Verslag niet gelezen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo, de vakantievreugd is er wel snel vanaf
Ja, 6 avonden stappen, en een boel gebitch wat niet jouw schuld was, en ook niet gericht op jou. En iets van vrouwen gescoord. Dus, vakantievreugd, lmdquote:
True, maar tochquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, 6 avonden stappen, en een boel gebitch wat niet jouw schuld was, en ook niet gericht op jou. En iets van vrouwen gescoord. Dus, vakantievreugd, lmd
Ja ik snap het, als je al 4x op een rij PEC niet kan verslaan, terwijl je budget 6x zo groot isquote:
Ach ja, puntje tegen de nummer 3 is niet slecht.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ik snap het, als je al 4x op een rij PEC niet kan verslaan, terwijl je budget 6x zo groot is
Klopt. En gezien dat ik van beide ploegen een speler in mijn fantasyleague heb, kwam het qua punten ook wel goed uitquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, puntje tegen de nummer 3 is niet slecht..
Good for you girlquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt. En gezien dat ik van beide ploegen een speler in mijn fantasyleague heb, kwam het qua punten ook wel goed uit
Ons jaar loopt van oktober tot oktober dus ik heb nu alles...quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:24 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik moet eens kijken hoeveel vrije dagen ik nog heb. Volgens mij kan ik best nog wat vrijdagen vrij nemen.
Het weer is het net zo kut dan hoorquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:25 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik in de herfstvakantie lekker even naar Amsterdam ga. Even mijn lief over halen. En anders ga ik misschien wel alleen
ja weet ik maar het is handig want huis daar. En toch leuk om even in een andere stad te zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het weer is het net zo kut dan hoor.
Ik zie het niet echt als vakantiebestemming natuurlijk, zeker niet als ik net weer terug ben van vakantiequote:Op maandag 6 oktober 2014 09:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik maar het is handig want huis daar. En toch leuk om even in een andere stad te zijn
En ik ga in november al naar iets semi zonnigs
Ik ga er wel eens op bezoek, maar zie het ook totaal niet als vakantiebestemming.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het niet echt als vakantiebestemming natuurlijk, zeker niet als ik net weer terug ben van vakantie.
Ik zie de eilanden dan weer wel als vakantiebestemming. Maar steden idd niet. Geen enkele.quote:Op maandag 6 oktober 2014 09:46 schreef Cue_ het volgende:
Hoe kan een Nederlander Amsterdam nou als vakantiebestemming zien?Tis hoogstens een weekendje weg ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |