Maar dan kan je 'm nog nergens op aansluiten:quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Drogonno het volgende:
http://www.earthingnederl(...)en-een-aansluitkabel
37 euro is het goedkoopst wat ze hebben en iets wat ik misschien ga kopen als ik niks goedkopers kan vinden
Dat maakt het alweer 46 euro.quote:Heb je nog geen aardingsstekker en wil je de aardingsmat wel aansluiten op een aardingsstekker, dan dien je de aardingsmat (met of zonder hoes) met EU set te bestellen.
Landbouwproducten die we eten groeien goed van mest. Dan moet het ook wel een goed idee zijn om koeienpoep in mijn aderen te spuiten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:14 schreef Drogonno het volgende:
op zich heb ik nog geen doordachte antwoorden gekregen, maar voor al deze mensen wat stof tot nadenken
punt 1 acupunctuur is al een aantal eeuwen een manier om energie in je lichaam te wijzigen
punt 2 wetenschappelijk bewezen leven onder een hoogspanningsmast is niet bevorderlijk voor je
gezondheid zo ook onder zendmasten
punt 3 wij functioneren dmv elektrische signalen (dus ook beïnvloedbaar )
punt 4 het sick building syndroom werd ook jaren als kwats afgedaan
oude wijsheid te veel is niet goed. dus nadenken en probeer een totaal beeld te creëren,
want en daar hebben een aantal reacties gelijk in het is te eenzijdig
Niet bewezen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:14 schreef Drogonno het volgende:
op zich heb ik nog geen doordachte antwoorden gekregen, maar voor al deze mensen wat stof tot nadenken
punt 1 acupunctuur is al een aantal eeuwen een manier om energie in je lichaam te wijzigen
Had niets met zendmasten te maken maar de sociale klasse van mensen die onder zendmasten leefden.quote:punt 2 wetenschappelijk bewezen leven onder een hoogspanningsmast is niet bevorderlijk voor je
gezondheid zo ook onder zendmasten
Ja maar je vangt niet meer elektrische signalen op op blote voetenquote:punt 3 wij functioneren dmv elektrische signalen (dus ook beïnvloedbaar )
Okay. Dat maakt dit nog niet waar. "Het sick building syndrome werd afgedaan als kwatsch, daarom bestaan elfjes". Hoe werkt dit? Wat denk je dat sick building syndrome is?quote:punt 4 het sick building syndroom werd ook jaren als kwats afgedaan
Nee, absoluut niet, hoe graag de alternatieve hoek dat ook zou willen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:14 schreef Drogonno het volgende:
Juist niet, elk meta-analyse toont juist dat er geen significant verband is tussen zend-, hoogspanningsmasten en gezondheid.quote:punt 2 wetenschappelijk bewezen leven onder een hoogspanningsmast is niet bevorderlijk voor je gezondheid zo ook onder zendmasten
De mate waarin en waarmee je de beïnvloeding wilt bewerkstelligen staat ter discussie en slaat nergens op.quote:punt 3 wij functioneren dmv elektrische signalen (dus ook beïnvloedbaar )
En is dat nog steeds. Wat dat met aarden te maken heeft, geen idee.quote:punt 4 het sick building syndroom werd ook jaren als kwats afgedaan
Dat jij overtuigd ben tin de werking, betekent niet dat iedereen dat is. Met de huidige kennis kan een systeem zoals deze niet werken. Of eigenlijk, het werkt wel, maar zal geen effect sorteren.quote:oude wijsheid te veel is niet goed. dus nadenken en probeer een totaal beeld te creëren,
want en daar hebben een aantal reacties gelijk in het is te eenzijdig
Als het geaard moet zijn kan je ook de kraan in de badkamer of keuken aanrakenquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Drogonno het volgende:
http://www.earthingnederl(...)en-een-aansluitkabel
37 euro is het goedkoopst wat ze hebben en iets wat ik misschien ga kopen als ik niks goedkopers kan vinden
Ik zou het eerst door het raam gooien, dan in de grond spijkeren en dan pas teruglopen naar de slaapkamer en het om je teen binden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:38 schreef jogy het volgende:
Een nog goedkopere manier van testen is gewoon door een ijzerdraad om je grote teen te binden (Niet te strak!) en dan het ijzerdraad uit het raam te gooien en in de grond te spijkeren. Kost je 4 euro. En natuurlijk maar hopen dat er geen grapjas aan het draadje trekt.
Daar heb je wel een goed punt. Als ik mijn briljante idee heb gepatenteerd en op de markt ga brengen voor maar ¤ 99,95 mag jij de handleiding schrijvenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 09:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou het eerst door het raam gooien, dan in de grond spijkeren en dan pas teruglopen naar de slaapkamer en het om je teen binden.
just in case...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |