SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Wat zal ik vanavond gaan doen mensen?
- FIFA15 en meedoen aan Maandag Ragedag
- Destiny en kk chill ontspannen avondje gamenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het werd hem ook wel erg lastig gemaakt he...quote:
Schiet 'm wel prima binnen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bohhh playstation 3 verkocht voor 230 euro
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beetje traden en VI kijken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef DuTank het volgende:
- Destiny en kk chill ontspannen avondje gamen![]()
Zodalijk naar de fysio, wens me succes
Zaterdag of mn enkelband af/ingescheurd of mn voet gebroken tijdens de wedstrijd
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
succesquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
Zaterdag of mn enkelband af/ingescheurd of mn voet gebroken tijdens de wedstrijd![]()
Destiny is toch best wel een flop geworden uiteindelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef DuTank het volgende:
- Destiny en kk chill ontspannen avondje gamen![]()
Da's mooi kut man, sterktequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:53 schreef el-blanchito het volgende:
Zaterdag of mn enkelband af/ingescheurd of mn voet gebroken tijdens de wedstrijd
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedankt! Ik hoop echt dat het meevalt, ik (en het team) raakte net lekker in vormquote:i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Leuk spel wel, maar niet de klapper die gehypet werd idd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Destiny is toch best wel een flop geworden uiteindelijk![]()
Zoals het er staat ga je dit jaar echt niet meer voetballen...quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Bedankt! Ik hoop echt dat het meevalt, ik (en het team) raakte net lekker in vormNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit kalenderjaar niet nee, maar dit seizoen toch vast nog wel?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals het er staat ga je dit jaar echt niet meer voetballen...i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
5 extreem, wat een bizarre shit![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Met een beetje geluk wel ja. Maar volgens mij staat voor afgescheurde enkelbanden sowieso bijna een half jaar. En daarna wordt de kans dat het weer gebeurt ook alleen maar groter...quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:02 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dit kalenderjaar niet nee, maar dit seizoen toch vast nog wel?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb hem zelf uiteindelijk maar links laten liggen wegens tijd gebrek maar als ik hoor hoe kansloos je moet grinden voor wat armour dan ben ik blij dat ik hem niet heb gehaaldquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leuk spel wel, maar niet de klapper die gehypet werd idd.![]()
Ik hoop op het bestequote:Op maandag 6 oktober 2014 13:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met een beetje geluk wel ja. Maar volgens mij staat voor afgescheurde enkelbanden sowieso bijna een half jaar. En daarna wordt de kans dat het weer gebeurt ook alleen maar groter...
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Netjes, ik heb hem uiteindelijk weg gedaan voor 160.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhh playstation 3 verkocht voor 230 euro![]()
dacht eerst dat het fifa 15 beelden waren, maar daar gaat zo'n schot natuurlijk de 2e ring in.quote:![]()
Ik begin longshots wat beter te beheersen je hoeft echt maar een klein tikje te geven en dan kun je al van afstand raak schieten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:12 schreef byah het volgende:
[..]
dacht eerst dat het fifa 15 beelden waren, maar daar gaat zo'n schot natuurlijk de 2e ring in.![]()
Klopt zelf nu al meerdere keren van 35 meter een bal erin geschoten.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik begin longshots wat beter te beheersen je hoeft echt maar een klein tikje te geven en dan kun je al van afstand raak schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |