abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:45:29 #301
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_145396461
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 13:55 schreef ß het volgende:
aangezien
Ah ja merci :) gek genoeg wil mijn brein het alsnog naar "sinds" veranderen :') zit er heel diep in haha

quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 14:07 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik herken het wel van mijn schoonzus.
Die is nu 13 jaar gelden vertrokken naar de USA, haar bruiloft zie je op de eerdere foto en ze kan niets meer zeggen zonder een Amerikaanse neplach en een verschrikkelijk Amerikaans accent. Alles is 'awesome' en 'the kids' zijn 'fabulous'...

Ik zit daar eerlijk gezegd een beetje tussen in. Ik heb zeker geen nep lach en zie dat niet zo snel gebeuren ook. Ik lach dan ook niet veel haha. Ik zeg wel awesome, geen problemen mee ook. "The kids" zie ik mezelf ook wel zeggen, maar alleen in het Engels. Denk ik. En wat betreft accent, dat heb ik niet, met uitzondering van af en toe een woord hier en daar (vaak een woord dat bijna hetzelfde is in Engels en Nederlands) en met name als ik met mijn Nederlandse vriendin hier praat. Amerikaanse uitdrukkingen slippen wel voortdurend in mijn Nederlands; zoals "if anything, mijn Nederlandse accenten zijn sterker geworden." (Is ook zo, als ik nu Nederlands praat is het vaak of met een sterk noord Hollands/Amsterdams accent, of met een bekakt accent afkomstig van een zekere school in hartje Amsterdam haha
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')