Ik heb 'm hier wel paar keer geplugd, ja, maar het was On die 'm als eerste tipte. Prachtige plaat, en is nog steeds mijn favoriet van dit jaar.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij tipte Fog Lake toch? Thanks. Mooie plaat. Perfect voor bij dit kutweer.
hier in het verre België stralende zon. Karen O past er heerlijk bijquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 14:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij tipte Fog Lake toch? Thanks. Mooie plaat. Perfect voor bij dit kutweer.
Pff, goed om te weten dat de zon in elk geval nog schijnt. Hier grijs en nat.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 15:10 schreef Beregd het volgende:
[..]
hier in het verre België stralende zon. Karen O past er heerlijk bijstiekem toch een heerlijke plaat.
Heb hem vandaag op repeat staanquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 13:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik niet. Behoorlijk gezapig als je het vergelijkt met Whitest Boy. Misschien ook geen eerlijke vergelijking.
Het beste werk van Caribou word uitgebracht onder de naam Daphni vind ikquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:24 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat Swim zoveel beter maakt, eigenlijk. Our Love ligt mi in het verlengde van die plaat.
Ik zou zelfs willen stellen dat deze plaat nog iets verfijnder is dan Swim. Staan fantastische nummers op.
Als je Swim werkelijk zo goed vindt, zou ik deze juist nog een kans geven.
Townesquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:14 schreef Kerftminister het volgende:
Vandaag voor het eerst Mew geluisterd, dat was zeker fijn. Hele dromerige buitenwereldse Indie Pop, gebeurt van alles.
Zit nu aan Townes Van Zandt, dat is zeker sterk, maar ik zie het me desondanks toch niet vaak luister in de toekomst.
Hoe was dat? #dtvquote:Op zondag 12 oktober 2014 11:02 schreef Xrenity het volgende:
-knip-maar gisteren ook al naar DFA1979 geweest.
Zeker wel. Heb je vast van ons blog afgehaald of niet?quote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier ooit van een Nederlands bandje genaamd Nouveau Vélo gehoord? Goede gitaarpop, ben best wel een beetje onder de indruk. (http://nouveauvelo.bandcamp.com/)
Nee, zag 't op Kickingthehabit.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:00 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker wel. Heb je vast van ons blog afgehaald of niet?
Leuker dan ik had verwacht! Veel energie en vond het ook wel erg vet dat ze het nog steeds met z'n tweeën af kunnen. Kudo's voor de drummer die met deze tracks ook nog gewoon goed blijft zingen. En dat basgeluid...quote:
Nog niet, maar nu wel. Vetquote:Op zondag 12 oktober 2014 22:16 schreef Tchock het volgende:
Norr, die EP van Lucrecia Dalt al gehoord? Wat tof zegVooral Veta. Ik ga meer van haar (hun?) opzoeken.
Goede tip. Leuk album, precies het soort jangle pop waar ik van hou, heel catchy. Als je nog aanraders in dit genre hebt mag je die altijd postenquote:Op zondag 12 oktober 2014 20:54 schreef Maxerazzi het volgende:
Iemand hier ooit van een Nederlands bandje genaamd Nouveau Vélo gehoord? Goede gitaarpop, ben best wel een beetje onder de indruk. (http://nouveauvelo.bandcamp.com/)
Nice hoop dat ik ze van de zomer op een festivalletje ofzo kan meepakken. Lijkt het me echt een ideale band voor.quote:Op zondag 12 oktober 2014 21:48 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Leuker dan ik had verwacht! Veel energie en vond het ook wel erg vet dat ze het nog steeds met z'n tweeën af kunnen. Kudo's voor de drummer die met deze tracks ook nog gewoon goed blijft zingen. En dat basgeluid...
Set was volgens mij vrij kort, maar dat geeft niet echt, want deze muziek trek ik ook weer niet zo langPrecies mooie lengte voor mij.
Was niet zo onder de indruk van de MSTRKRFT-sessie die vervolgens in Paradiso was
Deze blijft toch wel erg vet. Nieuwe album is wel ok maar niet heel boeiend vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |