SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Releasedate:
3 - 10- 2014 3ds
?- 11-2014 WiiU
Toernooi!
[ Bericht 0% gewijzigd door Gutanoth op 07-10-2014 10:26:32 ]
Duidelijk, thanks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:20 schreef nomar83 het volgende:
[..]
2DS voelt aan als een stuk speelgoed, die raad ik voor geen enkele game aan. Ik merkte wel dat er een verschil is tussen de oorspronkelijke 3DS en de XL; de grip bij de eerste is wat kleiner, daardoor eerder kramp in de handen maar om de een of andere reden vind ik de sholder buttons L en R fijner zitten. Toch blijft de XL favoriet, ik kan niet zonder groot scherm.
Inderdaad het is jammer dat je niet in de for fun mode 1 tegen 1 kan spelen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:45 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat zijn mensen irritant online zegVillagers: boompje bouwen aan dr zijkant, terugkomen amper mogelijk.
ZSS: pistooltje spammen
NESS: PK THUNDER PK THUNDER PK THUNDER!
Het is dat het zo eenvoudig te counteren is als je erop let, maar erg leuk is anders
Is die godtier dan ? dacht dat het duckhunt wasquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Net als Little Mac iemand afgemaakt, gaat hij naar Little Mac (ik als Mario). Maakt hem weer af, staat hij ineens stil met ~90% damage en is vervolgens weggegaan
Heerlijk die Little Mac haatMijn main
Gelukkig riep ik het al sinds zijn bekendmaking
Ik heb meer moeite met de ontzettende laggy gameplay. Speel megaman, geen move fatsoenlijk te doen zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:45 schreef Noppie2000 het volgende:
Wat zijn mensen irritant online zegVillagers: boompje bouwen aan dr zijkant, terugkomen amper mogelijk.
ZSS: pistooltje spammen
NESS: PK THUNDER PK THUNDER PK THUNDER!
Het is dat het zo eenvoudig te counteren is als je erop let, maar erg leuk is anders
Neuh, niet god-tier. Maar omdat hij nogal sterke klappen uitdeelt, roept men van wel. Daarom haten mensen op hem, wat totaal niet gefundeerd is verder.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is die godtier dan ? dacht dat het duckhunt was
Welke modus speel je? Vandaag een paar uur gespeeld, zowel free-for-all, 1v1 als team battles (allen for glory) en in slechts 1 match lag gezien. Valt dus reuze mee in mijn ervaring in ieder geval.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb meer moeite met de ontzettende laggy gameplay. Speel megaman, geen move fatsoenlijk te doen zo.
Gaat nog wel veranderen mettertijd als mensen er op kunnen reageren .quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Neuh, niet god-tier. Maar omdat hij nogal sterke klappen uitdeelt, roept men van wel. Daarom haten mensen op hem, wat totaal niet gefundeerd is verder.
[..]
alles geprobeerd, alles lagt als de tyfus. Niet te doen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Neuh, niet god-tier. Maar omdat hij nogal sterke klappen uitdeelt, roept men van wel. Daarom haten mensen op hem, wat totaal niet gefundeerd is verder.
[..]
Welke modus speel je? Vandaag een paar uur gespeeld, zowel free-for-all, 1v1 als team battles (allen for glory) en in slechts 1 match lag gezien. Valt dus reuze mee in mijn ervaring in ieder geval.
Ligt aan je internet dan als het bij alles zo is. Ga dichter bij je router zitten of gooi wat ports Open.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
alles geprobeerd, alles lagt als de tyfus. Niet te doen.
Nee hoor, dota, CoD. en al t andere wat online is speelt normaal. Nu lagtt trouwens al een stuk minderquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ligt aan je internet dan als het bij alles zo is. Ga dichter bij je router zitten of gooi wat ports Open.
Dan heb je of pech of slecht internetquote:Op maandag 6 oktober 2014 20:36 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
alles geprobeerd, alles lagt als de tyfus. Niet te doen.
kijk is een begin gemaaktquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:22 schreef Gutanoth het volgende:
Ik denk dat het al heel vlug tijd voor een toernooi wordt!
Haha, volgens mij heeft Nintendo begrepen hoe ze weer in de zwarte cijfers moeten komenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:49 schreef CoExist het volgende:
De Nintendo 3DS heeft een nieuwe systeemupdate gekregen en is nu naar versie 9.0.0-20 gegaan.
Met deze nieuwe versie is het mogelijk om jouw Nintendo 3DS een thema mee te geven. Er zullen gratis thema's aanwezig zijn en tevens betaalde. Tevens is het vanaf nu mogelijk om screenshots te maken van het HOME Menu. Als laatste heeft de update ervoor gezorgd dat de informatie van titels in de Nintendo eShop overzichtelijker zijn en gemakkelijker te vinden moeten zijn.
Niemand verplicht je om het te gebruiken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:13 schreef CoExist het volgende:
¤ 1,99 voor een thema.
Ik houd er niet zo van. Op de PlayStation 3 heb ik het ook nooit gebruikt.
Ik zou veel liever een eigen afbeelding of foto willen uploaden.
Ik heb er een topic over. Gemaaktquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 06:25 schreef Gutanoth het volgende:
Vraag me alleen af hoe je zoiets zou kunnen organiseren. Is er een soort van Toernooi vorm in SSB3DS? heb het nog niet raak kunnen kijken
Awesomequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:38 schreef Noppie2000 het volgende:
Heb het Zelda thema grkocht, nu Hyrule theme draaien op mijn hoofdmenu
thanksquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:30 schreef Gutanoth het volgende:
Link naar het toernooi topic in de OP toegevoegd
het toernooi gaat vooral online dus kwa tijd moet het lukkenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:17 schreef Lhyanna het volgende:
Als je een datum hebt wil ik wel meedoen met een toernooi. Mijn agenda zit alleen aardig vol dus durf me niet nu al op te geven
Hopelijk in de Wii U versie weet. Mis ook events heel ergquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:09 schreef Redbullkid het volgende:
Wel echt jammer dat ze geen toernooi modus meer hebben. Hadden ze gewoon een online content van kunnen maken.
beetje jammer inderdaad maar ik heb een manier gevonden om toch een toernooi te kunnen gevenquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:09 schreef Redbullkid het volgende:
Wel echt jammer dat ze geen toernooi modus meer hebben. Hadden ze gewoon een online content van kunnen maken.
Iemand opent een friendroom?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 11:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
beetje jammer inderdaad maar ik heb een manier gevonden om toch een toernooi te kunnen geven
doe je mee met tournoiquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
ik ga ssb kopen a.s donderdag![]()
bazen spel
denk ik welquote:
Slaat nergens op. Kom hem amper tegen en anders is hij makkelijk te counteren. Trekt vanzelf weer helemaal recht, maar mensen lijken het graag op tr blazen, net als lag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:55 schreef nomar83 het volgende:
http://kotaku.com/smash-b(...)m-for-now-1643379258
Was ik eerlijk gezegd ook een beetje bang voor.
jij ook ssb?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is die godtier dan ? dacht dat het duckhunt was
ik a.s donderdag kopen juichenquote:
pika pikaquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ratatatatata koekoek voor jigglypuff
kirbyquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is niet zo goedzowel short als long range
Iedereen heeft een andere ervaring ermee, persoonlijk kom ik veel Little Macs tegen online en vind ik ook maar de kleinste aanwezigheid van lag irritant. Maar verder:quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Kom hem amper tegen en anders is hij makkelijk te counteren. Trekt vanzelf weer helemaal recht, maar mensen lijken het graag op tr blazen, net als lag.
Als ook maar 1 iemand lagt, heeft iedereen er last van. Met 4 man is die kans stukken groter dan 1v1.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 12:42 schreef Zspirit het volgende:
Ligt het aan mij of ontbreek de regional functie bij het zoeken naar online tegenstanders?
paar potjes online gespeelde de meeste zijn echt te laggy voor worden.
Voor de duidelijkheid ik heb 150mb/s glssvezel en zit letterlijk naast mn wireless N router.
1 tegen 1 gaat wel maar games met meerdere mensen laggen bij mij vaak als de pest.
En dan heb je nog om de zoveel potjes een potje dat ik zelf host ben ofzo, dan win ik ook bijna altijd dus je merkt ook dat je dan in het voordeel bent.
Hebben meer mensen hier last van of tips om het te verhelpen?
Irritant dat je helemaal opnieuw moet beginnen als je af gaat. Ik zou uit willen zetten dat je automatisch een level omlaag gaat als je in de final round verliest.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Eindelijk classic op 9.0 uitgespeeld, de tering wat lastig
Ja, maar dan is meteen de uitdaging weg!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Irritant dat je helemaal opnieuw moet beginnen als je af gaat. Ik zou uit willen zetten dat je automatisch een level omlaag gaat als je in de final round verliest.
Qua uitdaging heb je wel gelijk maar tevaak gehad dat de weg naar de finale poep simpel is en je vervolgens nipt verliest dan heb je alles voor niks gedaan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:46 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, maar dan is meteen de uitdaging weg!
Vind ik ook hoor, geef mij maar het oude systeem.
Ik kan Master Core eindelijk met moeite verslaan op 7.0, met 9.0 ging ik 4x af.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:14 schreef Noppie2000 het volgende:
Eindelijk classic op 9.0 uitgespeeld, de tering wat lastig
ik heb hemquote:Op woensdag 8 oktober 2014 00:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die is wel goedPoppetjes opzuigen
Ik ook . voelt vreemd aan op z,on klein schermpje en die mini knopjesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:52 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb hem
ben nog aan het trainen
mijn vingers doen au auquote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ook . voelt vreemd aan op z,on klein schermpje en die mini knopjes
Classic, challenges, smash run etc. Heb er al 8 ofzoquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:46 schreef Gutanoth het volgende:
Argh! Ik krijg die ene challenge maar niet waar je 3 soorten kleding moet verzamelen! Waar krijg ik die!?
Heel toevallig haalde ik door Zoek & Smash net de 3e!quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:48 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Classic, challenges, smash run etc. Heb er al 8 ofzo
Zijn nog wel meer domme challenges, geloof mequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef Gutanoth het volgende:
Worden in één keer meteen 15 van die hokjes op de 2e pagina geopend!
also, wtf is dit voor domme challenge:
Laat de game meer dan 8 uur aanstaan
Die had ik al.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:57 schreef Gutanoth het volgende:
Worden in één keer meteen 15 van die hokjes op de 2e pagina geopend!
also, wtf is dit voor domme challenge:
Laat de game meer dan 8 uur aanstaan
Die op de wii u zag er anders niet zo geweldig uit...quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 03:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]niet zo hard drukken en draaien
nou nouquote:
ben je nog aan trainen? ik niet meerquote:
ik nog een beetje . bepaalde match-ups onder knie krijgenquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:54 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ben je nog aan trainen? ik niet meer
Zit dan ook betere hardware in he.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:46 schreef donald_dick het volgende:
De New Nintendo 3DS start wel een stuk sneller op zeg!
wat is er mis met een groter schermquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zit dan ook betere hardware in he.
Vind het wel jammer dat je moet kiezen tussen groter scherm of faceplates verwisselen, waarom niet en/en?
veel als je dan niet de optie hebt om de faceplate te veranderen zoals het kleinere modelquote:Op maandag 13 oktober 2014 19:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat is er mis met een groter scherm
zelf vind ik dat er meer dan genoeg goede games zijnquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 16:18 schreef ems. het volgende:
Klein beetje offtopic: Waar kan ik voor een beetje redelijke prijs een nieuwe 3DS XL ophalen/bestellen? Ik vind +-200 euro wat veel voor een apparaatje waar ik maar één game op ga spelen
Oh, ik ook hoor. Geen twijfel daarover maar in combinatie met mijn werk heb ik simpelweg niet zoveel tijd om die andere games ook te checken tenzij ik vakantie oid heb. Het was geen kritiek op de 3DS zelf en de andere toffe games komen later ook zeker aan de beurt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
zelf vind ik dat er meer dan genoeg goede games zijn
3DS is juist ideaal om korte potjes op te spelen, voor mensen met een drukke baan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 18:16 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, ik ook hoor. Geen twijfel daarover maar in combinatie met mijn werk heb ik simpelweg niet zoveel tijd om die andere games ook te checken tenzij ik vakantie oid heb. Het was geen kritiek op de 3DS zelf en de andere toffe games komen later ook zeker aan de beurt.
Ik heb wel tijd om games te spelen maar die richt ik liever op mijn PC. Op 3DS spelen tussendoor is sowieso het plan, maar het gaat mij in de eerste plaats om smash bros, niet per sé de rest van de games.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 21:11 schreef nomar83 het volgende:
[..]
3DS is juist ideaal om korte potjes op te spelen, voor mensen met een drukke baan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2014 08:53 schreef Noppie2000 het volgende:
yesssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jahoor werkt prima vind ik, krijg wel last van mn handen na n half uur.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:11 schreef HeavensAxe het volgende:
Is de besturing een beetje chill op de 3DS?
Toffe trailerquote:
Kan dat ja? ik dacht dat je alleen de voorgeselecteerde muziek kon instellen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:38 schreef Noppie2000 het volgende:
Heb het Zelda thema grkocht, nu Hyrule theme draaien op mijn hoofdmenu
Dat je verplicht een level omlaag gaat als je verliest is drie x kut.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:58 schreef Noppie2000 het volgende:
Niet echt. Sowieso moet je classic niet langer spelen dan nodig.
Sorry hoor maar zo versla ik al 20 jaar mijn eindbazen als het de eerste keer niet lukt kijken wat je fout doet en daarvan leren door het nog een keer te doen. Als je dan zo als in deze game die vorige stages ook moet doen is dat gewoon drie keer niks.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef Noppie2000 het volgende:
Simpel: niet verliezen, continue is voor watjes
Ja, dat was het inderdaad.quote:Op zondag 15 februari 2015 08:18 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik neem daan dat da die Rayman leak was? Ik kan het geliven, maar het feit dat ze geen gameplay lieten zien maakt me sceptisch.
ik main niemand kijk meer naar mijn tegenstanders.quote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef 12 het volgende:
Gaaf!
Ik zie trouwens dat dit topic een beetje dood is en dat is jammerMijn vraag aan iedereen hier is, wie is jullie main? Mijn main is Luigi!
Mario en King Dedede.quote:Op maandag 6 april 2015 22:26 schreef 12 het volgende:
Gaaf!
Ik zie trouwens dat dit topic een beetje dood is en dat is jammerMijn vraag aan iedereen hier is, wie is jullie main? Mijn main is Luigi!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |