Wrm ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:33 schreef WammesWaggel het volgende:
Zoals hier al eerder besproken ben ik in het verleden besneden.
Krijg zojuist het bericht dat men mij volgende week verwacht voor een check-upnu verwacht ik geen problemen want heb nergens last van gehad.
Maar..
Mijn vaste uroloog is ziek en zijn vervanger is een vrouw en na even googelen zie ik best een aantrekkelijke voor haar leeftijd nog ook
Voel mij er toch wat ongemakkelijk bij
Laat je kinderen dus gewoon jong besnijdenis is mijn devies
Alsof het ze daar om gaat. Doe niet zo Turks/primitief. .quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:59 schreef expans het volgende:
De situatie in Turkije nu doet me denken aan de atasozu; baskasinin seyiyle gerdege girmek...
Ulke kurmak isteyenler bi zahmet sktrsn gitsin richting Syrië ipv rellen in Istanbul. Thanks <3
BDP/HDP girmeyin demedimi? Wrm janken ze nu dan om te rellen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof het ze daar om gaat. Doe niet zo Turks/primitief. .
Random blabla shit merk ik.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:10 schreef expans het volgende:
[..]
BDP/HDP girmeyin demedimi? Wrm janken ze nu dan om te rellen?
Waren zij niet degene die zogenaamd de grens overgingen om na een uur terug te komen?
Askerimi polisimi taslayan, sehit eden bunlar degilmi? Keyif sigarasi yakip izleyesim var
Je gaat teveel met Borte om.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Daarmee kun je hier terecht:
GC / Koerden op fok! #3 fasulya
Doei!
Random? Blabla? Zijn toch echt de feiten.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Random blabla shit merk ik.
Ik keur protesten met geweld etc sws af. Maar kap met dit gejank
Tis weer siz vs biz.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Random? Blabla? Zijn toch echt de feiten.
eige volluk eerst he overloperrquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:26 schreef Unlabeled het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]dat zeg ik liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:26 schreef Unlabeled het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |