abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145258668
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Drogonno het volgende:
http://www.earthingnederl(...)en-een-aansluitkabel

37 euro is het goedkoopst wat ze hebben en iets wat ik misschien ga kopen als ik niks goedkopers kan vinden
Maar dan kan je 'm nog nergens op aansluiten:
quote:
Heb je nog geen aardingsstekker en wil je de aardingsmat wel aansluiten op een aardingsstekker, dan dien je de aardingsmat (met of zonder hoes) met EU set te bestellen.
Dat maakt het alweer 46 euro.

Een boel geld voor gebakken lucht aarde.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:58:31 #27
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145259175
SEX / vraagje over aarding
Misschien staat hier nog wat nuttigs.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:14:43 #28
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_145259842
op zich heb ik nog geen doordachte antwoorden gekregen, maar voor al deze mensen wat stof tot nadenken

punt 1 acupunctuur is al een aantal eeuwen een manier om energie in je lichaam te wijzigen
punt 2 wetenschappelijk bewezen leven onder een hoogspanningsmast is niet bevorderlijk voor je
gezondheid zo ook onder zendmasten
punt 3 wij functioneren dmv elektrische signalen (dus ook beïnvloedbaar )
punt 4 het sick building syndroom werd ook jaren als kwats afgedaan

oude wijsheid te veel is niet goed. dus nadenken en probeer een totaal beeld te creëren,
want en daar hebben een aantal reacties gelijk in het is te eenzijdig
  maandag 6 oktober 2014 @ 17:17:24 #29
267651 Klaploper
Wetenschappelijk onderzoeker
pi_145259944
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:14 schreef Drogonno het volgende:
op zich heb ik nog geen doordachte antwoorden gekregen, maar voor al deze mensen wat stof tot nadenken

punt 1 acupunctuur is al een aantal eeuwen een manier om energie in je lichaam te wijzigen
punt 2 wetenschappelijk bewezen leven onder een hoogspanningsmast is niet bevorderlijk voor je

oude wijsheid te veel is niet goed. dus nadenken en probeer een totaal beeld te creëren,
Landbouwproducten die we eten groeien goed van mest. Dan moet het ook wel een goed idee zijn om koeienpoep in mijn aderen te spuiten.
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
  maandag 6 oktober 2014 @ 18:06:10 #30
8369 speknek
Another day another slay
pi_145261951
quote:

Niet bewezen.
quote:
Had niets met zendmasten te maken maar de sociale klasse van mensen die onder zendmasten leefden.
quote:
Ja maar je vangt niet meer elektrische signalen op op blote voeten
quote:
Okay. Dat maakt dit nog niet waar. "Het sick building syndrome werd afgedaan als kwatsch, daarom bestaan elfjes". Hoe werkt dit? Wat denk je dat sick building syndrome is?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_145262829
quote:

Nee, absoluut niet, hoe graag de alternatieve hoek dat ook zou willen.
quote:
punt 2 wetenschappelijk bewezen leven onder een hoogspanningsmast is niet bevorderlijk voor je gezondheid zo ook onder zendmasten
Juist niet, elk meta-analyse toont juist dat er geen significant verband is tussen zend-, hoogspanningsmasten en gezondheid.
quote:
De mate waarin en waarmee je de beïnvloeding wilt bewerkstelligen staat ter discussie en slaat nergens op.
quote:
En is dat nog steeds. Wat dat met aarden te maken heeft, geen idee.
quote:
Dat jij overtuigd ben tin de werking, betekent niet dat iedereen dat is. Met de huidige kennis kan een systeem zoals deze niet werken. Of eigenlijk, het werkt wel, maar zal geen effect sorteren.
Daarnaast kun je met wat knutselen voor veel minder geld precies hetzelfde (non)effect voor elkaar krijgen.

Echter laat je door dit scepticisme niet weerhouden zo'n ding te kopen en te kijken of het voor jou wat doet. 50 euro is niet een wereldbedrag voor een test.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_145273113
Magneten dragen was ook al zo iets, je had magnetische armbanden en magnetische halskettingen.
Laatst sprak ik iemand die magneten op zijn waterleiding had gemonteerd, het water moest er lekkerder van gaan smaken en geen kalkaanslag geven.
Ook zou de auto veel zuiniger gaan lopen met magneten op de brandstofleiding.
Dat kon je ook krijgen met een piramide van karton of plastik op de hoedenplank of onder de motorkap, zelfs scheermesjes bleven er scherp door als je ze in een piramide stopte en voedsel bedierf er niet in.
Nu moet alles geaard worden, van tijd tot tijd duiken er van dit soort ideeën op om je geld uit de zak te kloppen maar die geen enkel resultaat geven.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 09:05:59 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_145321289
Als ik dit soort topics lees vraag ik me af waarom ik geen slecht mens ben, ik zou me drie slagen in de rondte kunnen verdienen aan onzinverlengsnoeren, magnetische munten en zwendelpendels
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 oktober 2014 @ 09:38:39 #34
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145321774
Een nog goedkopere manier van testen is gewoon door een ijzerdraad om je grote teen te binden (Niet te strak!) en dan het ijzerdraad uit het raam te gooien en in de grond te spijkeren. Kost je 4 euro. En natuurlijk maar hopen dat er geen grapjas aan het draadje trekt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_145321790
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 15:59 schreef Drogonno het volgende:
http://www.earthingnederl(...)en-een-aansluitkabel

37 euro is het goedkoopst wat ze hebben en iets wat ik misschien ga kopen als ik niks goedkopers kan vinden
Als het geaard moet zijn kan je ook de kraan in de badkamer of keuken aanraken
pi_145321856
quote:
10s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:38 schreef jogy het volgende:
Een nog goedkopere manier van testen is gewoon door een ijzerdraad om je grote teen te binden (Niet te strak!) en dan het ijzerdraad uit het raam te gooien en in de grond te spijkeren. Kost je 4 euro. En natuurlijk maar hopen dat er geen grapjas aan het draadje trekt.
Ik zou het eerst door het raam gooien, dan in de grond spijkeren en dan pas teruglopen naar de slaapkamer en het om je teen binden.

just in case...
in a crowd you lose humanity
  woensdag 8 oktober 2014 @ 09:56:56 #37
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_145322150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 09:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ik zou het eerst door het raam gooien, dan in de grond spijkeren en dan pas teruglopen naar de slaapkamer en het om je teen binden.

just in case...
Daar heb je wel een goed punt. Als ik mijn briljante idee heb gepatenteerd en op de markt ga brengen voor maar ¤ 99,95 mag jij de handleiding schrijven :).
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')