quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:53 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Nu is het zo dat ik door dit soort dingen nooit meer vrouwen heb kunnen vertrouwen, elke vriendin die ik heb gehad heb ik in mijn achterhoofd gehouden dat ze als ze op een goed moment word aangesproken door een leuke gozer ze zo gebruikt zal kunnen worden. (ik heb dat immers ook gedaan en spreek uit ervaring).
Je wilt zeggen dat dat niet zo is?, op het moment dat ik iets met die meiden deed was het echt niet omdat ik iets om ze gaf maar omdat ik gewoon aan mijn trekken wilde komen.. dus ja, dan gebruik je iemandquote:
Weet ze al dat je die nadruk-op-de-tiet-foto's niet leuk vindt?quote:
Zelfs meiden die onschuldig en lief ogen kunnen je verbazen.. Hoe kies jij dan vrouwen uit?.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:01 schreef imikethat het volgende:
Je gaat met de verkeerde vrouwen om maat
Heb er na lang twijfelen toch maar iets over gezegd, heb nu ruzie met haar (begrijp het ook wel van haar kant) maar ja als je constant word geconfronteerd met wat ik zag verlies je eigenlijk het respect en het vertrouwen in de vrouw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet ze al dat je die nadruk-op-de-tiet-foto's niet leuk vindt?
Wel vreemd dat je ervan uitgaat dat ze vreemd is gegaan wanneer ze uit is gegaan.
Dat weten die vrouwen (en vooral 'dat soort' meisjes) natuurlijk totaal niet. Je gaat ervan uit dat die meiden dom zijn en niets door hebben of zo?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat dat niet zo is?, op het moment dat ik iets met die meiden deed was het echt niet omdat ik iets om ze gaf maar omdat ik gewoon aan mijn trekken wilde komen.. dus ja, dan gebruik je iemand.
Jaloerse vrouw die nooit gevingerd is op straat, gespot.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Waarom ga jij op straat een meid staan vingeren?
Dan heb ik het misschien verkeerd geformuleerd. Ze weten heus wel wat ze doen, of laten zich te veel leiden door hun emoties (enkele keer een huilende meid aan de telefoon gehad of ik wilde zeggen dat we niks hadden gedaan maar alleen afgesproken).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat weten die vrouwen (en vooral 'dat soort' meisjes) natuurlijk totaal niet. Je gaat ervan uit dat die meiden dom zijn en niets door hebben of zo?
Soort trekt/zoekt soort.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:08 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Heb er na lang twijfelen toch maar iets over gezegd, heb nu ruzie met haar (begrijp het ook wel van haar kant) maar ja als je constant word geconfronteerd met wat ik zag verlies je eigenlijk het respect en het vertrouwen in de vrouw.
Omdat ik als ik uitging vaak met een meisje zat te kloten of een vriend van mij en vaak bleken ze nog een vriend te hebben ook..
Je komt net uit de club met een leuke meid je begint met zoenen en begint geil te worden en besluit om in een steeg gewoon je gang te gaan.. vooral opgeilen zodat ze met je meekomt naar huisquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat doe je dan hè. Fantastisch, joh.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:13 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je komt net uit de club met een leuke meid je begint met zoenen en begint geil te worden en besluit om in een steeg gewoon je gang te gaan.. vooral opgeilen zodat ze met je meekomt naar huis.
Omdat zij zich voelt aangevallen met dat ik haar zou beschuldigen van vreemdgaan, ik maakte die opmerking over haar foto en ze zei dat ze nooit wat zou doen met iemand anders (helaas voor haar zeggen die losbandige meiden dat ook allemaal).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Soort trekt/zoekt soort.
Dit is hetzelfde als meiden die zich maar afvragen waarom ze constant een vriend hebben die ze zonder respect behandelt. Tja, als je op dat soort mannen valt...
Waar heb je nu ruzie over dan? Ik snap even niet hoe het tot een ruzie is gekomen.
Ok, voor als je het niet wist... dit topic gaat niet over dat ik meiden in een steeg vinger hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat doe je dan hè. Fantastisch, joh.
Je hanteert voor jezelf kennelijk andere normen dan voor je vriendin. Dude.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ok, voor als je het niet wist... dit topic gaat niet over dat ik meiden in een steeg vinger he.
Hoezo?, al die dingen die ik had gedaan had ik gedaan toen ik single was hequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je hanteert voor jezelf kennelijk andere normen dan voor je vriendin. Dude.
Het is karma ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat dat niet zo is?, op het moment dat ik iets met die meiden deed was het echt niet omdat ik iets om ze gaf maar omdat ik gewoon aan mijn trekken wilde komen.. dus ja, dan gebruik je iemand.
Karma?, tjah hangt er vanaf hoe je visie is he.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:56 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Het is karma ...
Verder vind ik het volgende filmpje wel toepasselijk in dit topic, ooit gezien. Het heeft een verassende climax wat niet in de aankondiging stukjes waren. Misschien is het wel interessant en leuk voor sommigen om te kijken, op de wc ofzo.
Heb ik ook wel eens gedaan met mijn ex-vriendin.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb natuurlijk niet alle meiden afgelebberd in de club hequote:Op zondag 5 oktober 2014 08:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toen je in de club was he, en stond te dansen en zoenen met die meid, hoeveel andere vrouwen waren er toen waar je niets mee hebt gedaan?
En als je nu in je omgeving kijkt, hoeveel vrouwen in relaties ken jij waar jij of een vriend van je nooit wat mee heeft gedaan? Ik gok zomaar dat dat er meer zijn dan die waarmee je wel hebt lopen rotzooien.
Denk je over al die vrouwen dat ze t dan wel met een ander zullen hebben gedaan, of ga je er vanuit dat dat niet zo is?
Dat op de verkeerde vrouwen, je weet eigenlijk nooit wie tot wat in staat is.. pas als je een tijdje met iemand omgaat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:01 schreef BadObsession het volgende:
Tsja, ik heb ook het gevoel nooit meer een vrouw volledig te kunnen vertrouwen.
Vaak is het ook een gevalletje van op de verkeerde vrouwen vallen.
Er zijn vast genoeg vrouwen in mijn leven geweest die hartstikke braaf en betrouwbaar zijn, maar dat waren ook de vrouwen die ik zelf niet leuk en spannend genoeg vond.
En soms denk ik nog weleens dat ik er anders mee om was gegaan als ik toen wist wat ik nu weet. Dan had ik bepaalde vrouwen niet zo snel afgewezen.
Dus misschien is het inderdaad wel karma. Ik ben zelf vrij oppervlakkig geweest, heb vaak vooral naar uiterlijk gekeken, en mooie vrouwen trekken helaas ook meer concurrentie aan en komen daardoor sneller in de verleiding. Het gevoel dat er altijd kapers op de kust zijn is erg vermoeiend.
Mocht mijn relatie ooit alsnog stuklopen dan hou ik daar de volgende keer meer rekening mee denk ik. Dan zou ik vooral kijken naar lief en betrouwbaar in plaats van mooi en sexy.
Het is cliché, maar dat valt voor zo'n idioot als ik niet mee
Dat is uw probleemquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:43 schreef Just_some_random_dude het volgende:
... leuk gevoel maar ook vermoeiend om elke keer bodyguard te moeten spelen.
Dat inderdaad, net als mannen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:22 schreef KingKloon het volgende:
Elke vrouw is anders. Sommige vrouwen zijn wel te vertrouwen en sommige niet.
Ik heb het er laatst met een vriend over gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:18 schreef James_R het volgende:
Ik denk wel dat voor vrouwen de verleiding misschien iets groter is. Vooral voor de wat onzekere types die een keer met hun vriendinnen uit zijn en even hun ego geboost willen hebben. Ze steken in zo'n club een poot uit, en aan elke vinger hangt wel een kerel, tenzij ze 40 kilo overgewicht heeft.
Voor mannen werkt dit net even wat anders, al moet ik zeggen dat in mijn vriendengroep bijna iedereen wel vreemd is gegaan ooit. Al komt dit volgens mij vooral voort uit een soort van bewijsdrang/onzekerheid.
Gefrustreerd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
En als vrouw ''mag'' je er geen gebruik van maken want dan wordt je gezien als een ''slet, hoer en te makkelijk.''
heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ik ben niet van de one night stands, meer van de vaste relatie.quote:
True, maar ik zelf oordeel daar ook nooit over. Vind het eigenlijk wel fijner, als vrouwen redelijk wat ervaring hebben.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet van de one night stands, meer van de vaste relatie.
Maar ik vind het wel bizar dat sommige meiden die naam krijgen terwijl ze 5 ONS hebben gehad van mannen die er tig hebben gehad.
En het gezeik van slot en sleutel analogie slaat nergens op.
Dat dacht ik ook altijd van een paar saaie, 'brave' kennissen van mij, die blijkbaar ook flink de scheef over gaan als je er wat drank in giet. Ik vind het tegenwoordig eigenlijk meer bijzonder als er niet wordt vreemdgegaan dan als men dat wel doet (maar ik ben dan ook nog student).quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:47 schreef TheMechanic het volgende:
Ik weet dat sommigen mij niet zullen geloven, maar er zijn zat vrouwen die niet zo zijn.
Achja, wellicht heeft het te maken met de regio waar je woont? Dat men elkaar nadoet oid.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:50 schreef Gatenkaas het volgende:
Dat dacht ik ook altijd van een paar saaie, 'brave' kennissen van mij, die blijkbaar ook flink de scheef over gaan als je er wat drank in giet. Ik vind het tegenwoordig eigenlijk meer bijzonder als er niet wordt vreemdgegaan dan als men dat wel doet (maar ik ben dan ook nog student).
Onschuldig en lief eruit zien is geen garantie, zoals je zelf al aangeeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:06 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Zelfs meiden die onschuldig en lief ogen kunnen je verbazen.. Hoe kies jij dan vrouwen uit?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |