LCU is echt een bazen LEGO game. Had ook ernstige twijfels omdat ik vind dat humor in de film LEGO games de films om zeep helpt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Is Lego City undercover heel anders dan andere Lego games? Ik vond Lego Star Wars en Batman enzo erg leuk maar merkte dat ik Pirates en LOTR niet zo boeiend meer vind, het is steeds maar hetzelfde enzo, ben er wel beetje klaar mee.
Het is een free roaming LEGO game met referenties naar jaren 80 films.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Is Lego City undercover heel anders dan andere Lego games? Ik vond Lego Star Wars en Batman enzo erg leuk maar merkte dat ik Pirates en LOTR niet zo boeiend meer vind, het is steeds maar hetzelfde enzo, ben er wel beetje klaar mee.
Undercover is echt fucking vet op de Wii U, die filmreferenties zijn briljantquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:46 schreef CoExist het volgende:
[..]
LCU is echt een bazen LEGO game. Had ook ernstige twijfels omdat ik vind dat humor in de film LEGO games de films om zeep helpt.
LCU is nergens op gebaseerd en heeft een (luchtig) eigen verhaal. Tevens is er een knipoog naar enkele films maar niet zo dat het ergerlijk word.
Hier issie 100% uitgespeeld!
valt ook wel mee toch?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:21 schreef nomar83 het volgende:
Wisten we al eerder wat de prijs zou worden van die themes? Want 2 euro voor een Zelda-theme vind ik wel heel erg prijzig.
Het is maar net wat je er voor over hebtquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:21 schreef nomar83 het volgende:
Wisten we al eerder wat de prijs zou worden van die themes? Want 2 euro voor een Zelda-theme vind ik wel heel erg prijzig.
quote:This morning, on Twitter, Square-Enix confirmed that there won't be stereoscopic 3D for Final Fantasy Explorers (it was already the case in the TGS demo, but they confirmed it once again).
They also said that the game would support the Circle Pad Pro, for players not planning to get a New Nintendo 3DS. On both N3DS or 3DS+CCP, the second stick will be use to control the camera, and on the N3DS, ZL is used to lock-on monster, and ZR to lock on summons.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=133076624&postcount=1
quote:
Thanksquote:
Dit vroeg ik mij ook af, ben jij er inmiddels achter..?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef redboyke het volgende:
hoe moet je club nintendo van de game registreren?
club nintendo.be werkt niet
moet je .com nemen?
mmmmmmmm smell of new plastic
is mijn wifi slecht of is de online gameplay bij jullie ook zo laggy?
heb besloten om de punten niet te registreren en pas te registreren als ik 5 of 6 verschillende kaarten met pincode heb zodat ik direct iets kan kopen en ze niet vervallenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:38 schreef Danter het volgende:
[..]
Dit vroeg ik mij ook af, ben jij er inmiddels achter..?
Je weet dat de kraskaarten geldigheid ook maar van een beperkte duur is?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:38 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb besloten om de punten niet te registreren en pas te registreren als ik 5 of 6 verschillende kaarten met pincode heb zodat ik direct iets kan kopen en ze niet vervallen
online vond ik dit maar weet niet of het hetzelfde is voor beneluxquote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:53 schreef CoExist het volgende:
[..]
Je weet dat de kraskaarten geldigheid ook maar van een beperkte duur is?
Ik meende iets van 12 maanden ofzo.
heb geen idee hoe vaak die sterren vervallen.quote:Club Nintendo PIN codes on software will automatically expire 5 years from the original title release date in Australia and New Zealand. Once a PIN code has expired you will not be able to earn Stars from these products.
Ik vond laatst nog een Club Nintendo kraskaart van Mario Kart Double Dash!! uit 2004. Kon ik zonder problemen verzilveren.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
online vond ik dit maar weet niet of het hetzelfde is voor benelux
http://www.nintendo.com.au/index.php?action=news&nid=190
[..]
heb geen idee hoe vaak die sterren vervallen.
Kon indirect via Wii Point cardsquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:37 schreef Reintji het volgende:
In de VS kun je al jaren sparen voor Virtual Console software. Zouden ze hier ook moeten doen.
Ze vervallen 24 maanden na het registreren na het product.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:14 schreef redboyke het volgende:
[..]
online vond ik dit maar weet niet of het hetzelfde is voor benelux
http://www.nintendo.com.au/index.php?action=news&nid=190
[..]
heb geen idee hoe vaak die sterren vervallen.
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 00:37 schreef Reintji het volgende:
In de VS kun je al jaren sparen voor Virtual Console software. Zouden ze hier ook moeten doen.
Ergens vind ik het altijd zonde om je 'stars' hiervoor te gebruiken, aangezien je die cards ook gewoon online / in de winkel kan kopen. Toegegeven, de nodige items die in de shop voorkomen kun je ook vast wel op een marktplaats of eBay kopen, maar naar mijn idee lijken die de punten heel wat meer waard.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Kon indirect via Wii Point cards
Kan nog steeds, maar dan moet je eerst punten op je Wii account zetten, 4000 stars voor 1000 punten, dat is twee NES games of één SNES bijvoorbeeld. Die je dan weer moet "upgraden" voor een gereduceerd tarief in de eShop op de WiiU.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 07:20 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Kon indirect via Wii Point cards
ik heb de bovenste 10 van de lijst erin gezet dus tot en met LetsGame.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:09 schreef ikkevan1972 het volgende:
Ik mag nog geen pm sturen maar ik heb de friendcode van Aether en AlchemistO... en Arucard ingevoerd in mijn systeem en hoop dat hun ook mijn friendcode in willen vullen ?
Ik heb je friendcode toegevoegd, ik heb nog steeds 0 vrienden, ik hoop er snel een paar te hebben...quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:12 schreef PhoenixEliteNL het volgende:
Hey, mijn friendcode is 0533-6691-5977
Voorlopig Super Smash in bezit.
Er staat een hele lijst aan friend codes in de OP. DM wat mensen dat je ze toevoegt en je hebt zo een paar vrienden.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:01 schreef ikkevan1972 het volgende:
[..]
Ik heb je friendcode toegevoegd, ik heb nog steeds 0 vrienden, ik hoop er snel een paar te hebben...
Hoi nomar83, wat is DM ? Ik mag nog geen PM versturen omdat ik net lid ben en heb de lijst van de OP al in zitten voeren, niet alles maar de bovenste 10 en de onderste 12 en ik heb nog steeds 0 vrienden, dus ik hoop dat ik snel de eerste vriend ga ontvangen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:43 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Er staat een hele lijst aan friend codes in de OP. DM wat mensen dat je ze toevoegt en je hebt zo een paar vrienden.
Sorry hoor maar ik snap ook nog niet wat GM is ? Al die afkortingen..quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:51 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik denk dat als er een omwisselactie komt zijde GM ik die wel ga doen.
Oh ik heb het door, GM is Game Mania en je wilt dan je 3ds omruilen voor de nieuwe 3ds als die uit is en er een omruil actie zal zijn.. Sorry hoor, ik ben net nieuw hier en moet nog even wennen aan alle afkortingen etc.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 10:53 schreef ikkevan1972 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik snap ook nog niet wat GM is ? Al die afkortingen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |