest?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Doellijn technologie lol..goal gegeven, maar bal is niet over de lijn
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb vorige week in Lacazette kaartjes lopen handelen en net gisteren was ik niet aanwezig en is hij ruim 2k gestegen. Alles al weg natuurlijk![]()
![]()
6k.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:57 schreef Poepz0r het volgende:
Lacazette? 2k waard ofzo op dit moment?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En toen scoorde hij er 3quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:59 schreef Poepz0r het volgende:
Heb hem voor 2k gister opgepikt stonden er zat op (xbox)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zijn er echt zoveel mensen die mass bidden op die positiekaartjes voor 100 coins winst per kaartje?Is toch veel sneller om gewoon met spelers te traden
![]()
autobiddersquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:03 schreef Poepz0r het volgende:
Zijn er echt zoveel mensen die mass bidden op die positiekaartjes voor 100 coins winst per kaartje?Is toch veel sneller om gewoon met spelers te traden
![]()
Like wtfquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
I know maar zag net wat Youtube filmpjes van gasten die dat dus echt doen like wtf![]()
Er komt dus een IF Lacazette?![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Kan godver net zo goed een kk team van 15k maken,in divisie fucking 7, waar ik de eerste 3 makkelijk won met mijn team van 20k, nu de eerste 3 potjes verloren met mijn nieuwe team van 800k van teams die nog geen 20k waren![]()
![]()
Sturridge.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Kan godver net zo goed een kk team van 15k maken,in divisie fucking 7, waar ik de eerste 3 makkelijk won met mijn team van 20k, nu de eerste 3 potjes verloren met mijn nieuwe team van 800k van teams die nog geen 20k waren![]()
Zorgt natuurlijk ook wel voor extra motivatie bij de tegenstander. Ik had dat probleem in FUT 12 toen ik Ronaldo had ging alles fout terwijl het daar voor allemaal soepel verliepquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:28 schreef WezepAFCA het volgende:
Kan godver net zo goed een kk team van 15k maken,in divisie fucking 7, waar ik de eerste 3 makkelijk won met mijn team van 20k, nu de eerste 3 potjes verloren met mijn nieuwe team van 800k van teams die nog geen 20k waren
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Misschien toch maar een wat minder team halen voor divisies, kan ik dat geld mooi in silver teams stoppen, wat ik zelf het leukste vind aan FUT. Zijn sicke silvers dit jaar dus daar kan ik me wel een tijd mee vermakenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:30 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zorgt natuurlijk ook wel voor extra motivatie bij de tegenstander. Ik had dat probleem in FUT 12 toen ik Ronaldo had ging alles fout terwijl het daar voor allemaal soepel verliep![]()
![]()
Hopelijk hebben ze geen Ebola of Aids. Anders kom je nooit meer van die silvers af.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:32 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Misschien toch maar een wat minder team halen voor divisies, kan ik dat geld mooi in silver teams stoppen, wat ik zelf het leukste vind aan FUT. Zijn sicke silvers dit jaar dus daar kan ik me wel een tijd mee vermaken![]()
Leuk, random potje tegen een Nederlander dacht ik. Bleek de grootste aidsmongool te zijn die ik dit jaar tegen heb gekomen..en verlies ik nog van in de laatste seconde verlenging ook
Iemand hier die Heezenaar_NL ofzoiets heet toevallig?![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik gok dat hij uit heeze komtquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Leuk, random potje tegen een Nederlander dacht ik. Bleek de grootste aidsmongool te zijn die ik dit jaar tegen heb gekomen..en verlies ik nog van in de laatste seconde verlenging ook
![]()
En sowieso een opa die fout was in de oorlog.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Altijd als ik tegen een Nederlander moet die niet hier post is het een irritante tegenstander.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Misschien was het iemand van XBW o wacht PS4.![]()
Meer mensen ineens last van veel meer blessures? Ik had er net 5 in 1 wedstrijd (divisie) en begon met allemaal 100 fitnessen het was geen schoppartij ofso ..
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En sowieso een opa die fout was in de oorlog.![]()
![]()
![]()
Dit vind ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Iemand hier die Heezenaar_NL ofzoiets heet toevallig?
Haha Tim verloor van een aidsmongoolquote:Iemand met de naam heezenaar_NL scamde eerst 900k en daarna nog eens 100k + TOTS Martinez ![]()
lolquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dit vind ik.
[..]
Haha Tim verloor van een aidsmongool
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha thanks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:08 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
zieke goals
die nieuwe skillmove werkt ook goed
Ja, klopt. Beetje leren timen maar is idd effectief.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Winnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed hij dan dat je hem zo irritant vond?![]()
Sshen, alle filmpjes kijken, pace abusen, expres pauzeren op kutmomenten..eigenlijk alles wat mogelijk is wel zo'n beetje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat deed hij dan dat je hem zo irritant vond?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Duitsland
Zich voordoen als sterkste land van Europa en voorstander van een EU leger en zelf geen fuck in kunnen zetten___!
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En ineens begint het te lopen, twee keer achter elkaar winst met hoge cijfers. Ook tegen duurdere teams![]()
![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik maak even mijn potje af.Dan kom ik.
quote:Miss wat later. Zo eerst VI kijken.quote:![]()
Ik heb nog geen EAids gehad deze FUT..quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:33 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze geen Ebola of Aids. Anders kom je nooit meer van die silvers af.![]()
door al me healing cards heenlaat de nieuwe maar komen
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb er nog 50quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:03 schreef FCsuarez het volgende:
door al me healing cards heenlaat de nieuwe maar komen
ik had er maar 100 jij 300 ofzoquote:
#FreeTrapz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:13 schreef FCsuarez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godverecht helemaal niks lukt
moet me inhouden om niet alles te rage sellen maar het komt wel in de buurt
![]()
![]()
Heb ik net al weer gedaan met mijn team met Robben en Agueroquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:19 schreef rolls-reus het volgende:
Godverecht helemaal niks lukt
moet me inhouden om niet alles te rage sellen maar het komt wel in de buurt
Robben 8 potjes, 0 goals en ook 0 man voorbij, spelers als Mangala en Boateng die alles verliezen van een Diouf, ik ben er klaar mee. ga wel met silvers spelen tot de prijzen van golds normaal zijn.
![]()
Tering. Het verkeerde klasje gekozen voor het vernieuwde WFT-examen. Continu domme huisvrouwtjes die de docent onderbreken met de vraag: 'maar moeten we dit echt weten voor het examen?? Ik zie er echt zo tegenop...'
Kudtzooi![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ouwe manquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Tering. Het verkeerde klasje gekozen voor het vernieuwde WFT-examen. Continu domme huisvrouwtjes die de docent onderbreken met de vraag: 'maar moeten we dit echt weten voor het examen?? Ik zie er echt zo tegenop...'
Kudtzooi![]()
![]()
Zeker huisvrouwtjes met 20 kilo+ overgewicht en niks meer aan hun uiterlijk doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kudtzooi![]()
![]()
Had ik bij mijn basistraining bij ABN AMRO pas voordat ik aan de slag ging pas, in mijn groepje allemaal van die huisvrouwen die al jaren niet meer geleerd hadden. Moesten we 30 pagina's lezen vonden ze te veel en te lastigquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kudtzooi![]()
![]()
![]()
Ook dat ja. Zit zo'n wijf met een maagband tussen. En in de pauze steevast kroketten blijven vretenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker huisvrouwtjes met 20 kilo+ overgewicht en niks meer aan hun uiterlijk doen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zo herkenbaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:23 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Had ik bij mijn basistraining bij ABN AMRO pas voordat ik aan de slag ging pas, in mijn groepje allemaal van die huisvrouwen die al jaren niet meer geleerd hadden. Moesten we 30 pagina's lezen vonden ze te veel en te lastig![]()
Dit ook: 'Kunt u nog een keer voordoen hoe zo'n basisberekening gaat over belasting in box 3?'
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Drop hacks zijn echt de tering van dit spel zeg, niet te geloven. Al die mongooltjes die op pauze drukken, voor lag zorgen net zolang tot je verbinding er uit knalt![]()
![]()
Heet dat een drop hack?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:29 schreef DutchSL het volgende:
Drop hacks zijn echt de tering van dit spel zeg, niet te geloven. Al die mongooltjes die op pauze drukken, voor lag zorgen net zolang tot je verbinding er uit knaltNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook dat ja. Zit zo'n wijf met een maagband tussen. En in de pauze steevast kroketten blijven vreten
En als je ze er dan mee confronteert is het: "ja, maar ik word al dik als ik maar een glas water kijk".![]()
![]()
Je moeder gaat er tenminste goed mee om.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
En als je ze er dan mee confronteert is het: "ja, maar ik word al dik als ik maar een glas water kijk".![]()
En bij jouw moeder maken die paar pondjes minder of meer niet uit. Tenminste wat houvast van achterquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Je moeder gaat er tenminste goed mee om.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
En bij jouw moeder maken die paar pondjes minder of meer niet uit. Tenminste wat houvast van achter
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
En bij jouw moeder maken die paar pondjes minder of meer niet uitmaken. Tenminste wat houvast van achter![]()
![]()
Jij valt wel op bbw?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
En bij jouw moeder maken die paar pondjes minder of meer niet uit. Tenminste wat houvast van achter![]()
'Ik mag toch best een beetje blijven genieten van het leven?'quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
En als je ze er dan mee confronteert is het: "ja, maar ik word al dik als ik maar een glas water kijk".
Ja prima, maar ik mag toch hopen dat die operaties niet gedekt worden door je ziektekostenverzekeraar![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alweer?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:39 schreef WezepAFCA het volgende:
Hoe de fuck is dit ooit silver![]()
[ afbeelding ]![]()
ja hij heeft Gullit op zijn shirt![]()
Excuses dat ik niet elke seconde dit forum bij hou om te zien wat er gepost wordt. Wil een silver team maken en kwam dit tegen dus vandaar.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:40 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Alweer?![]()
ja hij heeft Gullit op zijn shirt![]()
Hij is een CM met relatief lage passing en vooral hele goede fysieke stats..niet zo vreemd. Hij is wel erg goed imo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:39 schreef WezepAFCA het volgende:
Hoe de fuck is dit ooit silver![]()
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga ook gewoon een silver team maken.
Denk iets met Kelvin en ArroyoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ga maar achter in de rij staanquote:![]()
ohja en niet meer DM'en met je problemen dan he dombo
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga maar achter in de rij staan![]()
ohja en niet meer DM'en met je problemen dan he dombo![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ben jij een 12-jarig kneusje ofzo? Zou je domheid wel verklarenquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga maar achter in de rij staan![]()
ohja en niet meer DM'en met je problemen dan he dombo
'Problemen'![]()
![]()
Ik heb ook gehoord dat je moeite hebt met plassen hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ben jij een 12-jarig kneusje ofzo? Zou je domheid wel verklaren
'Problemen'Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
klopt ik ben dom, so what.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'Problemen'
ik kan tenminste met een relist-all knop overweg
#FreeTrapz![]()
TR gemacht, geen kleine kinderen pesten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
'Problemen'![]()
Ah mooi dat je het zelf toegeeftquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt ik ben dom, so what.
ik kan tenminste met een relist-all knop overweg![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had ik al gedaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:58 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
TR gemacht, geen persoonlijke foto's posten van Kiid![]()
720 no scope wallbang.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die pwned iedereen met dropshots en 360 no look shots op COD
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Fut in het nederlandsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Volgens mij verzinnen jullie maar zo wat namenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
360 reverse double twist jump skill shot![]()
540 bunnyhop to dropshot no scope double wallbang kill feed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
360 reverse double twist jump skill shotRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oke. En hoe doe ik die?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
540 bunnyhop to dropshot no scope double wallbang kill feed.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Waarom verkopen die van mij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee mang, dat zijn ekte COD skill kills.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:01 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij verzinnen jullie maar zo wat namenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben je je Dzeko's al kwijt voor een aimabel prijsje Timsel?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom verkopen die van mij nietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
180 hinkelsprong knife slasherquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee mang, dat zijn ekte COD skill kills.![]()
zit hier voornamelijk nog met gignac's en djilodingessenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben je je Dzeko's al kwijt voor een aimabel prijsje Timsel?
#FreeTrapz![]()
180 bunnyhop knife kill to double wallbang killfeed.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
180 bunnyhop knife kill to double wallbang killfeed.![]()
![]()
Hier zitten ook de ekte xXx No sc0p3z xXx killah boiis.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb weer wat coins geïnvesteerd in NIF's voor het komende TOTW. Maar ik vertel ze lekker niet, want dan kun jij me achteraf ook niet uitlachen als ik ernaast blijk te zittenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit hier voornamelijk nog met gignac's en djilodingessen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja 1.5k gepakt per stuk en maar wat betere investeringen gezochtquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ben je je Dzeko's al kwijt voor een aimabel prijsje Timsel?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Immers?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
eb weer wat coins geïnvesteerd in NIF's voor het komende TOTW. Maar ik vertel ze lekker niet, want dan kun jij me achteraf ook niet uitlachen als ik ernaast blijft te zittenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jij zit zeker ook bij OpTiC FaZeee xXx Sniper clan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hier zitten ook de ekte xXx No sc0p3z xXx killah boiis.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij zit zeker ook bij OpTiC FaZeee xXx Sniper clan?jwz.
DS2 zijn gamertag is X Zatoxx X dat vind ik dus echt zo'n COD naamquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hier zitten ook de ekte xXx No sc0p3z xXx killah boiis.![]()
Ik weet wel wanneer je ze moet verkopenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb weer wat coins geïnvesteerd in NIF's voor het komende TOTW. Maar ik vertel ze lekker niet, want dan kun jij me achteraf ook niet uitlachen als ik ernaast blijk te zitten
Elke dag![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb weer wat coins geïnvesteerd in NIF's voor het komende TOTW. Maar ik vertel ze lekker niet, want dan kun jij me achteraf ook niet uitlachen als ik ernaast blijk te zittenheb nog een qaza in mijn club, 600c waard
#FreeTrapz![]()
Ik had met die Qazaishvili nog tot Sint Juttemis kunnen wachten, maar een beter moment gaat niet meer komenquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet wel wanneer je ze moet verkopen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bakkes joh. Ik lees net dat je een dombo bent.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]heb nog een qaza in mijn club, 600c waard
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Trapz en ik hadden mooi centjes verdiend met Vejinovicquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had met die Qazaishvili nog tot Sint Juttemis kunnen wachten, maar een beter moment gaat niet meer komen![]()
![]()
Net vanmiddag 1 gekochtquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had met die Qazaishvili nog tot Sint Juttemis kunnen wachten, maar een beter moment gaat niet meer komen![]()
![]()
![]()
Bohhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:12 schreef Kiid het volgende:
!1337xXKiiDXx1337!
Bohhh, hopelijk niet bezet![]()
[n0Sc0p3]![_MR v4n H3adSh0tz_]!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bakkes joh. Ik lees net dat je een dombo bent.![]()
#FreeTrapz![]()
Golds >5k is gewoon safe. Random silvers wil gwn niemand. Maar je hebt wat Naldos en de gays gekocht?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
of als je veel ocer had een Benzema
Elke dag![]()
Boks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Trapz en ik hadden mooi centjes verdiend met VejinovicRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En ik heb mooi centjes verdiend met Tevezjesquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Trapz en ik hadden mooi centjes verdiend met Vejinovic
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is het slim om Benzema in te kopen ja?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Golds >5k is gewoon safe. Random silvers wil gwn niemand. Maar je hebt wat Naldos en de gays gekocht?of als je veel ocer had een Benzema
![]()
![]()
Pssst...2quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Golds >5k is gewoon safe. Random silvers wil gwn niemand. Maar je hebt wat Naldos en de gays gekocht?of als je veel ocer had een Benzema
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Was het wel. Geen idee wat zijn prijs nu is maar die stijgt nog welquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is het slim om Benzema in te kopen ja?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ga je CoD kopen? We zijn toch rijke tata's met dough als waterquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhhhh![]()
[n0Sc0p3]![_MR v4n H3adSh0tz_]!![]()
Bende gek.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is het slim om Benzema in te kopen ja?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nice. Ik hou mijn ifs maar en laat deze schietenquote:
Elke dag![]()
Die nieuwe? Ziet er kut uit zegquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga je CoD kopen? We zijn toch rijke tata's met dough als water
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die doe ik voor erbijquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nice. Ik hou mijn ifs maar en laat deze schieten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ga hem wel halen want ik heb af en toe wel zin om een beetje te ratelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga je CoD kopen? We zijn toch rijke tata's met dough als water
Tis helaas meer springen deze codquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga hem wel halen want ik heb af en toe wel zin om een beetje te ratelen.
Elke dag![]()
Mathijs straks nog ff coop?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
juuuuup ook op de benzemmel train hier
#FreeTrapz![]()
Ja, klopt, maar beetje afwisseling is nooit kwaad. Zie wel uit naar AC Unityquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die nieuwe? Ziet er kut uit zeg![]()
Ha paupers.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die doen we bij de Aldi, crisis he.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Uhm iets later denk k laat wel ff weten.quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En de nieuwe GTA. COD wordt deze keer weer van die surrealistische shitquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar beetje afwisseling is nooit kwaad. Zie wel uit naar AC Unity![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja dat zag ik ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis helaas meer springen deze codeen beetje lekker nutteloos ratelen is wel chill.
misschien moet iedereen gewoon alle IF's die hij heeft in zijn tag zettenkunnen we gezamelijk lachen als er iemand de fout in gaat
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
misschien moet iedereen gewoon alle IF's die hij heeft in zijn tag zettenkunnen we gezamelijk lachen als er iemand de fout in gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:20 schreef FCsuarez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:23 schreef Kamikazie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bohhhh 200 yarissen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Agree en zal hem wss ook wel halen danquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja dat zag ik ook.een beetje lekker nutteloos ratelen is wel chill.
toch een shooter nodig op een nieuwe console
Elke dag![]()
thisquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Agree en zal hem wss ook wel halen dantoch een shooter nodig op een nieuwe console
![]()
heb altijd met race games. moet er een hebben maar ze vervelen zo snel
#FreeTrapz![]()
Waarom heeft niemand if Rodrigo ingekocht. Die gast gaat zo hardDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
sorry las rodriguezquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waarom heeft niemand if Rodrigo ingekocht. Die gast gaat zo hardPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
i saw that motherfucker.quote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ik niet vertel eensquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ninja-edit livequote:Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
hahahquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
vriend van Kent is 14000 euro aan GTAT aandelen kwijt![]()
![]()
Huh?quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
vriend van Kent is 14000 euro aan GTAT aandelen kwijt![]()
![]()
Lolo heb je NBA2K besteld ?quote:Hala Madrid !
Die is flink gezakt ja.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:27 schreef Dudeweiser het volgende:
vriend van Kent is 14000 euro aan GTAT aandelen kwijt
Toch zonde.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is zelf maar 1800 euro kwijt gelukkigIs toch een weekje werken.
Wanneer heb je hem binnen ?quote:Hala Madrid !
ga je nou stoer doen voor die soepstengel of wat hequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij is zelf maar 1800 euro kwijt gelukkighopelijk vrijdagquote:![]()
Ik over paar uurquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
digitaal zeker ?quote:Hala Madrid !
Jepquote:usa account. Wel chill dat je gister al kon pre loaden.
ah okequote:na mijn FUT carriere ga ik wel eens in de aandelen
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jepusa account. Wel chill dat je gister al kon pre loaden.
Die bonuspack is wel ziekquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ga je nou stoer doen voor die soepstengel of wat he
[..]
hopelijk vrijdag
Hala Madrid !
Goeie baan heb je danquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toch zonde.Is toch een weekje werken.
![]()
![]()
Was aĺlang voor gewaarschuwd dat die hard zouden zakken. Echt een achterlijk aandeel om zoveel van te hebben
Elke dag![]()
Valt wel mee. 2 packs.quote:
Ze gaan nu volgens mij wel met alleen bronze/silver/gold packs werken. En er is een auction![]()
![]()
op FOK heeft iedereen een goede baanquote:![]()
op mij na dan want ik ben dom
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Valt wel mee. 2 packs.
Ze gaan nu volgens mij wel met alleen bronze/silver/gold packs werken. En er is een auctionquote:Dit bonus pack bevat; 5,000 virtual geld. International Player MyTEAM Card (keuze uit Dirk Nowitzki, Tony Parker, Ricky Rubio, Dante Exum, Luol Deng, Marco Belinelli, Jeremy Lin, Manu Ginobili of rookie Kevin Durant). Twee MyTEAM Card Packs. MyPLAYER Leg Sleeves, Inspired by Kevin Durant.Hala Madrid !
Vind vooral die 15k die je krijgt wel chill. Aangezien ik toch alleen mycareer speel. Al ga ik misschien dit jaar ook wel ff naar myteam kijken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Valt wel mee. 2 packs.
Ze gaan nu volgens mij wel met alleen bronze/silver/gold packs werken. En er is een auctionDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
myteam vind ik juist ziekquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind vooral die 15k die je krijgt wel chill. Aangezien ik toch alleen mycareer speel. Al ga ik misschien dit jaar ook wel ff naar myteam kijken.
Hala Madrid !
en een anaconda van 30cm.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op FOK heeft iedereen een goede baan![]()
op mij na dan want ik ben domRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Moet ik eerst wat beter worden voordat ik online ga spelen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Welke speler pak je? Tony is hoogste rated. Ricky Rubio is een baas. Dante Exum lijkt me ook cool.quote:
Heb je bij 14 MyTeam gespeeld? Wat was je favo lineup?![]()
Litmanen is toch een pannenkoekenbakker? Ben je niet de enigequote:Op maandag 6 oktober 2014 21:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
op FOK heeft iedereen een goede baan![]()
op mij na dan want ik ben dom![]()
zelfs pannenkoekenbakkers krijgen op fok wel 1800 eu in de week nettoquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Litmanen is toch een pannenkoekenbakker? Ben je niet de enige
#FreeTrapz![]()
Niet TP9 kiezen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke speler pak je? Tony is hoogste rated. Ricky Rubio is een baas. Dante Exum lijkt me ook cool.
Heb je bij 14 MyTeam gespeeld? Wat was je favo lineup?![]()
![]()
Exclusief fooien!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zelfs pannenkoekenbakkers krijgen op fok wel 1800 eu in de week netto![]()
Die verdienen meer dan de Balkenendenorm.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zelfs pannenkoekenbakkers krijgen op fok wel 1800 eu in de week nettoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
met gratis pannenkoeken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die verdienen meer dan de Balkenendenorm.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: