Zondagavond om 20:00 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Ik denk ook dat die 150k gaat pakkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
gaat weer mazzelen, de pik. En dan pakt ie 150k
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef Pino112 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit Greg er niet bij?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef Pino112 het volgende:
RTquote:
Ze was bang dat er ebola in die koffer zatquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die negerin deed t wel heel spannend.
Klopt, ik zou stoppen als ik daar stond.quote:
Je zei net dat ie ging stoppen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kan alsnog he. Nu de 2,5 miljoen er uit en dan toch door dat de 500K er in blijft.
Ik zou dat doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zei net dat ie ging stoppen.
Ik denk dit serieus jaquote:
Jij snapt het jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
2 koffers die meer waard zijn en maar 1 koffer te openen.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kuthoer die vrouw van hemgolddigger dit dat
Ken al vanaf de middelbare school. Mjah, pas sinds ie financieel directeur is he?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze heeft ook gewacht met die relatie tot ie financieel binnen wasquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Ken al vanaf de middelbare school. Mjah, pas sinds ie financieel directeur is he?
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Ze heeft ook gewacht met die relatie tot ie financieel binnen was
290000 onderbroekenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:20 schreef opperkleurder het volgende:
Dat is veel kleding bij de Primark.
ja, financieel directeur hequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:23 schreef muzas het volgende:
Greedy fuckers balen gewoon![]()
Godverdomme kut man. Maar 3 ton gewonnen
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
hopelijk zegt ie even dat hij in het verkeerde huis is
Ik zit nog altijd te wachten op het moment dat hij achteruit schrijft.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:24 schreef Max23 het volgende:
Daar hebben we Winston, met zijn dikke stift
Jij bent echt een debiel.quote:
Yes please.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
zal ik even een tv show topic aanmaken?
TV / [TROS] TV-Show #1 Met gastheer Ivo Niehequote:Op zondag 5 oktober 2014 21:31 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Yes please.
Wordt een overweldigend succes.
TV / Tros TV Show #1quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
zal ik even een tv show topic aanmaken?
lulquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
TV / Tros TV Show #1
Ik ben eerder
goed, maak maar een TR voor dubbele topics op de mijnequote:
Zijn er screenshots?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:37 schreef Ranjit het volgende:
Die 'gelukkige thuiswinnaar' mag morgen zijn drie ton weer inleveren, als ze erachter komen dat de bingo ongeldig is. Koffer 14 is helemaal niet gepakt als laatste nummer, kijk het maar eens terug.
Dit krijgt nog een staartje, mark my words..
De koffer staat niet voor hetzelfde bingonummer he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:37 schreef Ranjit het volgende:
Die 'gelukkige thuiswinnaar' mag morgen zijn drie ton weer inleveren, als ze erachter komen dat de bingo ongeldig is. Koffer 14 is helemaal niet gepakt als laatste nummer, kijk het maar eens terug.
Dit krijgt nog een staartje, mark my words..
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
De koffer staat niet voor hetzelfde bingonummer he.
Ik heb ze niet, heb het ook niet opgenomen, maar kon wel terugspoelen. Dit heb ik dan ook gedaan, en het was duidelijk te zien dat het niet goed ging. Koffer 15 werd gezegd en open gemaakt, maar nummer 14 werd toegevoegd als laatste bingo nummer en meteen ging het bingo alarm.quote:
nogmaals, zijn niet dezelfde nummerS, Einsteinquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:45 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, heb het ook niet opgenomen, maar kon wel terugspoelen. Dit heb ik dan ook gedaan, en het was duidelijk te zien dat het niet goed ging. Koffer 15 werd gezegd en open gemaakt, maar nummer 14 werd toegevoegd als laatste bingo nummer en meteen ging het bingo alarm.
Oh echt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:44 schreef Travel. het volgende:
[..]
De koffer staat niet voor hetzelfde bingonummer he.
Ik snap het concept ook miet echt, maar Lindatje zei dat bij het beginquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:47 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik dacht dat het koffernummer ook het bingonummer was?
Als dat zo is heb ik niks gezegd, en het concept nooit begrepen
Ik dacht als rijbaan oidquote:
Is genoeg tochquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:36 schreef GlennQuagmire het volgende:
Verdomme, dat wijf beantwoord steeds maar 1 vraag per ronde om van de laatste plek te komen.
Uiteindelijk loont het niet.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:39 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje spelbederf door je zo afzijdig te houden.
Winston is al onderweg naar je.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Oké ik ben er. Heb m'n bingokaarten klaar.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:47 schreef opperkleurder het volgende:
Diepgaand gesprek zo. Zou Linda wel eens op een chatbox zitten?
Ik ben niet klaar voor een cameraquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Winston is al onderweg naar je.
Je hoeft hem niet binnen te laten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:47 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik ben niet klaar voor een camera
Ik wist het al toen ze drukte hoor, maar goed. Was 690+1quote:
goed van jouquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist het al toen ze drukte hoor, maar goed. Was 690+1
Dat was mijn punt niet.quote:
Ik had 688+3quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist het al toen ze drukte hoor, maar goed. Was 690+1
Dat is niet echt een handige rekenmethode.quote:
Volgens mij filmen ze dit op de woensdagquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit niet al maanden terug opgenomen? Dus ze hebben het nog niet gezien
quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
De vrouwen in Mill noem je Millfs.
Ik moest lachenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
De vrouwen in Mill noem je Millfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |