nee had geo's gekke gifjesquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
je had jezelf zeker ook een naamtopic gegeven
Wp is love, wp is life klinkt wel goed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
je had jezelf zeker ook een naamtopic gegeven
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wp is love, wp is life klinkt wel goed.
ja weet ik veel jeetje doe niet zo lullig tegen mijquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
Apostrof in een url werkt niet sukkel
je maakt het er zelf naarquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja weet ik veel jeetje doe niet zo lullig tegen mij
Faal mensen/developers/nerds/internetmensen die dit niet fixen.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Faal mensen/developers/nerds/internetmensen die dit niet fixen.Hoelang bestaat het internet nou?
En een apostrof kan nog steeds niet??????
#feminismquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
www.flipsmoetnietzoemanciperen.nl
Dat kan ik ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt koud de komende dagen, beter doe ik mijn sjaal vast om
Brabant dus nicht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
sjalen zijn voor vrouwen en nichten geo
dus ben je een vrouw of een nicht?
ondergewaardeerde postquote:
gezellige boi ben jequote:
gewoon 15 paracetamol nemen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb beetje hoofdpijn
moet ik hem amputeren?
Nog een hijsquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb beetje hoofdpijn
moet ik hem amputeren?
Liever niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:23 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb beetje hoofdpijn
moet ik hem amputeren?
pep voor de strakkequote:Op zondag 5 oktober 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
of pep
want coke is voor de zwakke
x ook hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Krijg je wel een kreukelfrietje van in je broekje
Wow indeedquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:27 schreef Flippiee het volgende:
Wow geo is in staat om iets met tekst te posten ipv kut gifjes.
ze wilt in je broekje komenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wow flips controleer je hormonen eens
Ga op vakantie, koop de camera..quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:36 schreef BBQSausage het volgende:
Moet nog wel 17 vrije dagen opmaken. Misschien toch maar eens doen, straks is het te laat.
Netjes. Ik mis de tijden dat ik nog maar 2/3 dagen school / werk had wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Heb een contract van 20 uur per week.
Alsnog verdien ik wel aardig per maand.
Ik werk nu alleen. Al jaren geen school meer gelukkigquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Netjes. Ik mis de tijden dat ik nog maar 2/3 dagen school / werk had wel.
Denk dat ik niet meer zomaar een week vrij kan nemen, heb er net in augustus nog twee gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga op vakantie, koop de camera..no excuses
Gewoon vragenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk dat ik niet meer zomaar een week vrij kan nemen, heb er net in augustus nog twee gehad.
Oh, wel lekker als je dan toch maar drie dagen hoeft te werken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik werk nu alleen. Al jaren geen school meer gelukkig
Inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, wel lekker als je dan toch maar drie dagen hoeft te werken.
quote:
Ja, jij had dat nog paar keer gelinktquote:
Tylerquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, jij had dat nog paar keer gelinkt
Jaaaaaaaaquote:
L Fabiano , klassespitsquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom verdienen zij hun geld met hun voeten
hahaquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Daarom verdienen zij hun geld met hun voeten
Dit inderdaadquote:
#radlerquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
Zal de laatste flesjes radler wel even opmaken.
#knallendhetweekenduit #helemaalnaardeklote #yolo
quote:
Ja klopt. Beter eet ik ook geen pindakaas.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:23 schreef wietparkiet het volgende:
beter drink je helemaal geen alcohol
giftige troep
goedzo doe ik ook nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja klopt. Beter eet ik ook geen pindakaas.
Heatseekerquote:
Ja ja ja, wij jou ook.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:43 schreef Heatseeker het volgende:
Hallo, ik vind jullie lief zeg ik toch!?!
HAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HAHAHAHAHahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben tenminste actief bezig![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:45 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hahahaha4 uur les dat betekent 20 uur vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
[..]
Hahahahahaha wat heb jij een kutleven toch xd ofnie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
20 uur lang helemaal naar de kloten en daarvoorbij!quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
4 uur les dat betekent 20 uur vrij.
Prima, prima, met jou?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
Hoe is het met jullie allemaal, sorry dat ik zo weinig online ben op FOK!.
Ik ook hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben tenminste actief bezig
Goed, heb wel wat te klagen maar dit is ONZ SC dus bier en tetten!quote:
Slim. Ik houd KLB alvast in de gaten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:48 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Goed, heb wel wat te klagen maar dit is ONZ SC dus bier en tetten!
quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:46 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
4 uur les dat betekent 20 uur vrij.
Ik ook niet. Daarom rol ik af en toe wat heen en weer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou dat echt niet kunnen, zo lang stilzittenIk vind mijn uur pauze al lang (werkdag van 8 uur, 7 uur lang aan 't werk.)
Always look on the bright side of life!quote:
Een onsje Ritalin voor deze man.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik zou dat echt niet kunnen, zo lang stilzittenIk vind mijn uur pauze al lang (werkdag van 8 uur, 7 uur lang aan 't werk.)
Mijn roosterquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:49 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Always look on the bright side of life!
Tudutudutudutudu.
Was er paar uur geleden nogquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Een rooster voor jou.
Tevens Middelburg.
Ze stonden op mij (heb bewijsfoto's) ik ben de onschuldigequote:Op zondag 5 oktober 2014 23:05 schreef wietparkiet het volgende:
snowbells heb je dit weekend weer op kittens gestaan?
even bij ro navragenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ze stonden op mij (heb bewijsfoto's) ik ben de onschuldige
Jawelquote:
Tot 6quote:
Volgende keer danquote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
heb je beveiliging nodig brownie?
ik heb dwergwerpervaring
Die heeft roffa nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze werkt daar in de "rosse buurt"
quote:Op zondag 5 oktober 2014 23:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee want het is een groten hoerenstad XD
FL bby wat vind je van gust of winds teaser?quote:
Wtf kijk jij???quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:15 schreef Dientje12 het volgende:
Ik had zo'n filmpje gezien, ging een pranker aan een briefje van 10 euro ofzo stront vegen.
Legde hij het op straat pakt iemand anders het op.
Daft Punkquote:Op maandag 6 oktober 2014 00:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
FL bby wat vind je van gust of winds teaser?
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
Kan niet anders dan dat het weer een geniale plaat wordt.
Klopt, klopt. Toch blijven ze baas.quote:Op maandag 6 oktober 2014 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daft Punk moet weer goede edm maken en geen disco.
Hallonquote:
Primaquote:
Goed, beans is weer aan het genieten van de single leefquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goed goed, beetje klantjes aan 't pesten op de vroege morgen. Altijd leuk.![]()
Met jou dan?
Goed bezig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed, beans is weer aan het genieten van de single leef
Lekker tochquote:
Had je een relatie dan?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Goed, beans is weer aan het genieten van de single leef
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's waar.Is 't weer eerder vrijdag, heb ik m'n rijbewijs eerder binnen.
Vrijdag kreeg ik een hele lijst met zo'n beetje 50 punten die opgelost moesten worden. Stond er in het mailtje dat ze voor maandagochtend 10 uur opgelost moesten zijn. Voor 10 van die punten had ik alleen informatie en bestandjes nodig van de klant, Dus heb ik 40 punten in een kwartiertje opgelost, en de hele ochtend zitten mailen / bellen waar de informatie voor die 10 punten nou bleef.quote:
Jaquote:
Nu weten we het wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja
FOK! hoeft toch niet alles van mij te weten
Heb je al een BBQ mobiel op het oogquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Da's waar.Is 't weer eerder vrijdag, heb ik m'n rijbewijs eerder binnen.
Dat is waarquote:
Nee.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Heb je al een BBQ mobiel op het oog
Ohquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee.Geen idee nog. Ik hoop eigenlijk dat ik er eentje van de zaak krijg. Dat zei m'n baas ooit. Maar m'n baas zegt wel meer.
Nou, ze pestten mij door domme eisen te stellen, dus ik pest hun terug door nu constant te zeiken dat alles al klaar ligt, de bal bij hun ligt, en ik wil dat ze hun documentatie zsm. sturen. Dus ze hebben de hele ochtend als een gek documentatie zitten tikken en bestandjes aan zitten maken, omdat ze blijkbaar dachten dat het toch nooit zo snel af was.quote:
Ik denk dat ze blij met je zijnquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, ze pestten mij door domme eisen te stellen, dus ik pest hun terug door nu constant te zeiken dat alles al klaar ligt, de bal bij hun ligt, en ik wil dat ze hun documentatie zsm. sturen. Dus ze hebben de hele ochtend als een gek documentatie zitten tikken en bestandjes aan zitten maken, omdat ze blijkbaar dachten dat het toch nooit zo snel af was.
Dat is echt een bazenbakquote:
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die heeft onze financieel directeur.
Mooi wagentje wel ja.
Uiteindelijk vast wel. Ik niet met hun.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze blij met je zijn
Ik sta nog net niet onderaan de ladder.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
en wat is jouw positie in het bedrijf
Jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Die auto is echt een genot voor gadget liefhebbers
Idem. Ik denk dat ik hem eind dit jaar nog wel kan kopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:27 schreef LittleBrownie het volgende:
* LittleBrownie spaart er nu al voor
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Idem. Ik denk dat ik hem eind dit jaar nog wel kan kopen.
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Die auto is echt een genot voor gadget liefhebbers
Mexicanoquote:
hoe doet Emmen het eigenlijk?quote:
Gewoon FC Emmen jongeehquote:
wke kampers jatogquote:
Yupquote:
Helaas welquote:
Doet me denken aan de peugotquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is die nieuwe Ford Mondeo niet iets voor jou BBQ![]()
[ afbeelding ]
Welke?quote:
Vast een koopje.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Is die nieuwe Ford Mondeo niet iets voor jou BBQ![]()
[ afbeelding ]
Ik denk ongeveer 30 á 40 millequote:
Ah joh, da's niks.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik denk ongeveer 30 á 40 mille
Daarom, gewoon ff spenderenquote:
Wat wil je dan kopenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk toch dat ik nog even doorspaar.
Een Audi A8L ?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iets waar ik fatsoenlijk in pas.
Nu alleen het prijskaartje nogquote:
Gif meneerquote:
Boodschappen van een oude dame naar boven gedragen?quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb net een goede daad verricht![]()
Nee een dame gewezen op haar kapotte licht en toen bedankt worden en een lieve lach ontvangen van haar lekkere dochterquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boodschappen van een oude dame naar boven gedragen?
Nicequote:Op maandag 6 oktober 2014 14:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee een dame gewezen op haar kapotte licht en toen bedankt worden en een lieve lach ontvangen van haar lekkere dochter
Ja tochquote:
Snap ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja toch
Dat soort dingen doen mij goed
Wehehequote:Op maandag 6 oktober 2014 14:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Snap ikvoel je je even een Brad Pitt
Pics of typequote:Op maandag 6 oktober 2014 14:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wehehe
Ik werd ook nog gecomplimenteerd om mijn bolide
Dat dacht ik tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |