Verslag niet gelezen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo, de vakantievreugd is er wel snel vanaf
Ja, 6 avonden stappen, en een boel gebitch wat niet jouw schuld was, en ook niet gericht op jou. En iets van vrouwen gescoord. Dus, vakantievreugd, lmdquote:
True, maar tochquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, 6 avonden stappen, en een boel gebitch wat niet jouw schuld was, en ook niet gericht op jou. En iets van vrouwen gescoord. Dus, vakantievreugd, lmd
Ja ik snap het, als je al 4x op een rij PEC niet kan verslaan, terwijl je budget 6x zo groot isquote:
Ach ja, puntje tegen de nummer 3 is niet slecht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ik snap het, als je al 4x op een rij PEC niet kan verslaan, terwijl je budget 6x zo groot is
Klopt. En gezien dat ik van beide ploegen een speler in mijn fantasyleague heb, kwam het qua punten ook wel goed uitquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, puntje tegen de nummer 3 is niet slecht..
Good for you girlquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt. En gezien dat ik van beide ploegen een speler in mijn fantasyleague heb, kwam het qua punten ook wel goed uit
Ons jaar loopt van oktober tot oktober dus ik heb nu alles...quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet eens kijken hoeveel vrije dagen ik nog heb. Volgens mij kan ik best nog wat vrijdagen vrij nemen.
Het weer is het net zo kut dan hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik in de herfstvakantie lekker even naar Amsterdam ga. Even mijn lief over halen. En anders ga ik misschien wel alleen
ja weet ik maar het is handig want huis daar. En toch leuk om even in een andere stad te zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het weer is het net zo kut dan hoor.
Ik zie het niet echt als vakantiebestemming natuurlijk, zeker niet als ik net weer terug ben van vakantiequote:Op maandag 6 oktober 2014 09:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik maar het is handig want huis daar. En toch leuk om even in een andere stad te zijn
En ik ga in november al naar iets semi zonnigs
Ik ga er wel eens op bezoek, maar zie het ook totaal niet als vakantiebestemming.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt als vakantiebestemming natuurlijk, zeker niet als ik net weer terug ben van vakantie.
Ik zie de eilanden dan weer wel als vakantiebestemming. Maar steden idd niet. Geen enkele.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kan een Nederlander Amsterdam nou als vakantiebestemming zien?Tis hoogstens een weekendje weg ofzo.
Nop, al jaren niet gedaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:47 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie gaan toch ook wel eens een weekendje naar Groningen of antwerpen of zo? Gewoon voor de leuk
Ja, want er wonen wil niemandquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Als er 1 plek in NL in aanmerking komt voor vakantiebestemming is het Amsterdam natuurlijk.
klopt, een huis is hier spotgoedkoop vanwege het enorme aanbod, zo''n grachtenpand tik je op de kop voor een appel en een eiquote:
Nergens zie je idd zoveel buitenlanders.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:48 schreef HeatWave het volgende:
Als er 1 plek in NL in aanmerking komt voor vakantiebestemming is het Amsterdam natuurlijk.
Wel eens in Rotterdam of Gouda geweest?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens zie je idd zoveel buitenlanders.
Ja, daar hebben ze minder buitenlanders, maar degenen die er rondlopen zijn zo mogelijk nóg irritanter dan in Amsterdam.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:55 schreef HeatWave het volgende:
Wel eens in Rotterdam of Gouda geweest?.
Rotterdam wint wel hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, daar hebben ze minder buitenlanders, maar degenen die er rondlopen zijn zo mogelijk nóg irritanter dan in Amsterdam.
Ongetwijfeld een kwestie van wat je gewend bent. In Amsterdam bekruipt mij vaker het gevoel dat ik mijn portemonnee in de gaten moet houden dan in Rotterdam.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:56 schreef HeatWave het volgende:
Rotterdam wint wel hoor.
Winnen ze toch nog iets.
Ik woon hier al mijn hele leven, ben nog nooit gerold of beroofd oidquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een kwestie van wat je gewend bent. In Amsterdam bekruipt mij vaker het gevoel dat ik mijn portemonnee in de gaten moet houden dan in Rotterdam.
Moeten, niet willenquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
klopt, een huis is hier spotgoedkoop vanwege het enorme aanbod, zo''n grachtenpand tik je op de kop voor een appel en een ei.
Oh ja, iedereen die hier woont woont hier onder dwang, hoe kan ik het vergeten.quote:
Daarom heb ik het ook over mijn gevoel, niet over mijn ervaring. Ik ben namelijk ook nog nooit gerold of beroofd o.i.d.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Ik woon hier al mijn hele leven, ben nog nooit gerold of beroofd oid.
Ik heb geen probleem met maandagquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:57 schreef AirwiN het volgende:
Ik zag deze en moest direct aan jullie denken...
[ afbeelding ]
Economische dwangquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, iedereen die hier woont woont hier onder dwang, hoe kan ik het vergeten.
Jij mag gewoon AirwiN zeggen hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb geen probleem met maandag(weekendroes)
Dinsdag daarentegen
(moest direct aan jullie denken, oh grote verheven AirwiN)
ik welquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom heb ik het ook over mijn gevoel, niet over mijn ervaring. Ik ben namelijk ook nog nooit gerold of beroofd o.i.d.
Nee, er zitten ook een groep hipsters bij. En we weten allemaal wat er met hipsters moet gebeuren.quote:
Gewoon iemand die een goede reden zocht om jou es ongegeneerd te betasten.quote:
Oh, dat beweer ik niet verder, het kan uiteraard altijd, maar ik heb me nog nooit onveilig gevoeld, en ik heb wat totaal lam midden in de nacht rond de zeedijk gestrompeldquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben een keer gerolt op Tenerife, that's it. Wel altijd beweert dat mij dat niet zou overkomen
stelletje raddraaiers, beetje leven op kosten van een ander en allemaal piepen en slopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, er zitten ook een groep hipsters bij. En we weten allemaal wat er met hipsters moet gebeuren.
Nog nooit in nederland, ik ben zelfs nog eens gebeld door de politie nadat mijn rijbewijs uit mijn zak op straat was gevallen.quote:
Daar wonen dan ook vrijwel alleen maar buitenlanders!quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog nooit in nederland, ik ben zelfs nog eens gebeld door de politie nadat mijn rijbewijs uit mijn zak op straat was gevallen.
In het buitenland helaas wel
het was wel op roze maandagquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon iemand die een goede reden zocht om jou es ongegeneerd te betasten.
Ach, als je een week tussen de nederlanders op vakantie hebt doorgebracht zijn buutnlanders niet zo erg meerquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar wonen dan ook vrijwel alleen maar buitenlanders!
Dan moet je ook niet naar Gersonizos gaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als je een week tussen de nederlanders op vakantie hebt doorgebracht zijn buutnlanders niet zo erg meer.
True, maar goed, de rest kon niet meer betalen, en we zaten er niet echt, stukje erbuiten in een klein rustiger dorpje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar Gersonizos gaan
één van die dorpjes er boven in de heuvels?quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar goed, de rest kon niet meer betalen, en we zaten er niet echt, stukje erbuiten in een klein rustiger dorpje.
Maar echt, terugreis in de bus, de reismeip:
"En dan gaan we zo met zijn allen in een rij naar de incheckbalie"
ja, doen jullie dat, dan ga ik wel even snel alleen, en heb dus met een biertje in de hand zitten kijken hoe de rest in de rij stond terwijl ik allang klaar was.
Ja, piskopiano, best te doen verderquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
één van die dorpjes er boven in de heuvels?
Dat van die reislijers ken ik wel ja. Bedankt voor de tip, ik ben op de bonnefooi naar Puerto Rico geweest, alleen, ik red me wel.
Ik heb een keer aan die weg vanaf dat Beach ding naar boven gezeten. Lekker rustig, goed zwembad. En de zwembadbar had Sonnemaquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, piskopiano, best te doen verder.
Ja, dat vertik ik natuurlijk, ik ben alleen naar Australie geweest, balie 35-36 vinden moet me net lukken.
Ken ik niet, er zitten er nog 109038quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb een keer aan die weg vanaf dat Beach ding naar boven gezeten. Lekker rustig, goed zwembad. En de zwembadbar had Sonnema
Ja hoor, ik heb mezelf prima vermaakt verderquote:Op maandag 6 oktober 2014 10:43 schreef stbabylon het volgende:
Strand, zon, zuip vakantie staat pas weer 2016 op de planning. Tenzij er eerder iets tussendoor kan. Maar dat zijn altijd wel fijne relaxte dagen
met t goede been begonnen?quote:
Nog niet winter genoeg, kan nog niet een trui en mijn nieuwe winterjas aan hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Geweldig.Heb mn dikste trui aan. Winter.
Het is koudquote:
Ik vind het maar niks, volgende maand maar weer een ticket boekenquote:
Ja, dat is ff andere koek qua vliegen dan economy met transavia, heenvlucht 6 baby's aan boordquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Zo'n ticket zal het helaas niet worden:
http://www.coolcrack.com/(...)is-airline-seat.html
Helemaal geweldig dat je je titel kan aangeven en zo ook aangesproken zal worden
Ieder mens die niet begrijpt: zou u alstublieft zich wat rustiger willen gedragen, hoort niet thuis in een vliegtuig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is ff andere koek qua vliegen dan economy met transavia, heenvlucht 6 baby's aan boord.
http://theoatmeal.com/comics/airplane_layoutquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ieder mens die niet begrijpt: zou u alstublieft zich wat rustiger willen gedragen, hoort niet thuis in een vliegtuig.
Nou ja, baby's kunnen dat niet, maar het was wel echt erg veelquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ieder mens die niet begrijpt: zou u alstublieft zich wat rustiger willen gedragen, hoort niet thuis in een vliegtuig.
Please kill me. Wat een hel. Bij mijn laatste terugvlucht zijn er ledematen afgevroren. Wat was het koud. Niet te geloven. Had een fleece-vest aan, dikke hoodie met capuchon op en helemaal zo warm mogelijk dicht getrokken en nog een dekentje over me heen getrokken. En nog ging ik dood.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is ff andere koek qua vliegen dan economy met transavia, heenvlucht 6 baby's aan boord.
Ja ik ken het, echt een ramp.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaandenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Please kill me. Wat een hel. Bij mijn laatste terugvlucht zijn er ledematen afgevroren. Wat was het koud. Niet te geloven. Had een fleece-vest aan, dikke hoodie met capuchon op en helemaal zo warm mogelijk dicht getrokken en nog een dekentje over me heen getrokken. En nog ging ik dood.
Die ken ik idd ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Please kill me. Wat een hel. Bij mijn laatste terugvlucht zijn er ledematen afgevroren. Wat was het koud. Niet te geloven. Had een fleece-vest aan, dikke hoodie met capuchon op en helemaal zo warm mogelijk dicht getrokken en nog een dekentje over me heen getrokken. En nog ging ik dood.
Mag ook wel voor dat geldquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ik ken het, echt een ramp.
Heb je trouwens het eten gezien wat geserveerd word in dat artikel?
Lijkt me dat er gewoon een full-size keuken en sterren chef meevliegt
Leukquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Hallo sletjes en droogstaand gepeupel!
Hoe was jullie weekend?
O hey, dat is bij Changiquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:55 schreef Belsezar het volgende:
Zo'n ticket zal het helaas niet worden:
http://www.coolcrack.com/(...)is-airline-seat.html
Helemaal geweldig dat je je titel kan aangeven en zo ook aangesproken zal worden
Vermoeiend.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Hallo sletjes en droogstaand gepeupel!
Hoe was jullie weekend?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die ken ik idd ook.
topje, truitje, trui, vest, sjaal, petje en deken. En dan vooral afvragen hoe anderen daar in een korte broek kunnen zitten
En als je er iets van zegt worden ze boos.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zag hem gister idd op tv langskomen.
Je hebt mafkezen
Ik vind dit gewoon onhygienisch. Je wilt toch geen half naakte man naast jequote:Op maandag 6 oktober 2014 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je er iets van zegt worden ze boos.
Dat vind ik helemaal idioot tegenwoordig. In het vliegtuig betalen voor eten en drinken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ook wel voor dat geld.
Ik betaalde 3,75 voor een biertje, maar de tapasachotel was verrassend veel en goed voor 6 euro.
Ach, je vliegt low budget, voor 330 euro een week in een apartement incl vlucht, ik snap het wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vind ik helemaal idioot tegenwoordig. In het vliegtuig betalen voor eten en drinken.
Gelukkig heb ik dat niet op de vluchten die ik boek.
En de beef stroganoff is erg goed te doen bij air france en lufthansa moet ik zeggen.
Sommige mensen weten niet hoe ze zich moeten gedragen in een vliegtuig. Ik zag ook legio fotos voorbij komen van mensen die hun blote voeten overal maar neer kwakken. Bah...quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon onhygienisch. Je wilt toch geen half naakte man naast je
Zeker niet eentje met teveel haar en te dik.
Ja dan is het wel logisch op zich. Ik vlieg alleen nooit low budget, die bestaan volgens mij niet eens naar Brazilie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je vliegt low budget, voor 330 euro een week in een apartement incl vlucht, ik snap het wel.
Jah idd. Tijden veranderen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:46 schreef Belsezar het volgende:
Sommige mensen weten niet hoe ze zich moeten gedragen in een vliegtuig. Ik zag ook legio fotos voorbij komen van mensen die hun blote voeten overal maar neer kwakken. Bah...
Wat dat betreft mis ik de jaren 80 wel, toen was vliegen nog iets waar je je netste kleding voor aantrok
en omdat ze dat niet kunnen, horen ze niet in het vliegtuigquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, baby's kunnen dat niet, maar het was wel echt erg veel.
Nee, tuurlijk niet, maar goed, soms is het wel ff lekker zo tussendoor voor weinig, je moet alleen even wat ergernissen onderdrukken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja dan is het wel logisch op zich. Ik vlieg alleen nooit low budget, die bestaan volgens mij niet eens naar Brazilie.
Waarom zou je er iets van zeggen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:41 schreef Q. het volgende:
[..]
En als je er iets van zegt worden ze boos.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind dit gewoon onhygienisch. Je wilt toch geen half naakte man naast je
Zeker niet eentje met teveel haar en te dik.
Mijn idee hoor, maar dat gaat toch nooit gebeuren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
en omdat ze dat niet kunnen, horen ze niet in het vliegtuig
Ja, t is knap dat regels aan omvang en knapheid gelinkt kunnen worden hequote:
zo vreemd is dat niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja, t is knap dat regels aan omvang en knapheid gelinkt kunnen worden he
Gelukkig is het niet een vlucht van 12 uurquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet, maar goed, soms is het wel ff lekker zo tussendoor voor weinig, je moet alleen even wat ergernissen onderdrukken.
Geluiddicht compartiment maken voor ouders en baby's/kleine kinderen. Zelfde prijs alleen ver weg van de rest.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn idee hoor, maar dat gaat toch nooit gebeuren.
hij heeft genoeg ruimte om ze op zijn buik te kunnen schrijvenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, t is knap dat regels aan omvang en knapheid gelinkt kunnen worden he
Als je (inflatie meegerekend) net zoveel betaalt voor je ticket, krijg je dat nog steeds hoor. Alleen tegenwoordig noemen ze dat "first class"quote:
Hmpppfffff..... ik ben focking 36 en ik ben vrijdag naar Amsterdam gegaan voor een concert, zaterdag om 9:30 opgestaan om te gaan sporten, daarna een uur gereden voor 4 uur repetitie en weer terug en zondag ook weer 4 uur gerepeteerd. King of Wuss!quote:
Nee, helaas hebben ouders van een 2-jarige nog steeds recht op 3 weken Canarische weilanden. Dat dat kind daar geen reet aan heeft en veel liever op Terschelling zit, boeie.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn idee hoor, maar dat gaat toch nooit gebeuren.
is dit een wedstrijdje?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmpppfffff..... ik ben focking 36 en ik ben vrijdag naar Amsterdam gegaan voor een concert, zaterdag om 9:30 opgestaan om te gaan sporten, daarna een uur gereden voor 4 uur repetitie en weer terug en zondag ook weer 4 uur gerepeteerd. King of Wuss!
20 jaar terug vloog ik voor wat ik nu aan economy betaal first classquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je (inflatie meegerekend) net zoveel betaalt voor je ticket, krijg je dat nog steeds hoor. Alleen tegenwoordig noemen ze dat "first class"
Ik ben braziliaan, wij zijn lui en moe geborenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmpppfffff..... ik ben focking 36 en ik ben vrijdag naar Amsterdam gegaan voor een concert, zaterdag om 9:30 opgestaan om te gaan sporten, daarna een uur gereden voor 4 uur repetitie en weer terug en zondag ook weer 4 uur gerepeteerd. King of Wuss!
Ja, stuur ze even naar een Nederlands vakantiepark, dan kunnen ze mij 's ochtends vroeg wakkerblèren zekerquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, helaas hebben ouders van een 2-jarige nog steeds recht op 3 weken Canarische weilanden. Dat dat kind daar geen reet aan heeft en veel liever op Terschelling zit, boeie.
Jij behoort niet naar een familiepark/camping te gaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, stuur ze even naar een Nederlands vakantiepark, dan kunnen ze mij 's ochtends vroeg wakkerblèren zeker
Pff, in nederland op vakantie gaan. No way. Dan ga ik wel x aantal jaar niet op vakantie en spaar ik door.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, stuur ze even naar een Nederlands vakantiepark, dan kunnen ze mij 's ochtends vroeg wakkerblèren zeker
Met leuke familie kan het leuk zijn. Heb het dit jaar twee keer gedaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij behoort niet naar een familiepark/camping te gaan
Ben weer aan het sparen voor EuroDisney in het voorjaarquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pff, in nederland op vakantie gaan. No way. Dan ga ik wel x aantal jaar niet op vakantie en spaar ik door.
Tof. Wanneer gaan we?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben weer aan het sparen voor EuroDisney in het voorjaar
Maar op een familiepark mag je niet zeuren over kinderen vind ik. Je gaat ook niet klagen over de grote hoeveelheid voetballers in een voetbalstadion.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met leuke familie kan het leuk zijn. Heb het dit jaar twee keer gedaan.
Sommige mensen wel hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar op een familiepark mag je niet zeuren over kinderen vind ik. Je gaat ook niet klagen over de grote hoeveelheid voetballers in een voetbalstadion.
Hebben ze nog steeds die stuntshow met die zwarte autos?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben weer aan het sparen voor EuroDisney in het voorjaar
In het park waar ik afgelopen mei was, zaten meer Polen dan kinderenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar op een familiepark mag je niet zeuren over kinderen vind ik. Je gaat ook niet klagen over de grote hoeveelheid voetballers in een voetbalstadion.
Geen idee, die heb ik tien jaar geleden voor het laatst gezien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hebben ze nog steeds die stuntshow met die zwarte autos?
Ik pak mijn koffer vast inquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk eind november gaan, maar het wordt waarschijnlijk het voorjaar
De stuntshow is eigenlijk dat wat me nog het meest bijstaat na een jaar of 10quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, die heb ik tien jaar geleden voor het laatst gezien.
Bah. Lapzwansen noemen ze dat hier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef Belsezar het volgende:
Ik ben braziliaan, wij zijn lui en moe geboren![]()
Eens. Al zijn die dingen als Centerparcs en zo niet specifiek en alleen voor gezinnen met kinderen. Want toen wij er met vrienden waren en 's avonds karaoke deden, kwam de leiding ff langs en inspecteren omdat de buren geklaagd hadden. Maar de leiding zei: "Tja ach, t is natuurlijk niet alleen voor kids hier he". Als we maar rond een uur of 23:00 een keer t volume dimden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 jaar geleden was 'ie er nog.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, die heb ik tien jaar geleden voor het laatst gezien.
Ja preciesquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Centerparcs het heerlijke toppunt van kneuterige triestheid
Wat een treurnis zeg..... en in die Market Domes vooral ook
Om 23:00 zachter, dat zou me te ver gaan daar. Maar inderdaad, daar niet alleen voor kids.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eens. Al zijn die dingen als Centerparcs en zo niet specifiek en alleen voor gezinnen met kinderen. Want toen wij er met vrienden waren en 's avonds karaoke deden, kwam de leiding ff langs en inspecteren omdat de buren geklaagd hadden. Maar de leiding zei: "Tja ach, t is natuurlijk niet alleen voor kids hier he". Als we maar rond een uur of 23:00 een keer t volume dimden.
![]()
Weekenden zijn er om te luierenquote:
Toen ik het zag legden ze het aan het einde van de show uit. Kon je zien dat er mensen in soort van bakjes naast de auto zaten enzo. Was wel apart.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
2 jaar geleden was 'ie er nog.
Althans ik weet niet of het dezelfde was, maar iig een stuntshow met auto's. Best vet.
Dat deden ze nog steeds ja, was wel vet om te zien.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weekenden zijn er om te luieren
[..]
Toen ik het zag legden ze het aan het einde van de show uit. Kon je zien dat er mensen in soort van bakjes naast de auto zaten enzo. Was wel apart.
Ik ben echt een vrouw he, ik heb het een keer gezien en daarna heb ik het overgeslagen. Ga nu meteen door naar de Tower of Terror.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat deden ze nog steeds ja, was wel vet om te zien.
Misschien kan je dr nog wat van leren hoe ze daar rijdenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een vrouw he, ik heb het een keer gezien en daarna heb ik het overgeslagen. Ga nu meteen door naar de Tower of Terror.
Ja maar think of the childrenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om 23:00 zachter, dat zou me te ver gaan daar. Maar inderdaad, daar niet alleen voor kids.
CP was leuk als kind, de hele dag in het tropisch zwemparadijs. Kind blij, ouders eindelijk rustquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
Wij gaan in november ws. een weekendje naar CP. Heb er nu al zin in. Helaas hebben ze die huisjes niet meer in jaren '80 sporthuiscentrumstijl. Veel bruin en oranje, dan wordt het pas echt nostalgisch
Ja het verklaarde iig een hoop. Wel leuk, zo'n kijkje achter de schermenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat deden ze nog steeds ja, was wel vet om te zien.
Kunnen we geen werelddeel zo benoemen dat als men zwanger word men daarheen moet verhuizen en verplicht moet blijven tot het kind 12 jaar of ouder is?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja maar think of the children.
Die moeten slapen etc, en de hele wereld moet wijken!
Misschien moet CL zélf zo'n auto met co-bestuurder in een soort zijspanquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
CP was leuk als kind, de hele dag in het tropisch zwemparadijs. Kind blij, ouders eindelijk rust
[..]
Ja het verklaarde iig een hoop. Wel leuk, zo'n kijkje achter de schermen
Almere is prima.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kunnen we geen werelddeel zo benoemen dat als men zwanger word men daarheen moet verhuizen en verplicht moet blijven tot het kind 12 jaar of ouder is?
Dat werelddeel heet toch Vinex?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kunnen we geen werelddeel zo benoemen dat als men zwanger word men daarheen moet verhuizen en verplicht moet blijven tot het kind 12 jaar of ouder is?
In principe moet je dat met klussen e.d. bij je eigen huis ook hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Om 23:00 zachter, dat zou me te ver gaan daar. Maar inderdaad, daar niet alleen voor kids.
Acht uur 's ochtends en tien uur 's avonds toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe moet je dat met klussen e.d. bij je eigen huis ook hoor
Helaas gaat CP nostalgie ook echt gepaard met dezelfde kussens en banken die er toen ook stonden. Het is echt bar slecht onderhouden allemaal. T stinkt, t kriebelt. *ril* Alleen de gerenoveerde huisjes zijn nog wel prima, de rest is echt oude aftandse meuk aan t worden. Helemaal verpauperd die oude delen van de parken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
Wij gaan in november ws. een weekendje naar CP. Heb er nu al zin in. Helaas hebben ze die huisjes niet meer in jaren '80 sporthuiscentrumstijl. Veel bruin en oranje, dan wordt het pas echt nostalgisch
Ja zoiets, ik weet t niet precies meer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Acht uur 's ochtends en tien uur 's avonds toch?
Het is echt zo intens triest vaak, met die families ook. Zitten pa en ma in die marketdome, totaal uitgeblust en chagrijnig in stilte voor zich uit te staren, bakje koude bitterballen voor de neus. Haren op half 11, want net gezwommen in veel te veel chloor. Jogginpakje aan, want net omgekleed en t is vakantie. De kids die gillen en rennen, maar daar doen ze ff niks aan want ze zijn op vakantie en echt al doodmoe. Komt er zo'n uitgerangeerde artiest die nergens aan de bak kan komen ff t entertainment verzorgen, terwijl ze je chips en speeltjes van de shop aansmeren.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja precies
En dan lekker in je huisje gourmetten
(en doen alsof je heus niet zo erg bent als de rest van het gepeupel)
Antartica!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klussen in je eigen huis of vakantie vieren in je vakantiehuis vind ik twee verschillende zakenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe moet je dat met klussen e.d. bij je eigen huis ook hoor
"Well nondeju, kofte-kut! Will you there wel eens with stopping?!"quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:54 schreef HeatWave het volgende:
Oh, trouwens nog op een markt op Kreta 2 keer dezelfde kuthoer die van achteren op me inreed met dr kinderwagen. Ik heb 1 keer beleefd gevraagd of ze op wil letten.
Zevenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Acht uur 's ochtends en tien uur 's avonds toch?
Toch is t dat qua overlast niet, strikt genomen. Denk ik. Geen idee. Bioj hotels en zo moet je toch ook rekening houden met de andere gasten?quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klussen in je eigen huis of vakantie vieren in je vakantiehuis vind ik twee verschillende zaken
Het is altijd netjes om rekening met elkaar te houden. Maar dat moet van twee kanten komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch is t dat qua overlast niet, strikt genomen. Denk ik. Geen idee. Bioj hotels en zo moet je toch ook rekening houden met de andere gasten?
Strikt genomen is t idd geen particuliere woningquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
De geluidsgrenzen voor particulieren woningen, gemeten aan de gevel, zijn als volgt:
gemiddeld piekbelasting
overdag (07.00 - 18.00) 50 dB(A) 70 dB(A)
‘s avonds (18.00 - 23.00) 45 dB(A) 65 dB(A)
‘s nachts (23.00 - 07.00) 40 dB(A) 60 dB(A)
Maar ja, dat is woningen, niet CP huisjes
Ja precies, daarom zei die leiding ook: je doet maar hoor, krijd maar leuk ABBA, als je na 23:00 maar ietsstiller doet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is altijd netjes om rekening met elkaar te houden. Maar dat moet van twee kanten komen.
Daarbij komt dat het verschil tussen voor een na 23:00 maar 1.6x zo zacht is.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Strikt genomen is t idd geen particuliere woning
Sterf...quote:
Kijk! Dat is stukken beter!quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sterf...
[..]
Kijk! Dat is stukken beter!
100% denk ik, xenomorphsquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Eens kijken hoeveel vrouwen er zwanger willen worden als er een 1 op 3 kans is dat het een xenomorph is
Heb je facehuggers tot je beschikking?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Eens kijken hoeveel vrouwen er zwanger willen worden als er een 1 op 3 kans is dat het een xenomorph is
De mensheid stopt met bestaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef stbabylon het volgende:
Misschien wel, misschien niet. Lijkt me niet iets wat ik op het internet kan toegeven (of ontkennen).quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je facehuggers tot je beschikking?
Sinds wanneer werk jij voor de Amerikaanse overheid?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Lijkt me niet iets wat ik op het internet kan toegeven (of ontkennen).
Je hebt PM!quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Lijkt me niet iets wat ik op het internet kan toegeven (of ontkennen).
Ik dinsdag ook.quote:
Niet zo slim om dat te verkondigen natuurlijkquote:
Ja, fijne avond!quote:
Moet hij niet aan jou zitten?quote:
Ik weet nog niet wie ik krijg. Ben benieuwd. Die arts van zojuist was een beetje een ei.quote:
Morgen gaat het stormen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is het ineens zo donker buitenhet lijkt ineens verdorie wel december.
Dat is wel tofquote:
Dat is wel uit te houden jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Hier gaan we van het weekend heen met ~30 man. Gaat weer tof worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dat is om de kruidnoten verkoop op te drijvenquote:Op maandag 6 oktober 2014 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is het ineens zo donker buitenhet lijkt ineens verdorie wel december.
Dat jij nou nog eens TMI zou moeten typen op iets seksueels....quote:
quote:
Ik ook!quote:
Gaat heen met je belastingcentenquote:
Via de EU vast ook welquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ik niet voor barb betaal
Ik ben geen ambtenaarquote:
Het is je geraaie ook, met je weekendquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben geen ambtenaarEn ik denk dat mijn werkgever ook geen subsidie ontvangt, met de winsten die ze maken
Hoe is het met jou dan? Je bent hier niet zoveel meerquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:09 schreef STING het volgende:
[..]
Het is je geraaie ook, met je weekend
Gaat weer goed, laatste paar weken heel druk op m'n werk gehad en in de avonduren geen puf gehad om achter Fok te zitten. Leek op een soort heel licht griepje ofzo, maar is gelukkig weer over gewaaidquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan? Je bent hier niet zoveel meer
Maak je niet drukquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:09 schreef STING het volgende:
[..]
Het is je geraaie ook, met je weekend
Gezellig weer van de partij dus?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:14 schreef STING het volgende:
[..]
Gaat weer goed, laatste paar weken heel druk op m'n werk gehad en in de avonduren geen puf gehad om achter Fok te zitten. Leek op een soort heel licht griepje ofzo, maar is gelukkig weer over gewaaid
En hoe is het met u dan?
Nouja heb nogal een beslissing voor de boeg en ik ben er nog niet uit. Dus dat geeft soms wat onrustquote:
Werkgerelateerd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja heb nogal een beslissing voor de boeg en ik ben er nog niet uit. Dus dat geeft soms wat onrust
Yup.quote:
Ah ja, dat dacht ik alquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.
Mijn oude werkgever wil me heel graag terug. Onlangs gesprek gehad en het kriebelt toch een beetje.
Krijg als het goed is deze week een aanbod van hen.
Teveel programmeren en was echt toe aan iets nieuws, vooral qua leven ansich.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja, dat dacht ik al
Vanwaar was je er in eerste instantie weggegaan?
En dat zou nu dus anders gaan zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Teveel programmeren en was echt toe aan iets nieuws, vooral qua leven ansich.
De functie is wat anders. Wel het vertrouwde programmeren nog, maar meer richting supervisor van de afdeling. Dus soort rechterhand van de manager, meer verantwoordelijkheid, wss uiteindelijk mee rinternationale aansturing.quote:
Hmm, dat klinkt nog wel wat lichtjes om helemaal de investering te doen om weer te gaan verhuizen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De functie is wat anders. Wel het vertrouwde programmeren nog, maar meer richting supervisor van de afdeling. Dus soort rechterhand van de manager, meer verantwoordelijkheid, wss uiteindelijk mee rinternationale aansturing.
Dus wel uitdagend.
Zit alleen dat ik weer moet verhuizen. En Enschede is eig geen optie vind ik. Dus dat zou dan Deventer moeten worden (denk ik)
Als het goed is kom ik er beter uit dan bij m'n huidige baan. En ik weet dat ik het hier ook niet lang zal volhouden (met plezier, ondanks de leuke weekendenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:26 schreef STING het volgende:
Hmm, dat klinkt nog wel wat lichtjes om helemaal de investering te doen om weer te gaan verhuizen.
En Deventer zit nu ook niet bepaald centraal, als dat uberhaupt voor je meetelt als criterium.
Vraag ik me ook af vanwaar dat niet mogelijk was toen je er nog werkte
Ja, als er iets waar jobhoppen goed voor is, is het je salaris natuurlijk welquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het goed is kom ik er beter uit dan bij m'n huidige baan. En ik weet dat ik het hier ook niet lang zal volhouden (met plezier, ondanks de leuke weekenden)
Omdat er toen nooit over gesproken is
M'n huidige werkgever / baan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:28 schreef STING het volgende:
Ja, als er iets waar jobhoppen goed voor is, is het je salaris natuurlijk wel
Vanwaar zou je het in Amersfoort niet lang volhouden? Of bedoel je je huidige werkgever?
Waar woon je dan in Amersfoort? Zo groot is de stad namelijk niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
M'n huidige werkgever / baan.
Amersfoort ansich geen problemen mee. Al zou ik denk ik niet 2,5 jaar (max huur) willen wonen op de plek waar ik nu zit. Toch te ver van centraal af.
En dan ga je mogelijk in Deventer wonenquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
M'n huidige werkgever / baan.
Amersfoort ansich geen problemen mee. Al zou ik denk ik niet 2,5 jaar (max huur) willen wonen op de plek waar ik nu zit. Toch te ver van centraal af.
20 minuten van CS af. En met de bus 25..quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:32 schreef Barbusse het volgende:
Waar woon je dan in Amersfoort? Zo groot is de stad namelijk niet.
Ik kan me ook wel voorstellen dat je bij je huidige werkgever ook niet zo heel blij bentquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.. Zoals ik zei, niet een compleet uitgemaakte zaak.
De werkgever ansich vind ik geen probleem. Tis gewoon niet mijn soort bedrijf, maar ben wel blij dat ik dat ervaren heb. Anders had ik het mij altijd afgevraagd.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef STING het volgende:
Ik kan me ook wel voorstellen dat je bij je huidige werkgever ook niet zo heel blij bent
Moeilijk moeilijk.....quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup.. Zoals ik zei, niet een compleet uitgemaakte zaak.
Dat is wel goed ja, dan heb je het tenminste geprobeerdquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De werkgever ansich vind ik geen probleem. Tis gewoon niet mijn soort bedrijf, maar ben wel blij dat ik dat ervaren heb. Anders had ik het mij altijd afgevraagd.
Dat absoluutquote:
Klopt die optie is er ook evt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:41 schreef STING het volgende:
Dat is wel goed ja, dan heb je het tenminste geprobeerd
Maar wie weet liggen er nog andere kansen, elders.
4xquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:43 schreef STING het volgende:
En Cue_ heeft binnen een uur al 8 keer het woordje ansich gebruikt, zou ze doorgaan voor de 10?
Dan wordt het wel heel verleidelijk met een goed aanbod ja...quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat absoluut
want heb onlangs echt een maand lang flinke heimwee gehad. Zowel naar het werk ansich als naar m'n collega's en de leuke uitdagingen die we daar hebben opgelost.
Dan is de vraag ga je voor veiligheid (terug naar het vertrouwde, maar met flink salaris)quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:46 schreef Barbusse het volgende:
Dan wordt het wel heel verleidelijk met een goed aanbod ja...
De belangrijkste factoren klinken dan het weer moeten verhuizen en de streek waar je dan terecht zou komen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt die optie is er ook evt.
Maar ik denk niet dat zij bv m'n studieschuld zouden overnemen en/of zo'n aanbod zouden doen als m'n vorige werkgever zal doen.
Heb ook aangegeven bij hen dat het een risico is dat ik het evt na een jaar toch weer zat raak. En dat dat wel iets zal zijn waar ze rekening mee dienen te houden. Al gok ik dat ze dat risico wel willen nemen omdat ik vanaf dag 1 productie lever en ze weten wat ze aan mij hebben.
Indeed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:51 schreef STING het volgende:
De belangrijkste factoren klinken dan het weer moeten verhuizen en de streek waar je dan terecht zou komen.
Dan moet je niet naar Enschede idd... Maar in A'dam bijvoorbeeld niks te vinden? Je hebt een baan nu, maar rustig verder kijken is niks mis mee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed.
Tis niet dat ik al veel hier heb opgebouwd ofzo. Volg wat danslessen en thats it.
Alleen moet ik wel weer richting het oosten, dus meer afstand tot eventuele vrienden, zoals mijn beste die sindskort in Adam wordt.
En die ook gezellig op de Zuidas werkt (maargoed ik sowieso maar tot jan)
En dat ik dat ik moet accepteren dat ik dagelijks drie kwartier in de trein zit + kwartier bussen qua heenweg.
(of echt naar Enschede moet, wil ik m'n reistijd verkleinen. Maar dat zie ik eig niet zo heel erg zitten, want denk dat ik dan snel terug raak in een depressie)
Ik heb zelf nog niet echt verder gekeken. Want daarvoor zou ik eerst wachten totdat mijn huidige opdracht afgelopen zou zijn en de volgende op m'n pad kwam, of juist niet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
Dan moet je niet naar Enschede idd... Maar in A'dam bijvoorbeeld niks te vinden? Je hebt een baan nu, maar rustig verder kijken is niks mis mee.
Zoals Barb zegt, je bent welkom in A'damquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed.
Tis niet dat ik al veel hier heb opgebouwd ofzo. Volg wat danslessen en thats it.
Alleen moet ik wel weer richting het oosten, dus meer afstand tot eventuele vrienden, zoals mijn beste die sindskort in Adam wordt.
En die ook gezellig op de Zuidas werkt (maargoed ik sowieso maar tot jan)
En dat ik dat ik moet accepteren dat ik dagelijks drie kwartier in de trein zit + kwartier bussen qua heenweg.
