abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145257420
Ik wil ook nog eens neukreizen. Wat zouden de beste bestemmingen zijn?
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:14:10 #127
416020 K44S
The bearded man
pi_145257441
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef LelijKnap het volgende:
Volgens een teammaatje: Stockholm.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:15:00 #128
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145257482
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Die logica dus inderdaad. Als je niet overweg kunt met het feit dat ze zich als een hoer gedraagt ben je een slappeling.
Ik kan me voorstellen dat je geen vrouw wil die 100+ partners heeft gehad, maar maakt dat haar een hoer?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145257483
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:14 schreef K44S het volgende:
Volgens een teammaatje: Stockholm.
Omdat Zweeds of omdat ze daar ook daadwerkelijk los kunnen gaan?
pi_145257497
quote:
Elke plek waar Australische bimbo's komen denk ik zo..
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:15:27 #131
416020 K44S
The bearded man
pi_145257507
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Omdat Zweeds of omdat ze daar ook daadwerkelijk los kunnen gaan?
Als ik hem mag geloven, beiden.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:15:35 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145257511
quote:
Scandinavische landen, veel daar zijn gek op buitenlandse mannen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_145257546
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef snakelady het volgende:
Scandinavische landen, veel daar zijn gek op buitenlandse mannen.
Vooral mannen met donker haar en donkere (puppy) ogen?
pi_145257556
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Die logica dus inderdaad. Als je niet overweg kunt met het feit dat ze zich als een hoer gedraagt ben je een slappeling.
Ben je ook, moeten ze toch lekker zelf weten, welke verantwoording hebben ze dan naar jou af te leggen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:17:45 #135
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_145257584
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:16 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Vooral mannen met donker haar en donkere (puppy) ogen?
Vast wel. :P
pi_145257592
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef keste010 het volgende:
Elke plek waar Australische bimbo's komen denk ik zo..
In Australië zijn het vooral de reizende uit Europa, (Z-)Amerika en Azië die de sletjes zijn.
pi_145257614
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ben je ook, moeten ze toch lekker zelf weten, welke verantwoording hebben ze dan naar jou af te leggen?
Geen...

tot ze iets met/van je willen.
pi_145257713
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:17 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

In Australië zijn het vooral de reizende uit Europa, (Z-)Amerika en Azië die de sletjes zijn.
Dat is niet zo gek, aangezien de Australische sletjes zelf in het buitenland zitten ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_145257727
quote:
Bali, Kuta afgelopen maand nog op vakantie geweest. Een beetje het Salou van Bali, vol met gewillige Australische dames.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:22:31 #140
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_145257774
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Strikt genomen geen enkele, nee. Alleen vind jij een vrouw die zich op vakantie (of gewoon thuis) door een hele serie willekeurige kerels laat afwerken nog interessant!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:23:40 #141
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145257828
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:22 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Strikt genomen geen enkele, nee. Alleen vind jij een vrouw die zich op vakantie (of gewoon thuis) door een hele serie willekeurige kerels laat afwerken nog interessant!?
TS wil er toch mee neuken?
The love you take is equal to the love you make.
pi_145257871
quote:

[..]

Wat niet weet, wat niet deert. Tevens, moeten ze zelf weten, heb ik geen reet mee te maken. Net zoals zij er ook niets mee te maken heb wat ik doe.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:24:51 #143
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145257877
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Vrouw x ziet er mooi uit en beweert dat ze graag een lieve, betrouwbare man wilt. Een vaste relatie.
Op een week tijd heb ik haar 3 keer betrapt met een random dude die haar ligt te batsen in de douche van een jeugdherberg. Hoe meer verschillende kerels, hoe beter

Vrouw y zegt dat ze me toch zo'n lieve jongen vindt. Moet je respect voor hebben, zo zijn er niet veel.. (??)
Een uur later heeft ze niet in de gaten dat ik nog in de kamer zit, en zegt ze tegen haar vriendin dat ik een mak lammetje ben

Vrouw z wilt graag mijn platonische vriendin zijn. "zonder meer".
Na een hoop signalen waar ik niet op in ben gegaan (omdat ze niet aantrekkelijk zijn) hebben al deze zogezegde vriendinnen van me, me op facebook verwijderd.
Letterlijke alle 20 vrouwen van de 600 die ik op facebook heb, hebben me verwijderd nadat ik niet op hun avances ben ingegaan.

Maar ik wil graag beter begrijpen wat een vrouw bedoelt als ze tegen me praat.
Is TS een troll? Eventjes een kleine analyse van de situatie:

Vrouw X gok ik tussen de 16 en 26 en zit in haar 'wilde periode'. Ze wilt gewoon geneukt worden en is een geil sletje, of in ieder geval makkelijk geil te krijgen en over haar grenzen heen te halen. Als ze dit van haarzelf zou erkennen dan is ze pas echt een sletje, dus ze maakt haarzelf wijs dat ze een “lieve, betrouwbare” man wilt voor een vaste relatie.

Over vrouw Y kan ik alleen maar zeggen dat dit voor heel veel vrouwen geldt. Niemand wil een lieve jongen. Ze willen een stoere vent. Ze vindt jou aardig en leuk voor in de friendzone maar zou zonder twijfelen misbruik van je maken als dat kon (d.m.v. aangeboden drankjes, meerijden, klusjes, etc.).

Vrouw Z zou ik direct mijden. Kom op zeg, wat is dat nou? Een relatie zonder seks? Serieus :')

Misschien moet je wat meer seksueel gaan zijn rond de dames. Laat ze maar weten dat je een gezonde jongeman bent en dat je ook je behoeftes hebt, misschien dat je zo minder snel in de friendzone of 'platonische relaties' wordt gezet? Lekker nonchalant doen en laat ze maar denken dat je keuze genoeg hebt. Zo perfect als ze denkt dat ze is, is ze niet. Dat mag je ook best subtiel laten merken.

Verder zou ik niet luisteren naar wat bedoelt als ze iets zegt, maar zou ik kijken naar wat ze doet. Daden zeggen meer dan woorden en uit jouw verhaal blijkt ook wel weer dat je die woorden (vrouw X) met een korrel zout had mogen nemen.

Zijn er vrouwen met wie je goed op kan schieten? Kijk dan eens in hun telefoon. Ze krijgen dagelijks, en vooral na het stappen, tientallen berichtjes van kerels die haar bewonderen en alles voor haar willen doen om maar haar handje te mogen vasthouden. Zorg dat jij niet één van die velen wordt. Sta hierboven, wees beter dan dat. Ik lach me dood als ik de wanhopige pogingen op mijn vriendin haar Facebook en telefoon weer zie binnenstromen na een avondje stappen :')
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:26:19 #144
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145257935
quote:

[..]

Voor een avondje seks lijkt me dat prima, dan weet ik dat het me ook niet veel moeite gaat kosten.

Voor een relatie? Hell no..
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:30:59 #145
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145258116
lijkt soms wel dat men voor een relatie het liefst een maagd wil met neukervaring :'), en voor een one-night stand een slet zonder neukervaring...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:31:50 #146
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_145258145
quote:
2s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat niet weet, wat niet deert. Tevens, moeten ze zelf weten, heb ik geen reet mee te maken. Net zoals zij er ook niets mee te maken heb wat ik doe.
Tja, ik hoef iig geen hoer.

Wel grappig: je doet hier alsof je de grootste playboy bent die zelf de ene na de andere bitch neukt en daarom geen neuk geeft om de sexuele moraal van het vlees waar je pik in steekt. Echter na een snelle blik in je fobo kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat dat toch lichtelijk grootspraak is.

Let wel: ik stel niet dat ik zo'n geweldige hunk ben die het ene na het andere lekker wijf neukt.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Official ESF Kreviewer maandag 6 oktober 2014 @ 16:35:59 #147
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145258308
quote:
14s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:30 schreef Re het volgende:
lijkt soms wel dat men voor een relatie het liefst een maagd wil met neukervaring :'), en voor een one-night stand een slet zonder neukervaring...
Graag. Waar vind ik die? Liefst 18 jaar en bloedmooi ook.
pi_145258345
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 16:31 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Wel grappig: je doet hier alsof je de grootste playboy bent die zelf de ene na de andere bitch neukt en daarom geen neuk geeft om de sexuele moraal van het vlees waar je pik in steekt. Echter na een snelle blik in je fobo kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat dat toch lichtelijk grootspraak is.

Let wel: ik stel niet dat ik zo'n geweldige hunk ben die het ene na het andere lekker wijf neukt.
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat het mij geen reet boeit, omdat ik vind dat het hun ook geen reet hoeft te boeien. Dat ik er volgens jou (dankzij een foto) niet uitzie alsof ik veel neuk, heeft daar toch geen fuck mee te maken? :')
pi_145258349
quote:

[..]

Uiterlijk zegt vrijwel niks over of iemand de ene na de ander neukt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:38:09 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145258386
quote:

[..]

nigga please :D
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')