Haha een vriend van mij ook, hij was er ook zéker niet blij meequote:Op woensdag 8 oktober 2014 11:29 schreef Venicequeen het volgende:
Mijn vriend is een keer in z'n eigen gezicht gekomen, in z'n oog en dat werd behoorlijk geïrriteert en rood
Dat roept meer vragen op dan het beantwoordtquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:18 schreef Venicequeen het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen, ik deed het per ongeluk bij hem.
Nou ja zeg, een beetje vernedering bij de seks kan erg leuk zijn hoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef PlayRabbit het volgende:
Maar over het klaarkomen in het gezicht: ik vind het vernederend. Bij mij hoeft geen enkele man dit te flikken!
meen je dat nou?? Ik zag dit soort antwoord al eerder voorbij komen,en dat sommige vrouwen dit zien als iets heel erg vernederd,ben je geen sex liefhebber dan?? Of ben jij iemand waar sommige standjes ook al te ver gaan??quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef PlayRabbit het volgende:
Maar over het klaarkomen in het gezicht: ik vind het vernederend. Bij mij hoeft geen enkele man dit te flikken!
Ik vind klaarkomen over borsten of billen ook heel anders ja. Dat is geil.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:27 schreef gustaf het volgende:
[..]
meen je dat nou?? Ik zag dit soort antwoord al eerder voorbij komen,en dat sommige vrouwen dit zien als iets heel erg vernederd,ben je geen sex liefhebber dan?? Of ben jij iemand waar sommige standjes ook al te ver gaan??
Het kan anders wel erg goed zijn voor je haren! Heb ik gelezenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:33 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik vind klaarkomen over borsten of billen ook heel anders ja. Dat is geil.
Gezicht niet. Dat is vies. Je smeert make-up op je gezicht, of een creme, maar liever geen lichaamssappen er overheen en al helemaal niet van een ander.
Nou ja, da's mijn mening.
natuurlijk mag ieder z,n mening hebben,maar in je gezicht veeg je zo af,maar als vriend of manlief even je brievenbus volblaft blijft het nog even nadruppelen zeg maar,of je moet effe een vaginale douche nemen o.i.d of zie ik het verkeerd??,valt me toch eerlijk gezegd tegen hoe sommige hier over denken,maar goed heb zelf amper grenzen(behalve poep en pis sex dan).quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:33 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik vind klaarkomen over borsten of billen ook heel anders ja. Dat is geil.
Gezicht niet. Dat is vies. Je smeert make-up op je gezicht, of een creme, maar liever geen lichaamssappen er overheen en al helemaal niet van een ander.![]()
Nou ja, da's mijn mening.
Ik heb het gezien!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:44 schreef MisterDB het volgende:
[..]
Het kan anders wel erg goed zijn voor je haren! Heb ik gelezen
Jij weet hoe het voelt? Heb je je al eens in je gezicht laten spuiten dan?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:53 schreef gustaf het volgende:
[..]
natuurlijk mag ieder z,n mening hebben,maar in je gezicht veeg je zo af,maar als vriend of manlief even je brievenbus volblaft blijft het nog even nadruppelen zeg maar,of je moet effe een vaginale douche nemen o.i.d of zie ik het verkeerd??,valt me toch eerlijk gezegd tegen hoe sommige hier over denken,maar goed heb zelf amper grenzen(behalve poep en pis sex dan).
Ja ik meen het, ik hoef die shit niet in mn gezicht/ogen. Verder gaat niets mij te ver qua standjes, behalve poep en plasseks.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:27 schreef gustaf het volgende:
[..]
meen je dat nou?? Ik zag dit soort antwoord al eerder voorbij komen,en dat sommige vrouwen dit zien als iets heel erg vernederd,ben je geen sex liefhebber dan?? Of ben jij iemand waar sommige standjes ook al te ver gaan??
Moet je maar luisteren en niet je gezicht afwenden.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:03 schreef Beauke het volgende:
Heeft met dominantie te maken ja. Vind er zelf niet veel aan. Wel eens gedaan, was niet goed gericht met als gevolg sperma in m'n oor.
Wtf spoot het giga snel eruit ofzoquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Ah, ben dus niet de enige die het ziet.
[..]
Pink eye!
[..]
Rukken en omhoog richten; waarom the fuck niet vertellen. Ik geef jouw post ook een nominatie, gefeliciteerd!
saai wijfquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:31 schreef PlayRabbit het volgende:
nee dat niet,maar heb wel eens eigen zaad over me heen gehad tijdens het "goede" richten van m,n vrouw...als ik een vrouw was geweest had ik hier totaal geen probleem mee gehad,ook niet in het gezicht of zo,maar aangezien ik geen liefhebber van mannen ben gaat dat niet gebeuren.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:01 schreef Beauke het volgende:
[..]
Jij weet hoe het voelt? Heb je je al eens in je gezicht laten spuiten dan?
Liefst diep in de keel tegen die huig aanquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:52 schreef einzeinz het volgende:
Ik lees heel vaak dat mannen willen klaarkomen in het gezicht van hun partner, maar wat is daar zo aantrekkelijk/opwindend aan?
Ik vind het net heel leuk om in haar poesje te komen, dan heb je toch echt het zalige gevoel?
Terwijl als je in haar gezicht klaarkomt moet je alsnog zelf met de hand gaan masturberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |