Okquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef kree het volgende:
Jongens, ik had een speedmatch, maar ik was te moe van de week om er nog op in te gaan
Pff zeg dat wel ja. Kom je thuis moet je dat nog doen... Ik probeer het altijd wel doordeweeks te doen, heb ik het weekend gelukkig lekker vrij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh, dat is heerlijk thuiskomen ja! Ik vind het heeel moeilijk om op te brengen nu ik fulltime werk, maar het resultaat is er wel naar gelukkig.
Ja precies. Maar ik heb het nu toch maar voor het weekend bewaard, doordeweeks was ik te druk! Morgen nog even schoonmaken en dan is het weer echt fatsoenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff zeg dat wel ja. Kom je thuis moet je dat nog doen... Ik probeer het altijd wel doordeweeks te doen, heb ik het weekend gelukkig lekker vrij.
+1quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Pff zeg dat wel ja. Kom je thuis moet je dat nog doen... Ik probeer het altijd wel doordeweeks te doen, heb ik het weekend gelukkig lekker vrij.
Was het zo erg ja?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja precies. Maar ik heb het nu toch maar voor het weekend bewaard, doordeweeks was ik te druk! Morgen nog even schoonmaken en dan is het weer echt fatsoenlijk.
quote:
nicequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb een vuilniszak aan afval verzameld, en moet nu nog steeds schoonmaken, haha.
Haha rommelkont.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Ik heb een vuilniszak aan afval verzameld, en moet nu nog steeds schoonmaken, haha.
Jep. Ik ben vrij rommelig aangelegd, en met fulltime werken kan ik het echt niet opbrengen om dan steeds nog op te ruimen en schoon te maken. Oh well.quote:
Ik ken het hoor. Ik kan er soms ook wat van. Al heb ik het mijzelf wel enigszins afgeleerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jep. Ik ben vrij rommelig aangelegd, en met fulltime werken kan ik het echt niet opbrengen om dan steeds nog op te ruimen en schoon te maken. Oh well.
I'm working on it.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ken het hoor. Ik kan er soms ook wat van. Al heb ik het mijzelf wel enigszins afgeleerd.
quote:
Daar hadden wij ook geen mazzel meequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo één wil ik.Maar die moest je winnen met zo'n stom kermisspelletje en daar faalde ik heel erg in.
Ik wil er precies zo één als die rechtse. Zoooooooooo graag!! Maar het zat er niet in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar hadden wij ook geen mazzel mee
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil er precies zo één als die rechtse. Zoooooooooo graag!! Maar het zat er niet in.
*geeft een knuffel*quote:
Mja, als ik in 12 pogingen het maar 2 keer voor elkaar krijg om de bal er in te laten, terwijl je er 2 tegelijk in moet laten zitten, ga ik er niet nog meer geld aan uit geven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |