SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders verketteren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bestuderen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Tbakkert![]()
![]()
Wat een kutteamquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:04 schreef WeCanDoIt het volgende:
Nu zit ik hier vast...
http://wefut.com/en/squad/168390
Doe dan zoiets..
Je gaat toch ook niet zoveel voor Jetro betalen mag ik hopen..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wijn is veel beter johquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:07 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ja dat kan ook. Vervang ik WIjnaldum door IF Maher.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
nog mensen mooie investerings IFjes deze week ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Strootgod erinquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:10 schreef WeCanDoIt het volgende:
Oh en ik kan dat team niet maken, heb al een BPL team. Dus ga hem denk ik mixxen met serie A
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja Strootman
Maar dan zit ik met het probleem dat ik niet 433(4) kan spelen. Stroot kan niet op CAM... Moeilijk allemaal.
Wat ben ik gvd slecht in teams bouwen..![]()
ik zag vandaag een toffe met depay op futhead (quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:10 schreef WeCanDoIt het volgende:
Oh en ik kan dat team niet maken, heb al een BPL team. Dus ga hem denk ik mixxen met serie A) bij die top squads van vandaag.
![]()
Ik ga eens zoeken op futhead haha..
Zo moeilijk zou het niet moeten zijn.
Depay in een goedkoop serie A teampje..![]()
stroot kun je toch op cm spelen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:12 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ja Strootman
Maar dan zit ik met het probleem dat ik niet 433(4) kan spelen. Stroot kan niet op CAM... Moeilijk allemaal.
Wat ben ik gvd slecht in teams bouwen..![]()
![]()
jordi alba 29Kthe fuck waarom in hemelsnaam. alleen om die snelheid
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dus dat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Depay Higuain Candreva
Psver Guzman StrootmanAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Matig hoor..Umtiti, Kongolo en Mvuemba kunnen echt niet mee tegen goede gold teams. En Navas en IF Dzeko zijn duur.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:16 schreef WeCanDoIt het volgende:
http://www.futhead.com/15/squads/2956671/
Deze bedoelde je denk ik.
Best tof ja!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat speelt Ajax toch weer fantastisch voetbal zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
even kijken of ik een IF Tevez bij elkaar kan sparen
#FreeTrapz![]()
barca + pacequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:15 schreef FCsuarez het volgende:
jordi alba 29Kthe fuck waarom in hemelsnaam. alleen om die snelheid
![]()
Mooi team in elkaar gezet bedoelde ik!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matig hoor..Umtiti, Kongolo en Mvuemba kunnen echt niet mee tegen goede gold teams. En Navas en IF Dzeko zijn duur.
Ik ben nu aan het proberen maar gvd wat ben ik hier slecht in..![]()
had IF dzeko idd al op het discard lijstje gezet. maar deze week weinig handelsmateriaal wat de lucht in gaat denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Matig hoor..Umtiti, Kongolo en Mvuemba kunnen echt niet mee tegen goede gold teams. En Navas en IF Dzeko zijn duur.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Enige wat je hoeft te doen is een Serie A team rondom Depay en Maher/Wijnaldum. En evt Guardado linksback omdat de Serie A linksbacks toch pauper zijn. Makkelijk zat toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Mooi team in elkaar gezet bedoelde ik!
Ik ben nu aan het proberen maar gvd wat ben ik hier slecht in..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:21 schreef FCsuarez het volgende:
even kijken of ik een IF Tevez bij elkaar kan sparenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, dat is dus precies Vijf_Voor en ik nu al een paar keer hadden gezegd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik ben tot dit gekomen.
Dan de CV's nog..
http://wefut.com/en/squad/168402Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je mist een werkwoord in deze zin.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is dus precies Vijf_Voor en ik nu al een paar keer hadden gezegd.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
If Klaassen > de wijn op die positiequote:Op zondag 5 oktober 2014 18:27 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik ben tot dit gekomen.
Dan de CV's nog..
http://wefut.com/en/squad/168402![]()
oepsedaisyquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je mist een werkwoord in deze zin.
Het is geen werkwoord. Het is het woordje "wat".Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wie wil met mij neuken om geen FOK! maagd meer te zijn?Dit.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik wilde even testen of je wel aan het opletten was.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oepsedaisy
Het is geen werkwoord. Het is het woordje "wat".![]()
Gefeliciteerd!quote:
e; zou hem snel verkopen is in waarde aan het dalen en speelt vrij karig voor zijn prijs.![]()
kut kan geen spelers meer lenenHazard was een goede keus
Ronaldo maar 2 wed jammer..(Nog nooit in mn UT team gehad sinds FUT12
)
![]()
Ziek jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nice!
Die pulls hier de laatste tijd
Dit is wel de beste
Congrats ReusjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb m verkochtquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
e; zou hem snel verkopen is in waarde aan het dalen en speelt vrij karig voor zijn prijs.had hem op mn trade account
![]()
![]()
Godverdomme KishnaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Minder dan 4k toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:33 schreef WeCanDoIt het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem!
Als ik het kan betalen.. Buffon is duur hahaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Sakho (WHU)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Altijd dezelfde mensen hequote:Gefeliciteerd!!
Welke speler stond op de pakket? 5k of 7k? Hoe laat had je het geopend?![]()
Feliquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb m verkochthad hem op mn trade account
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Welke speler?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Altijd dezelfde mensen heGefeliciteerd!!
Welke speler stond op de pakket? 5k of 7k? Hoe laat had je het geopend?
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
ohquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En wat voor kleur ondergoed had hij aan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Welke speler stond op de pakket? 5k of 7k? Hoe laat had je het geopend?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nice Reusdikke teams bouwen of even 90 eu cashen
#FreeTrapz![]()
Thanksquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:37 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Welke speler stond op de pakket? 5k of 7k? Hoe laat had je het geopend?maar volgens mij was dit de eerste echte goede speler in mn hele fut carriere?
![]()
![]()
90?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef FCsuarez het volgende:
Nice Reusdikke teams bouwen of even 90 eu cashen
damn.
![]()
ibra is iets van 900K ofzo toch ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neuh, 3 packs van 7,5kquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:38 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Had je er veel geopend vantevoren ?![]()
![]()
Mmoga betaalt dat toch? Dan zijn ze wel wat meer waard natuurlijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Voor 850 verkocht, coins zijn 8 euro per 100k waard
Elke dag![]()
Flink gedaald dan in 1 week tijdquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Voor 850 verkocht, coins zijn 8 euro per 100k waard![]()
Lacazette hattrick!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mmoga zat vanmiddag nog op 10.5 schommelt nogal bij ze.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:40 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Voor 850 verkocht, coins zijn 8 euro per 100k waardPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
hoeveel heb je er en voor hoeveel gekochtquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Stijg stijg stijg
net als De Gea pls
#FreeTrapz![]()
20 ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoeveel heb je er en voor hoeveel gekocht![]()
![]()
netjesquote:hier stuk of 15 voor 4K
#FreeTrapz![]()
Die scheids fluit echt voor allesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
He maverquote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Moeten ze Juventus weer in het zadel helpen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat leren ze in Italië al bij de scheidsrechterscursus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hebben de tyfusnegers het zadel achtergelaten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Elke dag![]()
Hij heeft een zadel zonder fiets hoho hij heeft een zadel zonder fietsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik speel tegen iemand met neymar , isco , xavi en nog meer van dat soort spelers en ik win met 4-1 terwijl ik echt een beginners squad heb.
In de 88e minuut rage quit hij zelfs.
Is toch triest dat dat soort mensen zon squad hebben maar er niks mee kunnen, geef t dan aan mij![]()
![]()
of aan mijquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:05 schreef dolf1010 het volgende:
Ik speel tegen iemand met neymar , isco , xavi en nog meer van dat soort spelers en ik win met 4-1 terwijl ik echt een beginners squad heb.
Is toch triest dat dat soort mensen zon squad hebben maar er niks mee kunnen, geef t dan aan mij![]()
![]()
Wow, jij bent vast supergoed.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:05 schreef dolf1010 het volgende:
Is toch triest dat dat soort mensen zon squad hebben maar er niks mee kunnen, geef t dan aan mijGRAAG VERWIJDEREN![]()
jij zegt dus dat alleen mensen die goed zijn in fifa een goede squad mogen hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:05 schreef dolf1010 het volgende:
Is toch triest dat dat soort mensen zon squad hebben maar er niks mee kunnen, geef t dan aan mij
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:05 schreef dolf1010 het volgende:
Is toch triest dat dat soort mensen zon squad hebben maar er niks mee kunnen, geef t dan aan mij...
Uit welk blik ben jij gekropen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee ik ben helemaal niet goed, dat is het hem juist.
Je mag best een goede squad hebben maar ik vraag me dan af hoe je er aan komt.
Dat zijn vaak de mensen die heel triest 1000 packs kopen of via internet coins gaan kopen en dan stoer doen dat ze goed zijn.Dat gezicht trok je vader ook bij je geboortequote:Op zondag 5 oktober 2014 19:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]...
Uit welk blik ben jij gekropen?![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Dat gezicht trok je vader ook bij je geboorte![]()
![]()
![]()
![]()
Ja nou en.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef dolf1010 het volgende:
Dat zijn vaak de mensen die heel triest 1000 packs kopen of via internet coins gaan kopen en dan stoer doen dat ze goed zijn.
[..]
Dat gezicht trok je vader ook bij je geboorteIs het verboden om packs te openen of coins te kopen?
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nou nou, het is wat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef dolf1010 het volgende:
Dat zijn vaak de mensen die heel triest 1000 packs kopen of via internet coins gaan kopen en dan stoer doen dat ze goed zijn.
[..]
Dat gezicht trok je vader ook bij je geboorteGRAAG VERWIJDEREN![]()
Ik zeg toch ook niet dat 't verboden is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja nou en.Is het verboden om packs te openen of coins te kopen?
Ik zeg alleen maar dat ik het echt heel triest vind.![]()
![]()
Beetje rare conclusie, want al zou je goed zijn, dan heb je die coins alsnog niet verkregen door het spelen. Tenzij het een goede speler is met de vrije tijd van Maver, die combinatie is dodelijkquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:08 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Dat gezicht trok je vader ook bij je geboorte![]()
Ik kocht net ook packs, en toen had ik ibra.. Niks triest aan toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:11 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat 't verboden is.
Ik zeg alleen maar dat ik het echt heel triest vind.![]()
![]()
Ik vind mensen met gele kabouters echt heel erg triest.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:11 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik het echt heel triest vind.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Jij bent gewoon een mis gunner.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:11 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik het echt heel triest vind.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Die krijg ik nou nooitquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik kocht net ook packs, en toen had ik ibra.. Niks triest aan toch?
Ik ook, rode kabouters vind ik dan nog wel meevallen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:12 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik vind mensen met gele kabouters echt heel erg triest.![]()
Zulke momenten baal ik dan altijd extra van die auto buyers. Als je nu die speler gaat refreshen dan zie je een hoop van 4.500 of minder. Sterker nog, ik probeerde het net even 5 minuten en kwam er een hoop tegen van 4.500 en minder. Alleen die zijn al weg voordat je een bod kan doen, zelfs als de kaart er voor 1 hour (dus nog geen seconde) erop staat.quote:![]()
Komt ook door een gltich in de transfermarkt. Ik zie kaarten die 10 minuten geleden al gekocht zijn. En veel ook..quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zulke momenten baal ik dan altijd extra van die auto buyers. Als je nu die speler gaat refreshen dan zie je een hoop van 4.500 of minder. Sterker nog, ik probeerde het net even 5 minuten en kwam er een hoop tegen van 4.500 en minder. Alleen die zijn al weg voordat je een bod kan doen, zelfs als de kaart er voor 1 hour (dus nog geen seconde) erop staat.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Idd. Zwaar irritant elke keer. Zie je pas dat ze verkocht zijn als je erop druktquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt ook door een gltich in de transfermarkt. Ik zie kaarten die 10 minuten geleden al gekocht zijn. En veel ook..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nee, ik refresh niet door heen en terug te gaan, maar door naar de trapile te gaan en terug. Dat is de snelste manier en dan zie je spelers die er nog geen seconde op staan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt ook door een gltich in de transfermarkt. Ik zie kaarten die 10 minuten geleden al gekocht zijn. En veel ook..
Zelfde manier waarmee ik IF CR7 kocht voor 3 miljoen en MOTM CR7 voor 4 miljoen op Fifa 14. Alleen daar waren geen AB's meer op het eind.![]()
Xbox net zoquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt ook door een gltich in de transfermarkt. Ik zie kaarten die 10 minuten geleden al gekocht zijn. En veel ook..GRAAG VERWIJDEREN![]()
Goeien tipquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik refresh niet door heen en terug te gaan, maar door naar de trapile te gaan en terug. Dat is de snelste manier en dan zie je spelers die er nog geen seconde op staan.
Zelfde manier waarmee ik IF CR7 kocht voor 3 miljoen en MOTM CR7 voor 4 miljoen op Fifa 14. Alleen daar waren geen AB's meer op het eind.
Elke dag![]()
Bohhh sick. Nicequote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lekkerrquote:
@Marc, zou Wijnaldum in de spits of op cam zetten. Echt goed weer deze fifa'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hahahahahahha ja hequote:Op zondag 5 oktober 2014 19:24 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Hij zal dit jaar ook wel blij zijn met plek nummer 2.![]()
Serieus? Ben net het team aan het inkopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekkerr
@Marc, zou Wijnaldum in de spits of op cam zetten. Echt goed weer deze fifa
Wil Wijnaldum wel op CAM maar dan kan ik geen Higuain in de spits of wel?![]()
Bahahhahahaha leuken garp.jpgquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:24 schreef MemphisPSV het volgende:
[..]
Hij zal dit jaar ook wel blij zijn met plek nummer 2.![]()
Waar een wil is, is een wegquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Serieus? Ben net het team aan het inkopen.
Wil Wijnaldum wel op CAM maar dan kan ik geen Higuain in de spits of wel?![]()
ah had laatste paar berichten niet gelezen dus je team niet gezienquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:26 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Serieus? Ben net het team aan het inkopen.
Wil Wijnaldum wel op CAM maar dan kan ik geen Higuain in de spits of wel?maar nvm dan, misschien als wissel ofzo
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lijkt maver wel johquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:28 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ja, heb ik jullie vandaag allemaal laten puzzelen om het daarna weer om te gooien![]()
![]()
Ja, samen met Fekirquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van de brom is ook dik geworden nu hij niet meer danst met john troostDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die zitten vaker fout dan goed met dit soort dingen. Hij stond echt in de spits.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh Da Costa, altijd jammer gevonden dat die weg ging bij PSV. Nu jammer dat het geen Portugees meer is in FUT.![]()
Nicee, had er 25a 4k ingeslagen bij zn 2e. Gaat al naar 6k toe. Zal woensdag denk nog wel meer zijn.quote:![]()
Zie nu pas dat BMI scoorde voor Porto. Helaas al wel een tegengoal.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Fletcherquote:al ruim een jaar niet gescoord en dan meteen een IF pakken
En immers godver wat was ie goed he. Nu staat ie weer een half jaar in de basis![]()
![]()
Not BonucciadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
If Bonnuci
Elke dag![]()
Volgende week best wat leuke ifs met lacazette bonucci naldo en candreva dan
Elke dag![]()
Immers*quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgende week best wat leuke ifs met lacazette bonucci naldo en candreva danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bonucci moet ik nog maar zien met 2 tegengoals. Candreva goal en assist was nou ook niet zo bijzonderquote:Op zondag 5 oktober 2014 19:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Volgende week best wat leuke ifs met lacazette bonucci naldo en candreva dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze doen er wel een if in van die italiaanse topper denk ik hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bonucci moet ik nog maar zien met 2 tegengoals. Candreva goal en assist was nou ook niet zo bijzonder![]()
Candreva weet ik maar blijf toch hopen
Elke dag![]()
1 mil coins+ en spelen met Muriel en Babacarquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:19 schreef rolls-reus het volgende:
Eerste potje 3 goals babacar en 2 goals muriel![]()
![]()
![]()
Het lelijke zwaantje op de Nederlandse voetbalvelden. Hij staat in een team vol met mooie eendjes maar je ziet de echte schoonheid van Immers langzamerhand tevoorschijn komen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vol in een droog *
Wat een klasbak. Zo'n speler kom je zelden tegenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jup, eerste de beste en heerlijke formatie.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand ervaring met 4-1-2-1-2 (2) en/of 4-3-1-2 ? dus zonder de wingers![]()
Inderdaad. Het is een diamant tussen een team vol stenen. Immers weg en we verloren alles, Immers terug en we rollen iedereen opquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het lelijke zwaantje op de Nederlandse voetbalvelden. Hij staat in een team vol met mooie eendjes maar je ziet de echte schoonheid van Immers langzamerhand tevoorschijn komen..
Petje af voor Fretsj, heeft hij toch ook weer goed gezien. Fenomenale trainer met fenomenale prestaties, de overwinning op Groningen voelde echt als een bekroning op een toch al uitmuntend seizoen.![]()
Snap niet wat daar mis mee is?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 mil coins+ en spelen met Muriel en Babacarzijn goede silvers hoor
![]()
![]()
4-3-1-2 gespeeld, speelt redelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand ervaring met 4-1-2-1-2 (2) en/of 4-3-1-2 ? dus zonder de wingers![]()
41212 (2) is wel fijn idd dit jaarquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup, eerste de beste en heerlijke formatie.
#FreeTrapz![]()
Is Muriel silver? Dacht gewoon goldquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Snap niet wat daar mis mee is?zijn goede silvers hoor
.
![]()
Ik heb ook meer dan een mil maar speel met Eredivisie silversquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Snap niet wat daar mis mee is?zijn goede silvers hoor
Kishna en Labyad
![]()
![]()
Labyad lijkt me ook ziek goed jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:29 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik heb ook meer dan een mil maar speel met Eredivisie silversKishna en Labyad
ga hem denk ik in 433(5) doen met hem cf en assaidi lw
![]()
![]()
![]()
leuke clubnaamquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:28 schreef Ferdii het volgende:
teampje begint leuke vormen aan te nemen
https://www.easports.com/(...)Id=g9s6PUMDnLqVp:ps3![]()
Heeft iemand nog tips voor minder geblesseerde spelers?
Ik heb echt ELKE wedstrijd een geblesseerde speler -.-
P.s. K heb een team gemaakt met alleen nederlandse spelers
Ben nu aan het sparen voor Depay, maar ik moet steeds veel coins uitgeven voor verbruiksitems (contracten, herstel..)![]()
Ik heb nog nooit een blessure gehad, 20 weds ongeveer gespeeld.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:37 schreef Brakkaboy het volgende:
Heeft iemand nog tips voor minder geblesseerde spelers?
Ik heb echt ELKE wedstrijd een geblesseerde speler -.-
P.s. K heb een team gemaakt met alleen nederlandse spelers
Ben nu aan het sparen voor Depay, maar ik moet steeds veel coins uitgeven voor verbruiksitems (contracten, herstel..)
Speel altijd 2 weds met het eerste team dan weer maximaal 2 weds met het andere team.![]()
NOG NOOIT?!!quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:39 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een blessure gehad, 20 weds ongeveer gespeeld.
Speel altijd 2 weds met het eerste team dan weer maximaal 2 weds met het andere team.
Dan heb je wel echt geluk man!
Ik speel trouwens maar met 1 team, vind ik fijner![]()
![]()
Over 5 maanden denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Al nieuws over wanneer ze de webapp trading voor xbox weer openen?![]()
Nieuwe feature Fifa 16quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:41 schreef WezepAFCA het volgende:
Al nieuws over wanneer ze de webapp trading voor xbox weer openen?![]()
En 3-5-2 iemand?quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
iemand ervaring met 4-1-2-1-2 (2) en/of 4-3-1-2 ? dus zonder de wingers
4-3-3 vind ik dit jaar niks.
![]()
Ik speel 4-2-3-1 k probeer Nederlands elftal WK2010 na te maken aleen v.persie en robben nog:)quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:45 schreef Matedeor het volgende:
[..]
En 3-5-2 iemand?
4-3-3 vind ik dit jaar niks.
Speelt wel nice, als je offensief speelt! ik win de laatste tijd bijna alles! (teamgeest 100)![]()
IF Babacar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft iemand al een manier gevonden om aanvallers met minder dan 85 pace nuttig te maken?
En iemand die met vleugels kan spelen?![]()
Jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Heeft iemand al een manier gevonden om aanvallers met minder dan 85 pace nuttig te maken?
En iemand die met vleugels kan spelen?
En ja![]()
Higuain doet het primaquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
En iemand die met vleugels kan spelen?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
matthijsen met zijn 32 pace ofzo gaat je niet ten goede komen vrees ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:47 schreef Brakkaboy het volgende:
[..]
Ik speel 4-2-3-1 k probeer Nederlands elftal WK2010 na te maken aleen v.persie en robben nog:)
Speelt wel nice, als je offensief speelt! ik win de laatste tijd bijna alles! (teamgeest 100)![]()
![]()
Tot nu toe is het voor mij: 4312, bal naar spitsen, rennen, goal.
Maar wil ook wel eens 433 ofzo spelen![]()
![]()
Vond jij Cisse nou echt fijn? Ik echt totaal niet..tegenvaller. Verneukte veel kansen en kon echt niks met de bal aan zijn voeten..quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Babacar goal en assist nu...haal hem maar vast uit je broek Reus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oke, ik wil die ook gaan proberenquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Jup, eerste de beste en heerlijke formatie.
mag ik je team zien?![]()
Dit spel..quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Tot nu toe is het voor mij: 4312, bal naar spitsen, rennen, goal.
Maar wil ook wel eens 433 ofzo spelenRED ONS HENNIEGOD![]()
Eder doet het meer dan prima, 78 pace geloof ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Nee. Dansenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:10 schreef JoeydeKoala het volgende:
Voelen jullie je ook sexy als jullie dansen? Als jullie al buiten komen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik vind Zarate best prima spelenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:01 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zlatan blessa, mag Cavani nog niet in de spits staan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelt in deze editie echt subliem.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:21 schreef IsaacCuenca het volgende:
ik heb werkelijk nog nooit met een RF/LF gespeeld
edit: tot nu toe
* zerokil klopt af![]()
In FUT13 en FUT14 vond ik het niks...quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:21 schreef zerokil het volgende:
[..]
Speelt in deze editie echt subliem.
edit: tot nu toe
* zerokil klopt afNAC Breda
Rèsbaarge![]()
je moet het in FUT15 zien als 3 snelle draaikonten die voor 2 slome ondraaibare CB's staan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In FUT13 en FUT14 vond ik het niks...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet het in FUT15 zien als 3 snelle draaikonten die voor 2 slome ondraaibare CB's staan.![]()
![]()
![]()
Ja vond m wel goed, heb hem niet heel veel gebruik maar 14 uit 6 is toch wel goed. Ga sowieso binnenkort weer een teampje met hem makenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond jij Cisse nou echt fijn? Ik echt totaal niet..tegenvaller. Verneukte veel kansen en kon echt niks met de bal aan zijn voeten..![]()
![]()
Kaal plekkie? Een hele vleeschpet joh.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:25 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Die 3 pils die jij drinkt per weekendkaal plekkie ofnie jong?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik wil wel weer bronze packs openen (ik heb weer een lege TP) maar ik zie dat veel player fitnesses niet eens weggaan. Dus ik ga dan maar even een paar silver packs openen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:29 schreef ThadCastle het volgende:
Na die Djourou nu Chiapas badge in 400c pack. Is ook minstens 2.5k
#belikeDs2![]()
Robben gekocht voor 400k, nu nog een team maken met Aguero en Robben maar mn pc wil niet opstarten :/![]()
quote:heel het forum is healing cards aan het verkopen heb ik het idee
![]()
ben er bijna door heen, tijd dat er een nieuwe batch vrijgegeven word
#FreeTrapz![]()
![]()
De Guzman 10/10 in dit team, wat een held
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als ze dat nou even elke vrijdag doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]heel het forum is healing cards aan het verkopen heb ik het idee
![]()
ben er bijna door heen, tijd dat er een nieuwe batch vrijgegeven word
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:36 schreef wieisboos het volgende:
godverdomme volgend weekend alweer INTERLANDS![]()
Om gek van te worden inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:36 schreef wieisboos het volgende:
godverdomme volgend weekend alweer INTERLANDSSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
dinsdag vind ik ook goed hoorquote:
#FreeTrapz![]()
Hierzo bier over mn toetsenbord laten vallen, helemaal ruk ditquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:34 schreef WezepAFCA het volgende:
Robben gekocht voor 400k, nu nog een team maken met Aguero en Robben maar mn pc wil niet opstarten :/PSN: DePresident_![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:35 schreef Vijf_voor het volgende:
[ afbeelding ]
De Guzman 10/10 in dit team, wat een held
Waarom niet gewoon een Serie A-spits en rechtsbuiten, ipv die paupers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb het niet helemaal meegekregen.
Maar als ik het goed begrijp is er afgelopen week een grote batch met cheap healing cards verspreid?![]()
Klopt. 250 coins BIN per stuk. Prachtig was dat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:38 schreef zerokil het volgende:
Heb het niet helemaal meegekregen.
Maar als ik het goed begrijp is er afgelopen week een grote batch met cheap healing cards verspreid?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wanneer was dat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. 250 coins BIN per stuk. Prachtig was dat.![]()
Dit is m'n fitness team, maar die Movsisyan en Ozbilliz zijn ook baasquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een Serie A-spits en rechtsbuiten, ipv die paupers?![]()
Maar ik ga nu ff een beter team maken met de Guzman![]()
![]()
jij was niet online toch. of zat je stiekem te lurkenquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. 250 coins BIN per stuk. Prachtig was dat.
#FreeTrapz![]()
lol waar slaat dat nou weer opquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
consumables glitch jongeuhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je wat verkocht toen straks? Je stond tijd terug nog op 900k vs mij. Dus + Neymar zou ik zeggen 1.3 maxquote:![]()
Ik zat kort op de webapp, zag wat er gebeurde en besloot long te gaan in de heal all cards. Hier nog even gelurkt en een postje voor de double checkquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij was niet online toch. of zat je stiekem te lurken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb wat verkocht en wat coins van trade acc naar main acc gehaald, maar ook heel veel ingekocht. Heb 200k in coins nog. Snap geen fuck van die berekeningquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je wat verkocht toen straks? Je stond tijd terug nog op 900k vs mij. Dus + Neymar zou ik zeggen 1.3 max
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens mij rekenen ze puur verkopen ofzoquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb wat verkocht en wat coins van trade acc naar main acc gehaald, maar ook heel veel ingekocht. Heb 200k in coins nog. Snap geen fuck van die berekening
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alles wat je nu hebt ingekocht telt pas weer mee als je het verkocht hebtquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb wat verkocht en wat coins van trade acc naar main acc gehaald, maar ook heel veel ingekocht. Heb 200k in coins nog. Snap geen fuck van die berekening![]()
hoeveel heb je er gehaaldquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zat kort op de webapp, zag wat er gebeurde en besloot long te gaan in de heal all cards. Hier nog even gelurkt en een postje voor de double check
#FreeTrapz![]()
Dan kom ik nog niet op 1.8 miljoen uit, tenzij ik een duplication glitch heb ontdekt per ongelukquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:43 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alles wat je nu hebt ingekocht telt pas weer mee als je het verkocht hebt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gaat er ook niet om of je het in coins hebt maar of je het aan value in de club hebtquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een trade profit van 932k en ik heb dat nog lang niet in coins
#FreeTrapz![]()
2. Ferquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb wel een IF Ronny in de club en wat andere silvers (Pena, Arroyo, Jimenez etc.)quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gaat er ook niet om of je het in coins hebt maar of je het aan value in de club hebt![]()
Ik ga weer even FUT proberen. Maar wel pack only, ben ik de underdog kan ik niet ragen omdat ik van kutteams verlies
Wel goed begin. Eerste pack (400c) meteen sq fitness![]()
Zo hoort t ook jongquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kaal plekkie? Een hele vleeschpet joh.![]()
Ik had laatst Haps in een pack, die past wel goed in je Eredivisie pack only team.quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:49 schreef ThadCastle het volgende:
Ik ga weer even FUT proberen. Maar wel pack only, ben ik de underdog kan ik niet ragen omdat ik van kutteams verlies
Wel goed begin. Eerste pack (400c) meteen sq fitness![]()
Gisteren had ik helemaal geen geluk in silver packs, maar vandaag is het een stuk beter. Bernat is gewoon 6k en van Rhijn bijna 5k. Nu ga ik toch maar weer wat 400c packs openen.![]()
Je bent zo jong als je je voelt hoor maatquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo jong ben ik helemaal niet hoor zjowie.![]()
quote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren had ik helemaal geen geluk in silver packs, maar vandaag is het een stuk beter. Bernat is gewoon 6k en van Rhijn bijna 5k. Nu ga ik toch maar weer wat 400c packs openen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Open jij nog maar wat bronze packs. Spelen gaat toch niet hihahoquote:Op zondag 5 oktober 2014 21:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gisteren had ik helemaal geen geluk in silver packs, maar vandaag is het een stuk beter. Bernat is gewoon 6k en van Rhijn bijna 5k. Nu ga ik toch maar weer wat 400c packs openen.![]()
ok rijstquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:03 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Open jij nog maar wat bronze packs. Spelen gaat toch niet hihaho![]()
eindelijk eentje die waarheid durft te sprekentwitter:AElGhazi7 twitterde op zondag 05-10-2014 om 20:02:180-0 gespeeld. Mijn excuses voor deze trieste wanvertoning. Ik leer van mijn fouten, elke keer opnieuw. Geloof me. reageer retweet
![]()
![]()
Had ik ook met IF Ricardo, maar sinds hij uit packs is geen meer verkochtquote:
Boh eerste potje gewonnen
En nu Jolley in pack![]()
![]()
hoeveel profit per kaart ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
gaat wel lekker met de moneymaking
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
http://www.futhead.com/15/players/21585/yang-jun-a/ Beste naam ooitOp wefut zie je niet alleen A dus daarom moest ik de futhead link gebruiken.
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jep. Ik DSL ze gewoon nu alvast in de hoop dat iemand ze koopt. En anders verkoop ik ze wel als ze daadwerkelijk deze prijs hebben bereikt (al wil ik de rest voor meer verkopen dan 20k)quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verkocht je die op PS4 want staan er echt zoveel voor minder opAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb al een stuk of 5 Djilobodji's voor 16.5k verkocht terwijl die er nog steeds voor 11.5k op staatquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Verkocht je die op PS4 want staan er echt zoveel voor minder op![]()
![]()
koekoek teringquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Die goal van Babacar
http://gfycat.com/RigidFrigidLadybug
Jammer dat hij is gewisseld![]()
![]()
https://vine.co/v/OKWbmZu01WY
Dit lijkt echt op iets wat in FIFA zou gebeuren door een impact engine glitch ofzo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ook ja. Maher ook al.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb al een stuk of 5 Djilobodji's voor 16.5k verkocht terwijl die er nog steeds voor 11.5k op staatAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen verkoopt ook zn Lacazette voor 6k. Hij zal toch woensdag tijdens de aankondiging nog wel wat meer waard zijn of juist niet omdat 'ie maar 79 gerate is?![]()
wat is dat voor doodstackle dan, jezusquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:19 schreef Tim86 het volgende:
https://vine.co/v/OKWbmZu01WY
Dit lijkt echt op iets wat in FIFA zou gebeuren door een impact engine glitch ofzo![]()
![]()
Ik heb er wel redelijk wat ja. Beste Duitse LB, een vd beste Bundesliga LB's etc en kleine kans op SIF.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vage shit ouwe.
Is het het waard om die een berg voor 15k in te kopen denk je?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Higdonquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is dat voor doodstackle dan, jezusDie overtreding zag ik gisteren niet zo goed maar nu wel.
![]()
hoeveel rode kaarten kreeg ie daar voor?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
HigdonDie overtreding zag ik gisteren niet zo goed maar nu wel.
![]()
![]()
Hoeveel heb je er?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb er wel redelijk wat ja. Beste Duitse LB, een vd beste Bundesliga LB's etc en kleine kans op SIF.![]()
148quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:en dan zeggen dat je geen 1.8M hebt
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: