Volgens een teammaatje: Stockholm.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef LelijKnap het volgende:
Ik wil ook nog eens neukreizen. Wat zouden de beste bestemmingen zijn?
Ik kan me voorstellen dat je geen vrouw wil die 100+ partners heeft gehad, maar maakt dat haar een hoer?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Die logica dus inderdaad. Als je niet overweg kunt met het feit dat ze zich als een hoer gedraagt ben je een slappeling.
Elke plek waar Australische bimbo's komen denk ik zo..quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef LelijKnap het volgende:
Als ik hem mag geloven, beiden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat Zweeds of omdat ze daar ook daadwerkelijk los kunnen gaan?
Scandinavische landen, veel daar zijn gek op buitenlandse mannen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef LelijKnap het volgende:
Vooral mannen met donker haar en donkere (puppy) ogen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef snakelady het volgende:
Scandinavische landen, veel daar zijn gek op buitenlandse mannen.
Ben je ook, moeten ze toch lekker zelf weten, welke verantwoording hebben ze dan naar jou af te leggen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Die logica dus inderdaad. Als je niet overweg kunt met het feit dat ze zich als een hoer gedraagt ben je een slappeling.
Vast wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vooral mannen met donker haar en donkere (puppy) ogen?
In Australië zijn het vooral de reizende uit Europa, (Z-)Amerika en Azië die de sletjes zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:15 schreef keste010 het volgende:
Elke plek waar Australische bimbo's komen denk ik zo..
Geen...quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ben je ook, moeten ze toch lekker zelf weten, welke verantwoording hebben ze dan naar jou af te leggen?
Dat is niet zo gek, aangezien de Australische sletjes zelf in het buitenland zittenquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In Australië zijn het vooral de reizende uit Europa, (Z-)Amerika en Azië die de sletjes zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
Bali, Kuta afgelopen maand nog op vakantie geweest. Een beetje het Salou van Bali, vol met gewillige Australische dames.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:13 schreef LelijKnap het volgende:
Strikt genomen geen enkele, nee. Alleen vind jij een vrouw die zich op vakantie (of gewoon thuis) door een hele serie willekeurige kerels laat afwerken nog interessant!?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben je ook, moeten ze toch lekker zelf weten, welke verantwoording hebben ze dan naar jou af te leggen?
TS wil er toch mee neuken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Strikt genomen geen enkele, nee. Alleen vind jij een vrouw die zich op vakantie (of gewoon thuis) door een hele serie willekeurige kerels laat afwerken nog interessant!?
Wat niet weet, wat niet deert. Tevens, moeten ze zelf weten, heb ik geen reet mee te maken. Net zoals zij er ook niets mee te maken heb wat ik doe.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Strikt genomen geen enkele, nee. Alleen vind jij een vrouw die zich op vakantie (of gewoon thuis) door een hele serie willekeurige kerels laat afwerken nog interessant!?
Is TS een troll? Eventjes een kleine analyse van de situatie:quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef no_pain_no_gain het volgende:
Vrouw x ziet er mooi uit en beweert dat ze graag een lieve, betrouwbare man wilt. Een vaste relatie.
Op een week tijd heb ik haar 3 keer betrapt met een random dude die haar ligt te batsen in de douche van een jeugdherberg. Hoe meer verschillende kerels, hoe beter
Vrouw y zegt dat ze me toch zo'n lieve jongen vindt. Moet je respect voor hebben, zo zijn er niet veel.. (??)
Een uur later heeft ze niet in de gaten dat ik nog in de kamer zit, en zegt ze tegen haar vriendin dat ik een mak lammetje ben
Vrouw z wilt graag mijn platonische vriendin zijn. "zonder meer".
Na een hoop signalen waar ik niet op in ben gegaan (omdat ze niet aantrekkelijk zijn) hebben al deze zogezegde vriendinnen van me, me op facebook verwijderd.
Letterlijke alle 20 vrouwen van de 600 die ik op facebook heb, hebben me verwijderd nadat ik niet op hun avances ben ingegaan.
Maar ik wil graag beter begrijpen wat een vrouw bedoelt als ze tegen me praat.
Voor een avondje seks lijkt me dat prima, dan weet ik dat het me ook niet veel moeite gaat kosten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:22 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tja, ik hoef iig geen hoer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert. Tevens, moeten ze zelf weten, heb ik geen reet mee te maken. Net zoals zij er ook niets mee te maken heb wat ik doe.
Graag. Waar vind ik die? Liefst 18 jaar en bloedmooi ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:30 schreef Re het volgende:
lijkt soms wel dat men voor een relatie het liefst een maagd wil met neukervaring, en voor een one-night stand een slet zonder neukervaring...
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg alleen dat het mij geen reet boeit, omdat ik vind dat het hun ook geen reet hoeft te boeien. Dat ik er volgens jou (dankzij een foto) niet uitzie alsof ik veel neuk, heeft daar toch geen fuck mee te maken?quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Tja, ik hoef iig geen hoer.
Wel grappig: je doet hier alsof je de grootste playboy bent die zelf de ene na de andere bitch neukt en daarom geen neuk geeft om de sexuele moraal van het vlees waar je pik in steekt. Echter na een snelle blik in je fobo kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat dat toch lichtelijk grootspraak is.
Let wel: ik stel niet dat ik zo'n geweldige hunk ben die het ene na het andere lekker wijf neukt.
Uiterlijk zegt vrijwel niks over of iemand de ene na de ander neukt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Wel grappig: je doet hier alsof je de grootste playboy bent die zelf de ene na de andere bitch neukt en daarom geen neuk geeft om de sexuele moraal van het vlees waar je pik in steekt. Echter na een snelle blik in je fobo kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat dat toch lichtelijk grootspraak is.
Let wel: ik stel niet dat ik zo'n geweldige hunk ben die het ene na het andere lekker wijf neukt.
nigga pleasequote:Op maandag 6 oktober 2014 16:31 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |