quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Gewoon van 2 walletjes snoepen, heeft jouw vriendin toch niks mee te maken met wie jij omgaat of seks hebt?
Ik doe ze meestal eerst en dan Kom ik in de friendzonequote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Nobu het volgende:
Mannen die "bevriend" zijn met een vrouw, we weten allemaal dat je haar gewoon zou doen.
Is dat een ander woord voor kutje?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik doe ze meestal eerst en dan Kom ik in de friendzone
Herkenbaar wel. Doet me toch een beetje aan mezelf twijfelen zo nu en danquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik doe ze meestal eerst en dan Kom ik in de friendzone
Dat ontken ik ook niet. Ik zou haar inderdaad wel doenquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Nobu het volgende:
Mannen die "bevriend" zijn met een vrouw, we weten allemaal dat je haar gewoon zou doen.
Dit is dan wel weer zorgwekkend. Hier staat eigenlijk dat je graag ook aan anderen wil snuffelen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:55 schreef TheMechanic het volgende:
maar ik vind het jammer als ik dankzij jaloezie van mijn vriendin voortaan alle dames moet gaan vermijden.
Nah, nee. Als man zijnde (of in ieder geval ik) zie ik dagelijks dames lopen die ik fysiek erg aantrekkelijk vind. Of ik er ook bij pas laat ik dan even in het middenquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:20 schreef TheStranger1158 het volgende:
Dit is dan wel weer zorgwekkend. Hier staat eigenlijk dat je graag ook aan anderen wil snuffelen.
Lijkt niet alsof je insteek daarbij is "vrienden zijn".
Nee, wat denk je van mequote:Op zondag 5 oktober 2014 13:27 schreef Lienekien het volgende:
Wat wordt het volgende: 'moet ik het mijn vriendin vertellen dat ik met een ander heb geneukt?'
Ik wacht het rustig af. Het komt vanzelf.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:27 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Nee, wat denk je van me![]()
Nee ik vind het studeren gewoon chill en maak graag nieuwe vrienden
Nee, zelfs al zou ik het willen, durf ik niet eens vreemd te gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:28 schreef Lienekien het volgende:
Ik wacht het rustig af. Het komt vanzelf.
Dat dus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Nobu het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo bekrompen als dat niet zou kunnen. Toont ook veel vertrouwen in je relatie
ik heb alleen maar knappe vriendinnen maar stel dat ik een niet zo knappe ook aardig zou vinden zou ik daar best vrienden mee kunnen zijn hoorquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Nobu het volgende:
Er zijn ook lelijke vrouwen met mannelijke vrienden hoor.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Nobu het volgende:
Sterker nog, mijn vriend is goed bevriend met zijn ex.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef Nobu het volgende:
Ik ken ook mensen die nog vriendschappelijk met hun ex omgaan en waar de nieuwe partner zelfs vrienden mee is geworden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn vriend is goed bevriend met zijn ex.Hij heeft haar al gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |