Jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
Vanes heeft een goed punt hier, die Elzewieke moet weg
Preciesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kamperslet: "Het lijkt wel of we overgenomen worden en daar houd ik niet van."
Dus dat........
Adolfa Kamperslet duldt geen concurentie.
doe maar 2 echte koks erin danquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus dat........
En zuipen tot alComaquote:
Heeft ze Vanes er op aangesprokenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef gereed het volgende:
De ontdekte drank, de keuken, dat is wat FraudeFles dwars zit in Wieke.
dat en ze kan slecht tegen veren in andermans reet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:17 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Het gaat er over uit dat Vanfles zich getrappeerd voelt.
Ik heb haar ook horen zeggen dat ze juist wel gecharmeerd was van haar en dat dat ten koste kan gaan van Ruud. "That's life..." zei ze erbij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef Chanel5 het volgende:
Bil ging gister ook al te keer over Elzewieke, Bil had het idee dat Ruud niet zo goed bij haar lag of zo.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef firo het volgende:
dus elsewieke is niet bescheiden genoeg???
omdat ze graag wilde meehelpen met het kinderfeestje morgen??
nou schiet mij maar in de feestverlichting ik snap er geen hout meer van.
Wat had ik dat graag willen zien, is er een filmpje van?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef gereed het volgende:
De ontdekte drank, de keuken, dat is wat FraudeFles dwars zit in Wieke.
nee hem is aan het uitslovenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef Capaja het volgende:
is els nu de keuken aan het poetsen en is dat OOK niet goed ?
wacht maar volgende maand gaat ze een elite stem krijgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:17 schreef Joezi het volgende:
Pff Vanessa, snap echt niet dat jullie haar zo leuk vinden.. Ze krijgt nooit stemmen in de pol, en nooit een publieksstem.. ik snap dat echt niet..
Je had haar gister moeten horen tegen Lot en Lau.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb haar ook horen zeggen dat ze juist wel gecharmeerd was van haar en dat dat ten koste kan gaan van Ruud. "That's life..." zei ze erbij.
Dus die weet ook niet echt wat ze wil.
quote:
ja want die breipen loopt beter aan de voet en gaat af op afstand.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:19 schreef Jian het volgende:
Vanes; hij (Marinus) zal veel moeten leren, maar zijn we daar niet voor..?
snorretje en uniformquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dus dat........
ik denk dat ze ook billy en lotte over de zeik gaat krijgenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Marinus leuker en gun hem meer om te mogen blijven maar als Ozewiezewo Ruud weg stemt én Vanessa over de rooie krijgt.Tjaaaaaaa dan![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nu snap ik dat die kamperslet nog niet in bed ligt na al dat zuipen van haar.
Normaalgesproken ligt ze na zo'n dag al dronken op haar nest, maar nu moet ze nog lobbyen om tegen Elz te stemmen.
hehehe, dat lachje van haar![]()
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:22 schreef Jian het volgende:
Wat zit Isa moeilijk te kijken, is er soms winst gemaakt ......
Dat schijnt ineens een probleem te zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:22 schreef Jian het volgende:
Wat zit Isa moeilijk te kijken, is er soms winst gemaakt ......
Ik ga nu juist voor Els. Die breinicht boeide me eigenlijk niet zo. Maar Vanessa dissen is leukerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ik vind Marinus leuker en gun hem meer om te mogen blijven maar als Ozewiezewo Ruud weg stemt én Vanessa over de rooie krijgt.Tjaaaaaaa dan![]()
Jaja.. zij heeft eigenlijk het meeste dwars gezeten om er iets van te maken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:19 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
wacht maar volgende maand gaat ze een elite stem krijgen
Ik hoop dat Elsje blijft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen wel weer een spannende "eliminatie".
Meestal lag het er dik bovenop, wie weg moet, maar nu gaat het spannend worden.
Ik denk dat de meesten het wel hebben gezien van het zuipen en vreten van Marinus en ook de inzet van Elz gisteravond en haar enthousiasme.
Dus de vraag is of de lobby van die KS het gaat winnen tegen het gezonde verstand.
ja defles is een echt doorzetter en een uitstekende kok en voorbeeld voor de samenlevingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jaja.. zij heeft eigenlijk het meeste dwars gezeten om er iets van te maken.
Ah dat werd tijd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:25 schreef Soury het volgende:
Ivan loopt weer op te ruimen in zijn uppie
dat drine is echt wel gezien e dat deed hij omdat hij weet dat hij toch al wist dat hij weg gingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Morgen wel weer een spannende "eliminatie".
Meestal lag het er dik bovenop, wie weg moet, maar nu gaat het spannend worden.
Ik denk dat de meesten het wel hebben gezien van het zuipen en vreten van Marinus en ook de inzet van Elz gisteravond en haar enthousiasme.
Dus de vraag is of de lobby van die KS het gaat winnen tegen het gezonde verstand.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:18 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wat had ik dat graag willen zien, is er een filmpje van?
Of weer eens lazerus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:26 schreef Jian het volgende:
Godsamme die Isabella is me een potje chagrijnig, die markt was een succes en iedereen is vrolijk, ze zit te balen als een stekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |