abonnement Unibet Coolblue
pi_145997330
Het was een goede dag vandaag... eindelijk een vault gevonden + de Boon of the Hoarder en een Furnace O+ Nu nog zo'n item vinden waarmee ik er een slot op kan bouwen en het is een fantastisch wapen _O_
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_145998859
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:03 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb nou al vier keer vanavond het crash informatie scherm van Blizzard gezien en ingevuld... :X
Elke keer midden in een rift werd ik eruit gegooid. :(
Heb het idee dat het spel zeer onstabiel geworden is na de laatste patch.
Geen last van
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 27 oktober 2014 @ 17:29:10 #128
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146001305
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:21 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Geen last van
Bleek achteraf aan m'n videokaart drivers te hebben gelegen.
Heb de beta versie geinstalleerd en nergens last meer van.
* Netsplitter gaat een end hout zoeken om op af te gaan kloppen. :P
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 27 oktober 2014 @ 17:50:40 #129
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_146002083
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Habbekrats-2726/hero/48413976 - stampede crusader is blijkbaar wel een goede build, dus gearen al in de juiste richting me dunkt.

Komt al een heel eind (met 6 uur in-game tijd er op :') ). Nog tips voor verbeteringen? Belt/ammy? Rings? Welk wapen naast Furnace is wel oké voor crus? CDR zit nu rond de 50% (+gogok).

Kreeg in ieder geval die Unrelenting Phalanx en Leorics Crown in 100 shards... haha die crown heeft een bazenroll maar shield :'(
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:19:02 #130
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_146005412
Shit, nog een SoJ gevonden in m'n bank met 20% physical :D
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_146005965
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 17:50 schreef CapnIzzy het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Habbekrats-2726/hero/48413976 - stampede crusader is blijkbaar wel een goede build, dus gearen al in de juiste richting me dunkt.

Komt al een heel eind (met 6 uur in-game tijd er op :') ). Nog tips voor verbeteringen? Belt/ammy? Rings? Welk wapen naast Furnace is wel oké voor crus? CDR zit nu rond de 50% (+gogok).

Kreeg in ieder geval die Unrelenting Phalanx en Leorics Crown in 100 shards... haha die crown heeft een bazenroll maar shield :'(
Basis voor bijna alle crusader builds, maar zeker voor stampede, is je Akarat's champion continue up hebben. Hierdoor moet je 54% cooldown reduction hebben, iets minder als je Gogok gebruikt. Andere 2h, amulet met socket en idd je shield zou ik als eerste 3 op focussen om te vervangen.

Ohja, Toxic gem vervangen voor Trapped gem.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:46:12 #132
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_146006849
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:29 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Basis voor bijna alle crusader builds, maar zeker voor stampede, is je Akarat's champion continue up hebben. Hierdoor moet je 54% cooldown reduction hebben, iets minder als je Gogok gebruikt. Andere 2h, amulet met socket en idd je shield zou ik als eerste 3 op focussen om te vervangen.

Ohja, Toxic gem vervangen voor Trapped gem.
Hmm ja trapped is gewoon direct dmg% inderdaad. Welke 3e gem gebruiken crus? 100% uptime kom ik al bijna aan, nog 1 of 2 items CDR op gooien.

Zojuist met deze crus eerste greater gedaan, GR 27, zo roll ik :7 Non-season #1 rank clan O-)
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_146006943
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:46 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Hmm ja trapped is gewoon direct dmg% inderdaad. Welke 3e gem gebruiken crus? 100% uptime kom ik al bijna aan, nog 1 of 2 items CDR op gooien.

Zojuist met deze crus eerste greater gedaan, GR 27, zo roll ik :7 Non-season #1 rank clan O-)
Strongarm bracers zou ik ook nog even oppikken trouwens :D

3e gem gebruik ik die +20%dmg nadat je elite gekilled hebt. Voor hogere grifts kan je die bleed gem gebruiken.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:48:41 #134
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_146006963
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Strongarm bracers zou ik ook nog even oppikken trouwens :D
Is Taeguk een praktische gem?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_146007109
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:48 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Is Taeguk een praktische gem?
Niet echt
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:52:08 #136
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_146007157
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:51 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Niet echt
Kan je stampede trouwens gewoon spammen of is er nog een bepaalde methode achter?
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_146007224
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:52 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Kan je stampede trouwens gewoon spammen of is er nog een bepaalde methode achter?
Als je Akarat champion continue up kan houden dan kun je hem spammen. Soms een provoke.

Je moet bij Laws of Valor wel kiezen voor de optie die ervoor zorgt dat je 50% minder wrath spendeert, maar dat had je al :P
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:29:46 #138
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146142231
Van 31 okt tot 3 nov +100% bonus to gold find & EXP. :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146144242
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:53 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Als je Akarat champion continue up kan houden dan kun je hem spammen. Soms een provoke.

Je moet bij Laws of Valor wel kiezen voor de optie die ervoor zorgt dat je 50% minder wrath spendeert, maar dat had je al :P
De unstoppable force idd plus de long arm of the law passive die er voor zorgt dat hij 5 seconde langer duurt. En uiteraard de lord commander waardoor stampede 20% meer dmg doet.

Verder is de bane of the trapped de beste gem die je kan gebruiken, door de 'increase dmg tegen vijanden onder control-impairing effects aangezien je je vijanden altijd stunned met stampede. Ik snap overigens niet hoe ze het doen, ik heb die Akkhan stampede build met een furnace die 3800 dmg doet maar het schiet echt niet op met die paarden.

Gaat tering traag en het is ook nog fokking saai.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_146145460
Godverdomme, zojuist is mijn hardcore M6 DH met T&T's en Etraya dood gegaan in een GR. Was echt kut... op het eind zat ik te twijfelen om terug te gaan naar een verdieping eerder maar ik dacht dat het wel goed zat aangezien mijn health nog vol was. Helaas was mijn deathskill al geprocced en was ik niet meer te redden :') Baal het meest van al die fucking gems ;(

Voor de liefhebber:

American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:46:25 #141
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_146146009
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

De unstoppable force idd plus de long arm of the law passive die er voor zorgt dat hij 5 seconde langer duurt. En uiteraard de lord commander waardoor stampede 20% meer dmg doet.

Verder is de bane of the trapped de beste gem die je kan gebruiken, door de 'increase dmg tegen vijanden onder control-impairing effects aangezien je je vijanden altijd stunned met stampede. Ik snap overigens niet hoe ze het doen, ik heb die Akkhan stampede build met een furnace die 3800 dmg doet maar het schiet echt niet op met die paarden.

Gaat tering traag en het is ook nog fokking saai.
Tering traag? Het is gewoon t6+, dus ik weet niet waar je het over hebt.
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_146146031
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:46 schreef CapnIzzy het volgende:

[..]

Tering traag? Het is gewoon t6+, dus ik weet niet waar je het over hebt.
Als in; die phalax schiet gewoon echt niet op dus ik vraag me af hoe ze die timed rifts voor elkaar krijgen?
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:49:07 #143
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146146091
quote:
18s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Godverdomme, zojuist is mijn hardcore M6 DH met T&T's en Etraya dood gegaan in een GR. Was echt kut... op het eind zat ik te twijfelen om terug te gaan naar een verdieping eerder maar ik dacht dat het wel goed zat aangezien mijn health nog vol was. Helaas was mijn deathskill al geprocced en was ik niet meer te redden :') Baal het meest van al die fucking gems ;(

Voor de liefhebber:

Oi... das zuur. :o
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146146199
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:49 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Oi... das zuur. :o
Mja, baal het meest van de gems (ik kom echt diamonds te kort :') ) en de T&T's die nagenoeg een perfecte roll was. Heb nog wel een M6-setje liggen en ik had gelukkig mijn Etrayu niet equipped.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 31 oktober 2014 @ 11:53:17 #145
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_146146232
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mja, baal het meest van de gems (ik kom echt diamonds te kort :') ) en de T&T's die nagenoeg een perfecte roll was. Heb nog wel een M6-setje liggen en ik had gelukkig mijn Etrayu niet equipped.
Dit is voor mij de reden om geen hardcore te gaan spelen.
Er zou echt iets door het huis heen vliegen als dit mij zou overkomen. :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_146146268
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:53 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dit is voor mij de reden om geen hardcore te gaan spelen.
Er zou echt iets door het huis heen vliegen als dit mij zou overkomen. :@
Ach... her deeds of valor will be remembered... en nu ga ik lekker nuttige dingen doen op mijn vrije dag ipv looten :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_146183842
lightning hammerdin build voor crusaders :9~
pi_146186262
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 10:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

De unstoppable force idd plus de long arm of the law passive die er voor zorgt dat hij 5 seconde langer duurt. En uiteraard de lord commander waardoor stampede 20% meer dmg doet.

Verder is de bane of the trapped de beste gem die je kan gebruiken, door de 'increase dmg tegen vijanden onder control-impairing effects aangezien je je vijanden altijd stunned met stampede. Ik snap overigens niet hoe ze het doen, ik heb die Akkhan stampede build met een furnace die 3800 dmg doet maar het schiet echt niet op met die paarden.

Gaat tering traag en het is ook nog fokking saai.
Dan is je gear gewoon niet voldoende, daar doet een Furnace verder niets aan af.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_146249389
quote:
18s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 11:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Godverdomme, zojuist is mijn hardcore M6 DH met T&T's en Etraya dood gegaan in een GR. Was echt kut... op het eind zat ik te twijfelen om terug te gaan naar een verdieping eerder maar ik dacht dat het wel goed zat aangezien mijn health nog vol was. Helaas was mijn deathskill al geprocced en was ik niet meer te redden :') Baal het meest van al die fucking gems ;(

Voor de liefhebber:

Balen, vond het nog wel dapper dat je naar voren vault ipv terug te gaan. Want die ruk meteor mannetjes zijn echt vreselijk irritant. Ook nog met een M6 demon hunter.
  † In Memoriam † maandag 3 november 2014 @ 13:10:15 #150
159966 lifeblind
pi_146250756
Toch wel handig die 100% increased buff, gisteren in een paar uurtjes m'n crusader van 58 naar 70 geschopt :7

Meteen daar een vraagje over, aangezien ik wat verschillende dingen lees over crusaders en wat nu de beste build zou zijn (gear en build). Ik heb nu een justice/FotH met voornamelijk zelf gecrafte gear, waar ik op zich redelijk mee uit de voeten kan, maar ik zie eigenlijk nergens online iets van 'Ja! Dit steekt er met kop en schouders bovenuit!'. De meeste builds die ik overal zie bevatten meestal ellenlange discussies van mensen over waar om het wel of niet goed is, en ik raak een beetje in de war dan (spoiled met 1 duidelijke build voor DH's denk ik :3 ) Iemand nog suggesties van builds die leuk zijn om uit te proberen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')