(of echt naar Enschede moet, wil ik m'n reistijd verkleinen. Maar dat zie ik eig niet zo heel erg zitten, want denk dat ik dan snel terug raak in een depressie)
Ik zou als ik jou was nu beginnen met kijken. Vanuit Amersfoort naar Amsterdam is goed te doen qua reizen, en wellicht vind je iets heel tofs daar. Kun je kijken naar een leuk huisje in A'dam. Maar nieuwe baan, nieuwe stad en nieuwe woning allemaal tegelijkertijd lijkt me een beetje teveel van het goede.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog niet echt verder gekeken. Want daarvoor zou ik eerst wachten totdat mijn huidige opdracht afgelopen zou zijn en de volgende op m'n pad kwam, of juist niet.
De vraag is dus. Wil ik daarop wachten en hopen dat ik iets vind dat bij me past in de buurt, en dat ik over een jaar alsnog verhuis.
Of kies ik nu voor m'n oude baan. Sowieso goed salaris, leuke collega's, leuk werk, wel verhuizen en dan kijk ik over een jaar weer wat ik wil.
Afstand tot vriendin is jammer, daar niet van. Maar voor haar ga ik echt niet verhuizen naar Adam hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou als ik jou was nu beginnen met kijken. Vanuit Amersfoort naar Amsterdam is goed te doen qua reizen, en wellicht vind je iets heel tofs daar. Kun je kijken naar een leuk huisje in A'dam. Maar nieuwe baan, nieuwe stad en nieuwe woning allemaal tegelijkertijd lijkt me een beetje teveel van het goede.
But, it's all up to you of course.
Je hebt m'n buurt gezien, dus het is niet overal drukquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totaal niet mijn stad, veels te druk (en te duur)
Maar wel weer ver van de stad afquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:04 schreef STING het volgende:
Je hebt m'n buurt gezien, dus het is niet overal druk
Kan ik me wat bij voorstellen, je wil een beetje the best of both worldsquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel weer ver van de stad af
Ik vind het heerlijk om op tien minuten fietsen van het centrum en de kroegen te zitten. Een mooi plein met kroegen en barretjes en de stad een soort dorps gevoel heeft.
Indeed. en Enschede en Afoort voldoen daar wel aan. Deventer gok ik ook wel. Verder naar het westen wordt het lastiger denk ik zo. Of je zit in een stad waar ik echt geen feeling/idee van heb.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:10 schreef STING het volgende:
Kan ik me wat bij voorstellen, je wil een beetje the best of both worlds
Is Utrecht niets? Of is dat weer te druk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Indeed. en Enschede en Afoort voldoen daar wel aan. Deventer gok ik ook wel. Verder naar het westen wordt het lastiger denk ik zo. Of je zit in een stad waar ik echt geen feeling/idee van heb.
Dat laatste. is mij te stads.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:12 schreef STING het volgende:
Is Utrecht niets? Of is dat weer te druk.
Ieder zo zijn rare smakenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
Als ik ooit terug zou gaan naar Nederland zou het toch wel Utrecht of Amsterdam worden hoor
True truequote:
Uitwisselprogramma doen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
Als ik ooit terug zou gaan naar Nederland zou het toch wel Utrecht of Amsterdam worden hoor
En wat wordt er verwacht van mij in Amsterdam?quote:
Utrecht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
Delft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wel weer ver van de stad af
Ik vind het heerlijk om op tien minuten fietsen van het centrum en de kroegen te zitten. Een mooi plein met kroegen en barretjes en de stad een soort dorps gevoel heeft.
Is er genoeg bier in Utrecht voor ons beiden denk je, Q?quote:
Ik drink tegenwoordig ook veel wijn dus dat komt goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is er genoeg bier in Utrecht voor ons beiden denk je, Q?
Goede middle ground. Ik whisky, jij wijn, en het bier verdelen we tussen ons tweeen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig ook veel wijn dus dat komt goed.
Spannend! Succes!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:22 schreef stbabylon het volgende:
Goedemorgen menschjes.
Today, the big day. Laatste (hopelijk, arbeidsvoorwaarden gesprek niet meegerekend) gesprek.
Je moet ook niet op de fietspaden gaan wonen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, kan er ook niets aan doen. Veuls te druk om er te wonen
Nee nee nee, Q staat op het washandje terwijl hij zich wast uit de emmer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:25 schreef CherryLips het volgende:
Waarom zou je een washandje op een emmer leggen?
Jaloers.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb vanochtend nog even heerlijk zitten poepen op mijn eigen plee.
Maar ik leef zowat op de fietsquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Je moet ook niet op de fietspaden gaan wonen.
Niets mis met een beetje dood.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:26 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil nog niet dood![]()
Dus denk niet dat utrecht dan een veilige optie is
Utrecht!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga zo naar Utrecht. Utrecht rules. (niet om in te wonen)
Hoeft ook nietquote:
tsja, typische west-nederlander he, direct weer agressiefquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.
Kansloze ruzie met een GVB mongool, het is dat hij uiteindelijk maar snel wegreed want anders had ik echt zijn harses ingeslagen met mijn paraplu.
Ik kom hem nog wel een keer tegen.
But you love me.quote:
Als ik instap, incheck en doorloop wens ik niet keihard terug geroepen te worden met de tekst "je moet wel inchecken eikel anders zet ik je eruit"quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
tsja, typische west-nederlander he, direct weer agressief
en hij leeft nog? Netjesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik instap, incheck en doorloop wens ik niet keihard terug geroepen te worden met de tekst "je moet wel inchecken eikel anders zet ik je eruit"
En toen ik dus mijn chipkaart voor het ding hield en dus uitcheckte kreeg ik een "jaja, loop maar door nu" ipv sorry.
Niet om 8:30 doen voor mijn koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |